IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Muziek algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 21 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21
Auteur:
Topic : Evanescence Vorige pagina | Volgende pagina
MBMarduk
Este usuario está muerto. Q.E.P.D.
Usericon van MBMarduk
Posted 10-06-2003 17:04 by MBMarduk Wijzig reactieProfiel van MBMardukQuote dit bericht

Heb ze gisteren op NED3 (stinkpop) gezien. Ik wist hiervoor niet wie of wat dat waren.
Ik vind het niks meer als WT-meets-Linkin Park. Borderline cheesy dus.


MBMarduk
Este usuario está muerto. Q.E.P.D.
Usericon van MBMarduk
Posted 10-06-2003 17:05 by MBMarduk Wijzig reactieProfiel van MBMardukQuote dit bericht

1 pluspuntje: 1 van de gitaren klinkt "normaal" distorted (dus niet met dat modderige nu-metal distortion) en daarmee wordt ook nog aardig gesoleerd maar veel te weinig.


Phaestus
In vino veritas
Usericon van Phaestus
Posted 10-06-2003 17:13 by Phaestus Wijzig reactieProfiel van PhaestusQuote dit bericht

quote:
Op 10 juni 2003 17:04 schreef MBMarduk het volgende:
Heb ze gisteren op NED3 (stinkpop) gezien. Ik wist hiervoor niet wie of wat dat waren.
Ik vind het niks meer als WT-meets-Linkin Park. Borderline cheesy dus.



punt..


"Le coeur a ses raisons que la raison ne connaît point."


Heer Krieg
Verban Heer Krieg onmiddelijk, nee toch i love ZM.
Usericon van Heer Krieg
Posted 10-06-2003 20:42 by Heer Krieg Wijzig reactieProfiel van Heer KriegQuote dit bericht

Kwartjes volk van ZM zat op de eerste rij voor de tv.
Terwijl on-true Krieg-minister heugelijk genoot in het zonnetje van Evanescene die hun hele Fallen zooi over het veld heen strooide.
Deze band was ja ja het hoogtepunt van dit weekend, terwijl ik de rest heb moeten missen(gaap) omdat ik in slaap viel, nou ja Queen(of stone age) zijn weleenswaar sukkels, maar hielden me verder wel uit de slaap.
Dat Pinkpop is net als Waldrock een doffe ellende, kut bands voor een mega-prijs.
Tijdens Mano Chao was iedereen vrolijk en opgetogen terwijl ik brand had gesticht en met een depressieve bui de andere kant opkeek.
Hoogtepunten waren dus Evanescence en het machtige en o zo mooie.......vuurwerk van 30 seconden en dat alles voor 95 euro plus ja ja extra kosten, totaal 98 euro.
Oh ja Ilse de Lange hou me poes hard vast.
Die heeft echt talent, zij was de enige die niet vals zong. Voor mij mag je de sprong maken in het diepe als Evenescence komt optreden hier ergens in Nederland.
Pinkpop net zo'n KUT festival, als die koeienmelkers van een Waldrock, die gasten daar in die gat hebben het ook niet echt goed begrepen. Had nog gehoopt op Monolith op Pinkpop, maar Smeets bleek geen geld te hebben uitgetrokken voor deze losers.

Volgende festival Wacken, kijken wat dat is.
BRING ME BACK TO LIFE.(sings Amy)



goblinjester
Usericon van goblinjester
Posted 10-06-2003 21:16 by goblinjester Wijzig reactieProfiel van goblinjesterQuote dit bericht

quote:
Op 10 juni 2003 9:10 schreef Ethereal het volgende:
Kreeg bij hun Pinkpop-optreden wel heel sterk de indruk dat de gitaarpartijen ook op band stonden!!!! Gitaristen sloegen regelmatig de gitaren aan terwijl er geen gitaar klonk, regelmatig klonken er gitaren terwijl niemand zn gitaar aasloeg, en de gitaren klonken gewoon über-geproduceerd... Clean, niet-live, cd-geluid! Ook tussen de nummers door hoorde je nog geen piepje, geen ruis, geen ENKEL gitaar-noise-je...

Kan me niet voorstellen dat je gitaren zou playbacken, maar ik weet voor 99,9% zeker dat het daar wel gebeurde...

En WAT SUPERZONDE dat ze geen toetsenist bij zich hadden die My Immortal kon begeleiden......... Laat ze de volgende keer uberhaupt een toetsenist meenemen zodat ze die tape thuis kunnen laten!




Die leuke meid kan toch zelf heel mooi piano spelen. Ik hoopte dat ze dat zou doen zodat ze eindelijk een keer stil zou staan. Al dat heen en weer geloop werd ik behoorlijk draairig van.


Val ik je toch weer lastig met mijn geouwehoer.


goblinjester
Usericon van goblinjester
Posted 10-06-2003 21:18 by goblinjester Wijzig reactieProfiel van goblinjesterQuote dit bericht

quote:
Op 10 juni 2003 14:31 schreef Ethereal het volgende:
Tuurlijk loopt dat in sync... Daar ben je toetsenist voor! Het hoeft toch ook niet 100% als op de cd te klinken?!
Ik heb zoiets van: Je kunt maar 1 stem tegelijk zingen, dus laat de 2e achterwege als je live speelt! Of laat iemand anders de 2e stem doen, maar GEEN TAPE! Argh...

Vond dit meer een top-of-the-pops optreden... Alles op band behalve de drums en de zang.. (volgens mij dan!!)




Mijn vriendin en ik zijn het volledig met je eens.


Val ik je toch weer lastig met mijn geouwehoer.


goblinjester
Usericon van goblinjester
Posted 10-06-2003 21:34 by goblinjester Wijzig reactieProfiel van goblinjesterQuote dit bericht

quote:
Op 10 juni 2003 20:42 schreef Heer Krieg het volgende:
Kwartjes volk van ZM zat op de eerste rij voor de tv.
Terwijl on-true Krieg-minister heugelijk genoot in het zonnetje van Evanescene die hun hele Fallen zooi over het veld heen strooide.
Deze band was ja ja het hoogtepunt van dit weekend, terwijl ik de rest heb moeten missen(gaap) omdat ik in slaap viel, nou ja Queen(of stone age) zijn weleenswaar sukkels, maar hielden me verder wel uit de slaap.
Dat Pinkpop is net als Waldrock een doffe ellende, kut bands voor een mega-prijs.
Tijdens Mano Chao was iedereen vrolijk en opgetogen terwijl ik brand had gesticht en met een depressieve bui de andere kant opkeek.
Hoogtepunten waren dus Evanescence en het machtige en o zo mooie.......vuurwerk van 30 seconden en dat alles voor 95 euro plus ja ja extra kosten, totaal 98 euro.
Oh ja Ilse de Lange hou me poes hard vast.
Die heeft echt talent, zij was de enige die niet vals zong. Voor mij mag je de sprong maken in het diepe als Evenescence komt optreden hier ergens in Nederland.
Pinkpop net zo'n KUT festival, als die koeienmelkers van een Waldrock, die gasten daar in die gat hebben het ook niet echt goed begrepen. Had nog gehoopt op Monolith op Pinkpop, maar Smeets bleek geen geld te hebben uitgetrokken voor deze losers.

Volgende festival Wacken, kijken wat dat is.
BRING ME BACK TO LIFE.(sings Amy)




Hahaha, ik ben ook ooit op dat flut festival geweest. Echt nooit meer. Kan je beter voor een paar eurootjes meer naar Lowlands gaan.


Val ik je toch weer lastig met mijn geouwehoer.


Heer Krieg
Verban Heer Krieg onmiddelijk, nee toch i love ZM.
Usericon van Heer Krieg
Posted 10-06-2003 21:35 by Heer Krieg Wijzig reactieProfiel van Heer KriegQuote dit bericht

quote:
Op 10 juni 2003 21:18 schreef goblinjester het volgende:
Mijn vriendin en ik zijn het volledig met je eens.


M'n reaktie nie gelezen, op tv zie je geen malle moer, dus kan men geen oordeel vellen.
Je hubt neem ik aon 2 nummers gezien, maar lekker nie het geheel gezien, dus ge kop erover houden, op tv word alles mooi op beeld genommen.
Mijn vriendin en ik.......je bent niet eens geweest, kon het zeker nie betalen, dan is tv goedkoop he. goblinjester voor straf volgend joar noar Pinkpop, dan zie je nog Likin Park?

Maar gij gelooft me nie he, dat ik noar Pinkpop bin gewist, nou ik heb foto's genommen van Evanescence, en je kunt ze bestellen(moar nie heus) ha hahahahahahah.

[Dit bericht is gewijzigd door Heer Krieg op 10-06-2003 21:37]


goblinjester
Usericon van goblinjester
Posted 10-06-2003 21:40 by goblinjester Wijzig reactieProfiel van goblinjesterQuote dit bericht

quote:
Op 10 juni 2003 21:35 schreef Heer Krieg het volgende:
M'n reaktie nie gelezen, op tv zie je geen malle moer, dus kan men geen oordeel vellen.
Je hubt neem ik aon 2 nummers gezien, maar lekker nie het geheel gezien, dus ge kop erover houden, op tv word alles mooi op beeld genommen.
Mijn vriendin en ik.......je bent niet eens geweest, kon het zeker nie betalen, dan is tv goedkoop he. goblinjester voor straf volgend joar noar Pinkpop, dan zie je nog Likin Park?

Maar gij gelooft me nie he, dat ik noar Pinkpop bin gewist, nou ik heb foto's genommen van Evanescence, en je kunt ze bestellen(moar nie heus) ha hahahahahahah.


Hahaha. Ik vermoed dat je de rest van mijn meningen ook gelezen hebt. Ik zie ze volgende week voor 20 euro. Stuk goedkoper en dan hoef ik ook mijn tijd niet te verdoen op dat but festival.


Val ik je toch weer lastig met mijn geouwehoer.


she_devil
too true to be true
Usericon van she_devil
Posted 10-06-2003 22:10 by she_devil Wijzig reactieProfiel van she_devilQuote dit berichthttp://shedevil.wiebel.nl

k heb ze live gezien op stinkpop, was niks an


wait for me dragon, we'll meet in the sky


kleine Micha Banaan
I like my metal heavy...
Usericon van kleine Micha Banaan
Posted 10-06-2003 23:38 by kleine Micha Banaan Wijzig reactieProfiel van kleine Micha BanaanQuote dit bericht

quote:
Op 10 juni 2003 21:34 schreef goblinjester het volgende:
Hahaha, ik ben ook ooit op dat flut festival geweest. Echt nooit meer. Kan je beter voor een paar eurootjes meer naar Lowlands gaan.


Hahaha, ik ben ook ooit op dat flut festival geweest. Echt nooit meer. Kan je beter voor een paar eurootjes minder naar Wacken gaan.


And my marlboro light


Phaestus
In vino veritas
Usericon van Phaestus
Posted 11-06-2003 11:52 by Phaestus Wijzig reactieProfiel van PhaestusQuote dit bericht

quote:
Op 10 juni 2003 23:38 schreef kleine Micha Banaan het volgende:
Hahaha, ik ben ook ooit op dat flut festival geweest. Echt nooit meer. Kan je beter voor een paar eurootjes minder naar Wacken gaan.


voor hetzelfde geld ga je naar wacken en summer breeze samen.. alleen moet je ietsje meer reizen..



"Le coeur a ses raisons que la raison ne connaît point."


Zenial
Usericon van Zenial
Posted 11-06-2003 11:57 by Zenial Wijzig reactieProfiel van ZenialQuote dit berichthttp://www.zenial.nl

Ach ik heb het gister op tv gezien met het geluid uit en ik vond het behoorlijk tof!


Zenial


Cyberwendy
Usericon van Cyberwendy
Posted 13-06-2003 19:45 by Cyberwendy Wijzig reactieProfiel van CyberwendyQuote dit berichthttp://www.cyber-wendy.tk

het is inderdaad bagger..
als je de zangeres weg neem ,en je zet er een gozer voor in de plaats dan krijg je linkin park...
het is gewoon nu metal
ik heb niet alleen een heke; aan nu metal vanwege het rap( ook rap is bagger) maar de muziek zelf ,zit gewoon geen power in.

Waar zijn de gitaar/bas/drum solos..
Waar is het echte metal geblevn

Als er nog meer van zulke zogenaamde "metal"bandjes komen kunnen er beter geen bands meer komen ,want dit voeget echt niets toe ..
Metal word tegen woordig alleen misbruikt..en dat doet me pijn...


Voice Of Doom
kotsende chaoot
Usericon van Voice Of Doom
Posted 13-06-2003 21:36 by Voice Of Doom Wijzig reactieProfiel van Voice Of DoomQuote dit bericht

quote:
Op 13 juni 2003 19:45 schreef Cyberwendy het volgende:
Metal word tegen woordig alleen misbruikt..en dat doet me pijn...


I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing


wladimir
Usericon van wladimir
Posted 13-06-2003 21:47 by wladimir Wijzig reactieProfiel van wladimirQuote dit bericht

Die troep is gewoon niks waard. Recht in voor de prullebak.
Maar misschien een goede doorstroming naar den echte metal bands!


Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 13-06-2003 21:50 by Valorian (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van ValorianQuote dit bericht

Lol.. zag ze op pinkpop op ned3 afgelopen maandag.. damn wat zingt dat mens vals!

Verder vond ik het al niet bijster origineel


Hobonu
Usericon van Hobonu
Posted 22-07-2003 21:22 by Hobonu Wijzig reactieProfiel van HobonuQuote dit bericht

Die zangeres zingt goed. En ze heeft een mooi gezicht. En de muziek is leuk.


0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 22-07-2003 21:41 by 0Tolerence Wijzig reactieProfiel van 0TolerenceQuote dit bericht

walgelijke herrie, volgens mij zag ik ze nog ff op RTL4 voorbij flitsen tijdens het zappen.


"This one is older than shit, heavier than time!"


Elfensteen
Usericon van Elfensteen
Posted 22-07-2003 21:42 by Elfensteen Wijzig reactieProfiel van ElfensteenQuote dit bericht

quote:
Op 22 juli 2003 21:22 schreef Hobonu het volgende:
Die zangeres zingt goed. En ze heeft een mooi gezicht. En de muziek is leuk.
en nu onderbouwt...


Toffe_Ellende
Usericon van Toffe_Ellende
Posted 22-07-2003 21:53 by Toffe_Ellende Wijzig reactieProfiel van Toffe_EllendeQuote dit bericht

Ik vind het muziek die wel goed is maar die je net als Linkin Park gewoon niet te vaak moet luisteren. Het is zeker geen bagger en al helemaal niet bij elkaar geraapt door producers.


Sjaan
R.I.P. trouwe vriend (01-01-2000)
Usericon van Sjaan
Posted 22-07-2003 21:54 by Sjaan Wijzig reactieProfiel van SjaanQuote dit berichthttp://www.wastelands.tk

quote:
Op 22 juli 2003 21:53 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Ik vind het muziek die wel goed is maar die je net als Linkin Park gewoon niet te vaak moet luisteren. Het is zeker geen bagger en al helemaal niet bij elkaar geraapt door producers.


LP moet je gewoon helemaal niet luisteren


Jesus wept so man could live forever on earth. In peace. But my tears. They fall for you. Only you


Toffe_Ellende
Usericon van Toffe_Ellende
Posted 22-07-2003 21:58 by Toffe_Ellende Wijzig reactieProfiel van Toffe_EllendeQuote dit bericht

quote:
Op 22 juli 2003 21:54 schreef Sjaan het volgende:
LP moet je gewoon helemaal niet luisteren


Doe ik ook niet. Heb er ook geen cd's van.


Paul
GOD
Usericon van Paul
Posted 22-07-2003 22:07 by Paul (Administrator) Wijzig reactieProfiel van PaulQuote dit berichthttp://https://www.brainoverload.nl/

Ik vind die cd "fallen" echt een gaaf album. Zo'n optreden op pinkpop is helemaal niet representatief voor de cd.


Toffe_Ellende
Usericon van Toffe_Ellende
Posted 22-07-2003 22:10 by Toffe_Ellende Wijzig reactieProfiel van Toffe_EllendeQuote dit bericht

yeah.. ik vond het smashing pumpkins cover erg okee!! Moet zeggen dat deze band een van de verrassingen waren op pInkpop dit jaar~!


Dit topic is 21 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21
Index / Muziek algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen