IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Muziek algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 21 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21
Auteur:
Topic : Evanescence Vorige pagina | Volgende pagina
CurseOfDeath
Precious Maybe
Usericon van CurseOfDeath
Posted 20-06-2004 21:05 by CurseOfDeath Wijzig reactieProfiel van CurseOfDeathQuote dit berichthttp://photobucket.com/albums/v737/CurseOfDeath/

oei... ja sorry nog echt ook... *grinnikt*

[Dit bericht is gewijzigd door CurseOfDeath op 20-06-2004 21:07]


Bloodied by the thorns beside the leaves


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 20-06-2004 21:06 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

Ik vind de stem van de zangeres klinken alsof ze hem afknijpt.
Verder word ik er niet echt warm of koud van.

edit: 3 keer zelfs, je hebt ook een edit knop

[Dit bericht is gewijzigd door ghoulliette op 20-06-2004 21:06]


Borgia
Oude Bok
Usericon van Borgia
Posted 20-06-2004 21:12 by Borgia Wijzig reactieProfiel van BorgiaQuote dit bericht

Hmmm..Evanescene is zeker geen verkeerde band..hun cd fallen heeft zo zijn momenten, maar echt een wereldschokkend album zou ik het niet willen noemen. Opvallend is dat de beste nummers vooraan op de cd staan en allevier als single uitgebracht zijn


Don't be afraid to take a big step if one is indicated. You can't cross a chasm in two small jumps.


Turoliéva
Olorin enutúlië!!
Usericon van Turoliéva
Posted 21-06-2004 0:24 by Turoliéva Wijzig reactieProfiel van TuroliévaQuote dit bericht

Evanescence... HEERSCH!!!


Engwenya ná alta, ar tulis rimbë auri! Nan urra!!


Vinay
Usericon van Vinay
Posted 30-06-2004 1:05 by Vinay Wijzig reactieProfiel van VinayQuote dit berichthttp://www.myspace.com/vinaysananda

vandaag de clip gezien op de the box van seether feat Amy Lee , best wel goed
( zie link rechtsonderaan www.evanescence.com )


[Dit bericht is gewijzigd door Vinay op 30-06-2004 1:05]



DarknessThere
Usericon van DarknessThere
Posted 30-06-2004 11:25 by DarknessThere Wijzig reactieProfiel van DarknessThereQuote dit bericht

Dat vind ik nu eens een kutnummer...


altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 30-06-2004 14:05 by altx Wijzig reactieProfiel van altxQuote dit bericht

quote:
Op 20 juni 2004 0:09 schreef X-Act het volgende:
Bizar. Veel mensen lopen hier altijd stoer te doen over hoe slecht nu-metal wel niet is en hoe true ze niet zijn dat ze niet van Slipknot en co houden. En Evanescence wordt dan plots weer op handen gedragen. IMHO nochtans niets meer dan wat derderangs-nu-metal riffs en een 13-in-een-dozijn zangeresje.
Enkel My Immortal vind ik nog een deftig nummer, het enige waar de stem van de zangeres bij past.


Idd. Ik vind haar uiterlijk mooier dan haar stem...

Evanescence is gewoon Linkin Park meets Within Temptation of zo... (dat wil zeggen, een mix van twee hypes). Maar voor commerciële muziek is het idd zo slecht nog niet... (Waarom heb ik toch zo'n hekel gekregen aan commerciële muziek?)

Niks mis met Slipknot by the way...


Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!


Saphire
Cry havoc!
Usericon van Saphire
Posted 30-06-2004 23:30 by Saphire Wijzig reactieProfiel van SaphireQuote dit bericht

Ik vond het best het downloaden waard.
Wel blij dat ik niet de CD heb gekocht maar toch.

[Dit bericht is gewijzigd door Saphire op 30-06-2004 23:31]


cogito cogito ergo cogito sum: i think i think, therefore i think i am


AryanKampf88
Usericon van AryanKampf88
Posted 28-08-2005 5:32 by AryanKampf88 Wijzig reactieProfiel van AryanKampf88Quote dit bericht

No man DaSS Bejaarde Rock


Vikingblood
Farðu í rassgat andskotans auminginn þinn!
Usericon van Vikingblood
Posted 28-08-2005 8:14 by Vikingblood Wijzig reactieProfiel van VikingbloodQuote dit berichthttp://www.fireburners.nl

Ik vind alleen dat nummer Broken wat ze samen met seether heeft gedaan goed..lekker slaapnummer


Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off.


stigma
awesome
Usericon van stigma
Posted 23-10-2006 16:50 by stigma Wijzig reactieProfiel van stigmaQuote dit bericht

Uh...weet iemand op welke cd dat nummer stond die als hun eerste nummer op TMF/MTV te zien was? Ik moet die branden maar ik weet niet meer hoe het nummer heet en ook niet van welke cd die dus afkomstig is.


Subtiel kamerolifantje


Murdering Monk
For a nihilist nothing is at least something...
Usericon van Murdering Monk
Posted 23-10-2006 16:52 by Murdering Monk Wijzig reactieProfiel van Murdering MonkQuote dit berichthttp://www.myspace.com/murdering_monk

Dat is Bring me to life van hun eerste cd, weet zo niet meer hoe die heet, staat ook op de Daredevil soundtrack als ik het goed heb.


True as steel, fake as hell!! www.context-band.nl www.myspace.com/contextband


stigma
awesome
Usericon van stigma
Posted 23-10-2006 17:02 by stigma Wijzig reactieProfiel van stigmaQuote dit bericht

Bedankt! Ik heb even gegoogled op lyrics en het is dus de cd Fallen die ik zoek.


Subtiel kamerolifantje


Vikingblood
Farðu í rassgat andskotans auminginn þinn!
Usericon van Vikingblood
Posted 23-10-2006 18:06 by Vikingblood Wijzig reactieProfiel van VikingbloodQuote dit berichthttp://www.fireburners.nl

quote:
Op 23 oktober 2006 17:02 schreef stigma het volgende:
Bedankt! Ik heb even gegoogled op lyrics en het is dus de cd Fallen die ik zoek.


te vinden op pirate bay....

calle me when your sober...dus!!!!!!

Bel me nooit


Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off.


ThaTyger
Usericon van ThaTyger
Posted 23-10-2006 21:49 by ThaTyger Wijzig reactieProfiel van ThaTygerQuote dit bericht

woohoo, heb de nieuwste cd in me dvd speler zitten op het moment

Zoown fijne cd


kwaliteit > kwantiteit


Unholy Mary
Anno domini MMXIII
Usericon van Unholy Mary
Posted 23-10-2006 21:57 by Unholy Mary Wijzig reactieProfiel van Unholy MaryQuote dit bericht

Als je het eerste nummer skipt is hij wel aan te horen


Hatsjikidee!


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 24-10-2006 7:25 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

normaal als ze gaat zingen draaien mn tenen 360 graden maar bij call me when you're sober niet. zelfs stiekem best leuk nummer


Je moeder.


R.
Usericon van R.
Posted 24-10-2006 10:54 by R. Wijzig reactieProfiel van R.Quote dit bericht

Blurg, ik moet die troep de gehele dag op de radio van de zaak aanhoren (538). Wat een bagger zeg!


ThaTyger
Usericon van ThaTyger
Posted 24-10-2006 11:40 by ThaTyger Wijzig reactieProfiel van ThaTygerQuote dit bericht

Wat lame dat sommige mensen muziek afkraken omdat het "commerciële muziek" is... ik bedoel.. wat is nog niet commercieel? (als je ook maar 1 cent er aan verdient is het stiekem al commerciële muziek )

Metallica is trouwens een uitzondering Dat is rasechte commerciële meuk (daarmee vooral doelend op dat laatste bagger album van hun (Black Album en S&M is wel fijn)).

Terug naar ontopic. Evanescence kun je enkel leuk vinden als je andere muziekstijlen naast metal accepteerd...

Geld eigenlijks voor vrij veel van die "hybride" bandjes.


kwaliteit > kwantiteit


Aeternitas
Codex Necro
Usericon van Aeternitas
Posted 24-01-2007 11:15 by Aeternitas Wijzig reactieProfiel van AeternitasQuote dit berichthttp://www.google.nl

Ik heb The Open Door gehoord, en hij is goed aan te horen, en sommige nummers zijn zelfs voor herhaling vatbaar.


Kimmey
Usericon van Kimmey
Posted 24-01-2007 13:28 by Kimmey Wijzig reactieProfiel van KimmeyQuote dit bericht

Amy Lee is mooi


Het is de lichtinval ;')


herrie
Usericon van herrie
Posted 24-01-2007 13:33 by herrie Wijzig reactieProfiel van herrieQuote dit bericht

quote:
Op 24 oktober 2006 10:54 schreef R. het volgende:
Blurg, ik moet die troep de gehele dag op de radio van de zaak aanhoren (538). Wat een bagger zeg!


idd wat een gejank. zum Kotzen!


chriz
Dóh!
Usericon van chriz
Posted 24-01-2007 13:34 by chriz Wijzig reactieProfiel van chrizQuote dit berichthttp://www.youtube.com/user/facesofcain

quote:
Op 24 oktober 2006 11:40 schreef ThaTyger het volgende:
Wat lame dat sommige mensen muziek afkraken omdat het "commerciële muziek" is... ik bedoel.. wat is nog niet commercieel? (als je ook maar 1 cent er aan verdient is het stiekem al commerciële muziek )

Metallica is trouwens een uitzondering Dat is rasechte commerciële meuk (daarmee vooral doelend op dat laatste bagger album van hun (Black Album en S&M is wel fijn)).

Terug naar ontopic. Evanescence kun je enkel leuk vinden als je andere muziekstijlen naast metal accepteerd...

Geld eigenlijks voor vrij veel van die "hybride" bandjes.


Wonderbaarlijk, eerst zeuren over het feit dat mensen muziek afkraken omdat het commercieel is, daarna een andere band afkraken omdat het commercieel zou zijn en afsluiten met een cliché van bergketen-formaat...



Snoodaerdt
1,2,3,4... Rugmergtering!
Usericon van Snoodaerdt
Posted 24-01-2007 13:41 by Snoodaerdt Wijzig reactieProfiel van SnoodaerdtQuote dit bericht

Ik vind The Open Door anders wel een fijn album! Er heerst een iets andere sfeer doorheen het album als op Fallen maar ik vind beide aangenaam om af en toe te luisteren...


Member of the iso-betawuste crew!!


ThaTyger
Usericon van ThaTyger
Posted 24-01-2007 14:01 by ThaTyger Wijzig reactieProfiel van ThaTygerQuote dit bericht

quote:
Op 24 januari 2007 13:34 schreef chriz het volgende:
Wonderbaarlijk, eerst zeuren over het feit dat mensen muziek afkraken omdat het commercieel is, daarna een andere band afkraken omdat het commercieel zou zijn en afsluiten met een cliché van bergketen-formaat...


Dank U Best lastig om zown post samen te stellen hoor


kwaliteit > kwantiteit


Dit topic is 21 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21
Index / Muziek algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen