IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Muziek algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 21 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21
Auteur:
Topic : Evanescence Vorige pagina | Volgende pagina
Miss Lucifer
Desire, Death & Destruction!
Usericon van Miss Lucifer
Posted 21-04-2003 15:00 by Miss Lucifer Wijzig reactieProfiel van Miss LuciferQuote dit bericht

quote:
Op 21 april 2003 14:53 schreef impaled succubus het volgende:
nogmaals; commerciele rotzooi


Misschien, maar wel rotzooi met gevoel!!


It's better to be hated for what you are than to be loved for what you're not...


impaled succubus
Usericon van impaled succubus
Posted 21-04-2003 15:01 by impaled succubus Wijzig reactieProfiel van impaled succubusQuote dit bericht

quote:
Op 21 april 2003 15:00 schreef Miss Lucifer het volgende:
Misschien, maar wel rotzooi met gevoel!!
geld voeld goed ja.


hammer
Usericon van hammer
Posted 21-04-2003 15:01 by hammer Wijzig reactieProfiel van hammerQuote dit berichthttp://www.naxtstage.nl

ik vin het wel degelijk heerschen!!!



Miss Lucifer
Desire, Death & Destruction!
Usericon van Miss Lucifer
Posted 21-04-2003 15:02 by Miss Lucifer Wijzig reactieProfiel van Miss LuciferQuote dit bericht

quote:
Op 21 april 2003 15:01 schreef impaled succubus het volgende:
geld voeld goed ja.


owh en jouw metalbandjes verdienen geen geld??? Bullshit!!


It's better to be hated for what you are than to be loved for what you're not...


Miss Lucifer
Desire, Death & Destruction!
Usericon van Miss Lucifer
Posted 21-04-2003 15:03 by Miss Lucifer Wijzig reactieProfiel van Miss LuciferQuote dit bericht

quote:
Op 21 april 2003 15:01 schreef hammer het volgende:
ik vin het wel degelijk heerschen!!!





It's better to be hated for what you are than to be loved for what you're not...


impaled succubus
Usericon van impaled succubus
Posted 21-04-2003 15:03 by impaled succubus Wijzig reactieProfiel van impaled succubusQuote dit bericht

quote:
Op 21 april 2003 15:02 schreef Miss Lucifer het volgende:
owh en jouw metalbandjes verdienen geen geld??? Bullshit!!
nou ze verdienen wel iets maardat is meer voor de onkosten.


Miss Lucifer
Desire, Death & Destruction!
Usericon van Miss Lucifer
Posted 21-04-2003 15:06 by Miss Lucifer Wijzig reactieProfiel van Miss LuciferQuote dit bericht

quote:
Op 21 april 2003 15:03 schreef impaled succubus het volgende:
nou ze verdienen wel iets maardat is meer voor de onkosten.


come on, onkosten??!


It's better to be hated for what you are than to be loved for what you're not...


impaled succubus
Usericon van impaled succubus
Posted 21-04-2003 15:07 by impaled succubus Wijzig reactieProfiel van impaled succubusQuote dit bericht

quote:
Op 21 april 2003 15:06 schreef Miss Lucifer het volgende:
come on, onkosten??!
nederlands is mijn goedste vak en in typen ben ik ook een held


Miss Lucifer
Desire, Death & Destruction!
Usericon van Miss Lucifer
Posted 21-04-2003 15:09 by Miss Lucifer Wijzig reactieProfiel van Miss LuciferQuote dit bericht

quote:
Op 21 april 2003 15:07 schreef impaled succubus het volgende:
nederlands is mijn goedste vak en in typen ben ik ook een held


Tis te zien...


It's better to be hated for what you are than to be loved for what you're not...


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 21-04-2003 16:09 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

quote:
Op 21 april 2003 15:06 schreef Miss Lucifer het volgende:
come on, onkosten??!

Hoe oud ben jij meisje?! Metalbands, van die echte, die optreden enzo, die jarenlang bezig zijn en dan pas hun eerste plaat uitbrengen, die muzikaal bezig zijn, en niet bezig met het uiterlijk van een of andere wulpse sloerie verdienen over het algemeen geen kont.
Bands die wel verdienen zijn er ook natuurlijk, daar is metallica het grootste voorbeeld van, maar die zijn dus ook commercieel gegaan.


Miss Lucifer
Desire, Death & Destruction!
Usericon van Miss Lucifer
Posted 21-04-2003 16:12 by Miss Lucifer Wijzig reactieProfiel van Miss LuciferQuote dit bericht

quote:
Op 21 april 2003 16:09 schreef ghoulliette het volgende:
Hoe oud ben jij meisje?! Metalbands, van die echte, die optreden enzo, die jarenlang bezig zijn en dan pas hun eerste plaat uitbrengen, die muzikaal bezig zijn, en niet bezig met het uiterlijk van een of andere wulpse sloerie verdienen over het algemeen geen kont.
Bands die wel verdienen zijn er ook natuurlijk, daar is metallica het grootste voorbeeld van, maar die zijn dus ook commercieel gegaan.


Ik zie niet in waarom dit zoveel gezeik moet opleveren... who cares of iets commercieel is of niet, als de muziek maar goed is!!


It's better to be hated for what you are than to be loved for what you're not...


impaled succubus
Usericon van impaled succubus
Posted 21-04-2003 16:13 by impaled succubus Wijzig reactieProfiel van impaled succubusQuote dit bericht

quote:
Op 21 april 2003 16:12 schreef Miss Lucifer het volgende:
Ik zie niet in waarom dit zoveel gezeik moet opleveren... who cares of iets commercieel is of niet, als de muziek maar goed is!!
omdat t gewoon een triest bij elkaar geraapt aftreksel is. als ze dit nou zelf bedacht hadden oke.


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 21-04-2003 16:14 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

quote:
Op 21 april 2003 16:12 schreef Miss Lucifer het volgende:
Ik zie niet in waarom dit zoveel gezeik moet opleveren... who cares of iets commercieel is of niet, als de muziek maar goed is!!

Dat is het juist! De muziek is niet goed!! het is totaal onorigineel.


Miss Lucifer
Desire, Death & Destruction!
Usericon van Miss Lucifer
Posted 21-04-2003 16:16 by Miss Lucifer Wijzig reactieProfiel van Miss LuciferQuote dit bericht

quote:
Op 21 april 2003 16:14 schreef ghoulliette het volgende:
Dat is het juist! De muziek is niet goed!! het is totaal onorigineel.


Owh ja, originaliteit! Al die klote pop bandjes zijn tog ook nie origineel? maar mensen vinden het leuk! En jij vindt de muziek misschien niet goed maar anderen wel


It's better to be hated for what you are than to be loved for what you're not...


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 21-04-2003 16:17 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

quote:
Op 21 april 2003 16:16 schreef Miss Lucifer het volgende:
Owh ja, originaliteit! Al die klote pop bandjes zijn tog ook nie origineel? maar mensen vinden het leuk! En jij vindt de muziek misschien niet goed maar anderen wel


Je geeft zelf het antwoord al, het gaat om de promotie, om de huls, net als bij popmuziek. Lege onoriginele ellende en jij bent jong en stom genoeg om daar in te trappen.


Miss Lucifer
Desire, Death & Destruction!
Usericon van Miss Lucifer
Posted 21-04-2003 16:21 by Miss Lucifer Wijzig reactieProfiel van Miss LuciferQuote dit bericht

quote:
Op 21 april 2003 16:17 schreef ghoulliette het volgende:
Je geeft zelf het antwoord al, het gaat om de promotie, om de huls, net als bij popmuziek. Lege onoriginele ellende en jij bent jong en stom genoeg om daar in te trappen.


Waar gaat dit nog over? Ik vin die Evanescence goed, misschien commercieel maar schijt, en jij niet... SO WHAT? en zo stom ben ik niet, girl! GET A LIFE


It's better to be hated for what you are than to be loved for what you're not...


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 21-04-2003 16:23 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

quote:
Op 21 april 2003 16:21 schreef Miss Lucifer het volgende:
Waar gaat dit nog over? Ik vin die Evanescence goed, misschien commercieel maar schijt, en jij niet... SO WHAT? en zo stom ben ik niet, girl! GET A LIFE

oke testje, van wie is het nummer SO What, en geen google gebruiken.
Hint: het is niet van Within Temptation


Miss Lucifer
Desire, Death & Destruction!
Usericon van Miss Lucifer
Posted 21-04-2003 16:30 by Miss Lucifer Wijzig reactieProfiel van Miss LuciferQuote dit bericht

quote:
Op 21 april 2003 16:23 schreef ghoulliette het volgende:
oke testje, van wie is het nummer SO What, en geen google gebruiken.
Hint: het is niet van Within Temptation


Probeer je mij te testen? Hahaaa nou heel schattig! Als je denkt dat ik naar Within Temptation luister heb je het heel erg mis!!! Maar t antwoord weet ik ook nie


It's better to be hated for what you are than to be loved for what you're not...


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 21-04-2003 16:32 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

quote:
Op 21 april 2003 16:30 schreef Miss Lucifer het volgende:
Probeer je mij te testen? Hahaaa nou heel schattig! Als je denkt dat ik naar Within Temptation luister heb je het heel erg mis!!! Maar t antwoord weet ik ook nie

En het was nog wel een inkoppertje.
Metallica was het antwoord dusch......

Maarre IR confused hoe kun je die evaanananannanas muziek nu wel mooi vinden en within temptation niet? is wel een beetje 2 handen 1 buik


Jebes
Usericon van Jebes
Posted 21-04-2003 16:33 by Jebes Wijzig reactieProfiel van JebesQuote dit berichthttp://jebes.hyves.nl/#

Ik dacht dat Metallica dat nummer gecoverd had.....


Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks -


impaled succubus
Usericon van impaled succubus
Posted 21-04-2003 16:33 by impaled succubus Wijzig reactieProfiel van impaled succubusQuote dit bericht

quote:
Op 21 april 2003 16:17 schreef ghoulliette het volgende:
Je geeft zelf het antwoord al, het gaat om de promotie, om de huls, net als bij popmuziek. Lege onoriginele ellende en jij bent jong en stom genoeg om daar in te trappen.
dat leeftijd slaat altijd zo hard nergens op, ik geloof dat miss lucifer maar een jaartje jonger is dan ik en ik stond op m'n 13e al marduk tekijken duzz leeftijd heeft er niet zoveel mee te maken.


Miss Lucifer
Desire, Death & Destruction!
Usericon van Miss Lucifer
Posted 21-04-2003 16:33 by Miss Lucifer Wijzig reactieProfiel van Miss LuciferQuote dit bericht

quote:
Op 21 april 2003 16:32 schreef ghoulliette het volgende:
En het was nog wel een inkoppertje.
Metallica was het antwoord dusch......

Maarre IR confused hoe kun je die evaanananannanas muziek nu wel mooi vinden en within temptation niet? is wel een beetje 2 handen 1 buik


Valt wel mee hoor... tis meer gemixt dan WT... en k von Linkin Park in een ver verleden errugh leuk


It's better to be hated for what you are than to be loved for what you're not...


impaled succubus
Usericon van impaled succubus
Posted 21-04-2003 16:35 by impaled succubus Wijzig reactieProfiel van impaled succubusQuote dit bericht

quote:
Op 21 april 2003 16:33 schreef Miss Lucifer het volgende:
Valt wel mee hoor... tis meer gemixt dan WT... en k von Linkin Park in een ver verleden errugh leuk
ver verleden
die lui bestaan toch pas een jaar ofzo


Miss Lucifer
Desire, Death & Destruction!
Usericon van Miss Lucifer
Posted 21-04-2003 16:37 by Miss Lucifer Wijzig reactieProfiel van Miss LuciferQuote dit bericht

quote:
Op 21 april 2003 16:33 schreef impaled succubus het volgende:
dat leeftijd slaat altijd zo hard nergens op, ik geloof dat miss lucifer maar een jaartje jonger is dan ik en ik stond op m'n 13e al marduk tekijken duzz leeftijd heeft er niet zoveel mee te maken.


K ben eig pas toen ik eind 15 was begonnen hoor dus k ben nog beetje groentje... Maar idd, leeftijd is nie alles!


It's better to be hated for what you are than to be loved for what you're not...


Jebes
Usericon van Jebes
Posted 21-04-2003 16:37 by Jebes Wijzig reactieProfiel van JebesQuote dit berichthttp://jebes.hyves.nl/#

quote:
Op 21 april 2003 16:35 schreef impaled succubus het volgende:
ver verleden
die lui bestaan toch pas een jaar ofzo


een jaar is heel lang als je jong bent


Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks -


Dit topic is 21 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21
Index / Muziek algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen