IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Muziek algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 21 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21
Auteur:
Topic : Evanescence Vorige pagina | Volgende pagina
impaled succubus
Usericon van impaled succubus
Posted 21-04-2003 17:17 by impaled succubus Wijzig reactieProfiel van impaled succubusQuote dit bericht

quote:
Op 21 april 2003 17:16 schreef Rasputin het volgende:


Leuke discussie hier.
gaat weer's goed nergens over en het komt allemaal ook echt niet bekend voor.


Miss Lucifer
Desire, Death & Destruction!
Usericon van Miss Lucifer
Posted 21-04-2003 17:17 by Miss Lucifer Wijzig reactieProfiel van Miss LuciferQuote dit bericht

quote:
Op 21 april 2003 17:14 schreef impaled succubus het volgende:
duidelijk teken van pubertijd bij meisjes gaan klagen over hoe moeilijk ze het gehad heben en hoe veel verder ze zijn dan leeftijds genootjes.


As if... Ik zeg niet dat ik veel verder ben maar dat ik ANDERS ben... dat ik niet naar Britney luister en mijn leven niet alleen over Breezers en jongens gaat! Get the point? Trouwens zo veel ouder ben je niet dus wrom loop je mij af te zeiken?


It's better to be hated for what you are than to be loved for what you're not...


Miss Lucifer
Desire, Death & Destruction!
Usericon van Miss Lucifer
Posted 21-04-2003 17:18 by Miss Lucifer Wijzig reactieProfiel van Miss LuciferQuote dit bericht

quote:
Op 21 april 2003 17:16 schreef altx het volgende:
Evanescence past hier natuurlijk prima tussen...

Sorry maar deze moest ik gewoon ff inkoppen... En de doelpuntenmaker is... Altx!!!


Goh wat jammer nou... buiten spel!


It's better to be hated for what you are than to be loved for what you're not...


Rasputin
Baard
Usericon van Rasputin
Posted 21-04-2003 17:18 by Rasputin Wijzig reactieProfiel van RasputinQuote dit berichthttp://www.cu2.nl/barsebert

quote:
Op 21 april 2003 17:17 schreef Miss Lucifer het volgende:
As if... Ik zeg niet dat ik veel verder ben maar dat ik ANDERS ben... dat ik niet naar Britney luister en mijn leven niet alleen over Breezers en jongens gaat! Get the point? Trouwens zo veel ouder ben je niet dus wrom loop je mij af te zeiken?


Jij hebt natuurlijk hélemaal een eigen mening.
Waar gaat jou leven dan om??


Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen


impaled succubus
Usericon van impaled succubus
Posted 21-04-2003 17:20 by impaled succubus Wijzig reactieProfiel van impaled succubusQuote dit bericht

quote:
Op 21 april 2003 17:17 schreef Miss Lucifer het volgende:
As if... Ik zeg niet dat ik veel verder ben maar dat ik ANDERS ben... dat ik niet naar Britney luister en mijn leven niet alleen over Breezers en jongens gaat! Get the point? Trouwens zo veel ouder ben je niet dus wrom loop je mij af te zeiken?
met dat leeftijd liep ik je juist niet aftezeiken omdat ik ook vrij jong ben maar je maakt zulke cliche opmerkingen en deze hele discusie heb ik al keren voorbij zien komen, urhh argh zucht.......t is een ontwikkeling die veel metal heads in het begin hebben.


altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 21-04-2003 17:20 by altx Wijzig reactieProfiel van altxQuote dit bericht

quote:
Op 21 april 2003 17:17 schreef Miss Lucifer het volgende:
As if... Ik zeg niet dat ik veel verder ben maar dat ik ANDERS ben... dat ik niet naar Britney luister en mijn leven niet alleen over Breezers en jongens gaat! Get the point? Trouwens zo veel ouder ben je niet dus wrom loop je mij af te zeiken?


Trek het je niet te persoonlijk aan...

Maar het wordt gewoon een beetje als een zwaktebod gezien dat je je persoonlijke omstandigheden gebruikt om de discussie te (proberen te) winnen, terwijl je dat met de *koppige* mensen hier op ZM toch niet zal lukken...


Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!


Miss Lucifer
Desire, Death & Destruction!
Usericon van Miss Lucifer
Posted 21-04-2003 17:20 by Miss Lucifer Wijzig reactieProfiel van Miss LuciferQuote dit bericht

quote:
Op 21 april 2003 17:18 schreef Rasputin het volgende:
Jij hebt natuurlijk hélemaal een eigen mening.
Waar gaat jou leven dan om??


Hmm... klinkt als een opstel voor nederlands... Mijn leven gaat om... Wraak


It's better to be hated for what you are than to be loved for what you're not...


Voice Of Doom
kotsende chaoot
Usericon van Voice Of Doom
Posted 21-04-2003 17:21 by Voice Of Doom Wijzig reactieProfiel van Voice Of DoomQuote dit bericht

quote:
Op 21 april 2003 16:46 schreef impaled succubus het volgende:
dat is niet echt een excuus ofzo.

Jawel. Ik vang allerlei nutteloze wetenswaardigheden op die voor eeuwig bewaard blijven...


I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing


Moordlustige Hamster
Usericon van Moordlustige Hamster
Posted 21-04-2003 17:21 by Moordlustige Hamster Wijzig reactieProfiel van Moordlustige HamsterQuote dit bericht

ONTOPIC

(sorry, kon het niet laten )


Miss Lucifer
Desire, Death & Destruction!
Usericon van Miss Lucifer
Posted 21-04-2003 17:21 by Miss Lucifer Wijzig reactieProfiel van Miss LuciferQuote dit bericht

quote:
Op 21 april 2003 17:20 schreef impaled succubus het volgende:
met dat leeftijd liep ik je juist niet aftezeiken omdat ik ook vrij jong ben maar je maakt zulke cliche opmerkingen en deze hele discusie heb ik al keren voorbij zien komen, urhh argh zucht.......t is een ontwikkeling die veel metal heads in het begin hebben.


Endlich iemand die t een beetje begrijpt...


It's better to be hated for what you are than to be loved for what you're not...


altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 21-04-2003 17:22 by altx Wijzig reactieProfiel van altxQuote dit bericht

quote:
Op 21 april 2003 17:18 schreef Miss Lucifer het volgende:
Goh wat jammer nou... buiten spel!


Ik protesteer!

Hehe, met een beetje humor kom je een stuk verder...


Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!


impaled succubus
Usericon van impaled succubus
Posted 21-04-2003 17:22 by impaled succubus Wijzig reactieProfiel van impaled succubusQuote dit bericht

quote:
Op 21 april 2003 17:21 schreef Voice Of Doom het volgende:
Jawel. Ik vang allerlei nutteloze wetenswaardigheden op die voor eeuwig bewaard blijven...
veel plezier ermee dan


Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 21-04-2003 17:22 by Slechtheid Wijzig reactieProfiel van SlechtheidQuote dit bericht

En nou allemaal metal luisteren en headbangen!


Miss Lucifer
Desire, Death & Destruction!
Usericon van Miss Lucifer
Posted 21-04-2003 17:22 by Miss Lucifer Wijzig reactieProfiel van Miss LuciferQuote dit bericht

quote:
Op 21 april 2003 17:20 schreef altx het volgende:
Trek het je niet te persoonlijk aan...

Maar het wordt gewoon een beetje als een zwaktebod gezien dat je je persoonlijke omstandigheden gebruikt om de discussie te (proberen te) winnen, terwijl je dat met de *koppige* mensen hier op ZM toch niet zal lukken...


Haha... ja oke tis wel best laag maar mijn leven suckte egt heel erg! (gespleten persoonlijkheid??)


It's better to be hated for what you are than to be loved for what you're not...


Miss Lucifer
Desire, Death & Destruction!
Usericon van Miss Lucifer
Posted 21-04-2003 17:23 by Miss Lucifer Wijzig reactieProfiel van Miss LuciferQuote dit bericht

quote:
Op 21 april 2003 17:22 schreef altx het volgende:
Ik protesteer!

Hehe, met een beetje humor kom je een stuk verder...


Haha ja... k haat ongelijk hebben dan word ik chag... maar alsnog


It's better to be hated for what you are than to be loved for what you're not...


Miss Lucifer
Desire, Death & Destruction!
Usericon van Miss Lucifer
Posted 21-04-2003 17:24 by Miss Lucifer Wijzig reactieProfiel van Miss LuciferQuote dit bericht

quote:
Op 21 april 2003 17:22 schreef Slechtheid het volgende:
En nou allemaal metal luisteren en headbangen!


Endlich iemand met een zinvol idee...


It's better to be hated for what you are than to be loved for what you're not...


Voice Of Doom
kotsende chaoot
Usericon van Voice Of Doom
Posted 21-04-2003 17:25 by Voice Of Doom Wijzig reactieProfiel van Voice Of DoomQuote dit bericht

quote:
Op 21 april 2003 17:22 schreef impaled succubus het volgende:
veel plezier ermee dan

Daarom drink ik ook nog. Dan blijft tenminste niet ALLES hangen.


I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing


altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 21-04-2003 17:27 by altx Wijzig reactieProfiel van altxQuote dit bericht

quote:
Op 21 april 2003 17:24 schreef Miss Lucifer het volgende:
Endlich iemand met een zinvol idee...


Dacht je dat ik dat dan niet al aan het doen was??? Ik zit hier als een gek te headbangen achter mijn pc, dat wil je gewoon niet weten...

By the way, ik geloof dat ik mijn aantal posts weer een beetje opgeschroefd heb...


Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!


Voice Of Doom
kotsende chaoot
Usericon van Voice Of Doom
Posted 21-04-2003 17:29 by Voice Of Doom Wijzig reactieProfiel van Voice Of DoomQuote dit bericht

Oh, is dit niet het nieuwe lultopic?


I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing


mörke
van örk
Usericon van mörke
Posted 21-04-2003 17:30 by mörke Wijzig reactieProfiel van mörkeQuote dit berichthttp://www.nattekrant.net/~mark

Na al dit geleuter over een band die na een maand of 2 toch weer vergeten is, zet ik fijn even Tool op, dat is tenminste iets wat blijft...

Net als Darkthrone overigens...


Tool!


Dit slaat nergens op.


Miss Lucifer
Desire, Death & Destruction!
Usericon van Miss Lucifer
Posted 21-04-2003 17:31 by Miss Lucifer Wijzig reactieProfiel van Miss LuciferQuote dit bericht

quote:
Op 21 april 2003 17:27 schreef altx het volgende:
Dacht je dat ik dat dan niet al aan het doen was??? Ik zit hier als een gek te headbangen achter mijn pc, dat wil je gewoon niet weten...

By the way, ik geloof dat ik mijn aantal posts weer een beetje opgeschroefd heb...


Nou geweldig! Ik niet kheb koppijn is nie normaal meer!!! FF aspro halen en dan ga ik ook aan de slag


It's better to be hated for what you are than to be loved for what you're not...


impaled succubus
Usericon van impaled succubus
Posted 21-04-2003 17:34 by impaled succubus Wijzig reactieProfiel van impaled succubusQuote dit bericht

quote:
Op 21 april 2003 17:29 schreef Voice Of Doom het volgende:
Oh, is dit niet het nieuwe lultopic?


altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 21-04-2003 17:34 by altx Wijzig reactieProfiel van altxQuote dit bericht

quote:
Op 21 april 2003 17:29 schreef Voice Of Doom het volgende:
Oh, is dit niet het nieuwe lultopic?


Ja, ik weet niet hoe dat komt. Om de een of andere reden verworden alle topics over (in meer of mindere mate) commerciele bands tot alternatieve lultopics...


Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!


Miss Lucifer
Desire, Death & Destruction!
Usericon van Miss Lucifer
Posted 21-04-2003 17:35 by Miss Lucifer Wijzig reactieProfiel van Miss LuciferQuote dit bericht

quote:
Op 21 april 2003 17:30 schreef mörke het volgende:
Na al dit geleuter over een band die na een maand of 2 toch weer vergeten is, zet ik fijn even Tool op, dat is tenminste iets wat blijft...

Net als Darkthrone overigens...


Tool!


Tool... creepy but good!


It's better to be hated for what you are than to be loved for what you're not...


Miss Lucifer
Desire, Death & Destruction!
Usericon van Miss Lucifer
Posted 21-04-2003 17:35 by Miss Lucifer Wijzig reactieProfiel van Miss LuciferQuote dit bericht

quote:
Op 21 april 2003 17:34 schreef altx het volgende:
Ja, ik weet niet hoe dat komt. Om de een of andere reden verworden alle topics over (in meer of mindere mate) commerciele bands tot alternatieve lultopics...


Tsjaah hoe zou dat toch komen?


It's better to be hated for what you are than to be loved for what you're not...


Dit topic is 21 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21
Index / Muziek algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen