IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Muziek algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 21 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21
Auteur:
Topic : Evanescence Vorige pagina | Volgende pagina
altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 21-04-2003 17:36 by altx Wijzig reactieProfiel van altxQuote dit bericht

quote:
Op 21 april 2003 17:35 schreef Miss Lucifer het volgende:
Tsjaah hoe zou dat toch komen?


Miss Lucifer, welkom op ZM!


Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!


impaled succubus
Usericon van impaled succubus
Posted 21-04-2003 17:37 by impaled succubus Wijzig reactieProfiel van impaled succubusQuote dit bericht

he lucifer nog 2 posts en je mag mee lullen in de legale lultopics


Miss Lucifer
Desire, Death & Destruction!
Usericon van Miss Lucifer
Posted 21-04-2003 17:43 by Miss Lucifer Wijzig reactieProfiel van Miss LuciferQuote dit bericht

quote:
Op 21 april 2003 17:36 schreef altx het volgende:
Miss Lucifer, welkom op ZM!


Thanx!


It's better to be hated for what you are than to be loved for what you're not...


Miss Lucifer
Desire, Death & Destruction!
Usericon van Miss Lucifer
Posted 21-04-2003 17:43 by Miss Lucifer Wijzig reactieProfiel van Miss LuciferQuote dit bericht

quote:
Op 21 april 2003 17:37 schreef impaled succubus het volgende:
he lucifer nog 2 posts en je mag mee lullen in de legale lultopics


Tadaaaah dat was dan de 50e!!


It's better to be hated for what you are than to be loved for what you're not...


altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 21-04-2003 17:45 by altx Wijzig reactieProfiel van altxQuote dit bericht

Hey, niet smokkelen!


Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!


Miss Lucifer
Desire, Death & Destruction!
Usericon van Miss Lucifer
Posted 21-04-2003 17:46 by Miss Lucifer Wijzig reactieProfiel van Miss LuciferQuote dit bericht

quote:
Op 21 april 2003 17:45 schreef altx het volgende:
Hey, niet smokkelen!


Wie? Ikkuh? Maaruh waar vind ik de legale lultopics??

[Dit bericht is gewijzigd door Miss Lucifer op 21-04-2003 17:48]


It's better to be hated for what you are than to be loved for what you're not...


Jebes
Usericon van Jebes
Posted 21-04-2003 17:53 by Jebes Wijzig reactieProfiel van JebesQuote dit berichthttp://jebes.hyves.nl/#

quote:
Op 21 april 2003 17:46 schreef Miss Lucifer het volgende:
Wie? Ikkuh? Maaruh waar vind ik de legale lultopics??


Bij index--->onzin--->Voor elk...[lullen]

http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic.php?id=701772&page=17

[Dit bericht is gewijzigd door Jebes op 21-04-2003 17:54]


Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks -


Miss Lucifer
Desire, Death & Destruction!
Usericon van Miss Lucifer
Posted 21-04-2003 18:10 by Miss Lucifer Wijzig reactieProfiel van Miss LuciferQuote dit bericht

quote:
Op 21 april 2003 17:53 schreef Jebes het volgende:
Bij index--->onzin--->Voor elk...[lullen]

http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic.php?id=701772&page=17


Thanx


It's better to be hated for what you are than to be loved for what you're not...


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 21-04-2003 18:14 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

quote:
Op 21 april 2003 17:22 schreef Miss Lucifer het volgende:
Haha... ja oke tis wel best laag maar mijn leven suckte egt heel erg! (gespleten persoonlijkheid??)

Ach wat zielig, welke van jou persoonlijkheden houd er dan van echte metal.

zielig doen kun je beter op de tmf chat doen bij de unox kindjes, kun je het daar ook meteen over evanescene hebben.


Heer Krieg
Verban Heer Krieg onmiddelijk, nee toch i love ZM.
Usericon van Heer Krieg
Posted 21-04-2003 22:51 by Heer Krieg Wijzig reactieProfiel van Heer KriegQuote dit bericht

quote:
Op 25 maart 2003 0:15 schreef Jenje het volgende:
Hoorde dit zojuist op MTV (tja ..) en ik was best onder de indruk.

(nummer heet Bring me to life)

Heeft iemand hier mp3's van ?
Ik kan online niks vinden ...

http://www.evanescence.com/



Het nummer zit vol pit, maar te droog voor mij. De videoclip bewonder ik wel, want wat is dat een lekker wijffie dat mee staat te gillen. Ik wist het wel, ill never let her go.


MetalTuupLimburg
Usericon van MetalTuupLimburg
Posted 21-04-2003 23:42 by MetalTuupLimburg Wijzig reactieProfiel van MetalTuupLimburgQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/KayMeertens

Wat is er mis met meisjes van 15/16? 'n mooiere leeftijd bestaat gewoon niet.

En over Evanescence wil ik nog ff kwijt dat ik nu ik het nummer My Immortal al 'n keer of 300 gehoord heb er nog steeds iedere keer de rillingen van krijgen. Prachtig gewoon
En of 't nou commercieel is of niet boeit niet. Ik ga echt niet iets minder goed vinden omdat meer mensen het goed gaan vinden. Ik snap die redenatie echt niet dat iets wat in de top 40 komt persé slecht hoeft te zijn. Ozzy, After Forever, Nightwish en Apocalyptica is 't dit jaar toch ook gelukt, zijn die dan opeens niet goed meer omdat ze op TV komen?


altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 21-04-2003 23:46 by altx Wijzig reactieProfiel van altxQuote dit bericht

quote:
Op 21 april 2003 23:42 schreef MetalTuupLimburg het volgende:
Wat is er mis met meisjes van 15/16? 'n mooiere leeftijd bestaat gewoon niet.

En over Evanescence wil ik nog ff kwijt dat ik nu ik het nummer My Immortal al 'n keer of 300 gehoord heb er nog steeds iedere keer de rillingen van krijgen. Prachtig gewoon
En of 't nou commercieel is of niet boeit niet. Ik ga echt niet iets minder goed vinden omdat meer mensen het goed gaan vinden. Ik snap die redenatie echt niet dat iets wat in de top 40 komt persé slecht hoeft te zijn. Ozzy, After Forever, Nightwish en Apocalyptica is 't dit jaar toch ook gelukt, zijn die dan opeens niet goed meer omdat ze op TV komen?


Persoonlijk zie ik het zo:
* Doe jij concessies wat betreft de muziek om een grotere kans te hebben hoog in de Top 40 te komen. -> slecht
* Maak jij muziek en kom je toevallig in de Top 40, gewoon omdat veel mensen het kopen, maar je hebt daarvoor geen knieval gemaakt. -> goed


Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!


MetalTuupLimburg
Usericon van MetalTuupLimburg
Posted 21-04-2003 23:50 by MetalTuupLimburg Wijzig reactieProfiel van MetalTuupLimburgQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/KayMeertens

quote:
Op 21 april 2003 23:46 schreef altx het volgende:
Persoonlijk zie ik het zo:
* Doe jij concessies wat betreft de muziek om een grotere kans te hebben hoog in de Top 40 te komen. -> slecht
* Maak jij muziek en kom je toevallig in de Top 40, gewoon omdat veel mensen het kopen, maar je hebt daarvoor geen knieval gemaakt. -> goed

Helemaal mee eens.
Maar ja, wie bepaalt of sommige bands (Metallica, The Gathering, Sentenced, Amorphis, Katatonia, Paradise Lost, enz enz) hun stijl aanpassen om populairder te worden bij een groot publiek of dat ze dit voor zichzelf doen?
En Evanescence is een beginnende band, dus is in hun geval zeker geen sprake van consessies. Ze hebben namelijk nooit andere muziek gemaakt.


altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 21-04-2003 23:53 by altx Wijzig reactieProfiel van altxQuote dit bericht

quote:
Op 21 april 2003 23:50 schreef MetalTuupLimburg het volgende:
Helemaal mee eens.
Maar ja, wie bepaalt of sommige bands (Metallica, The Gathering, Sentenced, Amorphis, Katatonia, Paradise Lost, enz enz) hun stijl aanpassen om populairder te worden bij een groot publiek of dat ze dit voor zichzelf doen?
En Evanescence is een beginnende band, dus is in hun geval zeker geen sprake van consessies. Ze hebben namelijk nooit andere muziek gemaakt.


Daarvoor zijn punt 3 en 4:
* Maak jij muziek die je zelf niet eens mooi vindt, speciaal om in de Top 40 te komen. -> slecht
* Maak jij muziek voor jezelf, die toevallig "Top 40 proof" is. -> niet direct goed, maar ook niet direct slecht


Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!


MetalTuupLimburg
Usericon van MetalTuupLimburg
Posted 21-04-2003 23:59 by MetalTuupLimburg Wijzig reactieProfiel van MetalTuupLimburgQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/KayMeertens

quote:
Op 21 april 2003 23:53 schreef altx het volgende:
Daarvoor zijn punt 3 en 4:
* Maak jij muziek die je zelf niet eens mooi vindt, speciaal om in de Top 40 te komen. -> slecht
* Maak jij muziek voor jezelf, die toevallig "Top 40 proof" is. -> niet direct goed, maar ook niet direct slecht


Ingaande op punt 3: Wie weet of een band de muziek speelt die ze zelf mooi vindt? Ze zullen echt niet zeggen: 'we vinden het zelf dikke bagger, maar we maken 't toch maar omdat we denken dat het zal aanslaan.' Lijkt me sterk...


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 22-04-2003 8:18 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

quote:
Op 21 april 2003 23:59 schreef MetalTuupLimburg het volgende:
Ingaande op punt 3: Wie weet of een band de muziek speelt die ze zelf mooi vindt? Ze zullen echt niet zeggen: 'we vinden het zelf dikke bagger, maar we maken 't toch maar omdat we denken dat het zal aanslaan.' Lijkt me sterk...

Doet Anouk ook, ze heeft namelijk een schurfthekel aan rock en wil eigenlijk graag jazz zingen.


Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 22-04-2003 8:28 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

Sorry, maar als ze het doen omdat ze het leuke muziek vinden, vind ik het eigenlijk nog erger .
Dan liever een eerlijke sell-out (die in z'n badkamer van die torture-cellar black metal maakt), ik bedoel, als je oprecht dit soort wanstaltige 'ear candy' maakt is je smaak wel erg slecht... dan is alle hoop om ooit nog goede muziek te maken definitief vervlogen.


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 22-04-2003 8:34 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

Wat ik niet snap is die achterlijke bandnaam, die niemand uit kan spreken. We spreken hier toch wel van een grove marketing fout.
En wat betekend het in hemelsnaam


Gunman
the destroyer
Usericon van Gunman
Posted 22-04-2003 9:00 by Gunman Wijzig reactieProfiel van GunmanQuote dit bericht

In het weekend die clip nog eens een paar keer gezien, en goed beluisterd: klinkt iets te poppy, t is eigenlijk doodgewone meliuge nu-roest met een vrouwenstem erover die mooi overgedubt is (valt wel op eigenlijk) dus ik heb het een kans gegeven,....in de prullebak ermee...


I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be


winters rage
I am my own savior
Usericon van winters rage
Posted 22-04-2003 9:08 by winters rage Wijzig reactieProfiel van winters rageQuote dit bericht

ik heb vanacht de hele cd beluisterd en slecht is het echt niet, is eigelijk best wel een lekker cdtje


My madness, my sadness


rvanderholst
Det var så oerhört nära!
Usericon van rvanderholst
Posted 22-04-2003 9:32 by rvanderholst Wijzig reactieProfiel van rvanderholstQuote dit bericht

quote:
Op 22 april 2003 9:08 schreef winters rage het volgende:
ik heb vanacht de hele cd beluisterd en slecht is het echt niet, is eigelijk best wel een lekker cdtje



Ik moet het met je eens zijn hier! Klinkt gewoon lekker... (niet super goed maar gewoon makkelijke muziek)


I Find That I Am Not There...


NolthuarII
Tijd maak je!
Usericon van NolthuarII
Posted 22-04-2003 11:16 by NolthuarII Wijzig reactieProfiel van NolthuarIIQuote dit bericht

quote:
Op 22 april 2003 8:34 schreef ghoulliette het volgende:
Wat ik niet snap is die achterlijke bandnaam, die niemand uit kan spreken. We spreken hier toch wel van een grove marketing fout.
En wat betekend het in hemelsnaam


evanescence (ev'e-nes'ens ): a dissipation or disappearance like vapor

pfft wat een blaat verhaal op die officiele website over hoe positief en rechtstreeks uit het hart de muziek wel niet komt..... (geloof wat u wilt geloven ik vindt het aangedikt en overdreven overkomen)
quote:
We're very sincere about what we do. There's so much pre-packaged teen angst these days in music. That's not us. We're not trying to sell an angle, we're just here writing from our heart."

hmmz

FALLEN has been certified Platinum by the RIAA! In addition, FALLEN notches its sixth week in the Billboard Top 10 this week......

joepie....


Shredhead
Usericon van Shredhead
Posted 22-04-2003 12:39 by Shredhead Wijzig reactieProfiel van ShredheadQuote dit bericht

ik ben dat nummer wat nu bekend is an het draaien en ik vind em erg lekker


altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 22-04-2003 12:50 by altx Wijzig reactieProfiel van altxQuote dit bericht

quote:
Op 22 april 2003 8:34 schreef ghoulliette het volgende:
Wat ik niet snap is die achterlijke bandnaam, die niemand uit kan spreken. We spreken hier toch wel van een grove marketing fout.
En wat betekend het in hemelsnaam


"Evanescence" is het zelfstandig naamwoord van "evanescent", hetgeen synoniem is voor "quickly fading" of "soon going from the memory", volgens het Engels woordenboek dat ik hier heb liggen.

Misschien toch wel een toepasselijke bandnaam?


Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!


altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 22-04-2003 12:54 by altx Wijzig reactieProfiel van altxQuote dit bericht

quote:
Op 22 april 2003 8:28 schreef Dwaallicht het volgende:
Sorry, maar als ze het doen omdat ze het leuke muziek vinden, vind ik het eigenlijk nog erger .
Dan liever een eerlijke sell-out (die in z'n badkamer van die torture-cellar black metal maakt), ik bedoel, als je oprecht dit soort wanstaltige 'ear candy' maakt is je smaak wel erg slecht... dan is alle hoop om ooit nog goede muziek te maken definitief vervlogen.


Heh heh, na het woordenboek geraadpleegd te hebben, vind ik je reply nog mooier.

De betekenis van het woord "Evanescence" heeft namelijk in zekere zin met "vervliegen" te maken...


Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!


Dit topic is 21 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21
Index / Muziek algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen