IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Muziek algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 21 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21
Auteur:
Topic : Evanescence Vorige pagina | Volgende pagina
goblinjester
Usericon van goblinjester
Posted 09-06-2003 22:15 by goblinjester Wijzig reactieProfiel van goblinjesterQuote dit bericht

quote:
Op 9 juni 2003 22:12 schreef Voice Of Doom het volgende:
Beli, ik snap het nog steeds niet?

Die zangeres was trouwens heerschend schor/vals op Pinkpop.


In het begin nog niet zo maar de laatste twee nummers wel. Ik vroeg me ook af hoeveel ze geblowed had. Het zingt toch niet lekker als je continu over de grond rolt en die microfoon achter in je strot drukt. Maar het was wel leuk.


Val ik je toch weer lastig met mijn geouwehoer.


Voice Of Doom
kotsende chaoot
Usericon van Voice Of Doom
Posted 09-06-2003 22:17 by Voice Of Doom Wijzig reactieProfiel van Voice Of DoomQuote dit bericht

Ja, was wel tof om te zien. Leuke zangeres ook.

Ik vond ze live alleen ook niet op WT lijken...


I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 09-06-2003 22:19 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

quote:
Op 9 juni 2003 22:17 schreef Voice Of Doom het volgende:
Ja, was wel tof om te zien. Leuke zangeres ook.

Ik vond ze live alleen ook niet op WT lijken...

nee meer op slipsnot.

@goblin, ze had idd moeite met het open houden van haar ogen. en ze mocht erg blij zijn met haar microfoon, anders was veel van dat gehijg onhoorbaar geweest.


goblinjester
Usericon van goblinjester
Posted 09-06-2003 22:22 by goblinjester Wijzig reactieProfiel van goblinjesterQuote dit bericht

quote:
Op 9 juni 2003 22:19 schreef ghoulliette het volgende:
nee meer op slipsnot.

@goblin, ze had idd moeite met het open houden van haar ogen. en ze mocht erg blij zijn met haar microfoon, anders was veel van dat gehijg onhoorbaar geweest.




Val ik je toch weer lastig met mijn geouwehoer.


Voice Of Doom
kotsende chaoot
Usericon van Voice Of Doom
Posted 09-06-2003 22:26 by Voice Of Doom Wijzig reactieProfiel van Voice Of DoomQuote dit bericht

quote:
Op 9 juni 2003 22:19 schreef ghoulliette het volgende:
nee meer op slipsnot.

En je meent het ook nog net als onze Vlaamse vriend?

Dan is er met jou ook wat mis...


I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 09-06-2003 22:28 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

quote:
Op 9 juni 2003 22:26 schreef Voice Of Doom het volgende:
En je meent het ook nog net als onze Vlaamse vriend?

Dan is er met jou ook wat mis...

ik had het voornamelijk op de manier van headbangen, of moet je het hoofdschudden noemen.

muziekaal is het eigenlijk het best te vergelijken met kostende schapen die misselijk zijn nadat ze verkracht zijn door een stel stieren. maar dan saaier.

maar het zangeresje is wel een lekker ding


goblinjester
Usericon van goblinjester
Posted 09-06-2003 22:29 by goblinjester Wijzig reactieProfiel van goblinjesterQuote dit bericht

quote:
Op 9 juni 2003 22:28 schreef ghoulliette het volgende:
ik had het voornamelijk op de manier van headbangen, of moet je het hoofdschudden noemen.

muziekaal is het eigenlijk het best te vergelijken met kostende schapen die misselijk zijn nadat ze verkracht zijn door een stel stieren. maar dan saaier.

maar het zangeresje is wel een lekker ding


Hahahaha, oftewel je gaat wel naar hun optreden of niet. Ik vond die gitarist ook een beetje kneuzig dat hij ging liggen na het één na laatste nummer.


Val ik je toch weer lastig met mijn geouwehoer.


Voice Of Doom
kotsende chaoot
Usericon van Voice Of Doom
Posted 09-06-2003 22:32 by Voice Of Doom Wijzig reactieProfiel van Voice Of DoomQuote dit bericht

quote:
Op 9 juni 2003 22:28 schreef ghoulliette het volgende:
ik had het voornamelijk op de manier van headbangen, of moet je het hoofdschudden noemen.

muziekaal is het eigenlijk het best te vergelijken met kostende schapen die misselijk zijn nadat ze verkracht zijn door een stel stieren. maar dan saaier.

maar het zangeresje is wel een lekker ding

Oh dus Ghoullie vind ze op Slipknot lijken door het hoofdschudden? Ging het niet om de muziek?

Of denk ik nu te ver door?


I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 09-06-2003 22:34 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

quote:
Op 9 juni 2003 22:32 schreef Voice Of Doom het volgende:
Oh dus Ghoullie vind ze op Slipknot lijken door het hoofdschudden? Ging het niet om de muziek?

Of denk ik nu te ver door?

om muziek en presentatie


TMDC wordfuhrer
Usericon van TMDC wordfuhrer
Posted 09-06-2003 22:38 by TMDC wordfuhrer Wijzig reactieProfiel van TMDC wordfuhrerQuote dit berichthttp://www.monolith-deathcult.com

het verbaast me keer op keer hoe Ghoulliette het voor elkaar krijgt zoveel onzin in een paar zinnen neer te pennen.

De podium presentatie van Evanescene lijkt op Slipknot door de manier van hoofdschudden?

ongelooflijk!

De podiumpresentatie van alle bands die na 1974 zijn ontstaan lijken op AC/DC. Angus was de eerste de aan het headbangen sloeg.

Slipknot wel eens goed bekeken?



0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 09-06-2003 22:39 by 0Tolerence Wijzig reactieProfiel van 0TolerenceQuote dit bericht

loze discussie zeg


"This one is older than shit, heavier than time!"


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 09-06-2003 22:40 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

quote:
Op 9 juni 2003 22:38 schreef TMDC wordfuhrer het volgende:


alleen op dynamo, en loop me niet zo te hypen zeg, dadelijk wordt ik nog populair


goblinjester
Usericon van goblinjester
Posted 09-06-2003 22:43 by goblinjester Wijzig reactieProfiel van goblinjesterQuote dit bericht

quote:
Op 9 juni 2003 22:40 schreef ghoulliette het volgende:
alleen op dynamo, en loop me niet zo te hypen zeg, dadelijk wordt ik nog populair


Als ik later groot ben wil net zo als Ghoulliette worden .


Val ik je toch weer lastig met mijn geouwehoer.


soundpimp
Usericon van soundpimp
Posted 09-06-2003 22:45 by soundpimp Wijzig reactieProfiel van soundpimpQuote dit bericht

Ik vond het maar een saaie hap


Voice Of Doom
kotsende chaoot
Usericon van Voice Of Doom
Posted 09-06-2003 22:52 by Voice Of Doom Wijzig reactieProfiel van Voice Of DoomQuote dit bericht

quote:
Op 9 juni 2003 22:40 schreef ghoulliette het volgende:
alleen op dynamo, en loop me niet zo te hypen zeg, dadelijk wordt ik nog populair

Helaas voor jou heeft de führer wel gelijk...


I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing


Ethereal
Rawr.
Usericon van Ethereal
Posted 10-06-2003 9:10 by Ethereal Wijzig reactieProfiel van EtherealQuote dit berichthttp://www.captainalbatross.nl

Kreeg bij hun Pinkpop-optreden wel heel sterk de indruk dat de gitaarpartijen ook op band stonden!!!! Gitaristen sloegen regelmatig de gitaren aan terwijl er geen gitaar klonk, regelmatig klonken er gitaren terwijl niemand zn gitaar aasloeg, en de gitaren klonken gewoon über-geproduceerd... Clean, niet-live, cd-geluid! Ook tussen de nummers door hoorde je nog geen piepje, geen ruis, geen ENKEL gitaar-noise-je...

Kan me niet voorstellen dat je gitaren zou playbacken, maar ik weet voor 99,9% zeker dat het daar wel gebeurde...

En WAT SUPERZONDE dat ze geen toetsenist bij zich hadden die My Immortal kon begeleiden......... Laat ze de volgende keer uberhaupt een toetsenist meenemen zodat ze die tape thuis kunnen laten!



Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread.


helmet
Smaad
Usericon van helmet
Posted 10-06-2003 13:30 by helmet Wijzig reactieProfiel van helmetQuote dit berichthttp://www.wovendarkness.com

Ik heb ook twee nummers op TV gezien van het Pinkpop optreden en inderdaad, wat een bagger! Nou weet ik helemaal zeker dat het niet de 20 Euro waard is om ze in 013 te gaan zien.

En wat was die zangeres ongelooflijk schor zeg.. niet normaal.

[Dit bericht is gewijzigd door helmet op 10-06-2003 13:30]


I'm not being rude. You're just insignificant.


soundpimp
Usericon van soundpimp
Posted 10-06-2003 13:37 by soundpimp Wijzig reactieProfiel van soundpimpQuote dit bericht

quote:
Op 10 juni 2003 9:10 schreef Ethereal het volgende:
Kreeg bij hun Pinkpop-optreden wel heel sterk de indruk dat de gitaarpartijen ook op band stonden!!!! Gitaristen sloegen regelmatig de gitaren aan terwijl er geen gitaar klonk, regelmatig klonken er gitaren terwijl niemand zn gitaar aasloeg, en de gitaren klonken gewoon über-geproduceerd... Clean, niet-live, cd-geluid! Ook tussen de nummers door hoorde je nog geen piepje, geen ruis, geen ENKEL gitaar-noise-je...

Kan me niet voorstellen dat je gitaren zou playbacken, maar ik weet voor 99,9% zeker dat het daar wel gebeurde...

En WAT SUPERZONDE dat ze geen toetsenist bij zich hadden die My Immortal kon begeleiden......... Laat ze de volgende keer uberhaupt een toetsenist meenemen zodat ze die tape thuis kunnen laten!




Uhm welke grootte band doet dat tegenwoordig niet die gebruik maken van samples en synts.

En wat die toetsenist betreft. Wat daar allemaal langs kwam aan synt en sample shit moet je wel op band hebben staan anders loopt dat nooit in sync met de rest.

ze hadden wel een toetsenist voor het idee er neer kunnen zetten.


TNightmare
Usericon van TNightmare
Posted 10-06-2003 14:07 by TNightmare (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van TNightmareQuote dit bericht

quote:
Op 10 juni 2003 13:37 schreef soundpimp het volgende:
ze hadden wel een toetsenist voor het idee er neer kunnen zetten.


Naast de gitaristen die daar ook voor de sier stonden blijkbaar .

"Kijk, onze band heeft een leuk vrouwtje. Je kent haar wel van onze cd-cover. Zij zorgt ervoor dat we niet breed uitgelachen worden, maar dat we zelfs verkopen!".


wladimir
Usericon van wladimir
Posted 10-06-2003 14:16 by wladimir Wijzig reactieProfiel van wladimirQuote dit bericht

quote:
Op 6 juni 2003 10:57 schreef Heer Krieg het volgende:
Bla bla bla bla bla.

Krieg minister gaat naar PINKPOP.
En WIE komt er EVANESCENCE.
Ik ben niet TRUE maar ga lekker naar PINKPOP.
Uitleven over de rug van Ilse de Lange.
Kwak, KWAK, kwak, KWAK, kwak.
Heb ook nog een kleine prijsvraag gewonnen, en ik ontmoet de zangeres van EVANESCENCE.

En Monolith Deathkut kan nog steeds me rug op.
Black metal rules, kills and i have das ewiges reich.

Verkoopcijfers:

EVANESCENCE 20.000 cd's
Monolith Deathcult(The) 10 cd's ha ha haaaaahaa
Beat O clock, we got the beat O clock.
Oooooooh nee we zijn de kaartjes verloren!

Aaaaaaah GEVONDEN.

Hoezo Jenje, ben zo (geil) stoned als 'n garnaal, ga dat wijf van Evanescence lekker neuken totdat ze 'n ons weegt. hahahahahahahahahahahahahahaha.

Was het nog leuk?


Ethereal
Rawr.
Usericon van Ethereal
Posted 10-06-2003 14:31 by Ethereal Wijzig reactieProfiel van EtherealQuote dit berichthttp://www.captainalbatross.nl

quote:
Op 10 juni 2003 13:37 schreef soundpimp het volgende:
Uhm welke grootte band doet dat tegenwoordig niet die gebruik maken van samples en synts.

En wat die toetsenist betreft. Wat daar allemaal langs kwam aan synt en sample shit moet je wel op band hebben staan anders loopt dat nooit in sync met de rest.

ze hadden wel een toetsenist voor het idee er neer kunnen zetten.


Tuurlijk loopt dat in sync... Daar ben je toetsenist voor! Het hoeft toch ook niet 100% als op de cd te klinken?!
Ik heb zoiets van: Je kunt maar 1 stem tegelijk zingen, dus laat de 2e achterwege als je live speelt! Of laat iemand anders de 2e stem doen, maar GEEN TAPE! Argh...

Vond dit meer een top-of-the-pops optreden... Alles op band behalve de drums en de zang.. (volgens mij dan!!)



Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread.


soundpimp
Usericon van soundpimp
Posted 10-06-2003 14:40 by soundpimp Wijzig reactieProfiel van soundpimpQuote dit bericht

Van die complete synt loops is erg moeilijk in de maat te houden.

Maar goed er zijn genoeg voorbeelden te noemen van bands die dat kunstje van een tape mee laten lopen al jaren uithalen en daar hoor je nooit geen hond over (dat zijn ook bands die een toetsenist hebben).



Ethereal
Rawr.
Usericon van Ethereal
Posted 10-06-2003 15:15 by Ethereal Wijzig reactieProfiel van EtherealQuote dit berichthttp://www.captainalbatross.nl

Klopt... Op zich is het laten meelopen van een tape niet zo heel erg, maar om nou de 2e stem, de synth-partijen, de koren EN de gitaren op tape te zetten... Gaat mij een beetje ver!


Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread.


soundpimp
Usericon van soundpimp
Posted 10-06-2003 15:21 by soundpimp Wijzig reactieProfiel van soundpimpQuote dit bericht

Helemaal mee eens er gaat nix boven een goede strakke band die lekker live erop los ramt


Voice Of Doom
kotsende chaoot
Usericon van Voice Of Doom
Posted 10-06-2003 15:42 by Voice Of Doom Wijzig reactieProfiel van Voice Of DoomQuote dit bericht

quote:
Op 10 juni 2003 13:30 schreef helmet het volgende:
En wat was die zangeres ongelooflijk schor zeg.. niet normaal.

Vond ik wel lekker klinken...


I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing


Dit topic is 21 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21
Index / Muziek algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen