IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Muziek algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 21 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21
Auteur:
Topic : Evanescence Vorige pagina | Volgende pagina
goblinjester
Usericon van goblinjester
Posted 06-05-2003 23:52 by goblinjester Wijzig reactieProfiel van goblinjesterQuote dit bericht

quote:
Op 6 mei 2003 23:49 schreef impaled succubus het volgende:
i still not get tha point


Ik vind de CD redelijk vernieuwend. Ik vind een Cross-Over van Gothic en Nu-Metal erg leuk gedaan. Ik was net op zoek naar een vernieuwende CD voor mijn CD rekje en ik liep tegen deze aan. Ik vind de solo's erg leuk gedaan. De piano partijen zijn erg mooi. Oftewel ik ben er dol op.


Val ik je toch weer lastig met mijn geouwehoer.


impaled succubus
Usericon van impaled succubus
Posted 06-05-2003 23:54 by impaled succubus Wijzig reactieProfiel van impaled succubusQuote dit bericht

quote:
Op 6 mei 2003 23:52 schreef goblinjester het volgende:
Ik vind de CD redelijk vernieuwend. Ik vind een Cross-Over van Gothic en Nu-Metal erg leuk gedaan. Ik was net op zoek naar een vernieuwende CD voor mijn CD rekje en ik liep tegen deze aan. Ik vind de solo's erg leuk gedaan. De piano partijen zijn erg mooi. Oftewel ik ben er dol op.
owkee, dit is duidelijker.


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 06-05-2003 23:54 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

als ik de helft van een metallica nummer pik, en de helft van een slayer nummer pik, en die dan samen prop in een nummer, ben ik dan ook vernieuwend? Het antwoord is nee


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 06-05-2003 23:55 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

jij snapt het dus niet he


Je moeder.


impaled succubus
Usericon van impaled succubus
Posted 06-05-2003 23:55 by impaled succubus Wijzig reactieProfiel van impaled succubusQuote dit bericht

quote:
Op 6 mei 2003 23:54 schreef ghoulliette het volgende:
als ik de helft van een metallica nummer pik, en de helft van een slayer nummer pik, en die dan samen prop in een nummer, ben ik dan ook vernieuwend? Het antwoord is nee
nou als je de helft pakt van een wat nieuwere ballet en de helft van the antchrist ofzo krijg je denk ik een best vernieuwend geluid.


Vintersorg
Usericon van Vintersorg
Posted 06-05-2003 23:56 by Vintersorg Wijzig reactieProfiel van VintersorgQuote dit bericht

Grote kans dat ik die CD ook ga kopen!

Lijk me een lekkere plaat! Lekker frisse muziek. En ik denk dat het wel genoeg is als je 1 keer in dit topic vermeld dat je het volkomen kut vind.


impaled succubus
Usericon van impaled succubus
Posted 06-05-2003 23:58 by impaled succubus Wijzig reactieProfiel van impaled succubusQuote dit bericht

quote:
Op 6 mei 2003 23:56 schreef Vintersorg het volgende:
Grote kans dat ik die CD ook ga kopen!

Lijk me een lekkere plaat! Lekker frisse muziek. En ik denk dat het wel genoeg is als je 1 keer in dit topic vermeld dat je het volkomen kut vind.
ne 666 keer da's true


goblinjester
Usericon van goblinjester
Posted 06-05-2003 23:59 by goblinjester Wijzig reactieProfiel van goblinjesterQuote dit bericht

quote:
Op 6 mei 2003 23:54 schreef ghoulliette het volgende:
als ik de helft van een metallica nummer pik, en de helft van een slayer nummer pik, en die dan samen prop in een nummer, ben ik dan ook vernieuwend? Het antwoord is nee


Zeer goed punt. Ik denk dat dit soort Cross-overs vast al helemaal uitgezogen zijn maar tot nu toe was ik er nog geen tegen het lijf gelopen. Mijn Cd rekje moet vol zijn met verschillende soorten CD's. Oftewel vandaar dat ik deze moet hebben. Ik zou nu ook niet gauw weer zoiets aanschaffen want dan is het voor mij niet meer vernieuwend.


Val ik je toch weer lastig met mijn geouwehoer.


impaled succubus
Usericon van impaled succubus
Posted 07-05-2003 0:00 by impaled succubus Wijzig reactieProfiel van impaled succubusQuote dit bericht

quote:
Op 6 mei 2003 23:59 schreef goblinjester het volgende:
Zeer goed punt. Ik denk dat dit soort Cross-overs vast al helemaal uitgezogen zijn maar tot nu toe was ik er nog geen tegen het lijf gelopen. Mijn Cd rekje moet vol zijn met verschillende soorten CD's. Oftewel vandaar dat ik deze moet hebben. Ik zou nu ook niet gauw weer zoiets aanschaffen want dan is het voor mij niet meer vernieuwend.
ach het is wel origineel jammer dan het niet zo als bandje uit die lui zelf komt maar door een producer in elkaar geflikkert is die weer een nieuwe succes formule voor zijn portemonnee heeft bedacht.
en verder is t ook gewoon mij muziek niet.


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 07-05-2003 0:02 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

quote:
Op 7 mei 2003 0:00 schreef impaled succubus het volgende:
ach het is wel origineel jammer dan het niet zo als bandje uit die lui zelf komt maar door een producer in elkaar geflikkert is die weer een nieuwe succes formule voor zijn portemonnee heeft bedacht.
en verder is t ook gewoon mij muziek niet.

helemaal mee eens


impaled succubus
Usericon van impaled succubus
Posted 07-05-2003 0:03 by impaled succubus Wijzig reactieProfiel van impaled succubusQuote dit bericht

quote:
Op 7 mei 2003 0:02 schreef ghoulliette het volgende:
helemaal mee eens


goblinjester
Usericon van goblinjester
Posted 07-05-2003 0:04 by goblinjester Wijzig reactieProfiel van goblinjesterQuote dit bericht

quote:
Op 7 mei 2003 0:00 schreef impaled succubus het volgende:
ach het is wel origineel jammer dan het niet zo als bandje uit die lui zelf komt maar door een producer in elkaar geflikkert is die weer een nieuwe succes formule voor zijn portemonnee heeft bedacht.
en verder is t ook gewoon mij muziek niet.


Zeer duidelijke taal. Ja en die producers zijn altijd jammer. Het mooiste is om met je kop in een stovige bak met CD's te duiken en dan ontzettend onbekende shit eruit te halen. Zo heb ik ooit ergens een CD van Evensong gevonden. Tot nu toe niemand tegen gekomen die het kent en dat mag ik wel. Wat nog mooier is om een band live te zien en dan te ontdekken. Reclame's en shit zijn kut.


Val ik je toch weer lastig met mijn geouwehoer.


impaled succubus
Usericon van impaled succubus
Posted 07-05-2003 0:06 by impaled succubus Wijzig reactieProfiel van impaled succubusQuote dit bericht

quote:
Op 7 mei 2003 0:04 schreef goblinjester het volgende:
Zeer duidelijke taal. Ja en die producers zijn altijd jammer. Het mooiste is om met je kop in een stovige bak met CD's te duiken en dan ontzettend onbekende shit eruit te halen. Zo heb ik ooit ergens een CD van Evensong gevonden. Tot nu toe niemand tegen gekomen die het kent en dat mag ik wel. Wat nog mooier is om een band live te zien en dan te ontdekken. Reclame's en shit zijn kut.
ik geloof dat ik het wel ken. nee ik vind het leuker om met een nieuwe band aan te komen die (bijna) niemand kent.


goblinjester
Usericon van goblinjester
Posted 07-05-2003 0:09 by goblinjester Wijzig reactieProfiel van goblinjesterQuote dit bericht

quote:
Op 7 mei 2003 0:06 schreef impaled succubus het volgende:
ik geloof dat ik het wel ken. nee ik vind het leuker om met een nieuwe band aan te komen die (bijna) niemand kent.


Het lijkt me dat je een hele echte Black en Death metal freak ben maar misschien dat je me kan helpen. Ik zoek een CD alla Judgement van Anathema. Ken jij bandjes die ik daarmee kan vergelijken. De beste vergelijkingen tot nu toe waren Amporphis en MyDyingBride. En van die laatste weet je daarvan een lekkere 'rustige' CD?


Val ik je toch weer lastig met mijn geouwehoer.


impaled succubus
Usericon van impaled succubus
Posted 07-05-2003 0:13 by impaled succubus Wijzig reactieProfiel van impaled succubusQuote dit bericht

quote:
Op 7 mei 2003 0:09 schreef goblinjester het volgende:
Het lijkt me dat je een hele echte Black en Death metal freak ben maar misschien dat je me kan helpen. Ik zoek een CD alla Judgement van Anathema. Ken jij bandjes die ik daarmee kan vergelijken. De beste vergelijkingen tot nu toe waren Amporphis en MyDyingBride. En van die laatste weet je daarvan een lekkere 'rustige' CD?

pfff nee sorry maar undertaker kan je wel verder helpen met doomy metal alleen is hij niet zo vaak op zm.


goblinjester
Usericon van goblinjester
Posted 07-05-2003 0:15 by goblinjester Wijzig reactieProfiel van goblinjesterQuote dit bericht

quote:
Op 7 mei 2003 0:13 schreef impaled succubus het volgende:
pfff nee sorry maar undertaker kan je wel verder helpen met doomy metal alleen is hij niet zo vaak op zm.


Thnx made


Val ik je toch weer lastig met mijn geouwehoer.


Immortella
Only the good die young!
Usericon van Immortella
Posted 10-05-2003 0:36 by Immortella Wijzig reactieProfiel van ImmortellaQuote dit bericht

quote:
Op 25 maart 2003 14:31 schreef MetalTuupLimburg het volgende:
Ik heb de CD en ik vind 'm echt geweldig.
Vooral 't nummer My Immortal, dat ook op de Daredevil soundtrack staat, is echt ontroerend mooi.

Je kunt het beste de MP3's op WinMX zoeken, maar dan moet je wel de nummers goed naluisteren. Er zijn namelijk ook versies bij waar telefoongeluiden en zo in zijn gezet of waar gewoon hele stukken uit zijn.

Maar ehhh Chantalie, we kunnen wel alles Nu metal gaan noemen, maar dit lijkt er dus echt niet op. Bij dat ene nummer met die zanger erbij komt het een beetje in die richting, maar voor de rest is 't eigenlijk meer rustige (electro-)gothic rock of iets dergelijks.


Ik heb de cd gedownload, en vind 'm ook best goed! Wat maakt het trouwens uit in wat voor genre een nummer thuishoort? Als je een nummer goed vindt dan maakt het dit nummer toch niet minder mooi wanneer het dan toevallig 'nu metal' is...?
De rest van de cd is inderdaad ook heel anders dan 'Bring me to life' en moet je echt luisteren om over de band te kunnen oordelen.
Ennuh, inderdaad, My Immortal is een geweldig nummer!


..."Hate can only create more hate"...


Immortella
Only the good die young!
Usericon van Immortella
Posted 10-05-2003 0:50 by Immortella Wijzig reactieProfiel van ImmortellaQuote dit bericht

quote:
Op 7 mei 2003 0:04 schreef goblinjester het volgende:
Zeer duidelijke taal. Ja en die producers zijn altijd jammer. Het mooiste is om met je kop in een stovige bak met CD's te duiken en dan ontzettend onbekende shit eruit te halen. Zo heb ik ooit ergens een CD van Evensong gevonden. Tot nu toe niemand tegen gekomen die het kent en dat mag ik wel. Wat nog mooier is om een band live te zien en dan te ontdekken. Reclame's en shit zijn kut.


Dan ken je er nu één! Ik heb al een aantal jaren de eerste (geloof ik) cd van Evensong in mijn collectie...
Vooral de titelsong 'Path of the angels' vind ik een heerlijk nummer!
Toch jammer dat deze band zo onderschat is, ik denk dat als ze een paar jaar later (rond deze tijd dus) met deze cd waren gekomen, ze wat meer succes hadden kunnen hebben...
Goede zang, sterke grunt, Displeased had toch weer een best goede band ontdekt...


..."Hate can only create more hate"...


Voice Of Doom
kotsende chaoot
Usericon van Voice Of Doom
Posted 10-05-2003 0:59 by Voice Of Doom Wijzig reactieProfiel van Voice Of DoomQuote dit bericht

Nog niemand tegengekomen die Evensong kent? Vroeger kende IEDEREEN ze!

Ik ga trouwens eens op zoek naar die Evanescence CD.


I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing


Elfensteen
Usericon van Elfensteen
Posted 20-05-2003 18:14 by Elfensteen Wijzig reactieProfiel van ElfensteenQuote dit bericht

Bij nader inzien vind ik het wel grappig


rvanderholst
Det var så oerhört nära!
Usericon van rvanderholst
Posted 20-05-2003 18:18 by rvanderholst Wijzig reactieProfiel van rvanderholstQuote dit bericht

tja ik moet zeggen dat ik het ook erg leuk vind....

kan me bommuh wat de rest ervan zegt, ik vind hut leuk!


I Find That I Am Not There...


goblinjester
Usericon van goblinjester
Posted 20-05-2003 18:20 by goblinjester Wijzig reactieProfiel van goblinjesterQuote dit bericht

quote:
Op 10 mei 2003 0:59 schreef Voice Of Doom het volgende:
Nog niemand tegengekomen die Evensong kent? Vroeger kende IEDEREEN ze!

Ik ga trouwens eens op zoek naar die Evanescence CD.


Dan blijkt maar weer eens dat ik veels te laat Metal heb ontdekt. En My Immortal is erg goed net zoals Haunted. Oei. Ik krijg hem maar niet uit mijn CD-speler.


Val ik je toch weer lastig met mijn geouwehoer.


Claw
GRAFSTEEN DIAGRAMMEN!
Usericon van Claw
Posted 20-05-2003 18:40 by Claw Wijzig reactieProfiel van ClawQuote dit berichthttp://www.aardtmann.tk/

Is dit die band met die rappende gast en dat wijf wat ik wel eens op tv voorbij zie komen?


Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal )


goblinjester
Usericon van goblinjester
Posted 20-05-2003 18:42 by goblinjester Wijzig reactieProfiel van goblinjesterQuote dit bericht

quote:
Op 20 mei 2003 18:40 schreef Claw het volgende:
Is dit die band met die rappende gast en dat wijf wat ik wel eens op tv voorbij zie komen?


Ja. Maar je moet die gozer weg denken.


Val ik je toch weer lastig met mijn geouwehoer.


Claw
GRAFSTEEN DIAGRAMMEN!
Usericon van Claw
Posted 20-05-2003 18:44 by Claw Wijzig reactieProfiel van ClawQuote dit berichthttp://www.aardtmann.tk/

quote:
Op 20 mei 2003 18:42 schreef goblinjester het volgende:
Ja. Maar je moet die gozer weg denken.


Sorry, lukt niet.


Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal )


Dit topic is 21 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21
Index / Muziek algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen