IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Muziek algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 21 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21
Auteur:
Topic : Evanescence Vorige pagina | Volgende pagina
Miss Lucifer
Desire, Death & Destruction!
Usericon van Miss Lucifer
Posted 21-04-2003 16:38 by Miss Lucifer Wijzig reactieProfiel van Miss LuciferQuote dit bericht

quote:
Op 21 april 2003 16:35 schreef impaled succubus het volgende:
ver verleden
die lui bestaan toch pas een jaar ofzo


iets van 2 en een half jaar geloof ik... Don't know... don't care!


It's better to be hated for what you are than to be loved for what you're not...


Voice Of Doom
kotsende chaoot
Usericon van Voice Of Doom
Posted 21-04-2003 16:40 by Voice Of Doom Wijzig reactieProfiel van Voice Of DoomQuote dit bericht

quote:
Op 21 april 2003 16:35 schreef impaled succubus het volgende:
ver verleden
die lui bestaan toch pas een jaar ofzo
*kuch* Ja daarom kwam hun eerste CD ook 2 jaar geleden uit. Oetlul.


I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing


impaled succubus
Usericon van impaled succubus
Posted 21-04-2003 16:41 by impaled succubus Wijzig reactieProfiel van impaled succubusQuote dit bericht

quote:
Op 21 april 2003 16:40 schreef Voice Of Doom het volgende:
*kuch* Ja daarom kwam hun eerste CD ook 2 jaar geleden uit. Oetlul.
ow sorry dat ik nie zo into the top-40 ben als u ooooogrote mcdoom


Miss Lucifer
Desire, Death & Destruction!
Usericon van Miss Lucifer
Posted 21-04-2003 16:41 by Miss Lucifer Wijzig reactieProfiel van Miss LuciferQuote dit bericht

quote:
Op 21 april 2003 16:40 schreef Voice Of Doom het volgende:
*kuch* Ja daarom kwam hun eerste CD ook 2 jaar geleden uit. Oetlul.



Whoooooow!!!


It's better to be hated for what you are than to be loved for what you're not...


altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 21-04-2003 16:43 by altx Wijzig reactieProfiel van altxQuote dit bericht

quote:
Op 21 april 2003 16:32 schreef ghoulliette het volgende:
En het was nog wel een inkoppertje.
Metallica was het antwoord dusch......

Maarre IR confused hoe kun je die evaanananannanas muziek nu wel mooi vinden en within temptation niet? is wel een beetje 2 handen 1 buik


quote:
Op 21 april 2003 16:33 schreef Jebes het volgende:
Ik dacht dat Metallica dat nummer gecoverd had.....


Hmmm, ghoullie... Als ik jou was geweest, had ik een ander voorbeeld genomen...
So What staat op Garage, Inc., dus het zal in ieder geval wel een cover zijn.

Zo, ik heb het ff opgezocht: De originele uitvoerder is de Anti-Nowhere League. Mag ik nu wel doorgaan voor slim?


Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!


Voice Of Doom
kotsende chaoot
Usericon van Voice Of Doom
Posted 21-04-2003 16:44 by Voice Of Doom Wijzig reactieProfiel van Voice Of DoomQuote dit bericht

quote:
Op 21 april 2003 16:41 schreef impaled succubus het volgende:
ow sorry dat ik nie zo into the top-40 ben als u ooooogrote mcdoom

Ik heb gewoon grote hersenen.


I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing


impaled succubus
Usericon van impaled succubus
Posted 21-04-2003 16:46 by impaled succubus Wijzig reactieProfiel van impaled succubusQuote dit bericht

quote:
Op 21 april 2003 16:44 schreef Voice Of Doom het volgende:
Ik heb gewoon grote hersenen.
dat is niet echt een excuus ofzo.


altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 21-04-2003 16:47 by altx Wijzig reactieProfiel van altxQuote dit bericht

quote:
Op 21 april 2003 16:30 schreef Miss Lucifer het volgende:
Probeer je mij te testen? Hahaaa nou heel schattig! Als je denkt dat ik naar Within Temptation luister heb je het heel erg mis!!! Maar t antwoord weet ik ook nie


Sorry dat ik me ermee bemoei, maar ik vind je antwoorden een beetje tweeslachtig.

Aan de ene kant vind je het stoer om ervoor uit te komen dat je naar een commerciele band als Evanescence luistert, maar aan de andere kant wil je totaal niet met Within Temptation geassocieerd worden...


Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 21-04-2003 16:49 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

quote:
Op 21 april 2003 16:47 schreef altx het volgende:
Sorry dat ik me ermee bemoei, maar ik vind je antwoorden een beetje tweeslachtig.

Aan de ene kant vind je het stoer om ervoor uit te komen dat je naar een commerciele band als Evanescence luistert, maar aan de andere kant wil je totaal niet met Within Temptation geassocieerd worden...

Ik houdt het er toch op dat het door de (puberale) leeftijd komt. Ze heeft ook een beetje last van Breezah spelling.


edit: ja je gaat door voor slim! (ik kende alleen de versie van metallica, wist niet dat het een cover was )

[Dit bericht is gewijzigd door ghoulliette op 21-04-2003 16:50]


impaled succubus
Usericon van impaled succubus
Posted 21-04-2003 16:51 by impaled succubus Wijzig reactieProfiel van impaled succubusQuote dit bericht

quote:
Op 21 april 2003 16:49 schreef ghoulliette het volgende:
Ik houdt het er toch op dat het door de (puberale) leeftijd komt. Ze heeft ook een beetje last van Breezah spelling.


edit: ja je gaat door voor slim! (ik kende alleen de versie van metallica, wist niet dat het een cover was )
licht niet aan de leeftijd
nachtvorst is bv ook jonger dan ik.


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 21-04-2003 16:55 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

quote:
Op 21 april 2003 16:51 schreef impaled succubus het volgende:
licht niet aan de leeftijd
nachtvorst is bv ook jonger dan ik.

ligt niet aan leeftijd in het algemeen, ligt aan haar leeftijd, bij haar is het een overduidelijke factor. Ik zeg niet dat dit bij elke 15 jarige zo is. Maar zij is overduidelijk nog "erg jong".

[Dit bericht is gewijzigd door ghoulliette op 21-04-2003 16:55]


Miss Lucifer
Desire, Death & Destruction!
Usericon van Miss Lucifer
Posted 21-04-2003 17:02 by Miss Lucifer Wijzig reactieProfiel van Miss LuciferQuote dit bericht

quote:
Op 21 april 2003 16:47 schreef altx het volgende:
Sorry dat ik me ermee bemoei, maar ik vind je antwoorden een beetje tweeslachtig.

Aan de ene kant vind je het stoer om ervoor uit te komen dat je naar een commerciele band als Evanescence luistert, maar aan de andere kant wil je totaal niet met Within Temptation geassocieerd worden...


Wie zegt dat ik het stoer vind? Ik zeg dat ik die muziek goed vind, maar Within Temptation niet. En ghoulliette (?) associeert mij gelijk met een puber! Bovendien ben ik niet eens 15!!


It's better to be hated for what you are than to be loved for what you're not...


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 21-04-2003 17:03 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

quote:
Op 21 april 2003 17:02 schreef Miss Lucifer het volgende:
Wie zegt dat ik het stoer vind? Ik zeg dat ik die muziek goed vind, maar Within Temptation niet. En ghoulliette (?) associeert mij gelijk met een puber! Bovendien ben ik niet eens 15!!

Hoe oud ben je dan meisje. En heb je al begrijpend lezen gehad op de basisschool?


Miss Lucifer
Desire, Death & Destruction!
Usericon van Miss Lucifer
Posted 21-04-2003 17:07 by Miss Lucifer Wijzig reactieProfiel van Miss LuciferQuote dit bericht

quote:
Op 21 april 2003 17:03 schreef ghoulliette het volgende:
Hoe oud ben je dan meisje. En heb je al begrijpend lezen gehad op de basisschool?


Ik vraag me af of jij rekenen hebt gehad op school. Ik wel, en dat begrijpende lezen van je ook! Jij denkt echt dat je ene psych bent of zo, he? Beetje grootheidswaanzin??


It's better to be hated for what you are than to be loved for what you're not...


altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 21-04-2003 17:07 by altx Wijzig reactieProfiel van altxQuote dit bericht

quote:
Op 21 april 2003 16:49 schreef ghoulliette het volgende:
(...)
edit: ja je gaat door voor slim! (ik kende alleen de versie van metallica, wist niet dat het een cover was )


* altx is nu weer blij!

Maar het is niet zo gek dat je niet weet dat het een cover is...

Metallica doet namelijk hetzelfde als al die top40-artiesten: gewoon covers maken zonder erbij te zeggen dat het een cover is. Hoeveel clips zijn er wel niet van Garage, Inc. af gekomen, per slot van rekening een album waar alleen maar covers op staan?

Ik kom tot 3:
* Turn the page.
* Die, die my darling.
* Whiskey in the jar.

Dat is eigenlijk toch niet normaal meer?


Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!


impaled succubus
Usericon van impaled succubus
Posted 21-04-2003 17:07 by impaled succubus Wijzig reactieProfiel van impaled succubusQuote dit bericht

quote:
Op 21 april 2003 17:02 schreef Miss Lucifer het volgende:
Wie zegt dat ik het stoer vind? Ik zeg dat ik die muziek goed vind, maar Within Temptation niet. En ghoulliette (?) associeert mij gelijk met een puber! Bovendien ben ik niet eens 15!!
oew het verschil 15/16


Miss Lucifer
Desire, Death & Destruction!
Usericon van Miss Lucifer
Posted 21-04-2003 17:10 by Miss Lucifer Wijzig reactieProfiel van Miss LuciferQuote dit bericht

quote:
Op 21 april 2003 17:07 schreef impaled succubus het volgende:
oew het verschil 15/16


Bovendien gaat het niet om leeftijd, maar om leefervaring... En ik heb waarschijnlijk meer dan jullie hadden op jullie 16e, dus niet zeiken!!


It's better to be hated for what you are than to be loved for what you're not...


impaled succubus
Usericon van impaled succubus
Posted 21-04-2003 17:11 by impaled succubus Wijzig reactieProfiel van impaled succubusQuote dit bericht

quote:
Op 21 april 2003 17:10 schreef Miss Lucifer het volgende:
Bovendien gaat het niet om leeftijd, maar om leefervaring... En ik heb waarschijnlijk meer dan jullie hadden op jullie 16e, dus niet zeiken!!
dream on


altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 21-04-2003 17:12 by altx Wijzig reactieProfiel van altxQuote dit bericht

quote:
Op 21 april 2003 17:02 schreef Miss Lucifer het volgende:
Wie zegt dat ik het stoer vind? Ik zeg dat ik die muziek goed vind, maar Within Temptation niet. En ghoulliette (?) associeert mij gelijk met een puber! Bovendien ben ik niet eens 15!!


Ja, maar ik durf te wedden dat als jij je favoriete bands opnoemt, Within Temptation er best tussen zou passen.

Trouwens, ikzelf luister zo nu en dan naar Within Temptation. Ik kan alleen die zangeres niet uit staan... Nee, dan luister ik liever naar een Floor Jansen of een Tarja Turunen.


Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!


Miss Lucifer
Desire, Death & Destruction!
Usericon van Miss Lucifer
Posted 21-04-2003 17:13 by Miss Lucifer Wijzig reactieProfiel van Miss LuciferQuote dit bericht

quote:
Op 21 april 2003 17:11 schreef impaled succubus het volgende:
dream on


Dream on yourself baby! Ik denk niet dat jij op je 5e lekker weg moest van huis omdat er zeikerds waren die niet met elkaar konden opschieten? En ik heb het niet over een scheiding!!


It's better to be hated for what you are than to be loved for what you're not...


altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 21-04-2003 17:14 by altx Wijzig reactieProfiel van altxQuote dit bericht

quote:
Op 21 april 2003 17:10 schreef Miss Lucifer het volgende:
Bovendien gaat het niet om leeftijd, maar om leefervaring... En ik heb waarschijnlijk meer dan jullie hadden op jullie 16e, dus niet zeiken!!


En ik ben nu 24. Dus luister naar de wijze woorden van opa Altx...


Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!


Miss Lucifer
Desire, Death & Destruction!
Usericon van Miss Lucifer
Posted 21-04-2003 17:14 by Miss Lucifer Wijzig reactieProfiel van Miss LuciferQuote dit bericht

quote:
Op 21 april 2003 17:12 schreef altx het volgende:
Ja, maar ik durf te wedden dat als jij je favoriete bands opnoemt, Within Temptation er best tussen zou passen.

Trouwens, ikzelf luister zo nu en dan naar Within Temptation. Ik kan alleen die zangeres niet uit staan... Nee, dan luister ik liever naar een Floor Jansen of een Tarja Turunen.


Ik zeg niet dat het niet zou kunnen, maar het is gewoon niet zo, oke? Ik denk alleen niet dat je ze in een rij kunt noemen met Morbid Angel, guns 'n roses en Slayer...


It's better to be hated for what you are than to be loved for what you're not...


impaled succubus
Usericon van impaled succubus
Posted 21-04-2003 17:14 by impaled succubus Wijzig reactieProfiel van impaled succubusQuote dit bericht

quote:
Op 21 april 2003 17:13 schreef Miss Lucifer het volgende:
Dream on yourself baby! Ik denk niet dat jij op je 5e lekker weg moest van huis omdat er zeikerds waren die niet met elkaar konden opschieten? En ik heb het niet over een scheiding!!
duidelijk teken van pubertijd bij meisjes gaan klagen over hoe moeilijk ze het gehad heben en hoe veel verder ze zijn dan leeftijds genootjes.


Rasputin
Baard
Usericon van Rasputin
Posted 21-04-2003 17:16 by Rasputin Wijzig reactieProfiel van RasputinQuote dit berichthttp://www.cu2.nl/barsebert



Leuke discussie hier.


Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen


altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 21-04-2003 17:16 by altx Wijzig reactieProfiel van altxQuote dit bericht

quote:
Op 21 april 2003 17:14 schreef Miss Lucifer het volgende:
Ik zeg niet dat het niet zou kunnen, maar het is gewoon niet zo, oke? Ik denk alleen niet dat je ze in een rij kunt noemen met Morbid Angel, guns 'n roses en Slayer...


Evanescence past hier natuurlijk prima tussen...

Sorry maar deze moest ik gewoon ff inkoppen... En de doelpuntenmaker is... Altx!!!


Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!


Dit topic is 21 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21
Index / Muziek algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen