IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Muziek algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 21 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21
Auteur:
Topic : Evanescence Vorige pagina | Volgende pagina
Impaler Lord
In Faustian Verse
Usericon van Impaler Lord
Posted 22-04-2003 17:12 by Impaler Lord Wijzig reactieProfiel van Impaler LordQuote dit berichthttp://www.cradleoffilth.nl

Linkin Park met vrouwelijke vocalen...



'nuff said


Fools who long for the Day of the Lord, what will the Day of the Lord mean to you? It'll be Darkness, not Light. It'll be as when a man runs from a lion and a bear meets him. The Day of the Lord is indeed Darkness, not Light. A Day of Gloom with no Dawn!


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 22-04-2003 17:56 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

quote:
Op 22 april 2003 11:16 schreef NolthuarII het volgende:

We're very sincere about what we do. There's so much pre-packaged teen angst these days in music. That's not us. We're not trying to sell an angle, we're just here writing from our heart."



He! Das gejat van de Brittney site


winters rage
I am my own savior
Usericon van winters rage
Posted 22-04-2003 18:27 by winters rage Wijzig reactieProfiel van winters rageQuote dit bericht

quote:
Op 22 april 2003 17:12 schreef Impaler Lord het volgende:
Linkin Park met vrouwelijke vocalen...



'nuff said

luister eerst de rest van de cd eens voor je een oordeel velt


My madness, my sadness


mörke
van örk
Usericon van mörke
Posted 22-04-2003 19:06 by mörke Wijzig reactieProfiel van mörkeQuote dit berichthttp://www.nattekrant.net/~mark

quote:
Op 22 april 2003 18:27 schreef winters rage het volgende:
luister eerst de rest van de cd eens voor je een oordeel velt


Flikker toch op daarmee...

Als jij een nummer hoort van Frans Bauer kan de rest van de CD best Blackmetal zijn, maar dat kom je nooit te weten omdat je het niet gaat luisteren, omdat de eerste kennismaking niet goed was.

ROT toch allemaal compleet op met die zogenaamde open-mindedness..

En even ONTOPIK, het is een METAL-forum hier, dus er gaat over METAL geluld worden.


Dit slaat nergens op.


MetalTuupLimburg
Usericon van MetalTuupLimburg
Posted 22-04-2003 20:07 by MetalTuupLimburg Wijzig reactieProfiel van MetalTuupLimburgQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/KayMeertens

quote:
Op 22 april 2003 19:06 schreef mörke het volgende:
Flikker toch op daarmee...

Als jij een nummer hoort van Frans Bauer kan de rest van de CD best Blackmetal zijn, maar dat kom je nooit te weten omdat je het niet gaat luisteren, omdat de eerste kennismaking niet goed was.

ROT toch allemaal compleet op met die zogenaamde open-mindedness..

En even ONTOPIK, het is een METAL-forum hier, dus er gaat over METAL geluld worden.

In de muziek van Evanescence zit geen rap, geen gescratch met LP's, geen geschreeuw van een of ander figuur die denkt dat ie metal kan maken...dus er is geen enkel verband met Linkin Park.

En als je alleen maar over metal wil lullen moet je naar het metal-forum gaan. Als je echt 'true' bent (oh wat haat ik dat woord, echt voor van die kortzichtige mensen) dan kijk je niet eens in het 'Muziek algemeen'-forum! Daar zetten namelijk mensen die ook wel 'ns wat anders luisteren als metal berichten op. Stel je voor dat je dat ook nog moet lezen, bah!!!


Impaler Lord
In Faustian Verse
Usericon van Impaler Lord
Posted 22-04-2003 20:37 by Impaler Lord Wijzig reactieProfiel van Impaler LordQuote dit berichthttp://www.cradleoffilth.nl

Linkin Park heeft zelfde gitaar geluid....ik hoorden een gast rappen tijdens het refrein...




*agrees with Morke *


Fools who long for the Day of the Lord, what will the Day of the Lord mean to you? It'll be Darkness, not Light. It'll be as when a man runs from a lion and a bear meets him. The Day of the Lord is indeed Darkness, not Light. A Day of Gloom with no Dawn!


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 22-04-2003 20:41 by Greycloak (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van GreycloakQuote dit bericht

Ja man, nóg meer Nu-metal, maar dan met vrouwenzang... Tsja, verzin es wat nieuws voor de kids en de cijfers he?

Objectief: aardig nummer, leuk smoeltje, en ze kan nog zingen ook.

Niet mijn ding verder.


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


MetalTuupLimburg
Usericon van MetalTuupLimburg
Posted 22-04-2003 21:03 by MetalTuupLimburg Wijzig reactieProfiel van MetalTuupLimburgQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/KayMeertens

quote:
Op 22 april 2003 20:37 schreef Impaler Lord het volgende:
...ik hoorden een gast rappen tijdens het refrein...


Dringt het nu nog steeds niet door dat die vent niet bij de band hoort?


Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 22-04-2003 21:53 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

quote:
Op 22 april 2003 9:32 schreef rvanderholst het volgende:
(niet super goed maar gewoon makkelijke muziek)

Precies, gewoon kut dus!!! Fukkin' ear candy... wat is er nou aan muziek als het van tevoren al helemaal besmeurd is met glijmiddel?


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 22-04-2003 21:55 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Soms is het fijn als het er lekker inglijd


Impaler Lord
In Faustian Verse
Usericon van Impaler Lord
Posted 22-04-2003 22:04 by Impaler Lord Wijzig reactieProfiel van Impaler LordQuote dit berichthttp://www.cradleoffilth.nl

quote:
Op 22 april 2003 21:03 schreef MetalTuupLimburg het volgende:
Dringt het nu nog steeds niet door dat die vent niet bij de band hoort?


Een rapper op je cd laten zegt al genoeg....


Fools who long for the Day of the Lord, what will the Day of the Lord mean to you? It'll be Darkness, not Light. It'll be as when a man runs from a lion and a bear meets him. The Day of the Lord is indeed Darkness, not Light. A Day of Gloom with no Dawn!


NolthuarII
Tijd maak je!
Usericon van NolthuarII
Posted 22-04-2003 22:16 by NolthuarII Wijzig reactieProfiel van NolthuarIIQuote dit bericht

quote:
Op 22 april 2003 12:54 schreef altx het volgende:
Heh heh, na het woordenboek geraadpleegd te hebben, vind ik je reply nog mooier.

De betekenis van het woord "Evanescence" heeft namelijk in zekere zin met "vervliegen" te maken...


ik was eerder kijk boven u

quote:
Op 22 april 2003 11:16 schreef NolthuarII het volgende:
evanescence (ev'e-nes'ens ): a dissipation or disappearance like vapor


goede vergelijking, is dwaallicht prophetisch ingesteld?

ontopic: sommige mensen houden nou eenmaal van "glijmiddel" - muziek, anderen waaronder ik mij wens te scharen (ik heb niet de illusie dat dit daadwerkelijk zo is...) vinden enigzins complexiteit een stuk interessanter


MetalTuupLimburg
Usericon van MetalTuupLimburg
Posted 22-04-2003 23:03 by MetalTuupLimburg Wijzig reactieProfiel van MetalTuupLimburgQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/KayMeertens

quote:
Op 22 april 2003 22:04 schreef Impaler Lord het volgende:
Een rapper op je cd laten zegt al genoeg....

Nou als dat rap is...

En Anthrax heeft ooit een nummer met Public Enemy gemaakt, is dat dan ook opeens een hiphop-groep? Je kunt toch niet de muziek van een band helemaal beoordelen aan de hand van één nummer?

[Dit bericht is gewijzigd door MetalTuupLimburg op 22-04-2003 23:05]


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 22-04-2003 23:04 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

quote:
Op 22 april 2003 23:03 schreef MetalTuupLimburg het volgende:
Nou als dat rap is...

Hoe wil je het dan noemen, "niet zingend zingen"?


MetalTuupLimburg
Usericon van MetalTuupLimburg
Posted 22-04-2003 23:09 by MetalTuupLimburg Wijzig reactieProfiel van MetalTuupLimburgQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/KayMeertens

quote:
Op 22 april 2003 23:04 schreef ghoulliette het volgende:
Hoe wil je het dan noemen, "niet zingend zingen"?

Boeit me niet hoe je't noemt, maar rap is 't in ieder geval niet. Wat mij betreft hadden ze dat ook niet hoeven doen, maar ze maken die 'misser' wel goed met een aantal andere heel goede nummers.


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 22-04-2003 23:16 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

quote:
Op 22 april 2003 23:09 schreef MetalTuupLimburg het volgende:
Boeit me niet hoe je't noemt, maar rap is 't in ieder geval niet. Wat mij betreft hadden ze dat ook niet hoeven doen, maar ze maken die 'misser' wel goed met een aantal andere heel goede nummers.

Volgens mij denk jij bij Rap alleen aan datgene wat jij op tv ziet. Rap is niet zingend zingen, het onstaan voor en door mensen die niet konden zingen en dus de woorden maar gingen zeggen. Dat zegt al genoeg lijkt me.


altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 22-04-2003 23:33 by altx Wijzig reactieProfiel van altxQuote dit bericht

quote:
Op 22 april 2003 22:16 schreef NolthuarII het volgende:
ik was eerder kijk boven u
(...)



Gun mij ook ff de kans om intelligent over te komen, ja?


Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 22-04-2003 23:35 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

dit moet ik van die herrie!!
http://www.freakhole.com/freepics/bongpuke.jpg

kijken op eigen risico


0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 22-04-2003 23:35 by 0Tolerence Wijzig reactieProfiel van 0TolerenceQuote dit bericht

HAHAHAHAHAHA


"This one is older than shit, heavier than time!"


mörke
van örk
Usericon van mörke
Posted 23-04-2003 0:47 by mörke Wijzig reactieProfiel van mörkeQuote dit berichthttp://www.nattekrant.net/~mark

quote:
Op 22 april 2003 23:09 schreef MetalTuupLimburg het volgende:
Boeit me niet hoe je't noemt, maar rap is 't in ieder geval niet. Wat mij betreft hadden ze dat ook niet hoeven doen, maar ze maken die 'misser' wel goed met een aantal andere heel goede nummers.


Hun misser is dat ze de publiciteit gezocht en gevonden hebben met dit nummer. Een slechte PR valt de band net zo aan te rekenen als kutmuziek maken. Vooral als het een top 40 band betreft.

Ze hebben dit nummer bewust gekozen als single omdat het eenvoudigweg het meeste hit-potentieel heeft.

De band heeft bewust besloten zo over te willen komen, dan kan er wel geroepen worden dat 'ze ook hele goede nummers maken', maar Hitler was vast ook lief tegen zijn vrouw, niemand die daar om maalt.


Dit slaat nergens op.


LordHelgor
Usericon van LordHelgor
Posted 23-04-2003 9:10 by LordHelgor Wijzig reactieProfiel van LordHelgorQuote dit bericht


Ik hou van veel verschillende soorten muziek, maar dit soort nu-'metal' ...

Het is een belediging voor metal in het algemeen, net zoals al die poppunk bandjes van tegenwoordig, die begrijpen er ook nixx van!

Ga dan gewoon een boyband oprichten


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 23-04-2003 10:20 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

quote:
Op 23 april 2003 9:10 schreef LordHelgor het volgende:
tekst

Wat heb jij een gelweldige usericon! Dat is een dogo argentino toch?!


LordHelgor
Usericon van LordHelgor
Posted 23-04-2003 10:31 by LordHelgor Wijzig reactieProfiel van LordHelgorQuote dit bericht

Inderdaad! Niet dat ik er één heb, maar ik zou er graag één willen zijn! Ik ben namelijk bezig om al mijn opgebouwde karma kwijt te raken zodat ik in een volgend leven als hond kan terugkeren! Dat is één van de redenen dat ik in metalbands speel, dan gaat het wat harder ...


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 23-04-2003 11:04 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

Ik zou er gewoon eentje kopen en als huisdier nemen als ik jou was.


ilyc
Usericon van ilyc
Posted 23-04-2003 11:04 by ilyc Wijzig reactieProfiel van ilycQuote dit bericht

Negatieve aandacht is ook aandacht .. vergeet dat niet, nay-sayers.


Dit topic is 21 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21
Index / Muziek algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen