IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Muziek algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 21 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21
Auteur:
Topic : Evanescence Vorige pagina | Volgende pagina
NolthuarII
Tijd maak je!
Usericon van NolthuarII
Posted 20-05-2003 18:52 by NolthuarII Wijzig reactieProfiel van NolthuarIIQuote dit bericht

hmmz binnenkort te zien (22 juni) in de 013...

voor de bodemprijs van maar


20 euro + adminstratieve kosten (3,20 euro)


Elfensteen
Usericon van Elfensteen
Posted 20-05-2003 18:55 by Elfensteen Wijzig reactieProfiel van ElfensteenQuote dit bericht

20? Wat is het voorprogramma dan? Slayer?


NolthuarII
Tijd maak je!
Usericon van NolthuarII
Posted 20-05-2003 20:19 by NolthuarII Wijzig reactieProfiel van NolthuarIIQuote dit bericht

hmmz ach ja enigste show he daar heb je wat voor over

ook de uitleg van de 013 is nouja... lees het zelf maar (het begin doel ik dan op)

In ravenzwart satijn gestoken goths vinden al geruime tijd de weg naar (echte) metalbands als Children Of Bodom. Zij kunnen deze zondag gezamenlijk met nu-metal klasgenoten reizen, want Evanescence combineert beide genres alsof ze voor elkaar geschapen zijn.


wladimir
Usericon van wladimir
Posted 20-05-2003 22:12 by wladimir Wijzig reactieProfiel van wladimirQuote dit bericht

Zo een nummer is voor een paar weken leuk.
En dan niks meer waard.


impaled succubus
Usericon van impaled succubus
Posted 20-05-2003 22:13 by impaled succubus Wijzig reactieProfiel van impaled succubusQuote dit bericht

quote:
Op 20 mei 2003 22:12 schreef wladimir het volgende:
Zo een nummer is voor een paar weken leuk.
En dan niks meer waard.

ow ik vond t wel een wereld plaat


madeline usher
The sow is mine!!
Usericon van madeline usher
Posted 21-05-2003 20:22 by madeline usher Wijzig reactieProfiel van madeline usherQuote dit bericht

Eén keer beluisteren volstond voor mij,dan ben ik het pseudo-wave-gezaag gaan vinden.


Hello-hooray-let the show begin-I've been ready


Voice Of Doom
kotsende chaoot
Usericon van Voice Of Doom
Posted 21-05-2003 21:04 by Voice Of Doom Wijzig reactieProfiel van Voice Of DoomQuote dit bericht

Ik heb die CD op mijn pc staan!


I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing


IceQueen
Intelligentiequotiënt
Usericon van IceQueen
Posted 21-05-2003 21:17 by IceQueen Wijzig reactieProfiel van IceQueenQuote dit bericht

Fuck it,eh...OVERAL wordt Amy vergeleken met Sharon...terwijl WT in USA niet eens gekend is...


Here's your knife back, I finally got it out of my back. I'm sure you'll be needing it again soon...


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 21-05-2003 21:25 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 21 mei 2003 21:17 schreef IceQueen het volgende:
Fuck it,eh...OVERAL wordt Amy vergeleken met Sharon...terwijl WT in USA niet eens gekend is...

Dus in Amerika niet ....



[Dit bericht is gewijzigd door Jenje op 21-05-2003 21:26]


IceQueen
Intelligentiequotiënt
Usericon van IceQueen
Posted 21-05-2003 21:39 by IceQueen Wijzig reactieProfiel van IceQueenQuote dit bericht

quote:
Op 21 mei 2003 21:25 schreef Jenje het volgende:
Dus in Amerika niet ....




Aardschok en rocktribune zijn al erg genoeg om "overal" op te zeggen


Here's your knife back, I finally got it out of my back. I'm sure you'll be needing it again soon...


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 21-05-2003 21:45 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 21 mei 2003 21:39 schreef IceQueen het volgende:
Aardschok en rocktribune zijn al erg genoeg om "overal" op te zeggen



ok ...






impaled succubus
Usericon van impaled succubus
Posted 21-05-2003 22:00 by impaled succubus Wijzig reactieProfiel van impaled succubusQuote dit bericht

quote:
Op 21 mei 2003 21:04 schreef Voice Of Doom het volgende:
Ik heb die CD op mijn pc staan!
schaam u jongetje


Voice Of Doom
kotsende chaoot
Usericon van Voice Of Doom
Posted 21-05-2003 22:34 by Voice Of Doom Wijzig reactieProfiel van Voice Of DoomQuote dit bericht

Zal ik hem voor je branden?


I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing


impaled succubus
Usericon van impaled succubus
Posted 21-05-2003 22:34 by impaled succubus Wijzig reactieProfiel van impaled succubusQuote dit bericht

quote:
Op 21 mei 2003 22:34 schreef Voice Of Doom het volgende:
Zal ik hem voor je branden?
ik heb deze zomer inderdaad nog geen frishbey


Voice Of Doom
kotsende chaoot
Usericon van Voice Of Doom
Posted 21-05-2003 22:44 by Voice Of Doom Wijzig reactieProfiel van Voice Of DoomQuote dit bericht

Ah, dan kun je net zo goed een blanco cdr gebruiken.


I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing


Esgaltarma
Usericon van Esgaltarma
Posted 25-05-2003 13:26 by Esgaltarma Wijzig reactieProfiel van EsgaltarmaQuote dit bericht

Ik vind dit echt verschrikkelijke muziek, kruizing tussen linkinpark en lacunacoil


*without you the poetry within me is dead*


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 25-05-2003 13:28 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

quote:
Op 25 mei 2003 13:26 schreef Esgaltarma het volgende:
Ik vind dit echt verschrikkelijke muziek, kruizing tussen linkinpark en lacunacoil

Interesses / hobbies: nightwish, dimmu borgir, schilderen, kunst, radiohead, cradle of filth, after forever

waarom geloof ik je niet


No Nonsense
Na zonneschijn komt regen.
Usericon van No Nonsense
Posted 25-05-2003 13:29 by No Nonsense Wijzig reactieProfiel van No NonsenseQuote dit bericht

quote:
Op 25 mei 2003 13:28 schreef ghoulliette het volgende:
Interesses / hobbies: nightwish, dimmu borgir, schilderen, kunst, radiohead, cradle of filth, after forever

waarom geloof ik je niet



Strakke zet.


The art of flying lies in learning how to throw yourself at the ground...and miss.


Impaler Lord
In Faustian Verse
Usericon van Impaler Lord
Posted 29-05-2003 13:02 by Impaler Lord Wijzig reactieProfiel van Impaler LordQuote dit berichthttp://www.cradleoffilth.nl

quote:
Op 20 mei 2003 20:19 schreef NolthuarII het volgende:

In ravenzwart satijn gestoken goths vinden al geruime tijd de weg naar (echte) metalbands als Children Of Bodom. Zij kunnen deze zondag gezamenlijk met nu-metal klasgenoten reizen, want Evanescence combineert beide genres alsof ze voor elkaar geschapen zijn.



Kruizen ze goth en echte metal en nu metal?

Volgens mij kruizen ze nu metal en pop


Fools who long for the Day of the Lord, what will the Day of the Lord mean to you? It'll be Darkness, not Light. It'll be as when a man runs from a lion and a bear meets him. The Day of the Lord is indeed Darkness, not Light. A Day of Gloom with no Dawn!


Elfensteen
Usericon van Elfensteen
Posted 29-05-2003 13:04 by Elfensteen Wijzig reactieProfiel van ElfensteenQuote dit bericht

quote:
Op 25 mei 2003 13:28 schreef ghoulliette het volgende:
Interesses / hobbies: nightwish, dimmu borgir, schilderen, kunst, radiohead, cradle of filth, after forever

waarom geloof ik je niet


ik vind het trouwens nog wel leuke muziek... ik denk wel dat dat zo'n beetje de enige nu-"metal" is die ik kan waarderen


Leviathanica
Usericon van Leviathanica
Posted 29-05-2003 13:05 by Leviathanica Wijzig reactieProfiel van LeviathanicaQuote dit berichthttp://www.youtube.com/user/Craptavaganza

Ik vind Evanescence niks aan, die stem irriteert mij heel snel.


Iedereen heeft recht op mijn mening.


Rectum Lobotomy
Usericon van Rectum Lobotomy
Posted 29-05-2003 13:05 by Rectum Lobotomy Wijzig reactieProfiel van Rectum LobotomyQuote dit bericht

Is dat niet gewoon weer een tmf/ mtv-geil pop/rock/gothic bandje dat graag met Whitin Temptation wil optreden?









Leviathanica
Usericon van Leviathanica
Posted 01-06-2003 11:59 by Leviathanica Wijzig reactieProfiel van LeviathanicaQuote dit berichthttp://www.youtube.com/user/Craptavaganza

quote:
Op 20 mei 2003 18:55 schreef Ellesar of Gondor het volgende:
20? Wat is het voorprogramma dan? Slayer?


Was 't maar zo'n feest.
Ik zou na Slayer wel lekker aan de bar gaan hangen..


Iedereen heeft recht op mijn mening.


goblinjester
Usericon van goblinjester
Posted 01-06-2003 12:08 by goblinjester Wijzig reactieProfiel van goblinjesterQuote dit bericht

Het optreden in 013 wordt echt super. De CD is mega goed. Erg jammer dat ze maar 11 nummers hebben en dus zal het wel niet zo lang optreden worden voor die 23 pleuroo's. Ik wil weten wie in het voorprogramma staat.


Val ik je toch weer lastig met mijn geouwehoer.


Ethereal
Rawr.
Usericon van Ethereal
Posted 05-06-2003 15:52 by Ethereal Wijzig reactieProfiel van EtherealQuote dit berichthttp://www.captainalbatross.nl

Ik ben in mn hele leven nog nooit zo onder de indruk geweest van een nummer als van 'My Immortal'... Damn, de rillingen lopen me langs de rug als ik dat nummer hoor!! Prachtig...

Alle twijfelaars die dat nummer nog niet hebben gehoord: Give it a try!! Zonder twijfel mijn favoriete nummer van dit moment!

my immortal

i'm so tired of being here
suppressed by all of my childish fears
and if you have to leave
i wish that you would just leave
because your presence still lingers here
and it won't leave me alone

these wounds won't seem to heal
this pain is just too real
there's just too much that time cannot erase

when you cried i'd wipe away all of your tears
when you'd scream i'd fight away all of your fears
and i've held your hand through all of these years
but you still have all of me

you used to captivate me
by your resonating light
but now i'm bound by the life you left behind
your face it haunts my once pleasant dreams
your voice it chased away all the sanity in me

these wounds won't seem to heal
this pain is just too real
there's just too much that time cannot erase

when you cried i'd wipe away all of your tears
when you'd scream i'd fight away all of your fears
and i've held your hand through all of these years
but you still have all of me

i've tried so hard to tell myself that you're gone
and though you're still with me
i've been alone all along



Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread.


Dit topic is 21 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21
Index / Muziek algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen