IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 23 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23
Auteur:
Topic : Homohuwelijken Vorige pagina | Volgende pagina
DMTR
Stik er maar in
Usericon van DMTR
Posted 17-06-2003 16:39 by DMTR Wijzig reactieProfiel van DMTRQuote dit berichthttp://www.shadowsofdisgust.com

Ik vind dat global moderators niet mogen flamen. Daar hebben we een ander topic voor..


You see what happens when you fuck a stranger in the ass?!!


Arson
1010010110
Usericon van Arson
Posted 17-06-2003 16:40 by Arson Wijzig reactieProfiel van ArsonQuote dit bericht

hebben we het nu nog steeds over die flikkers??? ik pleit voor eenzame opsluiting...

en huwelijken en kinderen.... no fucking way


None of us are saints - Albert Fish


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 17-06-2003 16:40 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Damn zeg .. er is veel tropisch hardhout verpest voor al die platen voor de koppen van julllie.


Arson
1010010110
Usericon van Arson
Posted 17-06-2003 16:41 by Arson Wijzig reactieProfiel van ArsonQuote dit bericht

quote:
Op 17 juni 2003 16:40 schreef Jenje het volgende:
Damn zeg .. er is veel tropisch hardhout verpest voor al die platen voor de koppen van julllie.



metaal Jenje, metaal

hout pfffffff


None of us are saints - Albert Fish


Vampie
Firewalking
Usericon van Vampie
Posted 17-06-2003 16:41 by Vampie Wijzig reactieProfiel van VampieQuote dit bericht

Logisch dat het over homo's gaat in een topic over homo's...misschien moet je gewoon niet kijken of anders je mond houden?


Some cause happiness wherever they go , others whenever they go


DMTR
Stik er maar in
Usericon van DMTR
Posted 17-06-2003 16:41 by DMTR Wijzig reactieProfiel van DMTRQuote dit berichthttp://www.shadowsofdisgust.com

on topic


You see what happens when you fuck a stranger in the ass?!!


Mithrandir
Olorin enútulië!
Usericon van Mithrandir
Posted 17-06-2003 16:43 by Mithrandir Wijzig reactieProfiel van MithrandirQuote dit berichthttp://www.headachemagazine.nl

quote:
Op 17 juni 2003 16:41 schreef Vampie het volgende:
Logisch dat het over homo's gaat in een topic over homo's...misschien moet je gewoon niet kijken of anders je mond houden?


Mond houden??? Hóór jij hier mensen en/of homo's praten? Knap, ik zou een psychiater opzoeken. Ik denk dat de anderen de boel lezen. Maar... detail.


Arwen ná anvanya vendë ecénien


Mithrandir
Olorin enútulië!
Usericon van Mithrandir
Posted 17-06-2003 16:45 by Mithrandir Wijzig reactieProfiel van MithrandirQuote dit berichthttp://www.headachemagazine.nl

quote:
Op 17 juni 2003 16:40 schreef Jenje het volgende:
Damn zeg .. er is veel tropisch hardhout verpest voor al die platen voor de koppen van julllie.



Tja... houten platen... ik luister ook naar heavy wood, death wood, trash wood, prog wood enz.
BREAKING NEWS!! HET IS INMIDDELS DE 21e EEUW!!


Arwen ná anvanya vendë ecénien


Vampie
Firewalking
Usericon van Vampie
Posted 17-06-2003 16:48 by Vampie Wijzig reactieProfiel van VampieQuote dit bericht

quote:
Op 17 juni 2003 16:43 schreef Mithrandir het volgende:
Mond houden??? Hóór jij hier mensen en/of homo's praten? Knap, ik zou een psychiater opzoeken. Ik denk dat de anderen de boel lezen. Maar... detail.


zeikerd!


Some cause happiness wherever they go , others whenever they go


Claw
GRAFSTEEN DIAGRAMMEN!
Usericon van Claw
Posted 17-06-2003 16:49 by Claw Wijzig reactieProfiel van ClawQuote dit berichthttp://www.aardtmann.tk/

quote:
Op 17 juni 2003 16:39 schreef Claw het volgende:
Ik zeg niet dat 2 mannen of 2 vrouwen per definitie geen kind kunnen opvoeden.

Maar er moeten gewoon geen regels/wetten komen die het homeau gedrag in de hand spelen. En waarom niet? Omdat het homeau-zijn niet natuurlijk is: klein foutje van moeder natuur oid. Gewoon z'n gangetje laten gaan, leren ze wel af.

Daar bij moet ik trouwens nog even zeggen dat ik denk dat een vader en een moeder hebben gemiddeld gezien beter is voor het kind. Er is een verschil in de 2 sexen. Van mijn vader heb ik andere dingen geleerd dan van mijn moeder. En samen gaf mij dat een complete opvoeding.


Ja prima argumenten. Ik denk dat iedereen het hier wel mee eens is


Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal )


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 17-06-2003 16:50 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 17 juni 2003 16:49 schreef Claw het volgende:
Ja prima argumenten. Ik denk dat iedereen het hier wel mee eens is

Gelukkig ben je sarcastisch.


DMTR
Stik er maar in
Usericon van DMTR
Posted 17-06-2003 16:50 by DMTR Wijzig reactieProfiel van DMTRQuote dit berichthttp://www.shadowsofdisgust.com

ben je nou jezelf aan het quoten ?


You see what happens when you fuck a stranger in the ass?!!


Mithrandir
Olorin enútulië!
Usericon van Mithrandir
Posted 17-06-2003 16:53 by Mithrandir Wijzig reactieProfiel van MithrandirQuote dit berichthttp://www.headachemagazine.nl

quote:
Op 17 juni 2003 16:49 schreef Claw het volgende:
Ja prima argumenten. Ik denk dat iedereen het hier wel mee eens is


Ik ben het wel eens met het 'zijn gang laten gaan'. Als we dat doen, zonder al die adoptie-flauwekul en andere hulpstukken of -middelen, sterven ze vanzelf uit. Moeder (jaahaa, móeder) Natuur filtert de foutjes er zo uit. Dat gaat zo al vanaf het begin der tijden. Bovendien is homo onnatuurlijk anders zouden er ook mannen rondlopen met een baarmoeder (of baarvader) en vrouwen met een penis.


Arwen ná anvanya vendë ecénien


Lies
Usericon van Lies
Posted 17-06-2003 16:57 by Lies Wijzig reactieProfiel van LiesQuote dit bericht

quote:
Op 17 juni 2003 16:53 schreef Mithrandir het volgende:
Bovendien is homo onnatuurlijk anders zouden er ook mannen rondlopen met een baarmoeder (of baarvader) en vrouwen met een penis.

't Is niet omdat er iets niet gebeurt, dat het daarom meteen onnatuurlijk is.

(hermafrodiet)


[Je prends] chaque sourire pour une insulte et chaque regard pour une provocation.


Mithrandir
Olorin enútulië!
Usericon van Mithrandir
Posted 17-06-2003 17:02 by Mithrandir Wijzig reactieProfiel van MithrandirQuote dit berichthttp://www.headachemagazine.nl

quote:
Op 17 juni 2003 16:57 schreef Lies het volgende:
't Is niet omdat er iets niet gebeurt, dat het daarom meteen onnatuurlijk is.

(hermafrodiet)


Lieverd, bij een hermafrodiet werken de geslachtdelen niet. (dus impotent en frigide tegelijkertijd)
Er zijn diersoorten die van geslacht kunnen veranderen als er een zwaar tekort is van het andere geslacht, zonder chirurg. Ik heb mensen dat nog niet zien doen (en met zien bedoel ik niet letterlijk zien.)


Arwen ná anvanya vendë ecénien


skitzoid kitten
Usericon van skitzoid kitten
Posted 17-06-2003 17:09 by skitzoid kitten Wijzig reactieProfiel van skitzoid kittenQuote dit bericht

Guttogut...het is duidelijk dat bepaalde individuen hier op het forum het ver zullen schoppen in hun leven met hun brede blikveld
*ahum*


Mithrandir
Olorin enútulië!
Usericon van Mithrandir
Posted 17-06-2003 17:13 by Mithrandir Wijzig reactieProfiel van MithrandirQuote dit berichthttp://www.headachemagazine.nl

quote:
Op 17 juni 2003 17:09 schreef skitzoid kitten het volgende:
Guttogut...het is duidelijk dat bepaalde individuen hier op het forum het ver zullen schoppen in hun leven met hun brede blikveld
*ahum*


Tja, als je niet verder kunt kijken dan je eigen geslacht....


Arwen ná anvanya vendë ecénien


skitzoid kitten
Usericon van skitzoid kitten
Posted 17-06-2003 17:29 by skitzoid kitten Wijzig reactieProfiel van skitzoid kittenQuote dit bericht

quote:
Op 17 juni 2003 17:13 schreef Mithrandir het volgende:
Tja, als je niet verder kunt kijken dan je eigen geslacht....


laat maar



[Dit bericht is gewijzigd door skitzoid kitten op 17-06-2003 17:31]


Lies
Usericon van Lies
Posted 17-06-2003 17:31 by Lies Wijzig reactieProfiel van LiesQuote dit bericht

quote:
Op 17 juni 2003 17:02 schreef Mithrandir het volgende:
Lieverd, bij een hermafrodiet werken de geslachtdelen niet. (dus impotent en frigide tegelijkertijd)
Schatje, bij een "gewone vent" werkt de penis ook niet altijd hoor.

Wat je andere opmerking betreft (en ik weet niet goed waar die op slaat): er is echt geen zwaar tekort aan een geslacht hier, of het nu het mannelijke of het vrouwelijke is.


[Je prends] chaque sourire pour une insulte et chaque regard pour une provocation.


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 17-06-2003 18:03 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

quote:
Op 17 juni 2003 17:09 schreef skitzoid kitten het volgende:
Guttogut...het is duidelijk dat bepaalde individuen hier op het forum het ver zullen schoppen in hun leven met hun brede blikveld

*ahum*


Inderdaad.. Het is mij nu wel duidelijk dat metalheads niet bepaald de meest ruimdenkende massascha... euhm.. individuen in onze maatschappij zijn.

TJOKKEFOLL en SLAYORRR heh jongens!


pale enchantress
staying alive
Usericon van pale enchantress
Posted 17-06-2003 18:41 by pale enchantress Wijzig reactieProfiel van pale enchantressQuote dit bericht

quote:
Op 17 juni 2003 18:03 schreef Snaack het volgende:
Inderdaad.. Het is mij nu wel duidelijk dat metalheads niet bepaald de meest ruimdenkende massascha... euhm.. individuen in onze maatschappij zijn.

TJOKKEFOLL en SLAYORRR heh jongens!
geloof me, er zijn nergens veel ruimdenkende mensen


true disco chick


Claw
GRAFSTEEN DIAGRAMMEN!
Usericon van Claw
Posted 17-06-2003 18:47 by Claw Wijzig reactieProfiel van ClawQuote dit berichthttp://www.aardtmann.tk/

"ooooh wat ben ik goed! Ik ben ruimdenkend! Ik accepteer IEDEREEN!!"

*strooit bloemetjes*

(toch een beetje jammer)


Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal )


pale enchantress
staying alive
Usericon van pale enchantress
Posted 17-06-2003 18:48 by pale enchantress Wijzig reactieProfiel van pale enchantressQuote dit bericht

quote:
Op 17 juni 2003 18:47 schreef Claw het volgende:
"ooooh wat ben ik goed! Ik ben ruimdenkend! Ik accepteer IEDEREEN!!"

*strooit bloemetjes*

(toch een beetje jammer)


ik accepteer jou niet nah


true disco chick


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 17-06-2003 18:56 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

quote:
Op 17 juni 2003 18:47 schreef Claw het volgende:
"ooooh wat ben ik goed! Ik ben ruimdenkend! Ik accepteer IEDEREEN!!"

*strooit bloemetjes*

(toch een beetje jammer)




Moet ik me soms aangesproken voelen ofzo?


No Nonsense
Na zonneschijn komt regen.
Usericon van No Nonsense
Posted 17-06-2003 18:58 by No Nonsense Wijzig reactieProfiel van No NonsenseQuote dit bericht

quote:
Op 17 juni 2003 18:03 schreef Snaack het volgende:
Inderdaad.. Het is mij nu wel duidelijk dat metalheads niet bepaald de meest ruimdenkende massascha... euhm.. individuen in onze maatschappij zijn.

TJOKKEFOLL en SLAYORRR heh jongens!


Moet ik me nu aangesproken voelen ofzo?


The art of flying lies in learning how to throw yourself at the ground...and miss.


Dit topic is 23 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen