IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 23 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23
Auteur:
Topic : Homohuwelijken Vorige pagina | Volgende pagina
campske666
Usericon van campske666
Posted 17-06-2003 12:30 by campske666 Wijzig reactieProfiel van campske666Quote dit bericht

quote:
Op 17 juni 2003 12:28 schreef Jenje het volgende:
Dus als een man of vrouw onvruchtbaar is mag hij of zij ook geen kind adopteren?


Tuurlijk wel. Onvruchtbare mannen/vrouwen zijn een uitzondering. Onvruchtbare homo-koppels zijn de regel (zelfs zonder uitzonderingen).


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 17-06-2003 12:31 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 17 juni 2003 12:30 schreef campske666 het volgende:
Tuurlijk wel. Onvruchtbare mannen/vrouwen zijn een uitzondering. Onvruchtbare homo-koppels zijn de regel (zelfs zonder uitzonderingen).
Stel : een man is getrouwd met een vrouw, heeft 2 kinderen (het "traditionele" gezin) en komt er na x jaar achter dat hij homofiel is. Mag hij dan nog wel zijn kinderen opvoeden?


Magistus
Usericon van Magistus
Posted 17-06-2003 12:32 by Magistus Wijzig reactieProfiel van MagistusQuote dit bericht

nee, dan is hij duidelijk niet standvastig genoeg om opvoeder te zijn.

[Dit bericht is gewijzigd door Magistus op 17-06-2003 12:34]


windkracht10
Iced Nerd
Usericon van windkracht10
Posted 17-06-2003 12:33 by windkracht10 Wijzig reactieProfiel van windkracht10Quote dit bericht

quote:
Op 17 juni 2003 12:31 schreef Jenje het volgende:
Stel : een man is getrouwd met een vrouw, heeft 2 kinderen (het "traditionele" gezin) en komt er na x jaar achter dat hij homofiel is. Mag hij dan nog wel zijn kinderen opvoeden?

... euh ...

(aw, m'n hoofd doet pijn)


mvg wk10


Gunman
the destroyer
Usericon van Gunman
Posted 17-06-2003 12:33 by Gunman Wijzig reactieProfiel van GunmanQuote dit bericht

quote:
Op 17 juni 2003 10:06 schreef Snaack het volgende:
ik vind het behoorlijk stuitend dat een groot deel van de 'metalheads' hier, die vaak fors ageren tegen het christendom, juist hier een ongekend stuk christen-conservatisme spuien.

Aangezien mijn moeder lesbienne is heb ik vast ook oogkleppen op heh Claw

Ok, dus als ik het goed begrijp moet niet-christelijk maar meteen gelijk staan aan het loos gaan van alle normen?, pure onzin!!

Wat ik bedoelde op pagina 1 met ee,n vertekend wereldbeeld slaat niet op de opvoeding algemeen. Mensen gaan hier nog denken dat homosexuelen slechte mensen vind ofzo.
Maar, twee venten die een koter grootbrengen,neh, en t is vooral daar waar ik op doel.




[Dit bericht is gewijzigd door Gunman op 17-06-2003 12:34]


I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be


campske666
Usericon van campske666
Posted 17-06-2003 12:34 by campske666 Wijzig reactieProfiel van campske666Quote dit bericht

quote:
Op 17 juni 2003 12:31 schreef Jenje het volgende:
Stel : een man is getrouwd met een vrouw, heeft 2 kinderen (het "traditionele" gezin) en komt er na x jaar achter dat hij homofiel is. Mag hij dan nog wel zijn kinderen opvoeden?


Nee, natuurlijk krijgt hij wel bezoekrecht en zo.
Behalve als de moeder een psychopatisch kreng blijkt te zijn, dan is er niet veel keuze natuurlijk.


campske666
Usericon van campske666
Posted 17-06-2003 12:35 by campske666 Wijzig reactieProfiel van campske666Quote dit bericht

quote:
Op 17 juni 2003 12:33 schreef Gunman het volgende:
Ok, dus als ik het goed begrijp moet niet-christelijk maar meteen gelijk staan aan het loos gaan van alle normen?, pure onzin!!








Magistus
Usericon van Magistus
Posted 17-06-2003 12:35 by Magistus Wijzig reactieProfiel van MagistusQuote dit bericht

quote:
Op 17 juni 2003 12:34 schreef campske666 het volgende:
Nee, natuurlijk krijgt hij wel bezoekrecht en zo.
Behalve als de moeder een psychopatisch kreng blijkt te zijn, dan is er niet veel keuze natuurlijk.
adoptie door een hetero koppel die geen kinderen kunnen krijgen


campske666
Usericon van campske666
Posted 17-06-2003 12:36 by campske666 Wijzig reactieProfiel van campske666Quote dit bericht

quote:
Op 17 juni 2003 12:35 schreef Magistus het volgende:
adoptie door een hetero koppel die geen kinderen kunnen krijgen


Of adoptie door een éénzame pedofiel.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 17-06-2003 12:37 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Damn, wat een bekrompen visies hier zeg, net alsof iemand een slechter mens/opvoeder is als hij/zij homofiel/lesbisch is.


Gunman
the destroyer
Usericon van Gunman
Posted 17-06-2003 12:37 by Gunman Wijzig reactieProfiel van GunmanQuote dit bericht

quote:
Op 17 juni 2003 12:31 schreef Jenje het volgende:
Stel : een man is getrouwd met een vrouw, heeft 2 kinderen (het "traditionele" gezin) en komt er na x jaar achter dat hij homofiel is. Mag hij dan nog wel zijn kinderen opvoeden?

Daar gaat het niet om, het gaat m om een homokoppel -en nu heb ik het echt wel over twee venten- die een kleine grootbrengen. Dat die vader zn roost nog mag zien, ok , zo weten die kinderen ook dat er zoiets als homosexualuiteit bestaat, maar om daar nu dag in dag in te zitten, kweenie.
En ik ben waarschijnlijk mega- sexistisch als ik zeg dat ik twee vrouwen wel in staat zie een kind op te voeden eh,.....


I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be


campske666
Usericon van campske666
Posted 17-06-2003 12:38 by campske666 Wijzig reactieProfiel van campske666Quote dit bericht

quote:
Op 17 juni 2003 12:37 schreef Jenje het volgende:
Damn, wat een bekrompen visies hier zeg, net alsof iemand een slechter mens/opvoeder is als hij/zij homofiel/lesbisch is.


slechte opvoeder : nee
verkeerd voorbeeld: ja


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 17-06-2003 12:39 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Waarom een slecht voorbeeld?


GREENSKiN
steel mijn icoon :)
Usericon van GREENSKiN
Posted 17-06-2003 12:39 by GREENSKiN Wijzig reactieProfiel van GREENSKiNQuote dit berichthttp://www.endymaeria.nl

Onder zowat alle diersoorten komt homosexualiteit voor. Vooral als grote groepen samenleven.

Wat mij betreft moeten homo-stellen gewoon kinderen kunnen adopteren. Dat het kind gepest kan worden is geen argument, dat kan in zoveel gevallen (de mamma met corpsepaint van Helmet) en daarbij verbieden we 't ook niet om kinderen te krijgen. Dat dat ook niet zou moeten zijn, zijn we 't over eens lijkt me
Het argument dat ze geen kinderen zouden kunnen opvoeden is ook niet aan mij besteed. Ik denk dat de meeste homo's vrij bewust zijn van zichzelf dus ik verwacht dat ze dat goed in kunnen schatten. Wat betreft het moeder figuur, vader figuur-verhaal: Er zijn genoeg kinderen opgevoed zonder vader of zonder moeder, en dat gaat vaak prima.


Magistus
Usericon van Magistus
Posted 17-06-2003 12:42 by Magistus Wijzig reactieProfiel van MagistusQuote dit bericht

quote:
Op 17 juni 2003 12:39 schreef GREENSKiN het volgende:
Onder zowat alle diersoorten komt homosexualiteit voor. Vooral als grote groepen samenleven...
De aanwezigheid van homofielen is het bewijs dat de aarde te vol is en voornamelijk Nederland. I rest my case


Vlkodlak
Usericon van Vlkodlak
Posted 17-06-2003 12:42 by Vlkodlak Wijzig reactieProfiel van VlkodlakQuote dit bericht

quote:
Op 17 juni 2003 12:39 schreef GREENSKiN het volgende:
Wat betreft het moeder figuur, vader figuur-verhaal: Er zijn genoeg kinderen opgevoed zonder vader of zonder moeder, en dat gaat vaak prima.


Daar heb ik hele andere ervaringen mee maar goed


campske666
Usericon van campske666
Posted 17-06-2003 12:43 by campske666 Wijzig reactieProfiel van campske666Quote dit bericht

quote:
Op 17 juni 2003 12:39 schreef Jenje het volgende:
Waarom een slecht voorbeeld?


Omdat die kinderen op die manier een homo-huwelijk als normaal gaan zien, en op die manier hun voeling verliezen met de traditionele gang van zaken.
Ik weet dat jij dit bekrompen vindt, en dat zal je goed recht zijn, maar ik vindt dat het tijd wordt om de verloedering van de maatschappij, en het met de voeten treden van traditonele waarden en systemen tot stilstand te brengen.


GREENSKiN
steel mijn icoon :)
Usericon van GREENSKiN
Posted 17-06-2003 12:44 by GREENSKiN Wijzig reactieProfiel van GREENSKiNQuote dit berichthttp://www.endymaeria.nl

quote:
Op 17 juni 2003 12:42 schreef Vlkodlak het volgende:
Daar heb ik hele andere ervaringen mee maar goed


...daarom ook 't woordje 'vaak'.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 17-06-2003 12:45 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 17 juni 2003 12:43 schreef campske666 het volgende:
Omdat die kinderen op die manier een homo-huwelijk als normaal gaan zien, en op die manier hun voeling verliezen met de traditionele gang van zaken.
Ik weet dat jij dit bekrompen vindt, en dat zal je goed recht zijn, maar ik vindt dat het tijd wordt om de verloedering van de maatschappij, en het met de voeten treden van traditonele waarden en systemen tot stilstand te brengen.
Ik denk dat juist die traditionele denkbeelden zorgen voor een verloedering. Alles wat niet volgens de tradities gaat is slecht en moet weggestopt worden. Als iedereen zich in hun waarde laat, dan is er geen discriminatie, en worden de kinderen van homo-paren ook niet gepest. Dan groeien die kinderen verder normaal op, alleen zijn ze met vaderdag (of moederdag) twee keer zoveel geld kwijt.


GREENSKiN
steel mijn icoon :)
Usericon van GREENSKiN
Posted 17-06-2003 12:45 by GREENSKiN Wijzig reactieProfiel van GREENSKiNQuote dit berichthttp://www.endymaeria.nl

quote:
Op 17 juni 2003 12:42 schreef Magistus het volgende:
De aanwezigheid van homofielen is het bewijs dat de aarde te vol is en voornamelijk Nederland. I rest my case


Duhhuh. Inkoppertje.

Dat de aarde vol is is natuurlijk vanzelfsprekend. Over 20 jaar beginnen hier misschien de discussies over geboortebeperking ook.

... en die homofielen zijn er al zolang de mensheid bestaat hoor.


GREENSKiN
steel mijn icoon :)
Usericon van GREENSKiN
Posted 17-06-2003 12:46 by GREENSKiN Wijzig reactieProfiel van GREENSKiNQuote dit berichthttp://www.endymaeria.nl

quote:
Op 17 juni 2003 12:45 schreef Jenje het volgende:
Ik denk dat juist die traditionele denkbeelden zorgen voor een verloedering. Alles wat niet volgens de tradities gaat is slecht en moet weggestopt worden. Als iedereen zich in hun waarde laat, dan is er geen discriminatie, en worden de kinderen van homo-paren ook niet gepest. Dan groeien die kinderen verder normaal op, alleen zijn ze met vaderdag (of moederdag) twee keer zoveel geld kwijt.




Iron Maiden
Always live to win
Usericon van Iron Maiden
Posted 17-06-2003 12:47 by Iron Maiden Wijzig reactieProfiel van Iron MaidenQuote dit bericht

Een kind kan beter 2 vaders of moeders hebben die dol op dat kind zijn dan een heterostel dat hun kind verwaarloost.


Iron Maiden! Is coming to get you! Wherever you are!


windkracht10
Iced Nerd
Usericon van windkracht10
Posted 17-06-2003 12:47 by windkracht10 Wijzig reactieProfiel van windkracht10Quote dit bericht

quote:

... en die homofielen zijn er al zolang de mensheid bestaat hoor.

Ja, enkel hun brandstapels zijn verdwenen.


mvg wk10


campske666
Usericon van campske666
Posted 17-06-2003 12:48 by campske666 Wijzig reactieProfiel van campske666Quote dit bericht

quote:
Op 17 juni 2003 12:45 schreef Jenje het volgende:
Ik ...alleen zijn ze met vaderdag (of moederdag) twee keer zoveel geld kwijt.




Hier gaan we het dus niet over eens raken.
Naja, maakt niet uit. De mensen doen toch wat ze willen. De tijd zal wel uit wijzen of het allemaal een goed idee bleek te zijn, of niet.
We spreken elkaar nog eens op Ragnarok (armageddon voor de kristenen).


GREENSKiN
steel mijn icoon :)
Usericon van GREENSKiN
Posted 17-06-2003 12:48 by GREENSKiN Wijzig reactieProfiel van GREENSKiNQuote dit berichthttp://www.endymaeria.nl

Pffff, dat 't in de christelijke, joodse en islamitische samenleving niet geaccepteerd werd betekend niet dat alle beschavingen homofilie niet accepteerden.


Dit topic is 23 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen