IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 23 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23
Auteur:
Topic : Homohuwelijken Vorige pagina | Volgende pagina
Lies
Usericon van Lies
Posted 18-06-2003 10:11 by Lies Wijzig reactieProfiel van LiesQuote dit bericht

Wie zegt dat ik problemen met m'n vriend heb? Wie zegt überhaupt dat ik een vriend heb?

Nu ja, on-topic maar weer.


[Je prends] chaque sourire pour une insulte et chaque regard pour une provocation.


MetalgirlOphelia
Botmongool
Usericon van MetalgirlOphelia
Posted 18-06-2003 10:13 by MetalgirlOphelia Wijzig reactieProfiel van MetalgirlOpheliaQuote dit bericht

Al dat gezeik over of homo zijn goed is of slecht is. Denk eens na, je wordt verliefd op een persoonlijkheid, een karakter, eigenschappen. Niet op een geslacht. Is het dan echt zo vreemd dat je verliefd kunt worden op iemand van hetzelfde geslacht? Ik denk het niet.


Kankerlul


Mithrandir
Olorin enútulië!
Usericon van Mithrandir
Posted 18-06-2003 10:15 by Mithrandir Wijzig reactieProfiel van MithrandirQuote dit berichthttp://www.headachemagazine.nl

quote:
Op 18 juni 2003 10:13 schreef MetalgirlOphelia het volgende:
Al dat gezeik over of homo zijn goed is of slecht is. Denk eens na, je wordt verliefd op een persoonlijkheid, een karakter, eigenschappen. Niet op een geslacht. Is het dan echt zo vreemd dat je verliefd kunt worden op iemand van hetzelfde geslacht? Ik denk het niet.


Kun je dan ook verliefd worden op een kat/poes? die hebben ook een eigen karakter.


Arwen ná anvanya vendë ecénien


No Nonsense
Na zonneschijn komt regen.
Usericon van No Nonsense
Posted 18-06-2003 10:16 by No Nonsense Wijzig reactieProfiel van No NonsenseQuote dit bericht

Je word WEL verliefd op een geslacht en niet alleen op karakter en dergelijke.


The art of flying lies in learning how to throw yourself at the ground...and miss.


MetalgirlOphelia
Botmongool
Usericon van MetalgirlOphelia
Posted 18-06-2003 10:17 by MetalgirlOphelia Wijzig reactieProfiel van MetalgirlOpheliaQuote dit bericht

Het is gewoon bullshit, ik zeg niet dat ik het goedkeur maar dat ik het me best voor kan stellen.


Kankerlul


Gwath
Usericon van Gwath
Posted 18-06-2003 12:24 by Gwath Wijzig reactieProfiel van GwathQuote dit bericht

quote:
Op 18 juni 2003 10:13 schreef MetalgirlOphelia het volgende:
Al dat gezeik over of homo zijn goed is of slecht is. Denk eens na, je wordt verliefd op een persoonlijkheid, een karakter, eigenschappen. Niet op een geslacht. Is het dan echt zo vreemd dat je verliefd kunt worden op iemand van hetzelfde geslacht? Ik denk het niet.

Maar dan neem je aan dat de eigenschappen van iemand los staan van haar/zijn geslacht. Is geslacht dan alleen iets fysieks?


The only measure of reality is nature. When people defy nature, whether through technology, insane religions, or misguided ideologies, they only increase the eventual suffering that will inevitably result. - Jesus


MetalgirlOphelia
Botmongool
Usericon van MetalgirlOphelia
Posted 18-06-2003 12:27 by MetalgirlOphelia Wijzig reactieProfiel van MetalgirlOpheliaQuote dit bericht

Ieder mens is anders en sommige mannen hebben meer vrouwelijks in zich dan anderen, net zoals er manwijven bestaan..


Kankerlul


Ajakkes
Not a Metal-Head.
Usericon van Ajakkes
Posted 18-06-2003 12:29 by Ajakkes Wijzig reactieProfiel van AjakkesQuote dit berichthttp://Ajakkes.cu2.nl

quote:
Op 18 juni 2003 12:24 schreef Gwath het volgende:
Maar dan neem je aan dat de eigenschappen van iemand los staan van haar/zijn geslacht. Is geslacht dan alleen iets fysieks?


Of juist niet, je valt op de eigenschappen die voornamelijk voorkomen bij mensen van je eigen geslacht.


TotZiens


Phriar
Hutkippie voor bok en spenen
Usericon van Phriar
Posted 18-06-2003 12:39 by Phriar Wijzig reactieProfiel van PhriarQuote dit berichthttp://metal.20m.com

Wat zelfs heel vaak binnen homoseksuele relaties voorkomt is dat de twee partners juist andere eigenschappen hebben (het "butch" en "femme" idee e.d., wat niet alleen bij lesbiennes voorkomt)

Dus het zal niet altijd zo zijn dat een kind bijvoorbeeld door twee personen met dezelfde eigenschappen wordt opgevoed maar juist door twee mensen die al allebei een andere rol hebben vanaf het begin van hun relatie.

Ook een argument tegen de traditionele waarden rhetoriek lijkt me zo...


"Toen hij, in plaats van groenteman, besloot bakker te worden, waren de gevolgen niet te aubergine"


pale enchantress
staying alive
Usericon van pale enchantress
Posted 18-06-2003 12:42 by pale enchantress Wijzig reactieProfiel van pale enchantressQuote dit bericht

de meeste van die butchen zijn soms nog mannelijker als mannen en er zijn ook onmogelijk vrouwelijke mannen...



true disco chick


GREENSKiN
steel mijn icoon :)
Usericon van GREENSKiN
Posted 18-06-2003 15:33 by GREENSKiN Wijzig reactieProfiel van GREENSKiNQuote dit berichthttp://www.endymaeria.nl

Ik vrees dat ik de homofoben hier gelijk moet geven... de volgende stap is inderdaad trouwen met je hond

quote:
A NINE-year-old girl was married off to a dog in the presence of more than 100 people in eastern India under a tribal custom to protect the child from evil, a report said today.

Karnamoni Hasda wedded the street dog last week in West Bengal state's Hooghly district in a common practice among the Santhal tribe, the Press Trust of India news agency said, quoting local officials.

According to Santhal belief, if a child's first tooth appears on the upper gum he or she is in grave danger that can only be warded off by a marriage with man's best friend. The child can remarry a human after growing up.

The report said Karnamoni's canine marriage did not take place immediately after her first tooth appeared because her father's financial problems did not allow for a wedding at the time.


http://www.news.com.au/common/story_page/0,4057,6617736%255E1702,00.html


helmet
Smaad
Usericon van helmet
Posted 18-06-2003 15:36 by helmet Wijzig reactieProfiel van helmetQuote dit berichthttp://www.wovendarkness.com

LOL! Ik las het net ook en moest ook meteen aan die opmerkingen hier denken.


I'm not being rude. You're just insignificant.


DarknessThere
Usericon van DarknessThere
Posted 18-06-2003 15:38 by DarknessThere Wijzig reactieProfiel van DarknessThereQuote dit bericht

In India komen dat soort vreemde dingen nog wel eens vaker voor. Herinner me vaag het verhaal van een 16 jarig meisje dat door een groep mannen verkracht werd omdat haar jongere broerjte omging met een meisje uit een hogere stand of zo; om schande op de familie te brengen... maar dat heeft in feite toch niets te maken met de situatie in Europa..


campske666
Usericon van campske666
Posted 18-06-2003 15:38 by campske666 Wijzig reactieProfiel van campske666Quote dit bericht

quote:
Op 18 juni 2003 10:13 schreef MetalgirlOphelia het volgende:
Is het dan echt zo vreemd dat je verliefd kunt worden op iemand van hetzelfde geslacht? Ik denk het niet.


Ik denk het wel. Als geslacht niets met verleifd zijn te maken had, was iedereen bi.


Sporty Voleg
Dude Nukem v2.0
Usericon van Sporty Voleg
Posted 18-06-2003 16:03 by Sporty Voleg Wijzig reactieProfiel van Sporty VolegQuote dit bericht

quote:
Op 18 juni 2003 15:38 schreef campske666 het volgende:
Ik denk het wel. Als geslacht niets met verleifd zijn te maken had, was iedereen bi.
Wat een onzin. Je sexuele geaardheid wordt je mee geboren. Een individu staat dus
überhaupt niet stil bij het geslacht van degene op wie zij/hij verliefd wordt. Of iemand van dezelfde sexe is, maakt in die zin dus niet uit voor het verliefd worden.


Touché, pussycat!


campske666
Usericon van campske666
Posted 18-06-2003 16:06 by campske666 Wijzig reactieProfiel van campske666Quote dit bericht

quote:
Op 18 juni 2003 16:03 schreef Sporty Voleg het volgende:
Wat een onzin. Je sexuele geaardheid wordt je mee geboren. Een individu staat dus
überhaupt niet stil bij het geslacht van degene op wie zij/hij verliefd wordt. Of iemand van dezelfde sexe is, maakt in die zin dus niet uit voor het verliefd worden.


- Als er zoiets is als sexuele geaardheid, speelt dat dus wel mee bij het verliefd worden. Daarom worden homo's namelijk niet verliefd op meiden.

- ik dacht dat sexuele geaardheid tijdens de jeugd van het individu bepaald werd, maar k kan me vergissen natuurlijk

Fuck, nu zit ik weer in dit zeik-topic. k ben hier weg.


ilyc
Usericon van ilyc
Posted 18-06-2003 16:11 by ilyc Wijzig reactieProfiel van ilycQuote dit bericht

quote:
Is het dan echt zo vreemd dat je verliefd kunt worden op iemand van hetzelfde geslacht? Ik denk het niet.

Vreemd, vreemd, wat is vreemd?
Het is in ieder geval een fout van de natuur, dus je zou je zou het inderdaad als 'vreemd' kunnen bestempelen.


skitzoid kitten
Usericon van skitzoid kitten
Posted 18-06-2003 17:16 by skitzoid kitten Wijzig reactieProfiel van skitzoid kittenQuote dit bericht

quote:
Op 18 juni 2003 16:11 schreef ilyc het volgende:
Vreemd, vreemd, wat is vreemd?
Het is in ieder geval een fout van de natuur, dus je zou je zou het inderdaad als 'vreemd' kunnen bestempelen.


Fout, fout, wat is fout? Kortzichtigheid van de mens is een fout van de natuur


ilyc
Usericon van ilyc
Posted 18-06-2003 17:17 by ilyc Wijzig reactieProfiel van ilycQuote dit bericht

quote:
Op 18 juni 2003 17:16 schreef skitzoid kitten het volgende:
Fout, fout, wat is fout? Kortzichtigheid van de mens is een fout van de natuur

Gelukkig kun je mij geen kortzichtigheid verwijten.


skitzoid kitten
Usericon van skitzoid kitten
Posted 18-06-2003 17:20 by skitzoid kitten Wijzig reactieProfiel van skitzoid kittenQuote dit bericht

quote:
Op 18 juni 2003 17:17 schreef ilyc het volgende:
Gelukkig kun je mij geen kortzichtigheid verwijten.


Als je denkt dat homo-zijn een FOUT van de natuur vind toch wel hoor


ilyc
Usericon van ilyc
Posted 18-06-2003 17:21 by ilyc Wijzig reactieProfiel van ilycQuote dit bericht

quote:
Op 18 juni 2003 17:20 schreef skitzoid kitten het volgende:
Als je denkt dat homo-zijn een FOUT van de natuur vind toch wel hoor

Ik voer een objectieve discussie.
Mijn uitgangspunt is het doel, het natuurlijk streven van de mens. Dat is voortplanting. Met dat gegeven in het achterhoofd kan je constateren dat homoseksualiteit een fout van de natuur is.


skitzoid kitten
Usericon van skitzoid kitten
Posted 18-06-2003 17:36 by skitzoid kitten Wijzig reactieProfiel van skitzoid kittenQuote dit bericht

quote:
Op 18 juni 2003 17:21 schreef ilyc het volgende:
Ik voer een objectieve discussie.
Mijn uitgangspunt is het doel, het natuurlijk streven van de mens. Dat is voortplanting. Met dat gegeven in het achterhoofd kan je constateren dat homoseksualiteit een fout van de natuur is.


Misschien is het juist wel een teken van de natuur dat mensen homo/lesbo worden om zo de overbevolking tegen te gaan


ilyc
Usericon van ilyc
Posted 18-06-2003 17:57 by ilyc Wijzig reactieProfiel van ilycQuote dit bericht

Homoseksualiteit is niet iets van de laatste tijd ..


Miss Lucifer
Desire, Death & Destruction!
Usericon van Miss Lucifer
Posted 18-06-2003 18:21 by Miss Lucifer Wijzig reactieProfiel van Miss LuciferQuote dit bericht

Ik heb er op zich geen problemen mee, maar het heeft toch iets onnatuurlijks... Als ik een man was, zou ik zoiets niet kunnen... Alhoewel ik het als vrouw wel heb overwogen...


It's better to be hated for what you are than to be loved for what you're not...


windkracht10
Iced Nerd
Usericon van windkracht10
Posted 18-06-2003 18:26 by windkracht10 Wijzig reactieProfiel van windkracht10Quote dit bericht

Ik heb niets tegen homo's, verre van. Maar ik lach er wel graag mee en van mij mogen die darmrakkers enkel meisjes adopteren.


mvg wk10


Dit topic is 23 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen