IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 23 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23
Auteur:
Topic : Homohuwelijken Vorige pagina | Volgende pagina
Magistus
Usericon van Magistus
Posted 17-06-2003 11:12 by Magistus Wijzig reactieProfiel van MagistusQuote dit bericht

quote:
Op 17 juni 2003 11:00 schreef campske666 het volgende:
sex: ja, kinderen : nee
Zoals ik al zei, als ze echt willen trouwen, doen ze maar, maar ik vind het vies.
En noem me een conservatieve zeikstraal als je wil, maar ik vind dat ze geen kinderen zouden mogen adopteren. En als jullie hier niet mee akkoord gaan: BLow me !
Goed simpele constatering dat je eerdere statement over sex idd complete bullshit was maar goed, ik ben zelf verre van homofanaat. Ik hoef niet geconfronteerd te worden met twee raggende mannen (vrouwen storen mij dan weer wat minder maar das de aard van het beestje denk ik) en ben dan ook fel tegen die nichtenparades en andere vormen van bevordering. Positieve discriminatie is ook zoiets, daar heb je dus geen fuck aan. Maar goed, als twee personen van hetzelfde geslacht willen trouwen, ze doen maar. Kinderen krijgen/adopteren? Wel, krijgen per definitie niet, maar das niet zozeer omdat ze homo zijn maar meer omdat het al druk genoeg is, algehele geboortebeperking zou Nederland (en de rest van de wereld) goed doen. Adoptie? wel, op zich ben ik daar niet zo'n tegenstander van maar ze moeten wel beseffen wat ze MOGELIJK veroorzaken (pesterijen en andere zaken).
Ze doen dus maar...

[Dit bericht is gewijzigd door Magistus op 17-06-2003 11:17]


campske666
Usericon van campske666
Posted 17-06-2003 11:13 by campske666 Wijzig reactieProfiel van campske666Quote dit bericht

quote:
Op 17 juni 2003 11:06 schreef Snaack het volgende:
Maar als je er niet tegenkan als mensen proberen een discussie met je te voeren, waarom begin je er dan aan


Ik er niet tegen kan ? wa's da nu ?
Ik zeg gewoon mijn standpunt, en iedereen begint te mekkeren dat ik een conservatieve zikstraal ben. Ik heb gewoon geen zin om me eindeloos te moeten verantwoorden. Jullie vinden me een zeikstraal omdat ik homos vies vindt, en ik vindt jullie pervers omdat je homosexualiteit goedkeurt. Daar kan je nog drie jaar over melken, daar kom je toch neit uit.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 17-06-2003 11:15 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 17 juni 2003 11:12 schreef Magistus het volgende:
Goed simpele constatering dat je eerdere statement over sex idd complete bullshit was maar goed, ik ben zelf verre van homofanaat. Ik hoef niet geconfronteerd te worden met twee raggende mannen (vrouwen storen mij dan weer wat minder maar das de aard van het beestje denk ik) en ben dan ook fel tegen die nichtenparades en andere vormen van bevordering. Positieve discriminatie is ook zoiets, daar heb je dus geen fuck aan. Maar goed, als twee personen van hetzelfde geslacht willen trouwen, ze doen maar. Kinderen krijgen/adopteren? Wel, krijgen per definitie niet, maar das niet zozeer omdat ze homo zijn maar meer omdat het al druk genoeg is, algehele geboortebeperking zou Nederland (een de rest van de wereld) goed doen. Adoptie? wel, op zich ben ik daar niet zo'n tegenstander van maar ze moeten wel beseffen wat ze MOGELIJK veroorzaken (pesterijen en andere zaken).
Ze doen dus maar...


campske666
Usericon van campske666
Posted 17-06-2003 11:16 by campske666 Wijzig reactieProfiel van campske666Quote dit bericht

quote:
Op 17 juni 2003 11:15 schreef Jenje het volgende:





Dat is toch net hetzelfde als wat ik hier al een uur lig te verkondigen !


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 17-06-2003 11:17 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 17 juni 2003 11:16 schreef campske666 het volgende:


Dat is toch net hetzelfde als wat ik hier al een uur lig te verkondigen !
Nee hoor.
Hij zegt hetzelfde (vergelijkbaar) als ik een aantal posts terug.


campske666
Usericon van campske666
Posted 17-06-2003 11:19 by campske666 Wijzig reactieProfiel van campske666Quote dit bericht

quote:
Op 17 juni 2003 11:17 schreef Jenje het volgende:
Nee hoor.


Volgens mij wel. En als het niet zo is, dan wilde ik zeggen wat hij heeft gezegd.


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 17-06-2003 11:23 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

quote:
Op 17 juni 2003 11:13 schreef campske666 het volgende:
Ik er niet tegen kan ? wa's da nu ?
Ik zeg gewoon mijn standpunt, en iedereen begint te mekkeren dat ik een conservatieve zikstraal ben. Ik heb gewoon geen zin om me eindeloos te moeten verantwoorden. Jullie vinden me een zeikstraal omdat ik homos vies vindt, en ik vindt jullie pervers omdat je homosexualiteit goedkeurt. Daar kan je nog drie jaar over melken, daar kom je toch neit uit.


je kan er dus niet tegen als mensen het niet met je eens zijn en dat in een discussie uiten?

Voor de goede orde -- ZM is een discussieforum en daarom kan het weleens gebeuren dat iemand met een andere mening dan jij je met behulp van argumenten zal proberen je van zijn/ haar gelijk te overtuigen.

Sneu dat jij je op de uitermate slappe manier 'ik vind dat nu eenmaal en hoef me niet te verantwoorden' wenst te verdedigen.

Sja, je kan natuurlijk niet én überhetero zijn én de cerebrale capaciteiten hebben om ook nog te kunnen discussiëren. Jammer hoor.

Ow ja --> SLAYOR!!!


campske666
Usericon van campske666
Posted 17-06-2003 11:24 by campske666 Wijzig reactieProfiel van campske666Quote dit bericht

Dat is jou mening.


helmet
Smaad
Usericon van helmet
Posted 17-06-2003 11:26 by helmet Wijzig reactieProfiel van helmetQuote dit berichthttp://www.wovendarkness.com

Vreemd, ik snap jullie belangrijkste (acceptabele) argument niet helemaal. Er zit een kern van logica in door te zeggen dat je een adoptiekind voor een homo-echtpaar een jeugd met pesterijen geeft, aangezien het voor een deel van de bevolking nog steeds niet geaccepteerd is dat er homo-echtparen bestaan.

Maar datzelfde geldt dan toch ook voor de gemiddelde metalhead met kinderen? Denk je niet dat zoon- of dochterlief op het schoolplein te horen krijgt "oooh, jouw pappa heeft lang haar!" of "Haha! Jouw mamma draagt corpsepaint!" Maar daar zijn jullie dan wel weer in staat om voor te kiezen (voor zover jullie kinderen willen).


I'm not being rude. You're just insignificant.


Sporty Voleg
Dude Nukem v2.0
Usericon van Sporty Voleg
Posted 17-06-2003 11:35 by Sporty Voleg Wijzig reactieProfiel van Sporty VolegQuote dit bericht

quote:
Op 17 juni 2003 11:13 schreef campske666 het volgende:
Ik zeg gewoon mijn standpunt, en iedereen begint te mekkeren dat ik een conservatieve zikstraal ben. Ik heb gewoon geen zin om me eindeloos te moeten verantwoorden. Jullie vinden me een zeikstraal omdat ik homos vies vindt, en ik vindt jullie pervers omdat je homosexualiteit goedkeurt.
Je zegt een aantal, naar mijn mening, ongefundeerde dingen en probeert die vervolgens te "onderbouwen" met zeer tegenstrijdige argumenten waar je uiteindelijk niets van blijkt te menen. Dan is het toch niet vreemd dat mensen blijven vragen wat je nu eigenlijk bedoelt/vindt/wil zeggen?


Touché, pussycat!


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 17-06-2003 11:35 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

quote:
Op 17 juni 2003 11:26 schreef helmet het volgende:
Maar datzelfde geldt dan toch ook voor de gemiddelde metalhead met kinderen? Denk je niet dat zoon- of dochterlief op het schoolplein te horen krijgt "oooh, jouw pappa heeft lang haar!" of "Haha! Jouw mamma draagt corpsepaint!" Maar daar zijn jullie dan wel weer in staat om voor te kiezen (voor zover jullie kinderen willen).


LOL, precies!


campske666
Usericon van campske666
Posted 17-06-2003 11:37 by campske666 Wijzig reactieProfiel van campske666Quote dit bericht

quote:
Op 17 juni 2003 11:35 schreef Sporty Voleg het volgende:
Je zegt een aantal, naar mijn mening, ongefundeerde dingen en probeert die vervolgens te "onderbouwen" met zeer tegenstrijdige argumenten waar je uiteindelijk niets van blijkt te menen. Dan is het toch niet vreemd dat mensen blijven vragen wat je nu eigenlijk bedoelt/vindt/wil zeggen?


Goed punt, jullie kennen me natuurlijk niet goed genoeg om aan m'n uitleg uit te kunnen.
Wat ik echt wil zeggen, zonder omwegjes is:

Het kan me absoluut niet minder boeien wie wat doet, zoalang ze het maar niet doen waar ik bijsta want ik vind het vies.

Duidelijk genoeg ?


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 17-06-2003 11:46 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

quote:
Op 17 juni 2003 11:37 schreef campske666 het volgende:
Goed punt, jullie kennen me natuurlijk niet goed genoeg om aan m'n uitleg uit te kunnen.
Wat ik echt wil zeggen, zonder omwegjes is:

Het kan me absoluut niet minder boeien wie wat doet, zoalang ze het maar niet doen waar ik bijsta want ik vind het vies.

Duidelijk genoeg ?


Maar dat heeft nog niets met homosexualiteit te maken... Of heb je er soms geen problemen mee als je uitgezakte buurvrouw de liefde bedrijft waar jij bij bent?


Sporty Voleg
Dude Nukem v2.0
Usericon van Sporty Voleg
Posted 17-06-2003 11:46 by Sporty Voleg Wijzig reactieProfiel van Sporty VolegQuote dit bericht

Lekker zinnig punt, Campske. Wat een onzin om dat in de context van één enkel topic te zeggen. Dat geldt toch zeker ook buiten die context? Waarom er dan een principezaak van maken in het kader van het homohuwelijk? Ik zit er ook niet op te wachten dat een heterostel voor mijn neus gaat liggen palen. Is het een argument of relevant? Nee dus.


Touché, pussycat!


campske666
Usericon van campske666
Posted 17-06-2003 11:47 by campske666 Wijzig reactieProfiel van campske666Quote dit bericht

Daar heb ik idd geen problemen mee, zolang als ik niet moet meedoen.


Sporty Voleg
Dude Nukem v2.0
Usericon van Sporty Voleg
Posted 17-06-2003 11:47 by Sporty Voleg Wijzig reactieProfiel van Sporty VolegQuote dit bericht

Twee zielen, één gedachte. Trouwen, Snaack?


Touché, pussycat!


Vlkodlak
Usericon van Vlkodlak
Posted 17-06-2003 11:48 by Vlkodlak Wijzig reactieProfiel van VlkodlakQuote dit bericht

quote:
Op 16 juni 2003 22:34 schreef skitzoid kitten het volgende:


Ik weet zeker dat als mijn zus en haar vriendin kinderen zullen opvoeden, ze fantastische ouders zullen vormen

Mensen...zet die oogkleppen es af


En wat nu als ze een zoon gaan opvoeden? Persoonlijk lijkt het me erg belangrijk dat een zoon (en net zo goed een dochter) een voorbeeld heeft. Kijk alleen maar hoeveel problemen veel mannen hebben die hun vader niet meegemaakt hebben in hun opvoeding.

Ik heb trouwens niks tegen homo's, lesbo's en het homohuwelijk. Ik zie dit laatste zelfs als een belangrijke zaak om maatschappelijke acceptatie van deze groep te vergroten. Ik zie echter wel problemen als een stel van twee mannen of twee vrouwen kinderen gaan opvoeden.


Sporty Voleg
Dude Nukem v2.0
Usericon van Sporty Voleg
Posted 17-06-2003 11:50 by Sporty Voleg Wijzig reactieProfiel van Sporty VolegQuote dit bericht

quote:
Op 17 juni 2003 11:48 schreef Vlkodlak het volgende:
En wat nu als ze een zoon gaan opvoeden? Persoonlijk lijkt het me erg belangrijk dat een zoon (en net zo goed een dochter) een voorbeeld heeft. Kijk alleen maar hoeveel problemen veel mannen hebben die hun vader niet meegemaakt hebben in hun opvoeding.
Wat voor soort problemen? Kun je wat voorbeelden noemen?


Touché, pussycat!


campske666
Usericon van campske666
Posted 17-06-2003 11:51 by campske666 Wijzig reactieProfiel van campske666Quote dit bericht

quote:
Op 17 juni 2003 11:46 schreef Sporty Voleg het volgende:
Lekker zinnig punt, Campske. Wat een onzin om dat in de context van één enkel topic te zeggen. Dat geldt toch zeker ook buiten die context? Waarom er dan een principezaak van maken in het kader van het homohuwelijk? Ik zit er ook niet op te wachten dat een heterostel voor mijn neus gaat liggen palen. Is het een argument of relevant? Nee dus.


Wat zijn jullie toch een stelletje muggenzifters zeg. Ik zal nog één poging doen:

Ik vind dat iedereen met alles en iedereen mag vogelen, en liefst zo gortig mogelijk, en in het openbaar, met hun geadopteerde kinderen erbij om ernaar te kijken.

Ben ik nu modern ?


Magistus
Usericon van Magistus
Posted 17-06-2003 11:51 by Magistus Wijzig reactieProfiel van MagistusQuote dit bericht

quote:
Op 17 juni 2003 11:26 schreef helmet het volgende:
Vreemd, ik...willen).
Goed punt maar toch geloof ik niet dat dat nu echt een bron van ellende zou zijn.


Vlkodlak
Usericon van Vlkodlak
Posted 17-06-2003 11:51 by Vlkodlak Wijzig reactieProfiel van VlkodlakQuote dit bericht

quote:
Op 17 juni 2003 11:50 schreef Sporty Voleg het volgende:
Wat voor soort problemen? Kun je wat voorbeelden noemen?


Identiteitsproblemen en allerlei andere psychische problemen (ken de namen niet ben geen psycholoog). Dat is tenminste wat ik bij een aantal gevallen uit mijn omgeving heb gezien


Magistus
Usericon van Magistus
Posted 17-06-2003 11:52 by Magistus Wijzig reactieProfiel van MagistusQuote dit bericht

quote:
Op 17 juni 2003 11:51 schreef campske666 het volgende:
Wat zijn jullie toch een stelletje muggenzifters zeg. Ik zal nog één poging doen:

Ik vind dat iedereen met alles en iedereen mag vogelen, en liefst zo gortig mogelijk, en in het openbaar, met hun geadopteerde kinderen erbij om ernaar te kijken.

Ben ik nu modern ?


[Dit bericht is gewijzigd door Magistus op 17-06-2003 11:52]


Sporty Voleg
Dude Nukem v2.0
Usericon van Sporty Voleg
Posted 17-06-2003 11:57 by Sporty Voleg Wijzig reactieProfiel van Sporty VolegQuote dit bericht

quote:
Op 17 juni 2003 11:51 schreef campske666 het volgende:
Ben ik nu modern ?
Nee, maar het past wel in het patroon van je eerdere posts.


Touché, pussycat!


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 17-06-2003 11:57 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

quote:
Op 17 juni 2003 11:47 schreef Sporty Voleg het volgende:
Twee zielen, één gedachte. Trouwen, Snaack?


LOL

Ja, graag Sporty!


helmet
Smaad
Usericon van helmet
Posted 17-06-2003 11:58 by helmet Wijzig reactieProfiel van helmetQuote dit berichthttp://www.wovendarkness.com

quote:
Op 17 juni 2003 11:51 schreef Magistus het volgende:
Goed punt maar toch geloof ik niet dat dat nu echt een bron van ellende zou zijn.
Ik denk zelf dus ook niet dat dat zo'n groot probleem zou zijn, maar ik zie het hier een paar keer genoemd worden. En daar zag ik dus een mate van dualiteit in m.b.t. tot een van de gedachtengoeden van de gemiddelde metalhead.


I'm not being rude. You're just insignificant.


Dit topic is 23 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen