IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 23 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23
Auteur:
Topic : Homohuwelijken Vorige pagina | Volgende pagina
Claw
GRAFSTEEN DIAGRAMMEN!
Usericon van Claw
Posted 17-06-2003 14:37 by Claw Wijzig reactieProfiel van ClawQuote dit berichthttp://www.aardtmann.tk/

quote:
Op 17 juni 2003 14:34 schreef Vampie het volgende:
Ik ben voor het homohuwelijk.Als 2 mensen van elkaar houden zal het me een zorg zijn van welk geslacht ze zijn.


Ik zie niet goed waar de wetgeving voor homohuwelijk in jouw argumentatie voorkomt.

Dit topic gaat niet over of homeaux van elkaar mogen houden.


Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal )


Vampie
Firewalking
Usericon van Vampie
Posted 17-06-2003 14:39 by Vampie Wijzig reactieProfiel van VampieQuote dit bericht

ik bedoel dat ikhet gelul vind dat daarover een wet zou moeten bestaan.


Some cause happiness wherever they go , others whenever they go


DarknessThere
Usericon van DarknessThere
Posted 17-06-2003 14:39 by DarknessThere Wijzig reactieProfiel van DarknessThereQuote dit bericht

Het gaat er in feite over of ze die liefde ook mogen uitdrukken door met elkaar te huwen. Ja dus, in mijn mening.


campske666
Usericon van campske666
Posted 17-06-2003 14:40 by campske666 Wijzig reactieProfiel van campske666Quote dit bericht

Absoluut, zolang ze maar niet in elkaars kont beginnen te porren, want dat is vies.



Claw
GRAFSTEEN DIAGRAMMEN!
Usericon van Claw
Posted 17-06-2003 14:44 by Claw Wijzig reactieProfiel van ClawQuote dit berichthttp://www.aardtmann.tk/

quote:
Op 17 juni 2003 14:39 schreef Vampie het volgende:
ik bedoel dat ikhet gelul vind dat daarover een wet zou moeten bestaan.


Oh ja, prima. My thoughts exactly.


Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal )


Lies
Usericon van Lies
Posted 17-06-2003 15:10 by Lies Wijzig reactieProfiel van LiesQuote dit bericht

Ik ben het met Vampie eens. Het zou hier inderdaad niet moeten gaan om het maken van "speciale wetten", maar om het minder eng interpreteren van de bestaande wetten. Als iemand wil trouwen, dan mag hij/zij dat doen voor mijn part.

En als ze kinderen willen: dat ze dat ook maar doen! Het "traditionele gezin" waar sommige mensen lijken op te hameren, bestaat al lang niet meer, en wat het pesten van de kinderen betreft... Ach, kinderen vinden altijd wel iets om over te pesten, als je hen niet aanstaat.

Trouwens, als vrouw zwanger raken (of als man iemand zwanger maken) is echt zo moeilijk niet (tenzij er iets misgaat in het voortplantingssysteem natuurlijk): straks wordt er nog een wet gestemd die zegt dat homoseksuelen gesteriliseerd moeten worden.


[Je prends] chaque sourire pour une insulte et chaque regard pour une provocation.


campske666
Usericon van campske666
Posted 17-06-2003 15:12 by campske666 Wijzig reactieProfiel van campske666Quote dit bericht

quote:
Op 17 juni 2003 15:10 schreef Lies het volgende:
Het "traditionele gezin" waar sommige mensen lijken op te hameren, bestaat al lang niet meer, ...


Reden genoeg om de boel helemaal te verzieken


Lies
Usericon van Lies
Posted 17-06-2003 15:14 by Lies Wijzig reactieProfiel van LiesQuote dit bericht

quote:
Op 17 juni 2003 15:12 schreef campske666 het volgende:
Reden genoeg om de boel helemaal te verzieken

Homoseksualiteit is helemaal niks nieuws hoor. Maar in plaats van zoals vroeger de schijn hoog te houden, kunnen mensen tegenwoordig openlijk uitkomen voor hun gevoelens. Ik zie niet in hoe dat "verzieken" is.


[Je prends] chaque sourire pour une insulte et chaque regard pour une provocation.


campske666
Usericon van campske666
Posted 17-06-2003 15:17 by campske666 Wijzig reactieProfiel van campske666Quote dit bericht

quote:
Op 17 juni 2003 15:14 schreef Lies het volgende:
Homoseksualiteit is helemaal niks nieuws hoor. Maar in plaats van zoals vroeger de schijn hoog te houden, kunnen mensen tegenwoordig openlijk uitkomen voor hun gevoelens. Ik zie niet in hoe dat "verzieken" is.

Homosexualiteit herkennen is niet verzieken.
Maar de traditionele gezinssituaties nu maar helemaal opgeven wel.


Lies
Usericon van Lies
Posted 17-06-2003 15:24 by Lies Wijzig reactieProfiel van LiesQuote dit bericht

Ik zeg gewoon dat er naast het traditionele gezin ook plaats is voor een alternatief. Kijk maar naar gescheiden en hertrouwde ouders e.d. De onderlinge relaties zijn daar toch bezwaarlijk "traditioneel" te noemen. Of zou je scheiden en hertrouwen ook willen afschaffen?

(bedoel je trouwens niet "erkennen"?)


[Je prends] chaque sourire pour une insulte et chaque regard pour une provocation.


helmet
Smaad
Usericon van helmet
Posted 17-06-2003 15:37 by helmet Wijzig reactieProfiel van helmetQuote dit berichthttp://www.wovendarkness.com

quote:
Op 17 juni 2003 12:43 schreef campske666 het volgende:
Omdat die kinderen op die manier een homo-huwelijk als normaal gaan zien, en op die manier hun voeling verliezen met de traditionele gang van zaken.
Ik weet dat jij dit bekrompen vindt, en dat zal je goed recht zijn, maar ik vindt dat het tijd wordt om de verloedering van de maatschappij, en het met de voeten treden van traditonele waarden en systemen tot stilstand te brengen.


quote:
Op 17 juni 2003 11:26 schreef helmet het volgende:
Vreemd, ik snap jullie belangrijkste (acceptabele) argument niet helemaal. Er zit een kern van logica in door te zeggen dat je een adoptiekind voor een homo-echtpaar een jeugd met pesterijen geeft, aangezien het voor een deel van de bevolking nog steeds niet geaccepteerd is dat er homo-echtparen bestaan.

Maar datzelfde geldt dan toch ook voor de gemiddelde metalhead met kinderen? Denk je niet dat zoon- of dochterlief op het schoolplein te horen krijgt "oooh, jouw pappa heeft lang haar!" of "Haha! Jouw mamma draagt corpsepaint!" Maar daar zijn jullie dan wel weer in staat om voor te kiezen (voor zover jullie kinderen willen).


Dus nogmaals... dat jij als metalhead het durft te hebben over tradities en klassieke waarden.


I'm not being rude. You're just insignificant.


pale enchantress
staying alive
Usericon van pale enchantress
Posted 17-06-2003 15:37 by pale enchantress Wijzig reactieProfiel van pale enchantressQuote dit bericht

quote:
Op 17 juni 2003 14:40 schreef campske666 het volgende:
Absoluut, zolang ze maar niet in elkaars kont beginnen te porren, want dat is vies.




Heb jij al ooit mensen (homo's, hetero's whatever) in elkaars kont zien porren in het openbaar

Ze gaan heus geen seks hebben waar jij(van alle mensen) bijstaat


true disco chick


Mithrandir
Olorin enútulië!
Usericon van Mithrandir
Posted 17-06-2003 16:17 by Mithrandir Wijzig reactieProfiel van MithrandirQuote dit berichthttp://www.headachemagazine.nl

quote:
Op 17 juni 2003 14:39 schreef DarknessThere het volgende:
Het gaat er in feite over of ze die liefde ook mogen uitdrukken door met elkaar te huwen. Ja dus, in mijn mening.


Ach ja, zolang ze dat maar niet in een drol 'uitdrukken'.


Arwen ná anvanya vendë ecénien


campske666
Usericon van campske666
Posted 17-06-2003 16:18 by campske666 Wijzig reactieProfiel van campske666Quote dit bericht

quote:
Op 17 juni 2003 15:37 schreef helmet het volgende:
Dus nogmaals... dat jij als metalhead het durft te hebben over tradities en klassieke waarden.


En waarom niet ?


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 17-06-2003 16:21 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 17 juni 2003 16:18 schreef campske666 het volgende:
En waarom niet ?
Weet jij zeker dat je niet katholiek bent?


campske666
Usericon van campske666
Posted 17-06-2003 16:23 by campske666 Wijzig reactieProfiel van campske666Quote dit bericht

quote:
Op 17 juni 2003 16:21 schreef Jenje het volgende:
Weet jij zeker dat je niet katholiek bent?


T is niet omdat een mens tegen de waarden van de kerk is, dat ie totaal geen waarden meer kan hebben. Ik ben niet pissig op het kristendom omdat ze waarden hebben, maar omdat het de verkeerde zijn.
Ik weet wel heel zeker dat ik niet katholiek ben, maar ook dat ik wel waarden heb. En als dat inhoud dat ik als conservatief beschouwd wordt in een decadente "liberale" maatschappij, so be it.


helmet
Smaad
Usericon van helmet
Posted 17-06-2003 16:26 by helmet Wijzig reactieProfiel van helmetQuote dit berichthttp://www.wovendarkness.com

quote:
Op 17 juni 2003 16:18 schreef campske666 het volgende:
En waarom niet ?
Omdat je als metalhead ook (op een ander vlak weliswaar) niet voldoet aan de (natuurlijke, zo je wilt) standaard. Je wordt overal op aangekeken, je valt overal op en je kunt overal rekenen op commentaar.

Hoe kun je iemand met een ander gedachtengoed dat nou aanrekenen op die principiele punten? Inhoudelijk kun je het er wellicht niet mee eens zijn, maar de argumenten die je noemt gaan net zo hard voor jou op.


I'm not being rude. You're just insignificant.


Claw
GRAFSTEEN DIAGRAMMEN!
Usericon van Claw
Posted 17-06-2003 16:28 by Claw Wijzig reactieProfiel van ClawQuote dit berichthttp://www.aardtmann.tk/

quote:
Op 17 juni 2003 16:26 schreef helmet het volgende:
Omdat je als metalhead ook (op een ander vlak weliswaar) niet voldoet aan de (natuurlijke, zo je wilt) standaard.


Haha, de muziek waar je naar luister en de kleren die je aan doet zijn wel even wat anders dan met welk geslacht je probeert voort te planten.


Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal )


campske666
Usericon van campske666
Posted 17-06-2003 16:28 by campske666 Wijzig reactieProfiel van campske666Quote dit bericht

quote:
Op 17 juni 2003 16:26 schreef helmet het volgende:
Omdat je als metalhead ook (op een ander vlak weliswaar) niet voldoet aan de (natuurlijke, zo je wilt) standaard. Je wordt overal op aangekeken, je valt overal op en je kunt overal rekenen op commentaar.

Hoe kun je iemand met een ander gedachtengoed dat nou aanrekenen op die principiele punten? Inhoudelijk kun je het er wellicht niet mee eens zijn, maar de argumenten die je noemt gaan net zo hard voor jou op.


Dat slaat absoluut nergens op. Wat een ongeloofelijke onzin zeg.


helmet
Smaad
Usericon van helmet
Posted 17-06-2003 16:33 by helmet Wijzig reactieProfiel van helmetQuote dit berichthttp://www.wovendarkness.com

quote:
Op 17 juni 2003 16:28 schreef Claw het volgende:
Haha, de muziek waar je naar luister en de kleren die je aan doet zijn wel even wat anders dan met welk geslacht je probeert voort te planten.
Dat zeg ik, ander vlak he. Maar gaat het daarom? Waar leg je dan de grens? Mag iemand die een bepaald geloof aanhangt geen kinderen opvoeden? Mag iemand die een bepaalde groente niet lekker vindt geen kinderen opvoeden? Mag iemand die liever een stuk wandelt dan de auto pakt geen kinderen opvoeden? Mag een milieuactivist geen kinderen opvoeden?

Daar gaat het toch uiteindelijk niet om? Niemand kan bepalen wat er in die optiek juist of niet juist is, maar wat is de impact op de opvoeding van het kind daar nu van (mits de opvoeding zelf in orde is)?

quote:
Op 17 juni 2003 16:28 schreef campske666 het volgende:
Dat slaat absoluut nergens op. Wat een ongeloofelijke onzin zeg.
Wat een ongelooflijke argumenten zeg. WAAROM is het onzin? Ontkracht maar eens wat ik zeg, dan praten we verder.. prutser. Ik heb je in het hele topic nog geen fatsoenlijk argument neer zien zetten.

Hmmm.. ik vind dat mensen die niet fatsoenlijk kunnen discussieren geen kinderen mogen opvoeden! Daar!


I'm not being rude. You're just insignificant.


Mithrandir
Olorin enútulië!
Usericon van Mithrandir
Posted 17-06-2003 16:34 by Mithrandir Wijzig reactieProfiel van MithrandirQuote dit berichthttp://www.headachemagazine.nl

quote:
Op 17 juni 2003 16:28 schreef Claw het volgende:
Haha, de muziek waar je naar luister en de kleren die je aan doet zijn wel even wat anders dan met welk geslacht je probeert voort te planten.


Tja, straks lopen er genetisch gemanipuleerde drollen rond op zoek naar mama..... eh.... papa. Hm, ooit een drol in een coufeuse gezien?


Arwen ná anvanya vendë ecénien


campske666
Usericon van campske666
Posted 17-06-2003 16:37 by campske666 Wijzig reactieProfiel van campske666Quote dit bericht

quote:
Op 17 juni 2003 16:33 schreef helmet het volgende:

Wat een ongelooflijke argumenten zeg. WAAROM is het onzin? Ontkracht maar eens wat ik zeg, dan praten we verder.. prutser. Ik heb je in het hele topic nog geen fatsoenlijk argument neer zien zetten.



Als jullie prutsers het verschil niet zien tussen waarden hebben en katholiek zijn, en het verschil niet zien tussen conservatieve waarden hebben en een meeloper met de mainstream zijn, ga ik me echt niet meer moe maken hier.
En wat die argumenten betreft, ik vindt de mijne stukken fatsoenlijker dan die belachelijke opmerkingen van jou.
En wat meer is: homo's zijn gay !



helmet
Smaad
Usericon van helmet
Posted 17-06-2003 16:37 by helmet Wijzig reactieProfiel van helmetQuote dit berichthttp://www.wovendarkness.com

quote:
Op 17 juni 2003 16:34 schreef Mithrandir het volgende:
Tja, straks lopen er genetisch Hm, ooit een drol in een coufeuse gezien?
couveuse!

Ik vind dat mensen die geen behoorlijke beheersing van hun primaire taal hebben geen kinderen op mogen voeden!


I'm not being rude. You're just insignificant.


Mithrandir
Olorin enútulië!
Usericon van Mithrandir
Posted 17-06-2003 16:38 by Mithrandir Wijzig reactieProfiel van MithrandirQuote dit berichthttp://www.headachemagazine.nl

quote:
Op 17 juni 2003 16:37 schreef helmet het volgende:
couveuse!

Ik vind dat mensen die geen behoorlijke beheersing van hun primaire taal hebben geen kinderen op mogen voeden!


Dad comt choed uit. Wand ik wil heelemaal cheen kinderen. Kut-schepsels.


Arwen ná anvanya vendë ecénien


Claw
GRAFSTEEN DIAGRAMMEN!
Usericon van Claw
Posted 17-06-2003 16:39 by Claw Wijzig reactieProfiel van ClawQuote dit berichthttp://www.aardtmann.tk/

quote:
Op 17 juni 2003 16:33 schreef helmet het volgende:
Dat zeg ik, ander vlak he. Maar gaat het daarom? Waar leg je dan de grens? Mag iemand die een bepaald geloof aanhangt geen kinderen opvoeden? Mag iemand die een bepaalde groente niet lekker vindt geen kinderen opvoeden? Mag iemand die liever een stuk wandelt dan de auto pakt geen kinderen opvoeden? Mag een milieuactivist geen kinderen opvoeden?



Ik zeg niet dat 2 mannen of 2 vrouwen per definitie geen kind kunnen opvoeden.

Maar er moeten gewoon geen regels/wetten komen die het homeau gedrag in de hand spelen. En waarom niet? Omdat het homeau-zijn niet natuurlijk is: klein foutje van moeder natuur oid. Gewoon z'n gangetje laten gaan, leren ze wel af.

Daar bij moet ik trouwens nog even zeggen dat ik denk dat een vader en een moeder hebben gemiddeld gezien beter is voor het kind. Er is een verschil in de 2 sexen. Van mijn vader heb ik andere dingen geleerd dan van mijn moeder. En samen gaf mij dat een complete opvoeding.


Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal )


Dit topic is 23 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen