IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 23 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23
Auteur:
Topic : Homohuwelijken Vorige pagina | Volgende pagina
JaneDoe
Scan your mind
Usericon van JaneDoe
Posted 16-06-2003 22:36 by JaneDoe Wijzig reactieProfiel van JaneDoeQuote dit berichthttp://www.scanyourmind.com

quote:
Op 16 juni 2003 22:34 schreef skitzoid kitten het volgende:

Mensen...zet die oogkleppen es af




Don't blush when I rip you open


skitzoid kitten
Usericon van skitzoid kitten
Posted 16-06-2003 22:47 by skitzoid kitten Wijzig reactieProfiel van skitzoid kittenQuote dit bericht

quote:
Op 16 juni 2003 22:35 schreef Claw het volgende:
ohja, mevrouw kent een geval van homo-huwelijk en denk verlicht te zijn en denkt dat iedereen anders oogkleppen opheeft...

die persoonlijke relatie met het onderwerp zijn jouw oogkleppen


Uche..door die persoonlijke relatie heb ik inzicht in het onderwerp. Mensen die op voorhand al zeggen dat kan niks worden met twee homoouders mogen van mij kapot vallen.

Zo zou de wereld een stuk beter worden als IEDEREEN die zwanger is(incl. partner)een test moet afnemen om zijn/ haar bekwaamheid tot ouderschap te toetsen.


Claw
GRAFSTEEN DIAGRAMMEN!
Usericon van Claw
Posted 16-06-2003 22:48 by Claw Wijzig reactieProfiel van ClawQuote dit berichthttp://www.aardtmann.tk/

quote:
Op 16 juni 2003 22:47 schreef skitzoid kitten het volgende:
Uche..door die persoonlijke relatie heb ik inzicht in het onderwerp.


Ik weet niet in hoeverre ik dat geloof. Jij kent toevallig 2 homeaux, ik zie niet hoe jij daarom beter kan oordelen over het onderwerp.

Maar goed, verder heb ik mijn mening over dit onderwerp nog niet gegeven, en dat ga ik ook niet doen.


Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal )


skitzoid kitten
Usericon van skitzoid kitten
Posted 16-06-2003 22:50 by skitzoid kitten Wijzig reactieProfiel van skitzoid kittenQuote dit bericht

quote:
Op 16 juni 2003 22:48 schreef Claw het volgende:
Ik weet niet in hoeverre ik dat geloof. Jij kent toevallig 2 homeaux, ik zie niet hoe jij daarom beter kan oordelen over het onderwerp.

Maar goed, verder heb ik mijn mening over dit onderwerp nog niet gegeven, en dat ga ik ook niet doen.


Ik denk dat je even mn punt mist, maar goed


Ajakkes
Not a Metal-Head.
Usericon van Ajakkes
Posted 16-06-2003 23:08 by Ajakkes Wijzig reactieProfiel van AjakkesQuote dit berichthttp://Ajakkes.cu2.nl

Het kan heel goed gaan.

Homo's die kinderen opvoeden.
Ik heb er het volste vertrouwen in, vaak beter als Hetero's die kinderen opvoeden.
Want daar zitten een hoop slechte voorbeelden tussen volgens mij.

Maar ik vraag me af hoe het kind het later op school krijgt. Er zijn nog steeds veel mensen tegen homo's. Verder vind ik het prima.

En ook homo's kunnen hun kinderen verkeerd opvoeden. Maar ik gok dat die kans kleiner is. Ze zullen hun best doen, ze moeten zich bewijzen.


TotZiens


Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 16-06-2003 23:30 by Judge M. Wijzig reactieProfiel van Judge M.Quote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

quote:
Op 16 juni 2003 23:08 schreef Ajakkes het volgende:
Maar ik vraag me af hoe het kind het later op school krijgt. Er zijn nog steeds veel mensen tegen homo's.
Ik denk ook niet dat zo'n kind in een buurt als waar ik woon een leuke jeugd zal beleven...



B6R6A6M
Usericon van B6R6A6M
Posted 16-06-2003 23:36 by B6R6A6M Wijzig reactieProfiel van B6R6A6MQuote dit bericht

Het is juist goed als ze kinderen adopteren, vooral als het negertjes zijn!


windkracht10
Iced Nerd
Usericon van windkracht10
Posted 16-06-2003 23:41 by windkracht10 Wijzig reactieProfiel van windkracht10Quote dit bericht

Ik denk toch dat elk kind een moeder zou moeten hebben. Moeders zijn


mvg wk10


ZwaarMetaal
.357
Usericon van ZwaarMetaal
Posted 17-06-2003 6:56 by ZwaarMetaal Wijzig reactieProfiel van ZwaarMetaalQuote dit berichthttp://www.kommando.nl

ik blijf het raar vinden dat hier mensen zijn die denken dat homo's constant sex hebben

de laatste keer is ook alweer een halfjaar geleden voor mij ofzo

maargoed. ik denk dat ik een geweldige vader zou zijn.



skitzoid kitten
Usericon van skitzoid kitten
Posted 17-06-2003 7:02 by skitzoid kitten Wijzig reactieProfiel van skitzoid kittenQuote dit bericht

quote:
Op 17 juni 2003 6:56 schreef ZwaarMetaal het volgende:
ik blijf het raar vinden dat hier mensen zijn die denken dat homo's constant sex hebben

de laatste keer is ook alweer een halfjaar geleden voor mij ofzo

maargoed. ik denk dat ik een geweldige vader zou zijn.


Daarom, je zou iedereen individueel moeten beoordelen of hij/zij een goede ouder zou vormen, of je nou homo/lesbo bent of niet


Arson
1010010110
Usericon van Arson
Posted 17-06-2003 9:50 by Arson Wijzig reactieProfiel van ArsonQuote dit bericht

homofilie is een ziekte


None of us are saints - Albert Fish


campske666
Usericon van campske666
Posted 17-06-2003 9:51 by campske666 Wijzig reactieProfiel van campske666Quote dit bericht

quote:
Op 17 juni 2003 9:50 schreef Arson het volgende:
homofilie is een ziekte


Pedofilie ook, maar DAAR hoor je niemand over zeiken.


Doomhead
Usericon van Doomhead
Posted 17-06-2003 9:59 by Doomhead Wijzig reactieProfiel van DoomheadQuote dit bericht

moeten ze allemaal zelf weten zolang ik er maar geen last heb


Arson
1010010110
Usericon van Arson
Posted 17-06-2003 10:01 by Arson Wijzig reactieProfiel van ArsonQuote dit bericht

pedofilie is een ziekte

nou goed?


None of us are saints - Albert Fish


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 17-06-2003 10:06 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

ik vind het behoorlijk stuitend dat een groot deel van de 'metalheads' hier, die vaak fors ageren tegen het christendom, juist hier een ongekend stuk christen-conservatisme spuien.

Aangezien mijn moeder lesbienne is heb ik vast ook oogkleppen op heh Claw


Claw
GRAFSTEEN DIAGRAMMEN!
Usericon van Claw
Posted 17-06-2003 10:07 by Claw Wijzig reactieProfiel van ClawQuote dit berichthttp://www.aardtmann.tk/

quote:
Op 17 juni 2003 10:06 schreef Snaack het volgende:
Aangezien mijn moeder lesbienne is heb ik vast ook oogkleppen op heh Claw


"Ik ken iemand die ook homo is dus ik weet het allemaal veel beter en jullie hebben allemaal oogkleppen op."


Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal )


Elfensteen
Usericon van Elfensteen
Posted 17-06-2003 10:08 by Elfensteen Wijzig reactieProfiel van ElfensteenQuote dit bericht

quote:
Op 17 juni 2003 10:07 schreef Claw het volgende:
"Ik ken iemand die ook homo is dus ik weet het allemaal veel beter en jullie hebben allemaal oogkleppen op."


Ik ken ZwaarMetaal irl


Arson
1010010110
Usericon van Arson
Posted 17-06-2003 10:09 by Arson Wijzig reactieProfiel van ArsonQuote dit bericht

Christendom is een ziekte


None of us are saints - Albert Fish


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 17-06-2003 10:10 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Wat maakt het uit welk geslacht je geliefde is?
Opvoeding draait mijns inziens niet om het geslacht van je ouders maar om wat ze het kind leren. Er zijn miljoenen voorbeelden van heteroparen die absoluut unfit zijn om kinderen op te voeden, en dat mag wel, dan mogen homo/lesbi-paren het toch ook proberen of niet dan?


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 17-06-2003 10:11 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

quote:
Op 17 juni 2003 10:07 schreef Claw het volgende:
"Ik ken iemand die ook homo is dus ik weet het allemaal veel beter en jullie hebben allemaal oogkleppen op."


zucht...

ik heb het idee dat iemand met het Sydroom van Down nog eerder dan jij begrijpt wat ik bedoel.. je doet express alsof je niet snapt wat 'wij' bedoelen. jouw probleem.


Elfensteen
Usericon van Elfensteen
Posted 17-06-2003 10:12 by Elfensteen Wijzig reactieProfiel van ElfensteenQuote dit bericht

He, op zich maakt het me geen reet uit of ze nou trouwen of niet, als ze d'r gelukkig mee zijn moeten ze het vooral doen


campske666
Usericon van campske666
Posted 17-06-2003 10:15 by campske666 Wijzig reactieProfiel van campske666Quote dit bericht

quote:
Op 17 juni 2003 10:06 schreef Snaack het volgende:
ik vind het behoorlijk stuitend dat een groot deel van de 'metalheads' hier, die vaak fors ageren tegen het christendom, juist hier een ongekend stuk christen-conservatisme spuien.

Aangezien mijn moeder lesbienne is heb ik vast ook oogkleppen op heh Claw


t Is niet omdat je tegen het christendom bent dat je niet conservatief kan zijn. Een beetje conservatief zijn vind ik zelfs goed, want die hele "alles kan, alles mag " mentalliteit die zo populair is tegenwoordig staat me niks aan.
Dat mensen homo zijn kunnen ze volgens mij zelf niet aan doen, dus als het ze gelukkig maakt: doe maar. Maar laat "normale " mensen ermee met rust. Ik wil echt niet elke twee weken geconfronteerd worden met een roze zaterdag en weet ik veel welk gay-gezeik.


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 17-06-2003 10:15 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

quote:
Op 17 juni 2003 10:09 schreef Arson het volgende:
Christendom is een ziekte


jij bent best wel slim heh!


Claw
GRAFSTEEN DIAGRAMMEN!
Usericon van Claw
Posted 17-06-2003 10:18 by Claw Wijzig reactieProfiel van ClawQuote dit berichthttp://www.aardtmann.tk/

quote:
Op 17 juni 2003 10:11 schreef Snaack het volgende:
zucht...

ik heb het idee dat iemand met het Sydroom van Down nog eerder dan jij begrijpt wat ik bedoel.. je doet express alsof je niet snapt wat 'wij' bedoelen. jouw probleem.


Ik snap heel goed wat jij bedoelt. Jullie denken dat jullie mening superieur is omdat jullie "ervaring" hebben.

En ik trek die "ervaring" van jullie in twijfel.


Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal )


No Nonsense
Na zonneschijn komt regen.
Usericon van No Nonsense
Posted 17-06-2003 10:18 by No Nonsense Wijzig reactieProfiel van No NonsenseQuote dit bericht

quote:
Op 17 juni 2003 10:15 schreef Snaack het volgende:
jij bent best wel slim heh!


En ik heb gehoord dat jij oogkleppen op hebt.


The art of flying lies in learning how to throw yourself at the ground...and miss.


Dit topic is 23 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen