IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 23 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23
Auteur:
Topic : Homohuwelijken Vorige pagina | Volgende pagina
Snaack
Usericon van Snaack
Posted 17-06-2003 19:01 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

quote:
Op 17 juni 2003 18:58 schreef No Nonsense het volgende:
Moet ik me nu aangesproken voelen ofzo?


Als jij dat wilt


No Nonsense
Na zonneschijn komt regen.
Usericon van No Nonsense
Posted 17-06-2003 19:02 by No Nonsense Wijzig reactieProfiel van No NonsenseQuote dit bericht

quote:
Op 17 juni 2003 19:01 schreef Snaack het volgende:
Als jij dat wilt




The art of flying lies in learning how to throw yourself at the ground...and miss.


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 17-06-2003 19:03 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

quote:
Op 17 juni 2003 19:02 schreef No Nonsense het volgende:





wladimir
Usericon van wladimir
Posted 17-06-2003 19:36 by wladimir Wijzig reactieProfiel van wladimirQuote dit bericht

TJOKKKEFFFFFFFOOLL SLAYERRRR


Phriar
Hutkippie voor bok en spenen
Usericon van Phriar
Posted 17-06-2003 20:07 by Phriar Wijzig reactieProfiel van PhriarQuote dit berichthttp://metal.20m.com

quote:
Op 17 juni 2003 12:43 schreef campske666 het volgende:
Omdat die kinderen op die manier een homo-huwelijk als normaal gaan zien, en op die manier hun voeling verliezen met de traditionele gang van zaken.
Ik weet dat jij dit bekrompen vindt, en dat zal je goed recht zijn, maar ik vindt dat het tijd wordt om de verloedering van de maatschappij, en het met de voeten treden van traditonele waarden en systemen tot stilstand te brengen.


Volgens mij ben jij in het geheim de zoon van ons aller vriend JP of niet? Je klinkt wel als hem...

Tjeziz wat een bekrompenheid... Het idee dat mensen niet in staat zijn kinderen op te voeden gewoon omdat ze toevallig op personen van dezelfde sekse vallen is absurd!! Dit is het soort gedachtengoed wat voortkomt uit bloemkooloren-gemeenschappen in westzeeland of zo...

Homoseksualiteit is geen ziekte, geen afwijking, geen vreemde buitenaardse infectie die ons aller homofobe mensen komt beangstigen, het is iets dat al ouder is dan de twintigste eeuw, en het wordt godverdomme eens tijd dat mensen van die achterlijke traditionele waarden en normen indoctrinatie afkomen want zo zal een kind van homoseksuele ouders altijd moeten vechten tegen onbegrip en in frustratie moeten opboksen tegen vooroordelen en pesterijen.

Het zijn mensen met visies als dit die het de kinderen moeilijk maken, niet hun ouders!!!



"Toen hij, in plaats van groenteman, besloot bakker te worden, waren de gevolgen niet te aubergine"


GREENSKiN
steel mijn icoon :)
Usericon van GREENSKiN
Posted 17-06-2003 20:33 by GREENSKiN Wijzig reactieProfiel van GREENSKiNQuote dit berichthttp://www.endymaeria.nl

quote:
Op 17 juni 2003 20:07 schreef Phriar het volgende:





Gwath
Usericon van Gwath
Posted 17-06-2003 21:27 by Gwath Wijzig reactieProfiel van GwathQuote dit bericht

quote:
Op 17 juni 2003 20:07 schreef Phriar het volgende:
Homoseksualiteit is geen ziekte, geen afwijking, geen vreemde buitenaardse infectie die ons aller homofobe mensen komt beangstigen, het is iets dat al ouder is dan de twintigste eeuw,



Eens. En bestaat inderdaad al langer dan vandaag, het wordt ook beschreven als je bijv. Plato leest.

Maar het is denk ik niet juist om te zeggen dat homo- en heteroseksuele relatie vormen exact hetzelfde zijn, alsof man en vrouw uitwisselbaar zijn zonder waarneembaar verschil. Man en vrouw zijn verschillend! Vive la differance!


The only measure of reality is nature. When people defy nature, whether through technology, insane religions, or misguided ideologies, they only increase the eventual suffering that will inevitably result. - Jesus


Sporty Voleg
Dude Nukem v2.0
Usericon van Sporty Voleg
Posted 17-06-2003 22:01 by Sporty Voleg Wijzig reactieProfiel van Sporty VolegQuote dit bericht

quote:
Op 17 juni 2003 17:13 schreef Mithrandir het volgende:
Tja, als je niet verder kunt kijken dan je eigen geslacht....
In mijn geval valt het ook nog niet mee... Mwrauwr.

But seriously, wat en gemekker de laatste 4 pagina's zeg. Weet je wat? Ik ga daar nu lekker helemaal niet op reageren.


Touché, pussycat!


Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 17-06-2003 23:21 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

quote:
Op 17 juni 2003 17:02 schreef Mithrandir het volgende:
Er zijn diersoorten die van geslacht kunnen veranderen als er een zwaar tekort is van het andere geslacht, zonder chirurg. Ik heb mensen dat nog niet zien doen (en met zien bedoel ik niet letterlijk zien.)

Zeg Stormkraai (...) mensen hebben ook nog nooit een zwaar tekort van 'het andere geslacht' gehad.
Al moet ik zeggen dat metalheads voor het overgrote deel kerels zijn en een verrassend groot deel daarvan weer homeau is, dus wie weet zien wij hier datzelfde proces zich voltrekken?


Ajakkes
Not a Metal-Head.
Usericon van Ajakkes
Posted 17-06-2003 23:33 by Ajakkes Wijzig reactieProfiel van AjakkesQuote dit berichthttp://Ajakkes.cu2.nl

Homosexualiteit komt ook bij dieren voor.

Ook in de natuur zijn er dieren die op hun eigen sexe vallen. En dat hoeven niet eens dieren te zijn die zich ombouwen.

Homosexualiteit is iets dat er altijd al geweest is en altijd zal blijven.

Ik heb geen last van homo's, alleen van mensen die iets tegen homo's hebben.
En nee ik ben geen homo.


TotZiens


Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 17-06-2003 23:34 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

quote:
Op 17 juni 2003 23:33 schreef Ajakkes het volgende:
alleen van mensen die iets tegen homo's hebben.

Kan je dat uitleggen? Wordt je gepest door mensen die iets tegen homo's hebben? Denken ze dat je homo bent? Of is er een soort pestilente invloed die van ze uitgaat waardoor jij last van ze hebt?


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 17-06-2003 23:38 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht



Ajakkes
Not a Metal-Head.
Usericon van Ajakkes
Posted 17-06-2003 23:38 by Ajakkes Wijzig reactieProfiel van AjakkesQuote dit berichthttp://Ajakkes.cu2.nl

Hmm, soieso denken mensen indeed dat ik homo ben. lekker belangrijk. En daarbij heb ik ook nog homofiele vrienden. Okeeje gasten.

Vandaar.


TotZiens


Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 17-06-2003 23:42 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

AHA, BETRAPT !!!!!

Wha ha ha.




Nu heb ik ook iemand in m'n vriendenkring die homo is, maar verder heb ik geen last van mensen die iets tegen homo's hebben. Ik weet niet waarom... Hmmm.... merkwaardig .


Ajakkes
Not a Metal-Head.
Usericon van Ajakkes
Posted 17-06-2003 23:51 by Ajakkes Wijzig reactieProfiel van AjakkesQuote dit berichthttp://Ajakkes.cu2.nl

Nou gedraag ik me ook wel een beetje xpress zo. Weet ook niet waarom.


TotZiens


Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 17-06-2003 23:53 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

Oh, dus je lokt het gewoon uit? Kijk, dat is al heel wat duidelijker .


Ajakkes
Not a Metal-Head.
Usericon van Ajakkes
Posted 17-06-2003 23:55 by Ajakkes Wijzig reactieProfiel van AjakkesQuote dit berichthttp://Ajakkes.cu2.nl

Proost.
En toch heb ik een hekel aan mensen die homo's veroordelen.


TotZiens


Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 17-06-2003 23:56 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

Ja maar WAAROM DAN??

Sorry dat ik doorzaag, maar ik snap zoiets gewoon niet. Jij hebt dus direct een hekel aan iemand, omdat diegene een andere opvatting huldigt dan de jouwe? Als jij het met iemand oneens bent, word je meteen vijandig? O.i.d.?


Ajakkes
Not a Metal-Head.
Usericon van Ajakkes
Posted 18-06-2003 0:03 by Ajakkes Wijzig reactieProfiel van AjakkesQuote dit berichthttp://Ajakkes.cu2.nl

Ik wordt soieso nooit vijandig.

Maar ik voel me behoorlijk aangevallen op het moment dat ik homo genoemd wordt. Vooral op de hatelijke manier waarom dat meestal gebeurd. Is nog nooit iemand naar me toegekomen met de opmerking "hey volgens mij ben je homo" wat al een stuk aardiger klinkt.

En ja, anders denken mag best. Maar sociaal denken heeft toch mijn voorkeur.

Ik heb nog nooit iemand veroordeelt op zijn uiterlijk. Ieder zijn smaak.

Maar racisme en discriminatie vind ik niet okk.


TotZiens


Mithrandir
Olorin enútulië!
Usericon van Mithrandir
Posted 18-06-2003 9:14 by Mithrandir Wijzig reactieProfiel van MithrandirQuote dit berichthttp://www.headachemagazine.nl

[quote]Op 17 juni 2003 17:31 schreef Lies het volgende:
Schatje, bij een "gewone vent" werkt de penis ook niet altijd hoor.

Dan doe je waarschijnlijk iets niet goed.


Arwen ná anvanya vendë ecénien


campske666
Usericon van campske666
Posted 18-06-2003 9:14 by campske666 Wijzig reactieProfiel van campske666Quote dit bericht



Lies
Usericon van Lies
Posted 18-06-2003 10:01 by Lies Wijzig reactieProfiel van LiesQuote dit bericht

quote:
Op 18 juni 2003 9:14 schreef Mithrandir het volgende:
Schatje, bij een "gewone vent" werkt de penis ook niet altijd hoor.

Dan doe je waarschijnlijk iets niet goed.

En ik doe nog zo m'n best!

[edit]Leer 'ns quoten jong[/edit]

[Dit bericht is gewijzigd door Lies op 18-06-2003 10:02]


[Je prends] chaque sourire pour une insulte et chaque regard pour une provocation.


campske666
Usericon van campske666
Posted 18-06-2003 10:02 by campske666 Wijzig reactieProfiel van campske666Quote dit bericht

quote:
Op 18 juni 2003 10:01 schreef Lies het volgende:
En ik doe nog zo m'n best!


Heb je al lingerie geprobeert ofzo, of vieze spelletjes ofzo ?


Lies
Usericon van Lies
Posted 18-06-2003 10:04 by Lies Wijzig reactieProfiel van LiesQuote dit bericht

Nee, ik doe niet aan lingerie en ondergoed e.d. Geeft me zo'n beklemmend gevoel.


[Je prends] chaque sourire pour une insulte et chaque regard pour une provocation.


campske666
Usericon van campske666
Posted 18-06-2003 10:05 by campske666 Wijzig reactieProfiel van campske666Quote dit bericht

quote:
Op 18 juni 2003 10:04 schreef Lies het volgende:
Nee, ik doe niet aan lingerie en ondergoed e.d. Geeft me zo'n beklemmend gevoel.


Tja, dan moet je niet klagen dat je vriend z'n leuter niet de lucht in krijgt he.


Dit topic is 23 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen