IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 23 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23
Auteur:
Topic : Homohuwelijken Vorige pagina | Volgende pagina
Miss Lucifer
Desire, Death & Destruction!
Usericon van Miss Lucifer
Posted 18-06-2003 18:27 by Miss Lucifer Wijzig reactieProfiel van Miss LuciferQuote dit bericht

quote:
Op 18 juni 2003 18:26 schreef windkracht10 het volgende:
Ik heb niets tegen homo's, verre van. Maar ik lach er wel graag mee en van mij mogen die darmrakkers enkel meisjes adopteren.




It's better to be hated for what you are than to be loved for what you're not...


skitzoid kitten
Usericon van skitzoid kitten
Posted 18-06-2003 18:41 by skitzoid kitten Wijzig reactieProfiel van skitzoid kittenQuote dit bericht

quote:
Op 18 juni 2003 17:57 schreef ilyc het volgende:
Homoseksualiteit is niet iets van de laatste tijd ..


Dat hoor je mij ook niet zeggen, integendeel.
What's your point?


ilyc
Usericon van ilyc
Posted 18-06-2003 18:55 by ilyc Wijzig reactieProfiel van ilycQuote dit bericht

quote:
Op 18 juni 2003 18:41 schreef skitzoid kitten het volgende:
Dat hoor je mij ook niet zeggen, integendeel.
What's your point?

Overbevolking wel


Phriar
Hutkippie voor bok en spenen
Usericon van Phriar
Posted 18-06-2003 19:08 by Phriar Wijzig reactieProfiel van PhriarQuote dit berichthttp://metal.20m.com

Maar waarom zou de natuur homoseksualiteit bevorderen om overbevolking tegen te gaan als er veel makkelijkere manieren zijn (virussen e.d.) om dit "probleem" op te lossen?

Ik denk dat de mens met de ontwikkeling van zijn geest enigszins af kan wijken van de dierlijke instincten en opdrachten (het hele voortplantingsgebeuren), dit is een totaal andere discussie maar de mens is niet gewoon instinctief en natuurlijk (meer), en homoseksualiteit kan op zich niet geheel gerijmd worden met het voortbestaan van de soort idee maar dit betekent niet dat het fout is, of het raar is ligt eraan vanuit welk perspectief je kijkt...


"Toen hij, in plaats van groenteman, besloot bakker te worden, waren de gevolgen niet te aubergine"


skitzoid kitten
Usericon van skitzoid kitten
Posted 18-06-2003 19:09 by skitzoid kitten Wijzig reactieProfiel van skitzoid kittenQuote dit bericht

quote:
Op 18 juni 2003 18:55 schreef ilyc het volgende:
Overbevolking wel


Ja dus? Zowel natuur als mens verandert


ilyc
Usericon van ilyc
Posted 18-06-2003 19:11 by ilyc Wijzig reactieProfiel van ilycQuote dit bericht

Juist Phriar

quote:
Op 18 juni 2003 19:09 schreef skitzoid kitten het volgende:
Ja dus? Zowel natuur als mens verandert

Wat je hiermee wilt zeggen ontgaat me volledig, maar goed, ik heb mijn objectieve punt gemaakt, lees Phriars post ook nog eens door


skitzoid kitten
Usericon van skitzoid kitten
Posted 18-06-2003 19:13 by skitzoid kitten Wijzig reactieProfiel van skitzoid kittenQuote dit bericht

quote:
Op 18 juni 2003 19:08 schreef Phriar het volgende:
Maar waarom zou de natuur homoseksualiteit bevorderen om overbevolking tegen te gaan als er veel makkelijkere manieren zijn (virussen e.d.) om dit "probleem" op te lossen?

Ik denk dat de mens met de ontwikkeling van zijn geest enigszins af kan wijken van de dierlijke instincten en opdrachten (het hele voortplantingsgebeuren), dit is een totaal andere discussie maar de mens is niet gewoon instinctief en natuurlijk (meer), en homoseksualiteit kan op zich niet geheel gerijmd worden met het voortbestaan van de soort idee maar dit betekent niet dat het fout is, of het raar is ligt eraan vanuit welk perspectief je kijkt...


Daarom zei ik ook 'misschien'. Ik wil alleen maar benadrukken dat ik er bezwaar tegen heb als iemand het een FOUT van de natuur noemt als iemand homo is. Het is niet fout!


ilyc
Usericon van ilyc
Posted 18-06-2003 19:14 by ilyc Wijzig reactieProfiel van ilycQuote dit bericht

quote:
Op 18 juni 2003 19:13 schreef skitzoid kitten het volgende:
Daarom zei ik ook 'misschien'. Ik wil alleen maar benadrukken dat ik er bezwaar tegen heb als iemand het een FOUT van de natuur noemt als iemand homo is. Het is niet fout!

Er zit een wezenlijk verschil tussen iets 'vinden' en wanneer iets 'is'.

Vandaar dat ik tot drie keer toe het woord 'objectief' gebruikt heb.

Homoseksualiteit is een fout van de natuur. Of ik het fout vind, dat is niet interessant en daar ging het ook helemaal niet om.


skitzoid kitten
Usericon van skitzoid kitten
Posted 18-06-2003 19:24 by skitzoid kitten Wijzig reactieProfiel van skitzoid kittenQuote dit bericht

quote:
Op 18 juni 2003 19:14 schreef ilyc het volgende:
Er zit een wezenlijk verschil tussen iets 'vinden' en wanneer iets 'is'.

Vandaar dat ik tot drie keer toe het woord 'objectief' gebruikt heb.

Homoseksualiteit is een fout van de natuur. Of ik het fout vind, dat is niet interessant en daar ging het ook helemaal niet om.


Dat jij het een fout vind is een mening van jou die ik niet deel. Het is absoluut geen feit.


ilyc
Usericon van ilyc
Posted 18-06-2003 19:27 by ilyc Wijzig reactieProfiel van ilycQuote dit bericht

quote:
Op 18 juni 2003 19:24 schreef skitzoid kitten het volgende:
Dat jij het een fout vind is een mening van jou die ik niet deel. Het is absoluut geen feit.

Zucht ende steun


enforcer
Uche, Uche, Uche.........Pierre Kartner!
Usericon van enforcer
Posted 18-06-2003 19:47 by enforcer Wijzig reactieProfiel van enforcerQuote dit berichthttp://www.enforcer-metal.com

Ik ben tegen het homo huwelijk, dat ze er zijn kan ik redelijk accpteren maar trouwen gaat me echt te ver!






skitzoid kitten
Usericon van skitzoid kitten
Posted 18-06-2003 19:49 by skitzoid kitten Wijzig reactieProfiel van skitzoid kittenQuote dit bericht

quote:
Op 18 juni 2003 19:47 schreef enforcer het volgende:
Ik ben tegen het homo huwelijk, dat ze er zijn kan ik redelijk accpteren maar trouwen gaat me echt te ver!






Zou je ook kunnen uitleggen waarom dan?



Snaack
Usericon van Snaack
Posted 18-06-2003 19:57 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

quote:
Op 18 juni 2003 19:49 schreef skitzoid kitten het volgende:
Zou je ook kunnen uitleggen waarom dan?




Je weet dat je nu iets onmogelijks vraagt


Ajakkes
Not a Metal-Head.
Usericon van Ajakkes
Posted 18-06-2003 20:00 by Ajakkes Wijzig reactieProfiel van AjakkesQuote dit berichthttp://Ajakkes.cu2.nl

Als je als doel op deze wereld ziet het voortbestaan van het soort zou homosexualiteit inderdaad een fout zijn in de natuur.



TotZiens


enforcer
Uche, Uche, Uche.........Pierre Kartner!
Usericon van enforcer
Posted 18-06-2003 20:02 by enforcer Wijzig reactieProfiel van enforcerQuote dit berichthttp://www.enforcer-metal.com

Hou het op principiele redenen en dat IK het zie als iets onnatuurlijks!

Maar ga echt geen homo's vervolgens ofzo, ben ook geen orthodoxe christen maar dat is gewoon mijn mening over het gehele fenomeen!



Ajakkes
Not a Metal-Head.
Usericon van Ajakkes
Posted 18-06-2003 20:04 by Ajakkes Wijzig reactieProfiel van AjakkesQuote dit berichthttp://Ajakkes.cu2.nl

quote:
Op 18 juni 2003 18:21 schreef Miss Lucifer het volgende:
Ik heb er op zich geen problemen mee, maar het heeft toch iets onnatuurlijks... Als ik een man was, zou ik zoiets niet kunnen... Alhoewel ik het als vrouw wel heb overwogen...


Als vrouw zijnde zou ik het zeker kunnen begrijpen maar als man zijnde blijf ik toch liever hetero.


TotZiens


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 18-06-2003 20:09 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

quote:
Op 18 juni 2003 20:02 schreef enforcer het volgende:
Hou het op principiele redenen en dat IK het zie als iets onnatuurlijks!

Maar ga echt geen homo's vervolgens ofzo, ben ook geen orthodoxe christen maar dat is gewoon mijn mening over het gehele fenomeen!


Jezus man, er zijn wel meer dingen waar ik niet achter sta maar ik gun iemand anders die vrijheid wel.

Dus omdat jij iets niet leuk vind moet het maar verboden worden?

Dan zou ik onmiddelijk R&B verbieden


enforcer
Uche, Uche, Uche.........Pierre Kartner!
Usericon van enforcer
Posted 18-06-2003 20:15 by enforcer Wijzig reactieProfiel van enforcerQuote dit berichthttp://www.enforcer-metal.com

In dat geval ben ik het daar dan consequent volledig mee eens!




pale enchantress
staying alive
Usericon van pale enchantress
Posted 18-06-2003 20:16 by pale enchantress Wijzig reactieProfiel van pale enchantressQuote dit bericht

quote:
Op 18 juni 2003 15:38 schreef campske666 het volgende:
Ik denk het wel. Als geslacht niets met verleifd zijn te maken had, was iedereen bi.
Het is ook bewezen dat iedereen iets biseksueels in zich heeft, de meeste homo's en lesbiennes zijn ook wel eens op iemand van de andere sekse verliefd geworden...Wat niet wil zeggen dat ze zichzelf bi gaan vinden dan..


true disco chick


Ajakkes
Not a Metal-Head.
Usericon van Ajakkes
Posted 18-06-2003 20:32 by Ajakkes Wijzig reactieProfiel van AjakkesQuote dit berichthttp://Ajakkes.cu2.nl

quote:
Op 18 juni 2003 20:15 schreef enforcer het volgende:
In dat geval ben ik het daar dan consequent volledig mee eens!




En dan allemaal R&B fans tegenkomen op Metalfestivals zeker? Ze moeten toch ergens naar luisteren.


TotZiens


enforcer
Uche, Uche, Uche.........Pierre Kartner!
Usericon van enforcer
Posted 18-06-2003 20:34 by enforcer Wijzig reactieProfiel van enforcerQuote dit berichthttp://www.enforcer-metal.com

hahahahaha dat zou wat wezen op Wacken, Moet je nog een beetje cool leren praten ook.

Allemaal eerst een CD van Def Rhyhmz aanschaffen HAHAHAHAHAHAHA



Sporty Voleg
Dude Nukem v2.0
Usericon van Sporty Voleg
Posted 19-06-2003 12:17 by Sporty Voleg Wijzig reactieProfiel van Sporty VolegQuote dit bericht

quote:
Op 18 juni 2003 16:06 schreef campske666 het volgende:
- Als er zoiets is als sexuele geaardheid, speelt dat dus wel mee bij het verliefd worden. Daarom worden homo's namelijk niet verliefd op meiden.

- ik dacht dat sexuele geaardheid tijdens de jeugd van het individu bepaald werd, maar k kan me vergissen natuurlijk.
Het speelt in zoverre mee, dat bijvoorbeeld een hetero man verliefd zal worden op een vrouw. Dat heeft echter niets te maken met het bewust uitkiezen van een vrouwelijke partner. Natuurlijk zal hij zich bewust zijn van het feit dat ze een vrouw is, maar de man zal niet verliefd worden omdat het object van zijn affectie a) een vrouw is en b) aantrekkelijk is. Als je verliefd wordt, ben je niet bewust bezig met het selecteren van iemand van het andere geslacht (of in het geval van homo's iemand van hetzelfde geslacht).


Touché, pussycat!


campske666
Usericon van campske666
Posted 19-06-2003 12:19 by campske666 Wijzig reactieProfiel van campske666Quote dit bericht

Wat is je punt nu ?


Sporty Voleg
Dude Nukem v2.0
Usericon van Sporty Voleg
Posted 19-06-2003 12:40 by Sporty Voleg Wijzig reactieProfiel van Sporty VolegQuote dit bericht

Dat het geslacht van de ander niet iets is waar je bewust mee bezig bent als je verliefd wordt/bent en dus in die zin niet belangrijk is. Je wordt niet verliefd op iemand omdat ie van een bepaald geslacht is.


Touché, pussycat!


campske666
Usericon van campske666
Posted 19-06-2003 12:43 by campske666 Wijzig reactieProfiel van campske666Quote dit bericht

quote:
Op 19 juni 2003 12:40 schreef Sporty Voleg het volgende:
Dat het geslacht van de ander niet iets is waar je bewust mee bezig bent als je verliefd wordt/bent en dus in die zin niet belangrijk is. Je wordt niet verliefd op iemand omdat ie van een bepaald geslacht is.


Ik ben anders altijd alleen maar verliefd geworden op meisjes, maar dat zal wel toeval zijn dan.
Ik dacht nog de laatse keer dat ik verliefd was: " ey kijk, nu ben ik wéér op een meisje verliefd geworden, was ik me niet bewust van".


Dit topic is 23 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen