IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 23 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23
Auteur:
Topic : Homohuwelijken Vorige pagina | Volgende pagina
EVILinetje
Ode aan de Rubensvrouwtjes onder ons!!
Usericon van EVILinetje
Posted 30-11-2003 0:05 by EVILinetje Wijzig reactieProfiel van EVILinetjeQuote dit bericht

toch nen oversexte puber of wa?


Llie n'vanima ar' lle atara lanneina


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 30-11-2003 0:06 by ElitE Wijzig reactieProfiel van ElitEQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/brambeer/

We zijn allemaal wel een puber geweest en ze zeggen dat het de mooiste tijd van je leven is dus maak ik er ook maar wat van


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


EVILinetje
Ode aan de Rubensvrouwtjes onder ons!!
Usericon van EVILinetje
Posted 30-11-2003 0:08 by EVILinetje Wijzig reactieProfiel van EVILinetjeQuote dit bericht

ben mijn puberteit al tijdje voorbij



Llie n'vanima ar' lle atara lanneina


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 30-11-2003 0:10 by ElitE Wijzig reactieProfiel van ElitEQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/brambeer/

quote:
Op 30 november 2003 0:08 schreef EVILinetje het volgende:
ben mijn puberteit al tijdje voorbij



Is dat nou echt saaier enzo? je kan iig wel minder eten


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


EVILinetje
Ode aan de Rubensvrouwtjes onder ons!!
Usericon van EVILinetje
Posted 30-11-2003 0:13 by EVILinetje Wijzig reactieProfiel van EVILinetjeQuote dit bericht

verantwoordelijkheden en zo

voor de rest, doen wat je wil!!!!

geen gezaag van ouders (alhoewel, dan heb je er nog eens je schoonouders bij)...


Llie n'vanima ar' lle atara lanneina


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 30-11-2003 0:14 by ElitE Wijzig reactieProfiel van ElitEQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/brambeer/

quote:
Op 30 november 2003 0:13 schreef EVILinetje het volgende:
verantwoordelijkheden en zo

voor de rest, doen wat je wil!!!!

geen gezaag van ouders (alhoewel, dan heb je er nog eens je schoonouders bij)...

Ik heb zowiezo geen gezaag van me ouwe


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


EVILinetje
Ode aan de Rubensvrouwtjes onder ons!!
Usericon van EVILinetje
Posted 30-11-2003 0:15 by EVILinetje Wijzig reactieProfiel van EVILinetjeQuote dit bericht

grote chance

die had ik wel

en veel te veel...nu nog, als ik niet oplet.


Llie n'vanima ar' lle atara lanneina


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 30-11-2003 0:17 by ElitE Wijzig reactieProfiel van ElitEQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/brambeer/

quote:
Op 30 november 2003 0:15 schreef EVILinetje het volgende:
grote chance

die had ik wel

en veel te veel...nu nog, als ik niet oplet.


Hmm mijn broer heb jaren gezeik van me ouwe gehad en ik niet omdat ik gewoon niets fout deed omdat ik het al had gezien en omdat ik alle verantwoordelijkheid zelf neem mag vrij zijn


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


EVILinetje
Ode aan de Rubensvrouwtjes onder ons!!
Usericon van EVILinetje
Posted 30-11-2003 0:21 by EVILinetje Wijzig reactieProfiel van EVILinetjeQuote dit bericht

cool

ma we zitten hier wel volledig naast het topic te babbelen

hier stop ik ermee


Llie n'vanima ar' lle atara lanneina


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 30-11-2003 0:22 by ElitE Wijzig reactieProfiel van ElitEQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/brambeer/

quote:
Op 30 november 2003 0:21 schreef EVILinetje het volgende:
cool

ma we zitten hier wel volledig naast het topic te babbelen

hier stop ik ermee

ow jah

Homo's


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Tormented soul
Usericon van Tormented soul
Posted 30-11-2003 22:41 by Tormented soul Wijzig reactieProfiel van Tormented soulQuote dit bericht

Net de eerste 5 pagina's doorgeworsteld... de rest doe ik morgen wel. Interresante dsicussie... en ik wil dit even uitlichten:

quote:

Op 17 juni 2003 12:43 schreef campske666 het volgende:
Omdat die kinderen op die manier een homo-huwelijk als normaal gaan zien, en op die manier hun voeling verliezen met de traditionele gang van zaken.
Ik weet dat jij dit bekrompen vindt, en dat zal je goed recht zijn, maar ik vindt dat het tijd wordt om de verloedering van de maatschappij, en het met de voeten treden van traditonele waarden en systemen tot stilstand te brengen


Je klinkt als een christen die jankt om de ontzuiling. Snap je niet dat alles wat momenteel als "traditioneel" wordt aangezien, NIET per definitie GOED hoeft te zijn? We leven niet in een perfecte harmonie in deze samenleving, en dat zal ook nooit gebeuren. Maar ik dwaal af. Vrij vertaald blijft die quote pure discriminatie, aangezien jij van mening bent dat homo koppels niet geaccepteerd mogen worden in deze samenleving.

ALs jij terug wilt grijpen op traditionele waarden en systemen, waar moet ik dan aan denken? Het klinkt tegenstrijdig maar "Traditioneel" is een evolutionair begrip, en staat nooti stil. Vrij vertaald: als we ons altijd aan de traditionele waarden zouden hebben gehouden, waren muziek stijlen zoals Jazz en Heavy metal OOK rebels en verboden geweest. Die link met het onderwerp is groter dan je denkt!


campske666
Usericon van campske666
Posted 01-12-2003 11:04 by campske666 Wijzig reactieProfiel van campske666Quote dit bericht

quote:
Op 30 november 2003 22:41 schreef Tormented soul het volgende:


Je klinkt als een christen die jankt om de ontzuiling. Snap je niet dat alles wat momenteel als "traditioneel" wordt aangezien, NIET per definitie GOED hoeft te zijn?


t'is niet omdat iemand waarden heeft die als traditioneel worden aanzien dat die daarom ook traditioneel of christenlijk zijn.
Snap je niet dat alles wat tegenwoordig als "vooruitgang" word aanzien per definitie goed is ? Er is ook veel degeneratie bij.

quote:
Op 30 november 2003 22:41 schreef Tormented soul het volgende:

We leven niet in een perfecte harmonie in deze samenleving, en dat zal ook nooit gebeuren. Maar ik dwaal af. Vrij vertaald blijft die quote pure discriminatie, aangezien jij van mening bent dat homo koppels niet geaccepteerd mogen worden in deze samenleving.




T is niet omdat de samenleving niet perfect is dat we verloedering moeten laten gebeuren.
Verder heb ik nergens gezegd (voor zover ik weet) dat ik homo's niet moet, nog dat discriminatie tegen hen gerechtvaardigd is.


quote:
Op 30 november 2003 22:41 schreef Tormented soul het volgende:

ALs jij terug wilt grijpen op traditionele waarden en systemen, waar moet ik dan aan denken?




Geen idee, ik ga je niet zeggen waar jij aan moet denken, dat ga je voor jezelf moeten beslissen.

quote:
Op 30 november 2003 22:41 schreef Tormented soul het volgende:
Het klinkt tegenstrijdig maar "Traditioneel" is een evolutionair begrip, en staat nooti stil. Vrij vertaald: als we ons altijd aan de traditionele waarden zouden hebben gehouden, waren muziek stijlen zoals Jazz en Heavy metal OOK rebels en verboden geweest. Die link met het onderwerp is groter dan je denkt!


Je kan niet zomaar alles toelaten met het excuus dat we anders alles zouden moeten verbieden.
Als het nu morgen mode wordt om babytjes te verkrachten dan moeten we dat toelaten omdat anders de kans bestaat dat ze ook ooit heavy metal zouden verbieden ?
Ik verdedig niet dat we moeten vasthouden aan traditionele waarden, maar wel dat we zorgvuldig moeten overwegen welke we wel of niet overboordgooien, en welke progressieve waarden we wel of niet aanvaarden.

Dit alles toegepast op homo's: ze doen maar wat ze willen zolang ze mij maar met rust laten (geld ook voor niet homo's trouwens).
Als ze willen trouwen: gewoon laten doen.
Maar met ze kinderen te laten adopteren heb ik het moeilijk. Waarom ? Geen idee, het lijkt gewoon verkeerd.
Vind jij me daarom ouderwets of weet ik veel, dan is het maar zo.


Staalman
Usericon van Staalman
Posted 01-12-2003 11:17 by Staalman Wijzig reactieProfiel van StaalmanQuote dit bericht

[quote]Op 1 december 2003 11:04 schreef campske666 het volgende:
Maar met ze kinderen te laten adopteren heb ik het moeilijk. Waarom ? Geen idee, het lijkt gewoon verkeerd. quote]

Hier ben ik het mee eens, zo'n "homo-kinderwens" is in mijn bescheiden optiek compleet van de zotte.
Je bent volbloed homo wat inhoudt dat je niets maar dan ook niets bij vrouwen voelt. Dan moet je dus niet opeens je geaardheid over boord gooien, en opeens een vrouw "inschakelen" vanwegen een kinderwens. Je weet dat als je een man/man relatie hebt je dus niet op een natuurlijke manier kinderen kunt krijgen... leg je daar dan bij neer. Kijk da's nou de kracht van de natuur....rrrrrrr

Plus vind ik dat je een kind op die manier wel erg vreemd in de wereld zet... en kijk dan vooral ook naar zijn jeugd, vrienden en scholen enz. Kinderen kunnen al zo onwijs hard zijn in hun opmerkingen naar elkaar. Laat staan dat ze dan over je "ouders" beginnen.

Ik wil zelfs wel zo ver gaan, dat ik vind dat als homo's aan kinderen beginnen ze wel heel erg egoistisch zijn. Je kan er nml. niet omheen dat het gewoon een niet natuurlijke gezinssituatie is. En daarom in mijn optiek ook niet 100% goed voor een kind is.

[Dit bericht is gewijzigd door Staalman op 01-12-2003 11:25]


"Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All"


Sneeuwwitje
screw you
Usericon van Sneeuwwitje
Posted 01-12-2003 12:32 by Sneeuwwitje Wijzig reactieProfiel van SneeuwwitjeQuote dit bericht

18 blz?


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 01-12-2003 12:44 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

in welk jaar leven we eigenlijk??


Elfensteen
Usericon van Elfensteen
Posted 01-12-2003 12:45 by Elfensteen Wijzig reactieProfiel van ElfensteenQuote dit bericht

quote:
Op 1 december 2003 12:44 schreef Snaack het volgende:
in welk jaar leven we eigenlijk??
Die vraag begon bij mij ook al te dagen idd..


campske666
Usericon van campske666
Posted 01-12-2003 12:47 by campske666 Wijzig reactieProfiel van campske666Quote dit bericht

quote:
Op 1 december 2003 12:44 schreef Snaack het volgende:
in welk jaar leven we eigenlijk??


Achja, t'is 2003, dan moeten we niet meer nadenken, gewoon lekker decadent ingeven aan alles wat in je opkomt.


SkinPeeleR
moeite van het doodschoppen niet waard
Usericon van SkinPeeleR
Posted 01-12-2003 13:05 by SkinPeeleR Wijzig reactieProfiel van SkinPeeleRQuote dit berichthttp://www.e-psychiater.nl/html/psychiatrie/zwakbegaafdheid.php

quote:
Op 1 december 2003 12:47 schreef campske666 het volgende:
Achja, t'is 2003, dan moeten we niet meer nadenken, gewoon lekker decadent ingeven aan alles wat in je opkomt.


jep, laat iedereen lekker zijn gang gaan.
Ik ken verschrikkelijk verwijfde types die uit een gezond hetero-gezin komen en een vriendin hebben.
En ik ken de ruwe bolster blanke (getrouwde)pitjes, die zich om 23.00u 'savonds laten afzuigen op een parkeerterrein ergens in het land. ...

En of er nu een homohuwelijk is of niet, de ene blijft verwijfd, de andere laat zich nog maar eens zuigen maar hebben schijt aan die paar fundamentele gristenen en conservatieve niet gristenen met bijna dezelfde normen/waardenpakket.

(en nu ff wachten op dat schot voor open doel)




Een kleine snol zit zo vol.


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 01-12-2003 13:08 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

Homohuwelijk zal me een worst wezen, ik heb er niks op tegen en niks voor.

Adoptie door homo's ben ik pertinent tegen. Het is onnatuurlijk, punt. Dat is geen gristelijk of conservatief standpunt, het is gewoon zo. Twee kerels of twee potten kunnen nu eenmaal geen kind verwekken.

Acceptatie en tolerantie is een ding. Een levenswijze als normaal en natuurlijk bestempelen terwij hij dat niet is is een andere zaak en w.m.b. een brug te ver.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Sneeuwwitje
screw you
Usericon van Sneeuwwitje
Posted 01-12-2003 13:10 by Sneeuwwitje Wijzig reactieProfiel van SneeuwwitjeQuote dit bericht



campske666
Usericon van campske666
Posted 01-12-2003 13:11 by campske666 Wijzig reactieProfiel van campske666Quote dit bericht

quote:
Op 1 december 2003 13:05 schreef SkinPeeleR het volgende:
jep, laat iedereen lekker zijn gang gaan.




Ja...laat Marc doutroux lekker z'n gang gaan.
Laat al die pedofiele priesters hun gang gaan.
Laat alles incest liefhebbers lekker hun dochter betasten...
Kan toch allemaal geen kwaad, welkom in de 21ste eeuw.


campske666
Usericon van campske666
Posted 01-12-2003 13:11 by campske666 Wijzig reactieProfiel van campske666Quote dit bericht

quote:
Op 1 december 2003 13:08 schreef Chelman het volgende:
Homohuwelijk zal me een worst wezen, ik heb er niks op tegen en niks voor.

Adoptie door homo's ben ik pertinent tegen. Het is onnatuurlijk, punt. Dat is geen gristelijk of conservatief standpunt, het is gewoon zo. Twee kerels of twee potten kunnen nu eenmaal geen kind verwekken.

Acceptatie en tolerantie is een ding. Een levenswijze als normaal en natuurlijk bestempelen terwij hij dat niet is is een andere zaak en w.m.b. een brug te ver.




SkinPeeleR
moeite van het doodschoppen niet waard
Usericon van SkinPeeleR
Posted 01-12-2003 13:16 by SkinPeeleR Wijzig reactieProfiel van SkinPeeleRQuote dit berichthttp://www.e-psychiater.nl/html/psychiatrie/zwakbegaafdheid.php

quote:
Op 1 december 2003 13:11 schreef campske666 het volgende:
Ja...laat Marc doutroux lekker z'n gang gaan.
Laat al die pedofiele priesters hun gang gaan.
Laat alles incest liefhebbers lekker hun dochter betasten...
Kan toch allemaal geen kwaad, welkom in de 21ste eeuw.


Dutroux is geen homo.
Een pedo is nog geen homo, kan homo zijn.
En incest>dochter>homo? ga es lekker in je biologieboekjes kijken wat nou wat is..

Homo's en kinderen ben ik nog niet over uit.
Zowiezo, hetero is ook tegennatuurlijk. Biologisch gezien is bisexualiteit het meest voorkomende in het dierenrijk.
Ons niet vergelijken met dieren betekend gebruik maken van christelijke dogma's

Zowiezo, als je afwijkingen als pedofilie met homofilie vergelijkt scheer jij alles over een kant dus moet je ook niet grienen als ze je nazi of skinhead noemen.
Das ook simpelweg een reactie op jou uitlatingen die de subtiliteit hebben van een kettingzaag in een operatiekamer.

maar verder ben je wel ok

[Dit bericht is gewijzigd door SkinPeeleR op 01-12-2003 13:21]


Een kleine snol zit zo vol.


campske666
Usericon van campske666
Posted 01-12-2003 13:22 by campske666 Wijzig reactieProfiel van campske666Quote dit bericht

quote:
Op 1 december 2003 13:16 schreef SkinPeeleR het volgende:
Dutroux is geen homo.
Een pedo is nog geen homo, kan homo zijn.
En incest>dochter>homo? ga es lekker in je biologieboekjes kijken wat nou wat is..


Jij zei "laat IEDEREEN z'n gang gaan". Moet je nu niet beginnen over alleen homo's.


quote:
Op 1 december 2003 13:16 schreef SkinPeeleR het volgende:
Homo's en kinderen ben ik nog niet over uit.
Zowiezo, hetero is ook tegennatuurlijk. Biologisch gezien is bisexualiteit het meest voorkomende in het dierenrijk.
Ons niet vergelijken met dieren betekend gebruik maken van christelijke dogma's




Is dat zo, van die bisexualitiet in het dierenrijk ?


quote:
Op 1 december 2003 13:16 schreef SkinPeeleR het volgende:
Zowiezo, als je afwijkingen als pedofilie met homofilie vergelijkt scheer jij alles over een kant dus moet je ook niet grienen als ze je nazi of skinhead noemen.
Das ook simpelweg een reactie op jou uitlatingen die de subtiliteit hebben van een kettingzaag in een operatiekamer.


Niet zimpen, jij zei "iedereen". Eerst preceis zijn, en dan miepen over wat je bedoelde.


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 01-12-2003 13:23 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 1 december 2003 13:16 schreef SkinPeeleR het volgende:
Dutroux is geen homo.
Een pedo is nog geen homo, kan homo zijn.
En incest>dochter>homo? ga es lekker in je biologieboekjes kijken wat nou wat is..


Dat zij campske ook niet.

Wat hij bedoelde is dat het feit dat iemand roep vaak aanleiding is om het normaal te vinden. Wist je dat er inmiddels actiegroepen zijn die zoofilie en pedofilie als een normale levenswijze promoten? Nu klinkt dat bizar dat het ooit geaccepteerd wordt. Maar ja, homosexualiteit accepteren klonk 40 jaar geleden net zo bizar.

quote:

Homo's en kinderen ben ik nog niet over uit.
Zowiezo, hetero is ook tegennatuurlijk. Biologisch gezien is bisexualiteit het meest voorkomende in het dierenrijk.
Ons niet vergelijken met dieren betekend gebruik maken van christelijke dogma's

Ten eerste: bisexualiteit komt bij veel diersoorten voor maar is nergens het meest voorkomende vorm van sexualiteit

Ten tweede: er bestaan naast christelijke en niet-christelijke zienswijzen ook nog andere zienswijzen die daarvan helemaal los staan.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Dit topic is 23 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen