|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
In de aanbieding: een halfslapende moderator die topics sluit, opent en opnieuw sluit. () Gevraagd: nog altijd dat smurfenspel (met o.a. de "smurf de kortste weg"- en de "smurf terug naar waar je vandaan komt"-kaartjes. [Je prends] chaque sourire pour une insulte et chaque regard pour une provocation. |
|
Ghoul? Je wilt vast wel pony aan mij verpatsen? Some cause happiness wherever they go , others whenever they go |
|
Ben ze niet voor niets aan het zoeken. maar wat geld betreft alleen de verzend kosten is goed zat. |
|
quote: Je bent geweldig!!! slinger je msn 'ns aan? geef ik je adres. Some cause happiness wherever they go , others whenever they go |
|
mail maar kan even niet online zijn |
|
ook goed Some cause happiness wherever they go , others whenever they go |
|
Ik keek vroeger naar de tekenfilm. Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
Ooit al zelf bier willen brouwen??? Wegens een gebrek aan ruimte aangeboden: - Een zak met 100 kurken - 60 liter open/gesloten gistvat met dop voor waterslot en afneembaar tapkraantje(kunststof) - 60 liter emmer voor open vergisting/overhevelen - boucheuse (kurkenmachine) Vat is van hoogwaardig materiaal, ongebruikt (gloednieuw) en komt met de diverse accesoires. De kurken en kurkenmachine zitten ook nog in gesloten verpakking. 60 euro of goed bod! losse verkoop bespreekbaar. Stuur een mailtje naar: dep666(a)hotmail.com |
|
Ik denk dat Arrebar wel interesse heeft. |
|
ik heb ook geen ruimte "Le coeur a ses raisons que la raison ne connaît point." |
|
hmm een gistvat en de kroonkurken enzo heb ik al, ik zoek nu alleen nog een goede pan en een manier voor het mout malen "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
Ik heb wel een 10 liter pan, hij is wel oud, maar voor een klein prijssie mag ie weg. |
|
10liter is iets te klein voor bier brouwen "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
tsja het kan wel. Ligt er maar net aan hoeveel je wilt brouwen natuurlijk. |
|
ik wil zelf iets van 20-30 liter maken, maare jij hebt et dus gedaan? "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
Nee, die spullen zijn van m'n vriend. Hij was serieus van plan om te gaan brouwen. Maar nu hij geen kelder meer heeft en erg weinig ruimte wordt het nogal moeilijk. |
|
Vampie, moet ik nog altijd naar die pony's kijken, of heb je aan die van ghouliette genoeg? [Je prends] chaque sourire pour une insulte et chaque regard pour une provocation. |
|
Gezocht: Welter - Elder land Mysticum - In the streams of the inferno Temnozor - Horizons... Als iemand één van deze kwijt wilt (verkopen of traden) mail me dan even. (email staat in profiel) Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht! |
|
quote: hub de gallier had hem een tijd geleden nog. Curse you all men, that resent my empire. Cause I have risen again, at war this time. The truth I speak, is your decease. My word is your defeat. |
|
quote: En wil hij 'm ook kwijt? Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
Gezocht: Akoustische gitaar in goede staat voor een beginner (ik dus! ) Jesus wept so man could live forever on earth. In peace. But my tears. They fall for you. Only you |
|
Aangeboden Dvd's: Demoniac (aka Exorcism van Jesus Franco) Driller killer (van Abel Ferrara) Horror rises from the grave (vier films op 2 dvd's/no sub): *Horror rises from the tomb *Zombie flesh eater *Zombie hell house (Lucio Fulci) *Night of the ghoul bij elkaar 20 euro. Nine venoms (Asian Fantasy/Martial arts) (region 0/no sub/english dub) --> 5euro Cd's: 5euro per stuk Dario Argento's Horror Movies by Claudio Simonetti Blood duster-Str8 outta northcote Greyhaven-Greyhaven Invasion-Conquered Als er interesse is even mailen. (kijk in profiel) Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht! |
|
DVD Highlander € 5,- excl verzend |
|
quote:Ik heb Welter nog steeds te koop.CD is nieuw. Bij interesse mail me maar Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote:neweraproductions@email.com Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Volgende pagina |