|
Dit topic is 27 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 | ||||
Auteur: |
|
|
was ook wel nodig na die zwakke vertoning van vorig jaar None of us are saints - Albert Fish |
|
GODVERDOMMEJAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHH 11.45: restate my assumptions |
|
testament en cannibal corpse zijn goed maar cradle of filth is wel zo slecht ik ga wel denk ik |
|
Ik heb er GODVERDOMME al zin in.Word weer een orgie van metal ,drank ,drugs, en vet vreten en onmenselijke kotspartijen.HELL YEAH!! Nu alleen nog meer goeie bands in de line up,en een paar slechte(om effe bij te komme hehehe...) spelfout weggehaald... |
|
oew..Testament wil ik wel zien Some cause happiness wherever they go , others whenever they go |
|
Cannibal corpse cradle of filth testament . . . . . . . . . ? |
|
Weer een thuiswedstrijd TestamenT !!!! Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
Mooi de eerste tekens voor een goed "bier" weekend. |
|
cannibal corpse :D |
|
Tja dat wordt verplichtingen na komen, oftewel cof kijken. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
quote: Persoonlijk voor mij de minst boeiende band van deze 3 ,maar altijd beter dan een of andere niet boeiende hardcore band. spelfout weggehaald... |
|
quote:ach mijn vorige keer cc ben ikin slaap gevallen en testament is mijn muziek niet. CoF ben ik lang fan van geweest, zet het tegenwoordig nimmer meer aan maar ik heb nog afspraken met vrienden lopen.. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
Testament En Cannibal Corpse Dat wordt toch maar eens, voor de eerste keer, naar waldrock gaan denk ik zo "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
quote: De eerste keer? Man,dan heb je al heel wat gemist spelfout weggehaald... |
|
quote: zoals wat? Ik ga ook nooi naar festival's e.d. Altijd ver of ik kan niet "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
quote: Zoals .....euuhh...nou,een heleboel spelfout weggehaald... |
|
ik ga waarschijnlijk ook voor het eerst naar Waldrock in 2004. Denk alleen niet dat ik echt iets gemist heb aangezien toch overal bijna de zelfde bands komen. (op graspop speelde IM ook veel langer) Waldrock is natuurlijk wel veel kleinschaliger dus is het makkelijker vooraan staan. DMTR stond bij IM gewoon vooraan, was aankomen lopen, dat moet moet je op graspop en wacken niet proberen. Maar ben benieuwd festivals zijn altijd leuk |
|
neem maar een woordenboek nederlands fries mee want in bergum vertikken ze het om nederlands te praten speak frysk or die! Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
Nou,als het nog verder groeit gaat de kleinschaligheid van waldrock ook weg hoor.Was vorig jaar echt retedruk.Ik woon op een kwartiertje rijden afstand,maar we gaan altijd lekker op de camping staan,omdat het verkeer op zaterdag echt een drama is. En ze spreken daar best een woordje nederlands hoor spelfout weggehaald... |
|
"SLAYORRR" en "BIERRRRRRRRR" begrijpen ze overal toch wel??? |
|
quote: net Duitsers dus, haha die kunnen dus mooi de schijt krijgen. |
|
jij dan dus ook Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
quote: Ja hoor,dat zijn ook normale friese woorden spelfout weggehaald... |
|
quote:Da's net iets anders. Duitsers flikken het zelfs om hier in Nederland Duits te spreken!! Ik neem aan dat die Bergumers in Duitsland geen Fries gaan spreken (hoewel...) Mar ja, wat dochst d'r oan...no? Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
gien flikker Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
Dit topic is 27 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 |
Index / Concerten | Volgende pagina |