|
Dit topic is 27 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Ah,dan heb ik niks gezegd Ik ben overigens al dik tevreden met deze line-up spelfout weggehaald... |
|
quote: Zeker ja! Hmm ik had wat meer vollediger moeten zijn in mijn vorige posts Don't be afraid to take a big step if one is indicated. You can't cross a chasm in two small jumps. |
|
het is aan mn portemonnee of ik ga |
|
Testament is daar, dus ikke ook!!! Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you... |
|
De nieuwe van Exodus schijnt zwaar OK te zijn. http://www.scrotum.tk Ãœberhammer |
|
das zeker! |
|
Hmm..hopelijk komt Cathedral ook. Heb zelf een zware Cathedral verslaving te pakken Don't be afraid to take a big step if one is indicated. You can't cross a chasm in two small jumps. |
|
quote: ben je zeker ook op Graspop? Here's your knife back, I finally got it out of my back. I'm sure you'll be needing it again soon... |
|
En Twisted Sister is vandaag bevestigd... I WANNA ROCK!!! We don't take it, we just fake it... |
|
hehe! die chaos wil ik nog wel een keer beleven eigenlijk I Wanna Rock! ROCK! *jump* |
|
Nou,ik weet niet wat hun webmaster uitvreet,maar ik krijg helemaal geen bevestigingsmailtjes meer Maarruh...Twisted sister lijkt mij besyt eens grappig om te zien spelfout weggehaald... |
|
quote: Twisted Sister...WHAHAHAHAHAHA..die zijn nog dertig jaren ouder dan ik. Maar ik zal zeker van de partij zijn, de line-up is een stuk beter dan die van graspop dit jaar. Maar nog niet alles is bekend. |
|
Ik kreeg een mailtje van de waldrock organisatie dat twisted sister idd is bevestigd,maar van exodus had ik geen bevestiging gehad.Ik heb dus de waldrock site effe bekeken,maar er wordt helaas nog geen woord over exodus gerept......dus het lijkt mij dat exodus helaas nog NIET is bevestigd spelfout weggehaald... |
|
waarom staat het dan in vredes naam op blabbermouth? Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
mjah exodus, leuk als ze komen, maar ik lig er niet wakker van als ze er niet zijn. "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
ik wel scheelt weer een saai 13 in een dozijn death metal band [Dit bericht is gewijzigd door Orion op 27-01-2004 23:21] Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
Hm.. GVD, ik wil hier eigenlijk ook wel heen! Eens kijken wat er te regelen valt... changed to 'ouwe' |
|
quote: hmm, als dat zo is dan mogen ze wegblijven "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
Zie liever Twisted sister dan Exodus vertrekken Heb weinig met "hair" metal Don't be afraid to take a big step if one is indicated. You can't cross a chasm in two small jumps. |
|
ik zou vrijdag een aan die vent vragen die die bands boekt! hoe het zit Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
Twisted Sister? Is dat niet de band van Koos Poederdoos? Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood. |
|
FUck off, Twisted Sister heerscht. ZUllen ook wel op Graspop komen gok ik zo... Ik, Wil Schuurman |
|
TWISTED SISTER Confirmed For Holland's WALDROCK Festival - Jan. 27, 2004 Reunited '80s hard rockers TWISTED SISTER are the latest band confirmed for this year's installment of the Waldrock festival, set to be held June 19, 2004 in Bergum, Holland. Also scheduled to appear are MONSTER MAGNET, TESTAMENT, EXODUS, CRADLE OF FILTH, CANNIBAL CORPSE and FINNTROLL. A total of 14 acts will perform at the event, which is expected to draw around 12,000 metalheads. vaag Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
Als Twisted Sister komt neem ik wel een doos eieren mee Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood. |
Dit topic is 27 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |