|
Dit topic is 27 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 | ||||
Auteur: |
|
|
quote:Heen ende terugh. Camping 2 nachten, 's middags al wat vroeger vertrekken, zo tegen 16:00. Zondag bij het ochtendgloren weer terug. ..godver verkeerde gequote [Dit bericht is gewijzigd door Lainedil op 10-05-2004 15:43] What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote: zo dan je gaat vrijdag al?! [Dit bericht is gewijzigd door Lainedil op 10-05-2004 15:44] Bruce Banner |
|
quote: Jij nu ook. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote: hoe vroeg wil je zondag weg? ik moet wel werken om een uurtje of 10:00... Bruce Banner |
|
quote: What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
11-05-04 LATEST NEWS --- PRE PARTY - PRE PARTY-- vrijdag 18 juni 2004 Dancing Quatrebras 19:00 - 02:00 uur met: Allover (Friesland) Janez Detd (Belgie) The Straitjacket Circus (Freakshow from UK) Transport League (Zweden) en DJ Rick Ambrose Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
Ik wil ook heen maar niemand hier wil heen nog zmers in de buurt van assen of groningen zwolle die wel heen gaan, waar ik optieneel mee kan rijden heb zelf vervoer. SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. |
|
quote: vraag het ome Greycloak Bruce Banner |
|
Het enige echt leuke dat er komt is Finntroll Maar ik ga niet voor 1 band naar een festival.. gelukkig heb ik ze pas geleden nog gezien in Bels LAI LAI HEI |
|
quote:Eh, waarschijnlijk gaan Jakoba en Lennert ook mee en dan mit 4 Leute im Ka und volle Bepackung... Ik hoor het nog van hunnie. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote: Jane's Detd nog gezien op het Bevrijdingsfestival in Zwolle; heerschende band! Slayer-introotjes bij een punkband! |
|
k mag mayb mee met fintroll om te helpen met de belichting wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
Ik ben er zeker! Cannibal corpse en fear factory!! scheelt weer een stuk dat mijn schoonmoeder op 15 minuten lopen ervandaan woont Handig met slaapplek enzo! |
|
quote: Ik ga vanaf Zwolle, je mag mee als je wilt |
|
quote: Ah kijk dit is mooi nieuws! |
|
quote: Hoe krijg je DAT nou weer voor elkaar LAI LAI HEI |
|
Ok tof van jullie maar vraagje gaan jullie alleen heen met het festival zelf of ook kamperen?? SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. |
|
quote: Vrijdag heen, zondag terug.. |
|
paar gram speed en doorstampen maar bedoel je? |
|
CRADLE OF FILTH TWISTED SISTER TESTAMENT CANNIBAL CORPSE MONSTER MAGNET FINNTROLL WITHIN TEMPTATION EXODUS TRANSPORT LEAGUE MY DYING BRIDE HATEBREED FEAR FACTORY MORTUARY I.O.D oftewel ik ga weer veel geld besparen MAKE MY DAY http://www.cyberlyle.org/cl_suicide.html |
|
Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
Geen brabanders die hier naar toe gaan? Waag eens een dansje! |
|
quote: Speelt Transport League op de pre-party én op het festival zelf ? Will there ever be a better icon than myself? |
|
quote: Zelfde dag heen en terug, ga niet kramperen daar Maar het is nog maar ff zien of ik nog wel ga, heb nog steeds geen kaartje "This one is older than shit, heavier than time!" |
Dit topic is 27 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |