IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 27 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27
Auteur:
Topic : Waldrock 2004 Vorige pagina | Volgende pagina
Malekith
Usericon van Malekith
Posted 20-06-2004 19:05 by Malekith Wijzig reactieProfiel van MalekithQuote dit bericht

quote:
Op 20 juni 2004 19:01 schreef Orion het volgende:
dat snap ik dus niet ik snap niet wat een band als my dying bride op een festival moet.
totaal geen festival muziek , mischien mooi voor thuis maar live nee


MDB is geweest?!

Kut, en ik niet


"Obras son amores y no buenas razones"


varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 20-06-2004 19:05 by varanus (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van varanusQuote dit bericht

quote:
Op 20 juni 2004 19:00 schreef MindlessMayo het volgende:
Leuke foto's wel!
Waldrock was gaaf dit jaar, wel erg nat maar ach dat mocht de pret niet drukken.


Was ik dan echt zo dronken??Het viel toch best mee met de regen?


spelfout weggehaald...


Karin
Usericon van Karin
Posted 20-06-2004 19:09 by Karin Wijzig reactieProfiel van KarinQuote dit bericht

Vrijdagavond was wel verrot met de regen, maar gister viel het heel erg mee. Pas om 12 uur ofzo begon het echt te regenen.


Will there ever be a better icon than myself?


varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 20-06-2004 19:11 by varanus (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van varanusQuote dit bericht

quote:
Op 20 juni 2004 19:09 schreef Karin het volgende:
Vrijdagavond was wel verrot met de regen, maar gister viel het heel erg mee. Pas om 12 uur ofzo begon het echt te regenen.


Toen zaten we bij de preparty te feesten met finntroll,dus van de regen niks meegekregen.Waren pas tegen half 3 terug op de camping en toen was het droog.Zaterdag was het prima festivalweer.Als de zon doorkwam was het zelfs warm te noemen.En het begon pas erg laat serieus wat te regenen.Maar t was 100 x beter dan was voorspeld dus we mogen niet zeuren lijkt me!!


spelfout weggehaald...


Immortella
Only the good die young!
Usericon van Immortella
Posted 20-06-2004 19:27 by Immortella Wijzig reactieProfiel van ImmortellaQuote dit bericht

quote:
Op 20 juni 2004 14:29 schreef varanus het volgende:
Heb me prima vermaakt.Exodus was toch de band voor mij!!
Orion,Immortella,ranzige roel en styhn gezien en gesproken,en nu zit ik erg brak weer thuis.

Nog effe met de gasten van fintroll zitten zuipen bij de pre-party.Wat een figuren


Yo! Idd Varanus ff gesproken, verder Buried_Alive en Rapture, Mindless May alleen zien lopen

*Moonspell: Gaaf!! Echt genoten, zeker toen ze werk van Wolfheart speelden
*Fear Factory: Sowieso niet echt mijn muziek, maar wát een KUTgeluid!! Saai en slaapverwekkend.
*Exodus: Heersschend!!! Super, beste band van de dag imho
*Hatebreed: Gaaf, zeer strak en energiek!
*My Dying Bride: Niets meer en niets minder.
*Twisted Sister: Heersch! Meegebruld en gesprongen etc. met de bekende meezingers, echt sfeerfeestje!
*Cradle of Filth: Saaaaaai, na 2 nummers zijn we dan ook onze munten op gaan maken en teruggestrompeld naar de camping!

Al met al een supergeslaagd feestje waarbij de weergoden ons ontzettend goed gezind waren


..."Hate can only create more hate"...


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 20-06-2004 19:51 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 20 juni 2004 19:05 schreef varanus het volgende:
Was ik dan echt zo dronken??Het viel toch best mee met de regen?


Als je op de pre party hebt gezeten wel ja hehe. Geloof dat jij vlakbij ons stond (grote grijze tent waar veel herrie uitkwam in de vorm van petjes zijn voor homo's en eey ray).

Oja foto's trouwens!
http://img7.photobucket.com/albums/v17/MindlessMayo/Waldrock%202004/?


0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 20-06-2004 19:52 by 0Tolerence Wijzig reactieProfiel van 0TolerenceQuote dit bericht

quote:
Op 20 juni 2004 16:45 schreef Karin het volgende:
haha jij hebt in de pis van alle zmers gezwommen, dat is iets heel anders


hahahah wat was cradle of filth lachwekkend, geweldig !


Lachwekkend slecht, die Dani die maar continu om aandacht vroeg

Na een half uurtje zijn wij naar huis gegaan.


"This one is older than shit, heavier than time!"


varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 20-06-2004 19:53 by varanus (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van varanusQuote dit bericht

quote:
Op 20 juni 2004 19:51 schreef MindlessMayo het volgende:
Als je op de pre party hebt gezeten wel ja hehe. Geloof dat jij vlakbij ons stond (grote grijze tent waar veel herrie uitkwam in de vorm van petjes zijn voor homo's en eey ray).

Oja foto's trouwens!
http://img7.photobucket.com/albums/v17/MindlessMayo/Waldrock%202004/?



Tering Had effe wat gezegd man.We stonden zowat tegen jullie aan.


spelfout weggehaald...


Immortella
Only the good die young!
Usericon van Immortella
Posted 20-06-2004 19:55 by Immortella Wijzig reactieProfiel van ImmortellaQuote dit bericht

quote:
Op 20 juni 2004 19:52 schreef 0Tolerence het volgende:
Lachwekkend slecht, die Dani die maar continu om aandacht vroeg

Na een half uurtje zijn wij naar huis gegaan.


Dat was echt hilarisch ja! Wij zaten bij de tent met onze zatte kop een poging tot barbecueën te doen, en we hoorden constant Dani schreeuwen: Yeah, scream louder, etc, etc.. En je hoorde 't publiek gewoon helemaal niet
Na 10 pogingen was 'ie 't geloof ik zat..


..."Hate can only create more hate"...


varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 20-06-2004 19:59 by varanus (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van varanusQuote dit bericht

MAKE SOME FUCKING NOISE!!!!!COME ON!!!!CCOOOOMMMMEEE OOOONNNN !!alsjeblieft nou even...COMEEEEEEE OOOOONNNNNNN!!!!wat een zielige vertoning


spelfout weggehaald...


H-K
Jawel!
Usericon van H-K
Posted 20-06-2004 19:59 by H-K Wijzig reactieProfiel van H-KQuote dit berichthttp://haa-kaa.hyves.net/

Dat bbq'en is gaaf ja. Verwoedde pogingen doen om dat kreng uit de regen te krijgen/houden.
Het is gelukt echter, heerlijk, eigen gebbq'de frikandellen.


Life doesn't get much better than this!


Karin
Usericon van Karin
Posted 20-06-2004 19:59 by Karin Wijzig reactieProfiel van KarinQuote dit bericht

haha echt niet, hij is nog de hele tijd door gegaan COME OOOOON ! MAKE SOME FUCKIN'NOISE !!! om de 2 seconden


Will there ever be a better icon than myself?


Immortella
Only the good die young!
Usericon van Immortella
Posted 20-06-2004 20:01 by Immortella Wijzig reactieProfiel van ImmortellaQuote dit bericht

Fucking gaaf!!! Vooral als die midget niet krijg waar 'ie om vraagt.. Trieste vertoning idd. Enneh, er stond bij dat er een speciale show etc. zou zijn? Nu heb ik alleen de eerste 2 á 3 nummers van grote afstand gezien, en zag ik alleen zo'n raar ding in een pak op 't podium rondkruipen. Was dat de show?


..."Hate can only create more hate"...


varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 20-06-2004 20:03 by varanus (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van varanusQuote dit bericht

quote:
Op 20 juni 2004 20:01 schreef Immortella het volgende:
Fucking gaaf!!! Vooral als die midget niet krijg waar 'ie om vraagt.. Trieste vertoning idd. Enneh, er stond bij dat er een speciale show etc. zou zijn? Nu heb ik alleen de eerste 2 á 3 nummers van grote afstand gezien, en zag ik alleen zo'n raar ding in een pak op 't podium rondkruipen. Was dat de show?




Euhhm,dat vroegen wij ons ook al af.Af en toe kroop er iemand over het podium in een vreemd pakkie
Nou,leuke show dan....


spelfout weggehaald...


0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 20-06-2004 20:05 by 0Tolerence Wijzig reactieProfiel van 0TolerenceQuote dit bericht

quote:
Op 20 juni 2004 20:03 schreef varanus het volgende:
Euhhm,dat vroegen wij ons ook al af.Af en toe kroop er iemand over het podium in een vreemd pakkie
Nou,leuke show dan....


Ja trieste bedoeling, de drummer is wel goed, de rest kunnen ze wegflikkeren


"This one is older than shit, heavier than time!"


Karin
Usericon van Karin
Posted 20-06-2004 20:06 by Karin Wijzig reactieProfiel van KarinQuote dit bericht

Hahaha, er waren wat wijven die op stelten vreemd stonden te doen, volgens mij was dat wat ze bedoelden.. maar dat weet ik ook niet zeker, ze hadden later ook nog vuurwerk hoorde ik.


Will there ever be a better icon than myself?


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 20-06-2004 20:07 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 20 juni 2004 19:53 schreef varanus het volgende:
We stonden zowat tegen jullie aan.


Ja dus toch wel..
Hmm nouja nu weet ik in ieder geval wie jij bent, spreek ik je de volgende keer aan.

(schiet me net te binnen dat je nog met heleen heb staan kletsen waar ik bij stond.. of was jij dat niet?)


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 20-06-2004 20:08 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 20 juni 2004 19:59 schreef Karin het volgende:
haha echt niet, hij is nog de hele tijd door gegaan COME OOOOON ! MAKE SOME FUCKIN'NOISE !!! om de 2 seconden


Inderdaad..
Hij kreeg de meisjes wel aan het gillen met zijn..

All the lovely girls in front..


varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 20-06-2004 20:19 by varanus (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van varanusQuote dit bericht

quote:
Op 20 juni 2004 20:07 schreef MindlessMayo het volgende:
Ja dus toch wel..
Hmm nouja nu weet ik in ieder geval wie jij bent, spreek ik je de volgende keer aan.

(schiet me net te binnen dat je nog met heleen heb staan kletsen waar ik bij stond.. of was jij dat niet?)


Nope.Maar we stonden echt bijna tegen jullie aan.Ik had een leren broek aan en een possessed shirt aan.


spelfout weggehaald...


Orion
Usericon van Orion
Posted 20-06-2004 20:19 by Orion Wijzig reactieProfiel van OrionQuote dit bericht

possessed!!!


Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !?


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 20-06-2004 20:21 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 20 juni 2004 20:19 schreef varanus het volgende:
Nope.Maar we stonden echt bijna tegen jullie aan.Ik had een leren broek aan en een possessed shirt aan.


Ja dan moet ik je wel gezien hebben.. stom zeg, heb er helemaal niet aan gedacht om je gedag te komen zeggen hehe.


varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 20-06-2004 20:22 by varanus (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van varanusQuote dit bericht

quote:
Op 20 juni 2004 20:21 schreef MindlessMayo het volgende:
Ja dan moet ik je wel gezien hebben.. stom zeg, heb er helemaal niet aan gedacht om je gedag te komen zeggen hehe.


Shame on you! Volgende keer>


spelfout weggehaald...


Basement
Perpetrator of evil
Usericon van Basement
Posted 20-06-2004 20:24 by Basement Wijzig reactieProfiel van BasementQuote dit berichthttp://www.basementonline.nl

foto's en filmpjes van Waldrock @

http://vand3301.speed.planet.nl/wouter/



H-K
Jawel!
Usericon van H-K
Posted 20-06-2004 20:31 by H-K Wijzig reactieProfiel van H-KQuote dit berichthttp://haa-kaa.hyves.net/

Grappig dat onze legertent op bijna alle campingfoto's te zien is.
Fijn zo'n ding, weet je in ieder geval dat je uiteindelijk bij je tent komt ondanks de scheerlijnen.


Life doesn't get much better than this!


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 20-06-2004 20:36 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 20 juni 2004 20:31 schreef H-K het volgende:
Grappig dat onze legertent op bijna alle campingfoto's te zien is.
Fijn zo'n ding, weet je in ieder geval dat je uiteindelijk bij je tent komt ondanks de scheerlijnen.



Stond jij tegenover de plee's ongeveer?? Heb je niet gezien namelijk.


Dit topic is 27 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen