|
Dit topic is 27 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Was ik dan echt zo dronken??Het viel toch best mee met de regen? spelfout weggehaald... |
|
Vrijdagavond was wel verrot met de regen, maar gister viel het heel erg mee. Pas om 12 uur ofzo begon het echt te regenen. Will there ever be a better icon than myself? |
|
quote: Toen zaten we bij de preparty te feesten met finntroll,dus van de regen niks meegekregen.Waren pas tegen half 3 terug op de camping en toen was het droog.Zaterdag was het prima festivalweer.Als de zon doorkwam was het zelfs warm te noemen.En het begon pas erg laat serieus wat te regenen.Maar t was 100 x beter dan was voorspeld dus we mogen niet zeuren lijkt me!! spelfout weggehaald... |
|
quote: Yo! Idd Varanus ff gesproken, verder Buried_Alive en Rapture, Mindless May alleen zien lopen *Moonspell: Gaaf!! Echt genoten, zeker toen ze werk van Wolfheart speelden *Fear Factory: Sowieso niet echt mijn muziek, maar wát een KUTgeluid!! Saai en slaapverwekkend. *Exodus: Heersschend!!! Super, beste band van de dag imho *Hatebreed: Gaaf, zeer strak en energiek! *My Dying Bride: Niets meer en niets minder. *Twisted Sister: Heersch! Meegebruld en gesprongen etc. met de bekende meezingers, echt sfeerfeestje! *Cradle of Filth: Saaaaaai, na 2 nummers zijn we dan ook onze munten op gaan maken en teruggestrompeld naar de camping! Al met al een supergeslaagd feestje waarbij de weergoden ons ontzettend goed gezind waren ..."Hate can only create more hate"... |
|
quote: Als je op de pre party hebt gezeten wel ja hehe. Geloof dat jij vlakbij ons stond (grote grijze tent waar veel herrie uitkwam in de vorm van petjes zijn voor homo's en eey ray). Oja foto's trouwens! http://img7.photobucket.com/albums/v17/MindlessMayo/Waldrock%202004/? |
|
quote: Lachwekkend slecht, die Dani die maar continu om aandacht vroeg Na een half uurtje zijn wij naar huis gegaan. "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
quote: Tering Had effe wat gezegd man.We stonden zowat tegen jullie aan. spelfout weggehaald... |
|
quote: Dat was echt hilarisch ja! Wij zaten bij de tent met onze zatte kop een poging tot barbecueën te doen, en we hoorden constant Dani schreeuwen: Yeah, scream louder, etc, etc.. En je hoorde 't publiek gewoon helemaal niet Na 10 pogingen was 'ie 't geloof ik zat.. ..."Hate can only create more hate"... |
|
MAKE SOME FUCKING NOISE!!!!!COME ON!!!!CCOOOOMMMMEEE OOOONNNN !!alsjeblieft nou even...COMEEEEEEE OOOOONNNNNNN!!!!wat een zielige vertoning spelfout weggehaald... |
|
Dat bbq'en is gaaf ja. Verwoedde pogingen doen om dat kreng uit de regen te krijgen/houden. Het is gelukt echter, heerlijk, eigen gebbq'de frikandellen. Life doesn't get much better than this! |
|
haha echt niet, hij is nog de hele tijd door gegaan COME OOOOON ! MAKE SOME FUCKIN'NOISE !!! om de 2 seconden Will there ever be a better icon than myself? |
|
Fucking gaaf!!! Vooral als die midget niet krijg waar 'ie om vraagt.. Trieste vertoning idd. Enneh, er stond bij dat er een speciale show etc. zou zijn? Nu heb ik alleen de eerste 2 á 3 nummers van grote afstand gezien, en zag ik alleen zo'n raar ding in een pak op 't podium rondkruipen. Was dat de show? ..."Hate can only create more hate"... |
|
quote: Euhhm,dat vroegen wij ons ook al af.Af en toe kroop er iemand over het podium in een vreemd pakkie Nou,leuke show dan.... spelfout weggehaald... |
|
quote: Ja trieste bedoeling, de drummer is wel goed, de rest kunnen ze wegflikkeren "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
Hahaha, er waren wat wijven die op stelten vreemd stonden te doen, volgens mij was dat wat ze bedoelden.. maar dat weet ik ook niet zeker, ze hadden later ook nog vuurwerk hoorde ik. Will there ever be a better icon than myself? |
|
quote: Ja dus toch wel.. Hmm nouja nu weet ik in ieder geval wie jij bent, spreek ik je de volgende keer aan. (schiet me net te binnen dat je nog met heleen heb staan kletsen waar ik bij stond.. of was jij dat niet?) |
|
quote: Inderdaad.. Hij kreeg de meisjes wel aan het gillen met zijn.. All the lovely girls in front.. |
|
quote: Nope.Maar we stonden echt bijna tegen jullie aan.Ik had een leren broek aan en een possessed shirt aan. spelfout weggehaald... |
|
possessed!!! Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
quote: Ja dan moet ik je wel gezien hebben.. stom zeg, heb er helemaal niet aan gedacht om je gedag te komen zeggen hehe. |
|
quote: Shame on you! Volgende keer> spelfout weggehaald... |
|
metalfoto's @ http://www.basementonline.nl |
|
Grappig dat onze legertent op bijna alle campingfoto's te zien is. Fijn zo'n ding, weet je in ieder geval dat je uiteindelijk bij je tent komt ondanks de scheerlijnen. Life doesn't get much better than this! |
|
quote: Stond jij tegenover de plee's ongeveer?? Heb je niet gezien namelijk. |
Dit topic is 27 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |