|
Dit topic is 27 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Hmm niet gezien |
|
quote: Ik wel! Wij stonden dan ook op de achterste camping, achter de sloot dus Alleen niets gezien dat op H-K lijkt.. Op de achterste camping staan heerst trouwens wel, vanochtend vakkundig de hekken weggesloopt en de auto zo 'huppa' het terrein opgereden. En voorbeeld doet volgen, want binnen no time stonden er overal auto's ..."Hate can only create more hate"... |
|
quote: Stonden jullie tegen het hek?? spelfout weggehaald... |
|
De groene punt bij het voorhoofd van die gast op de foto, daar zaten wij (lekker duidelijk ja hehe) Life doesn't get much better than this! |
|
Hehehe,nope stond je niet waar ik dacht waar je stond. spelfout weggehaald... |
|
Er waren twee legertenten, die bij dat hek was iets groter, zo'n typisch barak ding. Wij hadden zo'n standaard puntding. Life doesn't get much better than this! |
|
quote: Wij stonden dus vlakbij die andere.. spelfout weggehaald... |
|
Ah, relaxed. Dichtbij het voer en de plee's (hoewel dat gezien de lucht mischien wat minder is hehe) Life doesn't get much better than this! |
|
was het eigenlijk uitverkocht, of was het hier ookal erg rustig? |
|
ik geloof ongeveer 9000 kaarten verkocht Will there ever be a better icon than myself? |
|
quote: In het middelpunt bijna, heb jullie tent wel gezien en geloof dat ik er afgelopen nacht overheen gestruikeld ben.. |
|
Dusch, ik heb Moonspell gemist... |
|
quote: Dat ding heeft erg verradelijke scheerlijnen ja. Geweldig om te zien hoe de een na de andere nietsvermoedende dronkenlap kats omver ging Achja, leuke manier om in gesprek te komen hehe. Alleen jammer dat er door het weer een beetje een matte campingsfeer was. Life doesn't get much better than this! |
|
quote: Bij ons niet hoor, mooi onder de luifel mensen bekijken en toe schreeuwen.. Echt festival camping sfeertje hehe |
|
Mja, jammer dat wij niet iets van een partytent hadden, nu moesten we gelijk die grote tent in vluchten. Best gezellig, maar het is juist leuk om met wildvreemden te gaan ijlen en dat heb je dan weer niet. Life doesn't get much better than this! |
|
quote: Volgens mij heb ik nog wel een tijdje bij die tent gestaan samen met een dronken Infaustus, kan dat? Will there ever be a better icon than myself? |
|
quote: Ah, was jij dat deerntje dat pieter tegen zichzelf probeerde te beschermen Life doesn't get much better than this! |
|
Haha, zou heel goed kunnen. Achteraf gezien was dat ook wel nodig, heheheh, nu heeft hij vast spijt dat hij niet luisterde Will there ever be a better icon than myself? |
|
Ik hoorde het van iels ja, hehe, ik vroeg me altijd al af van: zou er nooit iemand in zo'n sloot flikkeren? Achja, dag erop smiddags was ie nog vrij helder Life doesn't get much better than this! |
|
Ook weer veilig aangekomen Exodus en Cannibal Corpse heerschden keihard Finntroll was ook wel gaaf alleen CoF sjah behoorlijk slecht hmm maarja later van afstond stond eerst bijna vooraan klonk het wat beter maar echt huilen met de pet op http://www.kingsofchaos.com/recruit.php?uniqid=999x8edi Join the war !!!! |
|
Ik kon niet heen - moest werken Engwenya ná alta, ar tulis rimbë auri! Nan urra!! |
|
nou ik hoop dat het op graspop warmer is dan op waldrock had alleen een tshirt bij me. lijstje vergeten spullen: - stoppen luchtbed - longsleeve - jas - trui - broodbeleg in een niet glazen potje - iets "echt" eten ipv droog brood - hoeveelheid drank (iets anders dan rum) - een niet-lekke tent ik regende in mn tent gewoon nog zeiknat - warme slaapzak maarja het was verder wel gaaf van vrijdag tot zondag geweest http://www.kingsofchaos.com/recruit.php?uniqid=999x8edi Join the war !!!! |
|
hahaha, alleen een tshirt. Volgende keer toch ff de weerberichten bekijken voordat je gaat "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
ja wist wel dat het ging regenen had alles ook wel klaargelegd maar om een duistere reden niet in mn tas gedaan ofzo maarja heb het overleefd kga nu slapen http://www.kingsofchaos.com/recruit.php?uniqid=999x8edi Join the war !!!! |
Dit topic is 27 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |