|
Dit topic is 27 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 | ||||
Auteur: |
|
|
Zozo.. Evil has no boundaries.. Ik, Wil Schuurman |
|
Evil...Will take your Soul Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood. |
|
quote: Waar testament gaat, ga ik.. Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you... |
|
mooi exodus komt : !! dit haal ik van hun site exodusattack.com 10.06 2004 - SWE SWEDEN ROCK @ SOLVESBORG 19.06 2004 - NETH WALDROCK FESTIVAL @ BERGUM 22.06 2004 - SCH GLASGOW @ CATHOUS 23.06 2004 - UK SWANSEA @ ESCAPE 24.06 2004 - UK LONDON @ UNDERWORLD 25.06 2004 - BE GRASPOP FESTIVAL @ DESSEL Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
quote: Ze komen kennelijk dus wel Don't be afraid to take a big step if one is indicated. You can't cross a chasm in two small jumps. |
|
oewww..... finntroll Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
quote: Staat anders echt nog niet op de site van waldrock spelfout weggehaald... |
|
Sja, en bij Finntroll is 't omgekeerd.. Die staan al wel op de Waldrocksite, maar die arme trollen wisten/weten nog van niks.. Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you... |
|
quote: ik heb gemailt : Hallo Daan Ik heb 1 en ander ook gelezen, en Exodus staat hoog op ons verlanglijstje. Wij hebben echter nog geen bevestiging van de heren gekregen, Hopelijk komt dit gauw. We zullen het dan uiteraard zsm melden -------------------------------------- nu denk ik als ze zelf al op hun site hebben staan dat ze komen wat houd ze dan godverdomme tegen? zijn ze eigenlijk op de andere festivals al bevestiged? Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
quote: Nou,ik zou zeggen;OPSCHIETEN MET DIE BEVESTIGING DAN!!!!!!!!!!!!! spelfout weggehaald... |
|
op graspop staat ze ook niet op de line-up dat swedenrock wel weer raaaaaaaaar...... Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
quote: Dat zal wel ja. Als Alice cooper en Judas priest ook al op graspop staan...Zucht. Als ik naar graspop ga dan waan ik me jaren '70. Maar ik ben tot nu toe altijd al geweest.. |
|
NEWS-UPDATE EXODUS, TRANSPORT LEAGUE EN WITHIN TEMPTATION op Wâldrock 2004. |
|
Hmm misschien toch maar niet gaan |
|
Hmmz, is dat transport league wat? Life doesn't get much better than this! |
|
Within Temptation... verzin 's wat anders... Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
Exodus ..."Hate can only create more hate"... |
|
EXODUS!!!!!!!!!!!!!! Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
Ja word vast wel weer leuk!! En exodus is KUT!! "Sehnsucht" |
|
quote: Dan ga jij toch lekker Within Temptation kijken ..."Hate can only create more hate"... |
|
quote: nu-metal : http://www.transportleague.com/ Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
quote: Wat zijn we weer aardig voor elkaar. [Dit bericht is gewijzigd door Galosh op 09-02-2004 19:01] The pope says "Don't use condoms", what the hell does the pope knows about sex?? |
|
quote: Uhm heb ik al 5 keer gezien "Sehnsucht" |
Dit topic is 27 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |