|
Dit topic is 27 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 | ||||
Auteur: |
|
|
idd After forever als vervanging van een hc band... heiligschennis! hatsekitidelidokie |
|
quote: ja klopt "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
quote: gothic is ook geen metal he tievuszooi is het "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
Ik hoor vage geluiden en misschien klopt het ook wel. Maar het schijnt dat Nevermore en Vader komen? |
|
op de site van after forever staat dat ze op de dag van waldrock al een concert ergens in duitsland hebben |
|
quote: (i needed an excuse) |
|
quote: Nevermore is toch allang bevestigd? |
|
Wat???!!!! Waar komt dat Moonspell gerucht vandaan??? Het lijkt me wel vrij onwaarschijnlijk eigenlijk... maar als het waar is, moet ik gewoon naar Waldrock... hell. |
|
quote:Vader heeft op die dag al een showtje staan in Engeland, dus ook geen Vader dacht ik. |
|
MOONSPELL heeft bevestigd!!!! Ik ga naar Waldrock, whiiiiiiiiiiiiiiiiiii!!!!!! |
|
quote: Waldrock wordt een heersend feestje ..."Hate can only create more hate"... |
|
naja ook niet een band waar ik op zit te wachten.. Maar goed, het kan altijd erger "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
Heb me tent uit de motteballen gehaald ik kom eraan en heb er zin in SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. |
|
quote: Het aantal zuip-bij-tent of tijd-voor-eetpauze bands begint nu wel erg astronomische hoogtes aan te nemen. Life doesn't get much better than this! |
|
quote:Dat heeft het voor mij op festivals in het algemeen al sinds 2000 Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
quote: Het scheelt dat zuipen bij de tent en klef festivalvoer wegwerken vrij aangename bezigheden zijn. Fuck bands Life doesn't get much better than this! |
|
quote:hehe Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
moooooooooooooooooooonspellllllllll Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you... |
|
Ik ga vandaag een heersende nieuwe tent aanschaffen voor Waldrock en Wacken ..."Hate can only create more hate"... |
|
lidl had laatst een vette tent voor 9 pers 3 aparte kamers 1,90 Meter hoog. tent had zelfs een binnenplaats 129 euro had op dat moment geen geld nadeel was dat dat ding 11 kilo was hehe Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
ik heb gewoon een heerlijk 2 persoons tentje waar ik lekker met mijn vriendin in ga liggen [Dit bericht is gewijzigd door Anoniem op 10-06-2004 13:43] Gues What?........... YOU SUCK!!!!!!!!!!! |
|
lekker krap dus "gelukkig"dit jaar voor het eerst alleen in een tent ( 3 pers ). wel ruimte dat wel ! Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
quote: Ik ga nu een 5-6 persoonstent aanschaffen (komt er meestal op neer dat er 4 pers. relaxed in kunnen pitten). Twee slaapcabines, 1 grote, 1 wat kleinere, 1.80 hoog (kan ik makkelijk rechtop in staan ) en met grote leefruimte Vooral voor Wacken is dit ideaal, moet er dan toch zo'n 5 dagen in zitten ..."Hate can only create more hate"... |
|
.. en dan de fik erin |
Dit topic is 27 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |