|
Dit topic is 27 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Ah, dat lijkt me gezellig ..."Hate can only create more hate"... |
|
ik heb gehoord dat het uitverkocht is! is dat waar?? |
|
nee anders had het wel op de site gestaan Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
Heb wel zin om te gaan, moet nog wel vervoer regelen |
|
M'n werk heeft z'n open dag verplaatst van 5 naar 19 juni. Nu kan ik dus niet naar Waldrock... |
|
quote:vast. |
|
quote: Fuck 'm Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood. |
|
quote: Ja, vanwege Within Temptation en Cradle of Filth.. |
|
quote:ROFL!! Schijt van je werk, Zoe. Meld je ziek ofzo. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Ik ben benieuwd wie nu de headliner is |
|
ik neem aan Twisted Sisters Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
Kun je mooi op tijd weg ... |
|
Het is al uitverkocht? "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
quote: JA! Kusjes, Rasputin en Micha Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
quote: Staat niet op de Waldrock-site hoor |
|
quote: mja, laten we het maar hopen. Ik heb nog steeds geen kaarten gehaald "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
Als ik geen vervoer kan regelen dan verkoop ik mijn kaartje wel maar dat post ik t.z.t nog wel hiero Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood. |
|
is niet uitverkocht, zonet nog een kaartje weten te bemachtigen .. Wat voor vlees zit er in die toverrijst? |
|
Zal deze weeek ook ff kaarten halen het was dit jaar naar de TT of naar Waldrock en ja monster magnet en mdb daar moet ik heen dus jammer voor rossi maar ik ben er dit jaar niet SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. |
|
Ik ga wel, ben te vinden in het metalfankamp Rotting away is better than being gay |
|
kut ik zie dat slapshot niet meer komt : "The band has had a meeting and deceided that it would be best to postpone the upcoming tour till next spring [2005]. They realized that there were too many logistical issues to make this an enjoyable tour. " hmm ben benieuwd door wie ze vervangen worden: hoop backfire / terror / crow-mags /stampin ground iets in die stijl zou te gek zijn Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
quote: hmm okay, we zijn inmiddels al weer ruim een week verder en ik heb nog steeds niet een kaartje. "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
quote:crow-mags ? Cro-Mags bedoel je zeker ..... |
|
Mooi man, nu die transport league nog. En er kan best iets anders voor in de plaats, ik zeg Mastodon. |
Dit topic is 27 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |