|
Dit topic is 27 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 | ||||
Auteur: |
|
|
Hatebreed en Slapshot komen .. NU wordt het interesant |
|
VET ! SLAPSHOT! Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
[offtopic]eeej jong kest donderdag of vrijdag oek ff langskomen? [/offtopic] Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
Goed jong, ken ik dan myn vers aanskafte Waldrock-kaartje laten sien! En dan nim ik ok wel even andere vette shit met (Incubus!) Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood. |
|
mail [/end slowchat] Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
VET FEAR FATORY OP WALDROCK!!!! Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
quote:*jaloers* |
|
Heuj, ik ga komen! Waag eens een dansje! |
|
fear factory op waldrock? goeie zaak |
|
fear factory? aardig; lekker punkers slaan in de pit. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
quote: ik niet dit jaar, na diverse neusbeen breuken in de afgelopen 2 jaar lijkt het me verstandiger om rustig toe te kijken op afstand |
|
quote: Hey gozer, jij komt toch ook uit Tilburg? In het bezit van een auto toevallig? Waag eens een dansje! |
|
quote:Ik heb nog nooit wat op gelopen in de pit en moet toch zeggen dat ik meerdere keren samen met wat skinn's behoorlijk heb staat huishouden. Achja komt vanzelf een keer. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
quote: how dare you... ik ben van boven den groote rivieren. Noord Hollandsch Glorie |
|
quote: Slecht! Ik ben tenminste een true-boerin Waag eens een dansje! |
|
quote: Er is wel beschadiging, maar dat zie je niet van buiten F*ck hippies |
|
quote: Ik woon in het groene hart... genoeg boer'n ( of moet ik tegenwoordig `agrariersch` zeggen ) |
|
quote: waarom zie ik de vergelijking niet tussen fear factory en punk ? ik vind fear factory weinig aan , luister het ook nooit , maar ik dacht dat het metal was toch ? We live in a world where people would rather close their eyes than ever admit that we're anything but civilized |
|
Omdat irritante punkertje bij iedere muziek waarop ze kunnen oitten dat gaan doen Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
quote: Ik oit ook vaak zat. (ja, iedereen let hier zo op de typfouten) We live in a world where people would rather close their eyes than ever admit that we're anything but civilized |
|
De line-up is compleet. Als laatste zijn Death Angel en Mortuary Iod toegevoegd |
|
quote:gaaf! genoeg goede bands om er weer eens heen te gaan dit jaar~~! [Dit bericht is gewijzigd door Hole op 03-04-2004 18:20] |
|
HELL YEAH!! BENNY Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
Death Angel! ..."Hate can only create more hate"... |
Dit topic is 27 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |