|
Dit topic is 27 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 | ||||
Auteur: |
|
|
quote:vanwege cradle??? no way |
|
SLAPSHOT is uit elkaar, en als gevolg daarvan komen natuurlijk alle concerten te vervallen, waaronder WÂLDROCK en GRASPOP. Nog meer slecht nieuws voor de Wâldrock-gangers; DEATH ANGEL heeft ook gecanceld. Als we dan toch met afzeggingen bezig zijn, PORCUPINE TREE speelt niet op ARROW ROCK. www.aardschok.nl |
|
Slapshot is niet uitelkaar en gaan rond lente 2005 weer verder met hun tour, aldus hun website (Fuck de Aardschok als bron) en dat over Death Angel is wel waar. Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
bron dat death angel niet doorgaat? Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
quote:Ik hoop dat jij gelijk hebt... I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing |
|
quote: Dit bevestigd dan wel niet concreet dat ze niet uitelkaar zijn, maar iig niet al een lullig bericht van 'oh ze zijn uitelkaar, en ik ben journalist bij de AARSCH en moet dit als eerste nieuwtje kunnen brengen, maar breng het verkeerd' oid Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
quote: hehe ik las het ik wist meteen dat jij het was :D olé |
|
quote:Kankerdekanker!!! I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing |
|
Om even orion te herhalen, waar staat dat van death angel? "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
ik neem aan :dat als het waar is de hele europeese tour niet doorgaat Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
quote: Hehe, wat is er aan de hand? Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
Zowel op de waldrock als de death angel als de nuclear blast site staat er niks over. "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
Op de waldrock site staat Death Angel echter wel doorgestreept bij het bands/programma gedeelte Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
GODVERDOMME!!!!!!!!!!!!!!!!!!! zou vanavond meteen die vent aan de tand voelen. waldrock staat ook niet meer bi jde tourdates op de death angel site Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
Gelukkig zie ik ze nog op graspop en op wacken! "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
quote: Tenzij de hele tour niet door gaat... |
|
quote: Ik denk niet dat ze dat doen, ze hadden er zoveel zin in. Bovendien hebben ze alleen waldrock weggehaald op de site. "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
*grmbl* En nou wil ik als vervanging dus geen EPICA of zoiets zien, dan word ik echt pissig! (alsof dat wat helpt, ik ga toch wel...) Ik stel voor: carpathian forest! Dear dirty delightful old drunken old days |
|
moet ff kijken of ik naar waldrock ga.... hoop wel te kunnen... |
|
quote: Bruce Banner |
|
quote: Mja, is lastig terug vinden dus vandaar in een nieuw topic gegooid. |
|
Hey stink-elf, ga je nou nog mee naar Waldrock of wat? What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote: ja, jij rijdt? <==water Bruce Banner |
|
quote: dan zit er niks anders op dan het hier en daar te quoten. Als er voor elke vervoersmogelijkheid een nieuw topic geopend moet worden, wordt het een zooitje. Bruce Banner |
Dit topic is 27 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |