|
Dit topic is 27 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 | ||||
Auteur: |
|
|
ja, kut dat Testament niet is gekomen. Dat was toch DE band waar ik voor kwam. "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
was het druk? |
|
quote: Ja, ik vond het best vol zitten "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
denk rond de 8 a 10 duizend Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
quote: ehm... al die nummers die je hebt opgenoemd, hebben ze dus niet gespeeld aanvulling: Sarjenka, je moet leren lezen... dat zegt ie dus: "die hebben ze niet gespeeld" *GRIN* [Dit bericht is gewijzigd door Sarjenka op 20-06-2004 14:23] If you can't eat it or fuck it, then kill it... |
|
If you can't eat it or fuck it, then kill it... |
|
Heb me prima vermaakt.Exodus was toch de band voor mij!! Orion,Immortella,ranzige roel en styhn gezien en gesproken,en nu zit ik erg brak weer thuis. Nog effe met de gasten van fintroll zitten zuipen bij de pre-party.Wat een figuren spelfout weggehaald... |
|
Ik heb weer een jaartje Waldrock overleeft , op naar Graspop volgend weekend... [ www.deluzion.nl ] |
|
Hopelijk speelt testament wel op graspop. "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
quote: en dat doen ze wuust robuust |
|
kut belgen hebben weer mazzel! Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
quote: fijn dat we toch nog even geknuffeld hebben |
|
Ik heb alle zmemmers dit jaar de bek volgescheten. No meat is sweater |
|
AV SATAN! Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
quote: Bij mij kon er anders nog best wat bij Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood. |
|
quote: Hehe, je was wederom vermakelijk ja Verder was Waldrock weer een prettig feestje. Fear Factory en Hatebreed bands van de dag. Bij de laatste heerlijk in de pit bezig geweest. Bij metalcore/hardcore maakt men tenminste fatsoenlijke pits. Verder veel regen, maar dat mocht de pret niet drukken. Veel volk gezien ook uiteraard, maar dat is niet interessant om te lezen. Life doesn't get much better than this! |
|
Ik vond My Dying Bride een van de betere optredens. Verder was het weer een zwaar gezellig feest. . . . . . . . . . ? |
|
quote: haha jij hebt in de pis van alle zmers gezwommen, dat is iets heel anders hahahah wat was cradle of filth lachwekkend, geweldig ! [Dit bericht is gewijzigd door Karin op 20-06-2004 18:03] Will there ever be a better icon than myself? |
|
Stfu No meat is sweater |
|
Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood. |
|
quote: vorige tour speelden ze al die nummers wel, maar goed mijn favoriet nummers fabulous disaster staat terug op setlist Do androids dream of electric sheep? |
|
quote: Ok, behalve verslagjes ook foto's... hier te vinden... Maar goed; op zich zijn ze niet heeeeel interessant, behalve als je jezelf misschien erop terug kunt vinden If you can't eat it or fuck it, then kill it... |
|
quote: Leuke foto's wel! Waldrock was gaaf dit jaar, wel erg nat maar ach dat mocht de pret niet drukken. |
|
quote: dat snap ik dus niet ik snap niet wat een band als my dying bride op een festival moet. totaal geen festival muziek , mischien mooi voor thuis maar live nee Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
Dit topic is 27 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |