|
Dit topic is 27 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Mhwoa ging wel.... The pope says "Don't use condoms", what the hell does the pope knows about sex?? |
|
quote: En nu maar duimen.. Ik duim met je mee.. ..."Hate can only create more hate"... |
|
quote: Hmmz, zal wel kut zijn. Life doesn't get much better than this! |
|
jupe Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
ik ga er zeker bij zijn, ik ben heel juni gewoon vrij :D "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
quote:nu-metal... I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing |
|
Ze speelden vorige week in Sittard. Niet echt een wereldact dus |
|
quote:er is niets mis met Sittard |
|
quote: Ben je erheen geweest dan? [Dit bericht is gewijzigd door MetalTuupLimburg op 11-02-2004 15:00] |
|
nu ook bevestigd: My Dying Bride |
|
Er komen wel leuke bands maar ik ben niet aanwezig dit jaar. UNEARTHLY, Furious Black Metal since 1996!!! Debuut-cd "Hells' Grief" te verwachten eind maart/begin april. |
|
quote:Jammergenoeg komen er ook niet leuke bands, zoals Twisted Sister Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood. |
|
quote: bron? Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
quote: Waldrock nieuwsbrief. I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
quote: heb je die vandaag gekregen (kheb mail, maar kan hem niet openen, en ik doe nu alle moeite om hem te openen, maar als dat die is, dan weet ik dat ik niet door moeite hoef te doen.. ) we light on a candle on an earth we've made into a hell and pretend were in heaven |
|
Van de Waldrock site: 09- 02-04 NEWS-UPDATE MY DYING BRIDE, EXODUS, TRANSPORT LEAGUE EN WITHIN TEMPTATION op Wâldrock 2004. MDB is wel leuk, maar waarom nou weer WT??? Op je knie en pijp voor genade! |
|
om meer publiek te trekken? KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
Omdat WT nog steeds een publiekstrekker is *Zoals Chelman dus zei... [Dit bericht is gewijzigd door Nix op 13-02-2004 15:44] I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
Ik krijg zo steeds minder zin om er nog heen te gaan Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood. |
|
quote: Oke, Sharon mag mij wel trekken. Op je knie en pijp voor genade! |
|
quote: Ach gewoon gaan, gezellig! Anders moet je maar stemmen voor Stoma I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
quote:WHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA Op een metalfest zeker |
|
quote: niet zeuren komme! Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
Heb ik natuurlijk al gedaan en gezellige feestjes ga ik graag heen dus ik kom zekerste weten Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood. |
Dit topic is 27 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |