|
Dit topic is 27 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: goeie zaak Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
quote: uhhh, nou... soort van wel. Ben geen Brabander, maar woon er wel en was wel van plan naar Waldrock te gaan. Op je knie en pijp voor genade! |
|
quote: Will there ever be a better icon than myself? |
|
quote: |
|
ik mag my dying bride toch wel gaaf vinden?? MAKE MY DAY http://www.cyberlyle.org/cl_suicide.html |
|
quote: Woei! En hoe en vanaf waar wilde jij vertrekken? Waag eens een dansje! |
|
quote:Dat kan geen mening zijn. Het is een feit. Ze zíjn gaaf. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote: Auto vanuit Oss, tenzij ik bij mijn vriendin in Ede blijf pitten. Ga in ieder geval Zaterdagochtend naar het festival en ga 's avonds gewoon weer terug. Op je knie en pijp voor genade! |
|
quote: voor die janksmiley achter my dying bride! |
|
quote: Waarschijnlijk houdt het heerschap Karnivoor de oogjes gewoon niet droog bij de naargeestigheid die zijn stervende bruid bij hem teweeg brengt Life doesn't get much better than this! |
|
hmmmm... 't schijnt dat ik deze week een kaartje krijg Nog mensen die vanuit Zuid-Limburg ernaartoe gaan? |
|
ik begin der nou echt weer zin in te krijgen... binnenkort gaan ze de boel daar weer opbouwen enzo, beter. Hopelijk komt terror als vervanger voor slapshot hatsekitidelidokie |
|
die spelen in juli al in bergum Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
ik weet t mooi man, 2x hatsekitidelidokie |
|
zou wel te gek zijn ja, al hoewel zie ik ze liever in het kiehool , meer sfeer met een man of 100 a 150 word die zaal afgebroken Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
quote: heuy! je gaat ook naar WR? nice!! offtopic==>zet je msn ff aan!moet je spreken Bruce Banner |
|
quote: Vette pech, hier is er één... Metal zonder gitaren is als een bordeel zonder hoeren, en dat is ook maar gewoon een huis... |
|
Laten we alvast een lijst opstellen wie er gaat! - 0Tolerence + aanhang "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
- 0Tolerence + aanhang - Orion + aanhang Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
- 0Tolerence + aanhang - Orion + aanhang - JuronymouS + vriendin Op je knie en pijp voor genade! |
|
nee, te duur, te weinig leuke bands.... |
|
- 0Tolerence + aanhang - Orion + aanhang - JuronymouS + vriendin - Immortella + aanhang ..."Hate can only create more hate"... |
|
quote: |
|
quote: SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. |
Dit topic is 27 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |