|
Dit topic is 27 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: hehe, man die gasten hebben een te grote ego. Zoals Dani Filth ook op dat podium tekeer ging. Sukkels zijn het "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
quote: Ik heb ze gezien in HMH en het geluid was daar echt stukken beter en zelfs echt wel goed te noemen imo! Dit was gewoon een enorme afgang laatste paar nummers van afstand beluisterd en dat klonk toch nog wel redelijk en inderdaad volgens mij was dani behooorlijk onder invloed LUL http://www.kingsofchaos.com/recruit.php?uniqid=999x8edi Join the war !!!! |
|
quote: Jij ging daar heen???? DAMN. Ik heb de hele zaterdagmiddag zitten mokken in mn kot omdat ik wel een pasje had maar op 't laatste stekske geen vervoer |
|
quote: En jij bent 'n meeloper omdat iedereen dat zegt. Cannibal Corpse had het beste geluid. Finntroll was swingen geblazen en zeer goed. Exodus speelde de hoofdrol in de Waldrock soap, jammer alleen dat de zanger vaak overdreven deed. Met Monster Magnet sloeg Waldrock de plank helemaal mis. En bij Moonspell viel ik bijna in slaap. Twisted Sister zijn clowns die het best goed deden alleen toen stond Nederland nog met 2-0 voor En voor de rest leuke dag gehad. |
|
quote: Hou jij een keer je smoel ff dicht, ik spreek slechts feiten en meelopen dat ken ik niet. "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
quote: Je bent gewoon jezelf. Ik vind cof ook niet leuk, ik heb het nooit leuk gevonden. Meelopen is makkelijker dan ik dacht. I am the 1%. |
|
quote: Ik spreek toch ook slechts feiten. Heb jij nog wat aan Waldrock gehad. Als Death Metal liefhebber heb jij je eigen goed zitten vervelen, omdat jij ook CC standaard vond. [Dit bericht is gewijzigd door Faust op 22-06-2004 19:04] |
|
quote: Ach ik had CC al 2 keer eerder gezien en vond de set wat tegenvallen ja. Maar heb me wel vermaakt met Exodus, Hatebreed, CC. Jammer dat Testament er niet was, daar kwam ik eigenlijk wel voor. "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
quote: Ja, het is tegenwoordig al meelopen als je een "bekende" band niet kan bekoren. Krijgen we het gelul, "omdat het je niet leuk mag vinden". "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
quote: Iedereen vindt Cradle niet leuk. En toch staan ze nog steeds in de Top 10 [Dit bericht is gewijzigd door Faust op 22-06-2004 19:08] |
|
quote: Gelukkig bezitten die lui dan nog wel wat zelfkennis.. |
|
quote:had dat dan eerder gezegd we hadden nog 1 plekken in de wagen over! Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
|
quote:ik heb FF de dag erna in Weert gezien en daar waren ze toch retestrak |
|
quote: wie zingt er nu eigenlijk bij FF? |
|
Nog steeds Burton C Bell. Half zat is ook maar weg gegooid geld. |
|
op waldrock speelde ze ook retestrak, alleen onze vriend wind werkte niet mee, net als onze vriend de geluidsman |
|
quote:Nog altijd Burton C Bell. De gitarist is weg en nu is de bassist gitarist. En de bassist van Strapping Young Lad speelt nu ook de bass bij FF |
|
Ik vond Fear Factory ook maar matig, het leek alsof alles iets te langzaam werd gespeelt Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood. |
|
bij de snelle stukken hoorde je alleen een of ander ftftft ft geluid, compleet vervormd |
|
Die Dino was toch een aardig strak slaggitaristje!!!!! knap als je die moet vervangen.... |
|
quote: Moonspell gemist |
|
quote: naar mijn idee doet die belg op bas niet voor hem onder |
|
quote:Naar mijn idee is die Belg zelfs beter. Dino is zeker strak op cd, maar live liet ie toch heel wat steekjes vallen. Christian blijft superstrak |
|
Leuk weer Waldrock. Mc Doom, leest u wel? hehe En meneer Groningen laat u me niet meer zo schrikken met die aanval van achteren? Straks weer GRASPOEP! |
Dit topic is 27 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |