IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : (on)Zinnig Nieuws Deel IV Vorige pagina | Volgende pagina
Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 03-02-2004 8:46 by Chelman Profiel van Chelman

quote:


Ontslagen worden omdat je te lekker kookt. Richard Norberg moet op zoek naar een nieuwe baan. Honderden mensen stonden dagelijks in de rij in de cafetaria in Örnsköldsvik (400 km ten noorden van Stockholm) om de lekkernijen van de Zweedse kok te proeven. "Het aantal gasten is met meer dan honderd procent gestegen. We hebben gewoon te weinig plek voor zoveel mensen", verklaarde manager Curt Lundqvist de stap om het contract met Norberg niet te verlengen. (NU.nl)




LMAO


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Orion
Usericon van Orion
Posted 03-02-2004 9:00 by Orion Profiel van Orion

quote:
Op 2 februari 2004 16:11 schreef invictis het volgende:



revenge of the Whales



vet zoiets hadden ze ook op ameland!


Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !?


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 03-02-2004 9:45 by Chelman Profiel van Chelman

quote:

MELBOURNE - Topgolfer Greg Norman heeft zich krachtig verzet tegen deelname van vrouwen in mannentoernooien. De Australiër vindt dat vrouwen hun eigen toernooien moeten golfen. Hij krijgt bijval van de Zuid-Afrikaan Ernie Els, de huidige nummer drie van de wereldranglijst.

"Iedereen stapt maar op de rijdende trein en dat moet ophouden. Hier is sprake van een grote marketingtruc", zei Norman dinsdag in Melbourne, waar deze week de Heineken Classic begint. "Vrouwen willen zichzelf in de kijker spelen bij de mannen. Tot nog toe falen ze daarin en dat kan toch niet positief zijn voor hun sport", aldus de 48-jarige voormalige nummer een van de wereld en tweevoudig winnaar van een Major.

De Zweedse Annika Sörenstam was vorig jaar de eerste vrouw in 58 jaar die in een toernooi van de Amerikaanse proftour voor mannen golfde. Deze maand zal de Engelse Laura Davies op uitnodiging meespelen bij de mannen in een toernooi in Sydney. En vorige maand was de pas veertienjarige Amerikaanse Michelle Wie actief in een mannnentoernooi op Hawaii.

Stemmen

Norman: "Ik vind dat we moeten stemmen over deze zaak en de regels moeten aanpassen, als de meerderheid tegen is. Mannen mogen tenslotte ook niet bij de vrouwen meedoen." Els liet weten dat ook hij weinig toekomst ziet in gemengde toernooien. "Zeker niet als het puur om de publiciteit gaat."



Heersch! Men unite!



KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Jebes
Usericon van Jebes
Posted 03-02-2004 11:02 by Jebes Profiel van Jebeshttp://jebes.hyves.nl/#

quote:
Bush naar dieptepunt in peilingen

Uitgegeven: 3 februari 2004 07:12

WASHINGTON - Voor het eerst sinds het aantreden van president Bush is het aantal Amerikanen dat diens optreden goedkeurt in een opiniepeiling onder de 50 procent gezakt. In een onderzoek in opdracht van de nieuwszender CNN en het dagblad USA Today zegt 49 procent van de 1001 ondervraagden tevreden te zijn met het beleid van Bush.

Een maand geleden was dat nog 60 procent. Kort na de terreuraanslagen van 11 september 2001 steunde maar liefst 90 procent van de Amerikanen het optreden van de Republikeinse president.

De ondervraagden zijn vooral ontevreden over het buitenlandse en economische beleid van de Amerikaanse regering. Voor het eerst in de peiling van CNN en USA Today zei minder dan de helft (49 procent) achter de oorlog in Irak te staan.

Uit het onderzoek, dat vorige week woensdag werd gehouden, blijkt ook de populariteit van de Democratische presidentskandidaat John Kerry. Gevraagd naar hun keuze voor Kerry of Bush, koos 53 procent van de ondervraagden voor de Democratische uitdager en 46 procent voor de huidige president.

Bron: www.nu.nl




Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks -


Jebes
Usericon van Jebes
Posted 03-02-2004 11:37 by Jebes Profiel van Jebeshttp://jebes.hyves.nl/#

Fucking hell, dit slaat alles qua onzinnigheid:

quote:
Bestelling
De sultan van Brunei houdt niet van kleine bestellingen. Tijdens een onverwachts bezoek aan de Roll Royce-fabriek in Sussex kocht de sultan maar liefst twaalf Phantoms voor zo'n 7 miljoen euro. Wat de sultan en zijn autogekke zoons precies van plan zijn met de gloednieuwe Roll Royces blijft gissen. Ze hadden er al 165. (NU.nl)






Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks -


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 03-02-2004 11:41 by Chelman Profiel van Chelman

Die kerel heerscht!

Hij heeft ook Ferrari 456 in STATION uitvoering voor zichzelf laten maken...niet door een tuning bedrijf maar door Ferrari zelf.

In het midden-oosten is het ook zo...Je moet meerdere auto's bestellen anders denken je mede sheiks dat het niet goed met je gaat.

Pa van een maat van mij werkt voor zo'n kerel in Qatar...die heeft ook een niet misse verzameling


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 03-02-2004 11:47 by attila_de_hun Profiel van attila_de_hun

quote:
Op 3 februari 2004 11:41 schreef Chelman het volgende:
Die kerel heerscht!


Alleen al om zulke gasten dwarw te zitten moeten we overschakelen op zonne energie. Je zult wel weer met het verwijt van jaloezie etc blabla komen maar dat is ABSOLUUT niet aan de orde. Ik vind het te decadent en walgelijk voor woorden.


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 03-02-2004 13:23 by Chelman Profiel van Chelman

quote:
Op 3 februari 2004 11:47 schreef attila_de_hun het volgende:
Alleen al om zulke gasten dwarw te zitten moeten we overschakelen op zonne energie. Je zult wel weer met het verwijt van jaloezie etc blabla komen maar dat is ABSOLUUT niet aan de orde. Ik vind het te decadent en walgelijk voor woorden.



Ik vind die Sultan gewoon humor en kan er alleen om lachen. Iedereen zijn hobby zeg maar. Jij en ik kopen veel CDs hij veel auto's....tsja...


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


stigma
awesome
Usericon van stigma
Posted 03-02-2004 13:31 by stigma Profiel van stigma

Als die man het kan betalen moet hij dat zeker doen. Mij heeft hij er niet mee.


Subtiel kamerolifantje


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 03-02-2004 13:31 by Chelman Profiel van Chelman

quote:
Op 3 februari 2004 13:31 schreef stigma het volgende:
Als die man het kan betalen moet hij dat zeker doen. Mij heeft hij er niet mee.


My thoughts exactly.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


adder
Obsceen reptiel
Usericon van adder
Posted 03-02-2004 13:32 by adder Profiel van adder

quote:
Op 3 februari 2004 9:45 schreef Chelman het volgende:
Heersch! Men unite!



Ik ben een paar jaar terug in Australië geweest. En idd. die mentaliteit van "vrouwen horen achter het fornuis" is daar nog sterk aanwezig. Deed een beetje vreemd aan eerlijk gezegd. Ik had ze moderner ingeschat de ozzy's.


Uit liefde voor ZM.


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 03-02-2004 13:58 by attila_de_hun Profiel van attila_de_hun

quote:
Op 3 februari 2004 13:31 schreef stigma het volgende:
Als die man het kan betalen moet hij dat zeker doen. Mij heeft hij er niet mee.


Hij zou bijv. het salaris van de half-slaven uit de Filippijnen kunnen verhogen. Geld uitgeven aan natuurbescherming etc. etc.


Jebes
Usericon van Jebes
Posted 03-02-2004 14:15 by Jebes Profiel van Jebeshttp://jebes.hyves.nl/#

quote:
Op 3 februari 2004 13:58 schreef attila_de_hun het volgende:
Hij zou bijv. het salaris van de half-slaven uit de Filippijnen kunnen verhogen. Geld uitgeven aan natuurbescherming etc. etc.


Inderdaad, maar volgens mij leven die lui niet meer in de realiteit, die begrijpen niet meer waar het in het leven daadwerkelijk om draait....


Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks -


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 03-02-2004 14:27 by Chelman Profiel van Chelman

quote:
Op 3 februari 2004 14:15 schreef Jebes het volgende:
Inderdaad, maar volgens mij leven die lui niet meer in de realiteit, die begrijpen niet meer waar het in het leven daadwerkelijk om draait....


Waarschijnlijk omdat er niet zoiets als DE realiteit bestaat. Die is voor iedereen anders.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Jebes
Usericon van Jebes
Posted 03-02-2004 14:31 by Jebes Profiel van Jebeshttp://jebes.hyves.nl/#

quote:
Op 3 februari 2004 14:27 schreef Chelman het volgende:
Waarschijnlijk omdat er niet zoiets als DE realiteit bestaat. Die is voor iedereen anders.


Ik denk dat de realiteit ligt ergens tussen een broodmagere koe voor de deur hebben staan en 177 rolls royces voor de deur hebben staan


Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks -


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 03-02-2004 14:33 by attila_de_hun Profiel van attila_de_hun

quote:
Op 3 februari 2004 14:27 schreef Chelman het volgende:
Waarschijnlijk omdat er niet zoiets als DE realiteit bestaat. Die is voor iedereen anders.

tegen zulke diepe filosofische punten kan ik alleen maar harde practische voorbeelden tegenover zetten:

Als jij en ik op een roestige spijker trappen roepen we allebei keihard een krachtterm (evenzo voor een arabische multimiljonair). Ten minste segmenten van de realiteit ervaren we als identiek.


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 03-02-2004 14:33 by Chelman Profiel van Chelman

quote:
Op 3 februari 2004 14:31 schreef Jebes het volgende:
Ik denk dat de realiteit ligt ergens tussen een broodmagere koe voor de deur hebben staan en 177 rolls royces voor de deur hebben staan


Ik doelde meer op het wijsgerige begrip realiteit en die is voor iedereen anders.

Het is allemaal relatief....


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 03-02-2004 14:35 by Chelman Profiel van Chelman

quote:
Op 3 februari 2004 14:33 schreef attila_de_hun het volgende:
tegen zulke diepe filosofische punten kan ik alleen maar harde practische voorbeelden tegenover zetten:

Als jij en ik op een roestige spijker trappen roepen we allebei keihard een krachtterm (evenzo voor een arabische multimiljonair). Ten minste segmenten van de realiteit ervaren we als identiek.


Je had tenminste door waarover ik het had

Klopt, er zijn segementen van de realiteitsbeleving die voor iedereen gelijk zijn. In haar geheel is de realiteit echter anders.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Jebes
Usericon van Jebes
Posted 03-02-2004 14:48 by Jebes Profiel van Jebeshttp://jebes.hyves.nl/#

quote:
Op 3 februari 2004 14:33 schreef Chelman het volgende:
Ik doelde meer op het wijsgerige begrip realiteit en die is voor iedereen anders.

Het is allemaal relatief....


Joh echt waar

ff serieus, ik bedoelde te zeggen met m'n post dat als je zoveel geld aan pure onzin uitgeeft (zo zie ik het tenminste) dat je een beetje voorbijgaat aan het feit hoe andere, minder bedeelde, mensen het op deze wereld hebben. Inleven in de realiteit van iemand anders.....


Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks -


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 03-02-2004 14:51 by Chelman Profiel van Chelman

quote:
Op 3 februari 2004 14:48 schreef Jebes het volgende:
Joh echt waar

ff serieus, ik bedoelde te zeggen met m'n post dat als je zoveel geld aan pure onzin uitgeeft (zo zie ik het tenminste) dat je een beetje voorbijgaat aan het feit hoe andere, minder bedeelde, mensen het op deze wereld hebben. Inleven in de realiteit van iemand anders.....


Maar dat kan je op basis van iemands koopgedrag niet vaststellen....

Je weet natuurlijk niet wat hij naast zijn exorbitante uitgaves doet. Bij mijn weten betaalt hij voor de zorg van al zijn onderdaden die daar geen cent aan hoeven bij te dragen bijvoorbeeld...zo ontplooit hij ook nog veel andere charitatieve activiteiten....iemand beoordelen op iets wat niet strookt met jouw of mijn (financieele) waarde besef is een beetje te kort door de bocht...


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Jebes
Usericon van Jebes
Posted 03-02-2004 15:00 by Jebes Profiel van Jebeshttp://jebes.hyves.nl/#

quote:
Op 3 februari 2004 14:51 schreef Chelman het volgende:
Maar dat kan je op basis van iemands koopgedrag niet vaststellen....

Je weet natuurlijk niet wat hij naast zijn exorbitante uitgaves doet. Bij mijn weten betaalt hij voor de zorg van al zijn onderdaden die daar geen cent aan hoeven bij te dragen bijvoorbeeld...zo ontplooit hij ook nog veel andere charitatieve activiteiten....iemand beoordelen op iets wat niet strookt met jouw of mijn (financieele) waarde besef is een beetje te kort door de bocht...


Ja, hier heb je wel enigszins gelijk in moet ik toegeven Maar op het moment dat iemand 177 roll royces heeft ga ik wel twijfelen aan wat zo iemand met z'n geld doet (mbt charitatieve activiteiten)


Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks -


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 03-02-2004 17:10 by Misanthrope Profiel van Misanthrope

quote:
Op 3 februari 2004 13:58 schreef attila_de_hun het volgende:
Hij zou bijv. het salaris van de half-slaven uit de Filippijnen kunnen verhogen. Geld uitgeven aan natuurbescherming etc. etc.
Kunnen de Afrikanen niet bijna hetzelfde over jou zeggen? Hij heeft toch genoeg, in plaats van cd's lekker eten, een internetverbinding enz, zou hij beter geld uit kunnen geven aan natuurbescherming, ontwikkelingssamenwerking enz.


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 03-02-2004 18:09 by Mutilator (Moderator) Profiel van Mutilatorhttp://wp.livereviewer.com/

Ik heb er geen bericht van maar zag gisteren op NOVA dat als je een rollator gebruikt je tegenwoordig er een rijbewijs voor moet halen


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 03-02-2004 18:12 by Mutilator (Moderator) Profiel van Mutilatorhttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 3 februari 2004 14:33 schreef attila_de_hun het volgende:
tegen zulke diepe filosofische punten kan ik alleen maar harde practische voorbeelden tegenover zetten:

Als jij en ik op een roestige spijker trappen roepen we allebei keihard een krachtterm (evenzo voor een arabische multimiljonair). Ten minste segmenten van de realiteit ervaren we als identiek.


Da's eerder cultuurbepaald; er zitten in India gasten die stenen p[ hun kloten laten vallen en meer van dat soort SM achtige dingen (voor hen niets sexueels trouwens maar geloofsrituelen).

[Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 03-02-2004 18:14]


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 03-02-2004 19:21 by attila_de_hun Profiel van attila_de_hun

quote:
Op 3 februari 2004 17:10 schreef Misanthrope het volgende:
Kunnen de Afrikanen niet bijna hetzelfde over jou zeggen? Hij heeft toch genoeg, in plaats van cd's lekker eten, een internetverbinding enz, zou hij beter geld uit kunnen geven aan natuurbescherming, ontwikkelingssamenwerking enz.


ja, idd bijna! Dus nog niet helemaal.




Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen