|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: vet zoiets hadden ze ook op ameland! Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
quote: Heersch! Men unite! KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks - |
|
Fucking hell, dit slaat alles qua onzinnigheid: quote: Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks - |
|
Die kerel heerscht! Hij heeft ook Ferrari 456 in STATION uitvoering voor zichzelf laten maken...niet door een tuning bedrijf maar door Ferrari zelf. In het midden-oosten is het ook zo...Je moet meerdere auto's bestellen anders denken je mede sheiks dat het niet goed met je gaat. Pa van een maat van mij werkt voor zo'n kerel in Qatar...die heeft ook een niet misse verzameling KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote:Alleen al om zulke gasten dwarw te zitten moeten we overschakelen op zonne energie. Je zult wel weer met het verwijt van jaloezie etc blabla komen maar dat is ABSOLUUT niet aan de orde. Ik vind het te decadent en walgelijk voor woorden. |
|
quote: Ik vind die Sultan gewoon humor en kan er alleen om lachen. Iedereen zijn hobby zeg maar. Jij en ik kopen veel CDs hij veel auto's....tsja... KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
Als die man het kan betalen moet hij dat zeker doen. Mij heeft hij er niet mee. Subtiel kamerolifantje |
|
quote: My thoughts exactly. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: Ik ben een paar jaar terug in Australië geweest. En idd. die mentaliteit van "vrouwen horen achter het fornuis" is daar nog sterk aanwezig. Deed een beetje vreemd aan eerlijk gezegd. Ik had ze moderner ingeschat de ozzy's. Uit liefde voor ZM. |
|
quote: Hij zou bijv. het salaris van de half-slaven uit de Filippijnen kunnen verhogen. Geld uitgeven aan natuurbescherming etc. etc. |
|
quote: Inderdaad, maar volgens mij leven die lui niet meer in de realiteit, die begrijpen niet meer waar het in het leven daadwerkelijk om draait.... Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks - |
|
quote: Waarschijnlijk omdat er niet zoiets als DE realiteit bestaat. Die is voor iedereen anders. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: Ik denk dat de realiteit ligt ergens tussen een broodmagere koe voor de deur hebben staan en 177 rolls royces voor de deur hebben staan Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks - |
|
quote: tegen zulke diepe filosofische punten kan ik alleen maar harde practische voorbeelden tegenover zetten: Als jij en ik op een roestige spijker trappen roepen we allebei keihard een krachtterm (evenzo voor een arabische multimiljonair). Ten minste segmenten van de realiteit ervaren we als identiek. |
|
quote: Ik doelde meer op het wijsgerige begrip realiteit en die is voor iedereen anders. Het is allemaal relatief.... KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: Je had tenminste door waarover ik het had Klopt, er zijn segementen van de realiteitsbeleving die voor iedereen gelijk zijn. In haar geheel is de realiteit echter anders. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: Joh echt waar ff serieus, ik bedoelde te zeggen met m'n post dat als je zoveel geld aan pure onzin uitgeeft (zo zie ik het tenminste) dat je een beetje voorbijgaat aan het feit hoe andere, minder bedeelde, mensen het op deze wereld hebben. Inleven in de realiteit van iemand anders..... Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks - |
|
quote: Maar dat kan je op basis van iemands koopgedrag niet vaststellen.... Je weet natuurlijk niet wat hij naast zijn exorbitante uitgaves doet. Bij mijn weten betaalt hij voor de zorg van al zijn onderdaden die daar geen cent aan hoeven bij te dragen bijvoorbeeld...zo ontplooit hij ook nog veel andere charitatieve activiteiten....iemand beoordelen op iets wat niet strookt met jouw of mijn (financieele) waarde besef is een beetje te kort door de bocht... KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: Ja, hier heb je wel enigszins gelijk in moet ik toegeven Maar op het moment dat iemand 177 roll royces heeft ga ik wel twijfelen aan wat zo iemand met z'n geld doet (mbt charitatieve activiteiten) Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks - |
|
quote:Kunnen de Afrikanen niet bijna hetzelfde over jou zeggen? Hij heeft toch genoeg, in plaats van cd's lekker eten, een internetverbinding enz, zou hij beter geld uit kunnen geven aan natuurbescherming, ontwikkelingssamenwerking enz. Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
Ik heb er geen bericht van maar zag gisteren op NOVA dat als je een rollator gebruikt je tegenwoordig er een rijbewijs voor moet halen The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote: Da's eerder cultuurbepaald; er zitten in India gasten die stenen p[ hun kloten laten vallen en meer van dat soort SM achtige dingen (voor hen niets sexueels trouwens maar geloofsrituelen). [Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 03-02-2004 18:14] The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote: ja, idd bijna! Dus nog niet helemaal. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina | Volgende pagina |