IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : (on)Zinnig Nieuws Deel IV Vorige pagina | Volgende pagina
Phaestus
In vino veritas
Usericon van Phaestus
Posted 06-04-2004 10:05 by Phaestus Profiel van Phaestus

quote:
Op 6 april 2004 9:10 schreef Jenje het volgende:
Ik denk dat een aantl ZM-ers volledig van de plaat gaan als het illegaal word ....


Als iets illegaal is, wil dat nog niet zeggen dat je het nergens meer kan krijgen.


"Le coeur a ses raisons que la raison ne connaît point."


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 06-04-2004 10:08 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

Maar het betere spul wordt iig erg moeilijk te krijgen, prijzen gaan omhoog. Je zult dus iig veel minder kunnen blowen ..


helmet
Smaad
Usericon van helmet
Posted 06-04-2004 10:16 by helmet Profiel van helmethttp://www.wovendarkness.com

quote:
Op 6 april 2004 10:08 schreef Jenje het volgende:
Je zult dus iig veel minder kunnen blowen ..
Ja, of zelfs helemaal niet meer kunnen betalen in het geval van de werkeloze krakers en scholieren


I'm not being rude. You're just insignificant.


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 06-04-2004 10:17 by kwelgeest Profiel van kwelgeest

quote:
Op 6 april 2004 10:08 schreef Jenje het volgende:
Maar het betere spul wordt iig erg moeilijk te krijgen, prijzen gaan omhoog. Je zult dus iig veel minder kunnen blowen ..
Valt wel mee denk ik. Het is bv een stuk makkelijker te maken dat 'hard' drug en als je de goede adresjes weet kosten een paar pilletjes ook niets. Nee het illegale sirquit wordt er gewoon groter door maar ik denk niet dat het blowen evenredig afneemt.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 06-04-2004 10:26 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

quote:
Op 6 april 2004 10:16 schreef helmet het volgende:
Ja, of zelfs helemaal niet meer kunnen betalen in het geval van de werkeloze krakers en scholieren
Worden ze misschien wat vlugger en actiever


Phaestus
In vino veritas
Usericon van Phaestus
Posted 06-04-2004 10:51 by Phaestus Profiel van Phaestus

quote:
Op 6 april 2004 10:17 schreef kwelgeest het volgende:
Valt wel mee denk ik. Het is bv een stuk makkelijker te maken dat 'hard' drug en als je de goede adresjes weet kosten een paar pilletjes ook niets. Nee het illegale sirquit wordt er gewoon groter door maar ik denk niet dat het blowen evenredig afneemt.


Inderdaad. Als ik zou willen zou ik binnen drie weken heel ZM kunnen voorzien van XTC. En als marijuana verboden wordt, gaan al die vervente blowers toch gewoon thuis telen, stuk of 10 plantjes op zolder en je kan weer even vooruit, zonder dat Eneco, Nuon of Essent zich gaan af vragen waar alle stroom naartoe gaat.


"Le coeur a ses raisons que la raison ne connaît point."


Azagthoth
One RG2550EX in the pocket!
Usericon van Azagthoth
Posted 06-04-2004 11:03 by Azagthoth Profiel van Azagthothhttp://www.playsomeguitar.com

Zodra je wiet en hasj op de illegale markt gooit dan komen er meer problemen bij dan dat je er mee oplost. Duizenden mensen die werkzaam zijn in coffeeshops verliezen hun baan, er is veel extra geld nodig om het gebruik te handhaven, toerisme naar bijvoorbeeld Amsterdam zal achteruit lopen, gevangenissen die weer voller raken. De prijs van de drugs zal omhoog gaan waardoor gebruikers eerder in de schulden zullen lopen. Het gebruik zal moeilijker te controleren zijn. Zware criminelen zullen nu een groter aandeel krijgen in de handel...

En ga zo maar door, slecht idee lijkt mij.



bor
Drommels, Drommels en nog eens Drommels
Usericon van bor
Posted 06-04-2004 11:09 by bor Profiel van bor

Ze moeten in nederland is weten wat ze willen.
Niet dat gedoogbeleid van: "jah het mag niet ,maar we laten het wel toe"

Gewoon legalizeren.

Luister maar naar dat nummer van Osdorp (geloof ik), 10 redenen om te legalizeren



We live in a world where people would rather close their eyes than ever admit that we're anything but civilized


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 06-04-2004 11:19 by kwelgeest Profiel van kwelgeest

quote:
Op 6 april 2004 10:51 schreef Phaestus het volgende:
Inderdaad. Als ik zou willen zou ik binnen drie weken heel ZM kunnen voorzien van XTC. En als marijuana verboden wordt, gaan al die vervente blowers toch gewoon thuis telen, stuk of 10 plantjes op zolder en je kan weer even vooruit, zonder dat Eneco, Nuon of Essent zich gaan af vragen waar alle stroom naartoe gaat.
3 weken is nog lang, drie dagen lijkt me reeler.


Aan legaliseren zaten ook wat nadelen, ik kan ze zo 1-2-3 niet opnoemen maar er staat me iets van bij.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


bor
Drommels, Drommels en nog eens Drommels
Usericon van bor
Posted 06-04-2004 13:18 by bor Profiel van bor

Bestrijd Het Drugsbeleid!
Er zijn belachelijk veel problemen door illegale drugs
zoals misbruikers of de maffia en gangsters en thugs
Brute moorden en diefstal, afpersing en chantage
Veel corruptie en zwendel, het verbranden van plantages
Zwaar verslaafde junkies zonder waarden of normen
en zwangere vrouwen die hun eigen babies misvormen
Mensen die O.D.-en, bad trippers die flippen
Hoeren die voor heroïne zonder rubbertjes wippen
Junks geestelijk, lichamelijk en financieel aan de grond
en goeie dealers zijn gezond en komen heel lekker rond!
Al die junkies met AIDS die toch hun naalden maar delen
Ziek en dakloos zonder weerstand, dus zo sterven er velen
Deze negativiteit is een sein van de tijd
want het is tijd voor de strijd tegen het overheidsbeleid!
Want er is een oplossing, luister met concentratie:
En dan geef ik je de voordelen van legalisatie!

REF: BESTRIJD HET HYPOCRIETE DRUGSBELEID!
En kies voor verstand, tolerantie en vrijheid!
BESTRIJD HET HYPOCRIETE DRUGSBELEID!
En maak een einde aan misbruik en criminaliteit!
BESTRIJD HET HYPOCRIETE DRUGSBELEID!
En geef ons veiligheid, kwaliteit en zekerheid!
BESTRIJD HET HYPOCRIETE DRUGSBELEID!
En streef naar legalisatie voor een betere tijd!

Tegen drugslegalisatie heersen vele vooroordelen,
maar noem mij nu maar één nadeel dan noem ik tien voordelen!
EEN! Je zet de criminaliteit buitenspel
want als er niets meer te verdienen valt dan stoppen ze wel
TWEE! Al het geld wordt dan legaal binnen gehaald
zodat er over die miljarden ook belasting wordt betaald
DRIE! Zij die al junk zijn en het niet kunnen betalen
kunnen voortaan gratis halen. Fietsendiefstal zal dalen!
VIER! De overheid kan kwaliteit garanderen
waardoor de volksgezondheid weer een stap vooruit zal marcheren
VIJF! Harddrugverkoop kan via apotheken gaan
waardoor de hardere gebruikers meteen geregistreerd staan
ZES! We kunnen zo meteen ook mooi controleren
dat één geregistreerde niet meer dope komt halen dan hij kan verteren
ZEVEN! Geen woekerprijzen maar een eerlijke handelsnatie
gepaard met begeleidingsservice en produktsinformatie
ACHT! De koffieshops kunnen nu vrijuit bestaan
zodat volwassen mensen vrij hun eigen gang kunnen gaan
NEGEN! Mensen zullen voortaan drugs bewust kopen
en legaal is ook niet stoer meer, dus het sust het meelopen
TIEN! Het wordt het einde van een hypocriet beleid
want alcohol en tabak zijn net zo slecht als illegale schijt!
Dus snap je nog waarom de de top tegen legalisatie is?
Ze hebben vast een aandeel in deze illegale biz!

ref

BESTRIJD HET DRUGSBELEID! (3x)
En legaliseer die handel voor altijd!
BESTRIJD HET DRUGSBELEID! (3x)
En eindig deze situatie voor altijd

dat was het


We live in a world where people would rather close their eyes than ever admit that we're anything but civilized


Freduk
Usericon van Freduk
Posted 06-04-2004 14:49 by Freduk Profiel van Freduk



Follow the freezing moon...


Moordlustige Hamster
Usericon van Moordlustige Hamster
Posted 06-04-2004 14:53 by Moordlustige Hamster Profiel van Moordlustige Hamster

quote:
Op 6 april 2004 11:03 schreef Azagthoth het volgende:
Zodra je wiet en hasj op de illegale markt gooit dan komen er meer problemen bij dan dat je er mee oplost. Duizenden mensen die werkzaam zijn in coffeeshops verliezen hun baan, er is veel extra geld nodig om het gebruik te handhaven, toerisme naar bijvoorbeeld Amsterdam zal achteruit lopen, gevangenissen die weer voller raken. De prijs van de drugs zal omhoog gaan waardoor gebruikers eerder in de schulden zullen lopen. Het gebruik zal moeilijker te controleren zijn. Zware criminelen zullen nu een groter aandeel krijgen in de handel...

En ga zo maar door, slecht idee lijkt mij.


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 06-04-2004 14:56 by kwelgeest Profiel van kwelgeest

@bor: ja ik laat mij meestal wel overtuigen dor een tekst van een nederhop band


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


Phaestus
In vino veritas
Usericon van Phaestus
Posted 06-04-2004 16:11 by Phaestus Profiel van Phaestus

Warem laten ze het niet bij het huidige gedoogbeleid, met die verstande dat ze af en toe controleren of de nederwiet niet te sterk wordt?
Ik neem aan dat dat ook kan.


"Le coeur a ses raisons que la raison ne connaît point."


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 07-04-2004 0:37 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

Brandstichting kerk in Almere

Meldden we jullie eerder vandaag al dat kwajongens een poging hebben gedaan een moskee in de brand te zetten, bereikt ons nu het nieuws dat ook kerken niet meer veilig zijn in ons kleine kikkerlandje. In de nacht van zaterdag op zondag is door nog onbekenden brand gesticht in het kerkcentrum De Zuiderpoort in Almere. Hierbij brandde de crècheruimte uit, en liepen de kerk- en bijzalen rook- en roetschade op.

De brand ontstond door het naar binnen gooien van een brandbaar voorwerp door een stukgeslagen ruit achter de kerkzaal. Het zaaltje is voor het grootste deel uitgebrand. Kosteres A.H. van Atten was op het moment van de brand niet aanwezig in het centrum. "Om zes uur 's ochtends werd ik door de brandweer uit bed gebeld, dat er wéér brand was.

Het is namelijk niet de eerste keer dat De Zuiderpoort is slachtoffer is van kwajongensstreken. Het incident van afgelopen weekend is de derde in een reeks van brandbomaanslagen op het kerkcentrum. "Er zit blijkbaar een groepering achter die iets tegen christelijke kerken heeft, anders weet ik het ook niet te verklaren."

De kerk laat zich er niet op zijn kop zitten. Intussen zijn rigoureuze maatregelen genomen om eventuele nieuwe brandstichtingen te voorkomen. “We zetten hekken voor de ramen, en afrasteringen op het dak om te voorkomen dat er mensen opklimmen. Het is treurig dat het moet, want de kerk wordt op deze manier een vesting.”

Een woordvoerder van de politie Almere liet gisteren weten dat er een onderzoek zal worden ingesteld naar de toedracht van de brandstichting. Dit zal gebeuren door middel van sporen die de technische recherche de morgen na de brandstichting heeft gevonden.

een van de reacties:
Anti-christenen ofzo lijkt me ook nog wel een optie, in sommige kringen van viking/death etc./metal schijnt het heel stoer te zijn kerken in de fik te steken.


beter een moskee in de hens dan een kerk


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Manifest
Jus ad bellum, inshallah!
Usericon van Manifest
Posted 07-04-2004 0:41 by Manifest Profiel van Manifest

Inderdaad onzinnig nieuws


F*ck hippies


Immortella
Only the good die young!
Usericon van Immortella
Posted 07-04-2004 0:55 by Immortella Profiel van Immortella

Vooral dat laatste zinnetje..


..."Hate can only create more hate"...


MBMarduk
Este usuario está muerto. Q.E.P.D.
Usericon van MBMarduk
Posted 07-04-2004 1:36 by MBMarduk Profiel van MBMarduk

quote:
Op 7 april 2004 0:37 schreef ElitE het volgende:
Brandstichting kerk in Almere

Meldden we jullie eerder vandaag al dat kwajongens een poging hebben gedaan een moskee in de brand te zetten, bereikt ons nu het nieuws dat ook kerken niet meer veilig zijn in ons kleine kikkerlandje. In de nacht van zaterdag op zondag is door nog onbekenden brand gesticht in het kerkcentrum De Zuiderpoort in Almere. Hierbij brandde de crècheruimte uit, en liepen de kerk- en bijzalen rook- en roetschade op.

De brand ontstond door het naar binnen gooien van een brandbaar voorwerp door een stukgeslagen ruit achter de kerkzaal. Het zaaltje is voor het grootste deel uitgebrand. Kosteres A.H. van Atten was op het moment van de brand niet aanwezig in het centrum. "Om zes uur 's ochtends werd ik door de brandweer uit bed gebeld, dat er wéér brand was.

Het is namelijk niet de eerste keer dat De Zuiderpoort is slachtoffer is van kwajongensstreken. Het incident van afgelopen weekend is de derde in een reeks van brandbomaanslagen op het kerkcentrum. "Er zit blijkbaar een groepering achter die iets tegen christelijke kerken heeft, anders weet ik het ook niet te verklaren."

De kerk laat zich er niet op zijn kop zitten. Intussen zijn rigoureuze maatregelen genomen om eventuele nieuwe brandstichtingen te voorkomen. “We zetten hekken voor de ramen, en afrasteringen op het dak om te voorkomen dat er mensen opklimmen. Het is treurig dat het moet, want de kerk wordt op deze manier een vesting.”

Een woordvoerder van de politie Almere liet gisteren weten dat er een onderzoek zal worden ingesteld naar de toedracht van de brandstichting. Dit zal gebeuren door middel van sporen die de technische recherche de morgen na de brandstichting heeft gevonden.

een van de reacties:
Anti-christenen ofzo lijkt me ook nog wel een optie, in sommige kringen van viking/death etc./metal schijnt het heel stoer te zijn kerken in de fik te steken.


beter een moskee in de hens dan een kerk

ROBIN! ELMAR! MELDEN!


helmet
Smaad
Usericon van helmet
Posted 07-04-2004 9:06 by helmet Profiel van helmethttp://www.wovendarkness.com

Verzekeraars leveren onveilige rollators

Vorig jaar hebben vier zorgverzekeraars relatief dure rollators geleverd die niet aan de veiligheidsnormen voldoen. Een aantal van deze rollaters was niet voorzien van een GZ-veiligheidskeurmerk. Dit is gebleken uit de cijfers van ouderenorganisatie ANBO.

De rollators worden door verzekeraars tegelijkertijd ingekocht bij fabrikanten. Dit om de prijs laag te houden. Er is daarom een beperkte keuze en het aanbod is daardoor niet altijd geschikt voor elke gebruiker.

Momenteel zijn er in ons land 300.000 rollators in gebruik. Ongeveer 80 procent komt van verzekeraars. Jaarlijks krijgen ongeveer 1000 gebruikers een ongeluk met een rollator.

Bron: Fok!

Oppassen dus, Jenje! Voor je het weet doe je een miskoop!


I'm not being rude. You're just insignificant.


BlueDuck
Hail Jesmurfa!
Usericon van BlueDuck
Posted 07-04-2004 11:02 by BlueDuck Profiel van BlueDuck

Gevangene rukt oog uit

Een Amerikaanse gevangene - die zijn zoontje, echtgenote en stiefdochtertje zou hebben vermoord - heeft vorige week in zijn cel een van zijn ogen uitgetrokken op basis van een bijbelcitaat. Dit meldde de gevangenisautoriteiten gisteren.

De gevangene, Andre Thomas, rukte afgelopen vrijdag in zijn cel met zijn handen een van zijn ogen uit zijn kas. Terwijl hij dit deed citeerde hij een vers uit het evangelie van Marcus (9:47). "En indien uw oog u tot zonde zou verleiden, ruk het uit. Het is beter, dat gij met één oog het Koninkrijk Gods binnengaat, dan dat gij met twee ogen in de hel geworpen wordt."

De gedetineerde werd naar het ziekenhuis gebracht, maar het in ijs bewaarde oog kon niet meer opnieuw worden bevestigd. Inmiddels is Thomas weer overgebracht naar de gevangenis, waarin hij in een dwangbuis verblijft.

Andre Thomas wordt er van verdacht op 26 maart jongstleden zijn vierjarige zoon en zijn twintigjarige echtgenote en haar éénjarige dochtertje hebben vermoord omdat deze haar verlaten zou hebben. Hierbij sneed hij de harten van de drie uit. Twee zijn er in Thomas' huis gevonden. De man gaf zichzelf aan bij de politie.

Bron: Fok.nl



Ik begrijp wat je bedoeld, het is ook goed dat je het zegt, maar daar gaat het nu niet om.


Leviathanica
Usericon van Leviathanica
Posted 07-04-2004 11:09 by Leviathanica Profiel van Leviathanicahttp://www.youtube.com/user/Craptavaganza

Wat een eikel!


Iedereen heeft recht op mijn mening.


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 07-04-2004 14:21 by attila_de_hun Profiel van attila_de_hun

Tekent allen deze belangrijke petitie!!!


Een man uit New York, Steven Weinstock, is een petitie begonnen tegen zoekmachine Google. Hij vindt het niet fijn dat als je de zoekterm 'jew' bij Google intikt je ook een aantal verwijzingen naar antisemitische sites krijgt.

Volgens de man zou bijvoorbeeld het eerste resultaat als men zoekt op 'jew' de anti-Joodse site 'Jew Watch geven', hier is dat het tweede resultaat. Ook zijn er resultaten met propaganda voor 'The Passion of the Christ', de nieuwste film van Mel Gibson. Die film, waarover de laatste tijd wel meer te doen is, is ook als een antisemitische film betiteld.

Weinstock hoopt met zijn actie 50.000 handtekeningen te verzamelen om zo de mensen achter Google te bewegen antisemitische sites niet zo prominent weer te geven. Enkele duizenden mensen hebben inmiddels al getekend.


Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 07-04-2004 14:33 by Valorian (Redacteur) Profiel van Valorian

Geen zin om terug te lezen, dus wie weet is het al vermeld, maar toch:

- Bill Gates is (waarschijnlijk) niet meer de rijkste mens ter wereld. Hij is ingehaald door een Ikea figuur die op dit moment qua vermogen met ik geloof 53 miljard (als je het snel zegt lijkt het niets ) ruim 6 miljard boven Gates zou zitten.

En als we het toch over getallen met 9 nullen hebben:

- JSF valt 36 miljard duurder uit dan begroot .. ..



Je Moeder
Usericon van Je Moeder
Posted 07-04-2004 14:39 by Je Moeder Profiel van Je Moederhttp://www.rtl.nl/huistuinkeuken/eigenhuisentuin/

quote:
Op 7 april 2004 0:37 schreef ElitE het volgende:
Brandstichting kerk in Almere

Meldden we jullie eerder vandaag al dat kwajongens een poging hebben gedaan een moskee in de brand te zetten, bereikt ons nu het nieuws dat ook kerken niet meer veilig zijn in ons kleine kikkerlandje. In de nacht van zaterdag op zondag is door nog onbekenden brand gesticht in het kerkcentrum De Zuiderpoort in Almere. Hierbij brandde de crècheruimte uit, en liepen de kerk- en bijzalen rook- en roetschade op.

De brand ontstond door het naar binnen gooien van een brandbaar voorwerp door een stukgeslagen ruit achter de kerkzaal. Het zaaltje is voor het grootste deel uitgebrand. Kosteres A.H. van Atten was op het moment van de brand niet aanwezig in het centrum. "Om zes uur 's ochtends werd ik door de brandweer uit bed gebeld, dat er wéér brand was.

Het is namelijk niet de eerste keer dat De Zuiderpoort is slachtoffer is van kwajongensstreken. Het incident van afgelopen weekend is de derde in een reeks van brandbomaanslagen op het kerkcentrum. "Er zit blijkbaar een groepering achter die iets tegen christelijke kerken heeft, anders weet ik het ook niet te verklaren."

De kerk laat zich er niet op zijn kop zitten. Intussen zijn rigoureuze maatregelen genomen om eventuele nieuwe brandstichtingen te voorkomen. “We zetten hekken voor de ramen, en afrasteringen op het dak om te voorkomen dat er mensen opklimmen. Het is treurig dat het moet, want de kerk wordt op deze manier een vesting.”

Een woordvoerder van de politie Almere liet gisteren weten dat er een onderzoek zal worden ingesteld naar de toedracht van de brandstichting. Dit zal gebeuren door middel van sporen die de technische recherche de morgen na de brandstichting heeft gevonden.

een van de reacties:
Anti-christenen ofzo lijkt me ook nog wel een optie, in sommige kringen van viking/death etc./metal schijnt het heel stoer te zijn kerken in de fik te steken.


beter een moskee in de hens dan een kerk


yeah buyrn!!



Iskariot
Vulgaris Magistralis
Usericon van Iskariot
Posted 08-04-2004 12:48 by Iskariot Profiel van Iskariot

Justitie wil porno en voetbal op tv in cel weren

Uitgegeven: 8 april 2004 11:37
DEN HAAG - In een poging de kosten van gevangenissen te beperken overweegt het Ministerie van Justitie abonnementen op betaalzenders op te zeggen. Dat zou betekenen dat gevangenen in hun cel niet langer naar Canal+ zouden kunnen kijken.

Een woordvoerder van het ministerie liet donderdag weten dat nog geen beslissing is genomen. Het ministerie heeft een contract als grootverbruiker met de betaalzender. Gedetineerden kunnen tegen betaling de beschikking krijgen over de diensten van de betaalzender, die veel sport, speelfilms en porno biedt.


Canal+ in de bak, dacht dat zitten een straf moest zijn


[Dit bericht is gewijzigd door Iskariot op 08-04-2004 12:50]


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen