|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Hmmm Trek deze gedachte door en generaliseer tot de stelling dat alle sporters domme spierbundels zijn [Voetballers en vechtsportfiguren in het bijzonder] |
|
boxers hebben toch ook het hersenvolume van een kippenei? omdat het helemaal verrot is geslagen ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Dit kan ook als het definieve bewijs gezien worden voor de stelling dat een dergelijke bolide als "verlengstuk" dient |
|
Net op het nieuws; Amsterdam-noord wil probleemfamilies in containers aan de rand van de stad plaatsen. Heerschend plan. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Hopelijk van die containers die makkelijk opstapelbaar zijn... |
|
quote:Of grijze, en aan het begin van elke nieuwe week legen. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote: Mijn foot long schlong heeft geen verlenging nodig. Dat weet je schat. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
Hehehe, he said schlong.. hehe Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html |
|
Kerry begint reclameoffensief op tv *************************************** NEW YORK De Amerikaanse Democratische presidentskandidaat John Kerry is een tv-offensief begonnen dat hem $ 25 mln kost.In negentien staten wordt Kerry in de 60 seconden lange reclamespots als oorlogsheld en sterke leider neergezet. President Bush heeft de afgelopen twee maanden voor $ 60 mln aan reclamespots uitgezonden.Kerry,die minder geld heeft dan zijn Republikeinse rivaal,heeft na zijn nominatie veel tijd besteed aan het spekken van zijn campagnekas. De investeerder Warren Buffett en de Apple-topman Steve Jobs zijn tot het campagneteam van Kerry toegetreden.Zij adviseren hem op economisch terrein. Voor de voorstanders van Kerry, het uiten van kritiek op de uitgaves van Bush in de campagne zijn hypocriet, aangezien Kerry zelf ook bakken met geld overboord gooit. Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
quote:Tsja. Ik ken hier ook een partij die in verkiezingstijd nagenoeg alle reclamezendtijd (met name op de HMG-zenders) opkocht. "En nu is het genoeg!" Was het maar genoeg dan hadden we hier al die reclames niet gehad. Een kunst die ze perfect uit Amerika hebben afgekeken alwaar men prima doorheeft dat de simpelste zielen zich nog altijd enorm goed weten te laten beinvloeden door TV-reclames. Kerry heeft geen andere keuze en aangezien reclamezendtijd behoorlijk wat geld kost is het zeker niet goedkoop. Wel tof trouwens dat Steve Jobs in het campagneteam zit. Dat zou wellicht wel een goede minister van economische zaken kunnen worden. |
|
quote: KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: nu.nl Die achterbakse vrouwmenschen ook.... Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
wie geeft er nou zijn telefoon aan zijn partner. Net als van die mensen die elkaars e-mailadres inkunnen... Doen we mooi niet aan mee |
|
quote: Dit heeft mij ooit wat problemen opgeleverd, ja. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: Als ik bijvoorbeeld ga douchen of zo neem ik mijn GSM niet mee...... KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: haha!! sloerie |
|
Ik stop hem altijd in mijn reet, is nog leuk ook als je gebeld wordt en niemand komt eraan verder. Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
|
quote: het schijnt dat je hem verwijderd vlak voor het orgasme het extra prettig is |
|
quote: *troost* |
|
quote: Dat schijnt helemaal niet, dat is de trillende, lillende, klaargekomen realiteit. Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
|
quote:He, ik heb gister een gsm gekocht, en dit stit allemaal niet in het boekje??? |
|
quote: Schijt aan? |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina | Volgende pagina |