IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : (on)Zinnig Nieuws Deel IV Vorige pagina | Volgende pagina
MBMarduk
Este usuario está muerto. Q.E.P.D.
Usericon van MBMarduk
Posted 21-01-2004 15:52 by MBMarduk Profiel van MBMarduk

.


[Dit bericht is gewijzigd door MBMarduk op 21-01-2004 16:20]


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 21-01-2004 16:19 by Chelman Profiel van Chelman

kijk 5 of 6 posts hiervoor.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 21-01-2004 17:23 by Chelman Profiel van Chelman

quote:

ROTTERDAM - Personen die in Rotterdam met een Mercedes naar de sociale dienst rijden om hun bijstand op te halen, lopen het risico de uitkering te verliezen. In het zogeheten 'autoproject' volgden ambtenaren in 2003 de gangen van 32 klanten met een dure auto. Negenmaal werd de uitkering stopgezet, drie keer volgde een strafrechtelijk onderzoek.

Dat zei woensdag M. Toet, de nieuwe directeur van de Rotterdamse Dienst Sociale Zaken en Werkgelegenheid. "Het is misschien een klein project, maar we geven wel een belangrijk signaal dat fraude niet loont." Het initiatief krijgt dit jaar een vervolg.





KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


robbemans
Snakeman
Usericon van robbemans
Posted 21-01-2004 17:25 by robbemans Profiel van robbemanshttp://www.snakes-reptiles.com

OH YEAH justice die negers hun benz en bmw afpakken en uitkering weg


Internet is gaaf, ik kan mensen blokkeren, bannen en deleten!! | http://www.brutal-network.nl | http://www.snakes-reptiles.com


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 21-01-2004 17:54 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

quote:
Op 21 januari 2004 17:23 schreef Chelman het volgende:

Whahahaha en daar komen ze nu pas achter.
Godtegod wat is de nederlandse ambetnarij toch traag als dikke stront tegen de heuvel op


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 21-01-2004 18:22 by ghoulliette Profiel van ghoulliette

quote:
Op 21 januari 2004 17:23 schreef Chelman het volgende:


wat dacht je van Arnhem, hebben ze na jaren frauderende prostituees aangepakt. Naast het hoereren vingen ze ook een uitkering moeten nu de 127.000 eurie terug betalen die ze van de gemeente Arnhem ontvangen hebben


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 21-01-2004 18:23 by Chelman Profiel van Chelman

quote:
Op 21 januari 2004 18:22 schreef ghoulliette het volgende:
wat dacht je van Arnhem, hebben ze na jaren frauderende prostituees aangepakt. Naast het hoereren vingen ze ook een uitkering moeten nu de 127.000 eurie terug betalen die ze van de gemeente Arnhem ontvangen hebben


toppie

alleen hadden ze dat eerder moeten aanpakken.

Ik ben geen verzorgingsstaat fanaat zoals wellicht bekend maar ik kan er enigszins mee leven. De fraudeurs mogen ze van mij ritueel slachten.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 21-01-2004 18:53 by Snaack Profiel van Snaack

quote:
Op 21 januari 2004 17:23 schreef Chelman het volgende:



HEERSCH

Van mij mogen ze ook a.s.a.p. starten met het player-plukken project

Wel weer jammer dat ze hier een jaar of.. zeg 15 te laat mee begonnen zijn..

[dood@PvdA R'dam]


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 21-01-2004 19:58 by ghoulliette Profiel van ghoulliette

quote:
Op 21 januari 2004 18:23 schreef Chelman het volgende:
toppie

alleen hadden ze dat eerder moeten aanpakken.

Ik ben geen verzorgingsstaat fanaat zoals wellicht bekend maar ik kan er enigszins mee leven. De fraudeurs mogen ze van mij ritueel slachten.

Weet je wat ze moeten afschaffen--> Huursubsidies!
Als je geen geld hebt moet je niet boven je stand gaan wonen GVD. Door alle huursubsidies en te weinig goedkope (huur)nieuwbouw is het gewoon klote om als starter aan iets te komen


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 21-01-2004 19:59 by Chelman Profiel van Chelman

quote:
Op 21 januari 2004 19:58 schreef ghoulliette het volgende:
Weet je wat ze moeten afschaffen--> Huursubsidies!
Als je geen geld hebt moet je niet boven je stand gaan wonen GVD.


Dat ik ooit een dag zou meemaken dat je iets zo liefs zou zeggen!

Dat roep ik al jaren.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 21-01-2004 20:01 by ghoulliette Profiel van ghoulliette

*denkt erover om het terug te nemen*


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 21-01-2004 20:04 by Snaack Profiel van Snaack

Ghoulliete, je moet geroyeerd worden als lid van de SP


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 21-01-2004 20:14 by ghoulliette Profiel van ghoulliette

quote:
Op 21 januari 2004 20:04 schreef Snaack het volgende:
Ghoulliete, je moet geroyeerd worden als lid van de SP

niettus, ik zie gewoon een betere oplossing voor de minderbedeelde (en voor de rest van nederland)


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 21-01-2004 20:20 by Snaack Profiel van Snaack

quote:
Op 21 januari 2004 20:14 schreef ghoulliette het volgende:
niettus, ik zie gewoon een betere oplossing voor de minderbedeelde (en voor de rest van nederland)


Principieel ben ik het met jou en Chelman eens (ookal zijn jullie er beiden voor een andere reden voor.. )

Maarruh, heel die huursubsidie is dankzij de woningnood onmisbaar geworden.. Er zijn gewoon niet genoeg cheap-ass huizen..


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 21-01-2004 22:33 by ghoulliette Profiel van ghoulliette

quote:
Op 21 januari 2004 20:20 schreef Snaack het volgende:
Principieel ben ik het met jou en Chelman eens (ookal zijn jullie er beiden voor een andere reden voor.. )

Maarruh, heel die huursubsidie is dankzij de woningnood onmisbaar geworden.. Er zijn gewoon niet genoeg cheap-ass huizen..

daarom moeten ze die ook meer bij bouwen, en dan niet allemaal in buiten wijken zodat je ghetto's krijgt. Er moeten meer "gemengde wijken" komen. Niet zoals nu als we een wijk bouwen 2000 huizen van het zelfde type met dezelfde hoge prijs.

maar goed wie ben ik....


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 21-01-2004 22:57 by Chelman Profiel van Chelman

Gemengde wijken zijn kut. Ze drijven de mensen die zich wat meer kunnen veroorloven weg en de duurdere huizen in zo'n wijk gaan omlaag in prijs. Zonde.

Ze moeten het e.e.a. flexibiliseren. Een projectontwikkelaar gaat zich niet aan goedkope woningen wagen als hij weet dat ongeveer 25% van zijn kosten aan bureaucratische, door de gemeente/overheid rompslomp opgaat. Zijn rendement slinkt en is het niet meer interessant daarom kiest zo'n ontwikkelaar voor de duurdere segmenten. De bureaucratiekosten zijn gelijk maar de opbrengsten hoger.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Beli Mawr
Great god Cernunnos, return to Earth again!
Usericon van Beli Mawr
Posted 21-01-2004 23:05 by Beli Mawr (Moderator) Profiel van Beli Mawrhttp://www30.brinkster.com/belimawr

quote:
Op 20 januari 2004 11:33 schreef Klei het volgende:
In de categorie prutsers het volgende:

Meisje overlijdt na 'Jackass' stunt

Afgelopen zaterdag besloot een groep tieners in Marysville, Californië, een stunt na te doen die ze in het MTV programma 'Jackass' hadden gezien. Op een speelterreintje bevestigden ze een touw tussen een draaimolen en een pickup truck. Door de draaimolen daarna te draaien, werd het touw als bij een jojo om het speeltoestel gewonden. Als de truck vervolgens ging rijden, zou de draaimolen een slinger krijgen.

Het zestienjarige meisje, Bobbi MacKinnon, kwam om het leven toen ze meer dan 22 meter ver werd geworpen en buiten het veldje op de straat neerkwam. "Ik kan niet begrijpen hoe het zo heeft kunnen gebeuren", zei Bobbi's vriendin, Tammy Banta. Volgens de jongeren was de stunt hetzelfde als in 'Jackass' alleen hadden ze het touw twee keer rond de draaimolen gewonden om het sneller te laten gaan.

De show waarschuwt kijkers nadrukkelijk om de stunts niet na te doen. De grootmoeder van het omgekomen meisje vindt dit niet genoeg. "Het publiek waarop de show is gericht let daar niet op. Ze schenken er geen aandacht aan. 'Don't try this at home'. Ja vast.. ik bedoel als zij het kunnen, kunnen wij het ook." De afgelopen jaren zijn al verschillende tieners om het leven gekomen of gewond geraakt terwijl ze stunts uit de show probeerden na te spelen.

Gisteren werd er in het park, waar MacKinnon om het leven kwam, door vrienden een kleine herdenking gehouden. Het is nog niet duidelijk of er ook strafrechtelijke stappen tegen de tieners zullen worden genomen



Programma's als Jackass moeten van de kabel verbannen worden, wie haalt het er nu in zijn hoofd om zo'n zaken te tonen, dat is toch zuiveruit aanleiding geven tot.
quote:
Op 20 januari 2004 11:33 schreef Klei het volgende:

Brandwonden na mislukte bungee stunt

Een man is gewond geraakt toen een stunt met een bungeekoord van een brug in Bristol, Engeland, verkeerd ging. Getuigen zagen de man over de railing van de 75 meter hoge Clifton Suspension Bridge klimmen en naar beneden springen. Terwijl hij aan het elastiek hing vatte hij vlam om even later in het water te vallen.

"Hij liep de brug over en maakte zich vast", vertelt een ooggetuige. "Na de sprong zette hij zichzelf in brand en probeerde toen het touw door te snijden. Zijn mes was echter bot, dus duurde het meer dan twintig seconden voordat hij in het water viel en weg zwom."

De man is met eerstegraads verbrande longen opgenomen in het plaatselijke ziekenhuis en inmiddels naar een brandwondencentrum verplaatst. Volgens de politie is zijn toestand niet levensbedreigend. Een woordvoerder verklaarde dat het hele incident erg schokkend was voor de aanwezige bezoekers en het personeel van de brug. Desalniettemin wenste hij de man veel beterschap toe.

Bron: www.fok.nl

Tja, bad luck, maar ik heb er geen meelijden mee, hij moet het maar weten.


Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 21-01-2004 23:07 by Chelman Profiel van Chelman

quote:
Op 21 januari 2004 23:05 schreef beli mawr het volgende:
Programma's als Jackass moeten van de kabel verbannen worden, wie haalt het er nu in zijn hoofd om zo'n zaken te tonen, dat is toch zuiveruit aanleiding geven tot.



Dan moet je ook metal verbieden. Dat geeft ook 'aanleiding' tot allerlei kwade zaken.

Mensen kunnen nog zelf beslissen wat ze doen. Ik heb heel vaak met vrienden erover gehad dat wij eigenlijk dom zijn geweest dat we onze stunts tijdens vakanties niet filmden anders waren we allang binnen.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


filosofem
Usericon van filosofem
Posted 21-01-2004 23:08 by filosofem Profiel van filosofem

quote:
Op 21 januari 2004 23:05 schreef beli mawr het volgende:
Programma's als Jackass moeten van de kabel verbannen worden, wie haalt het er nu in zijn hoofd om zo'n zaken te tonen, dat is toch zuiveruit aanleiding geven tot.




Zoals mijn moeder dan altijd placht te zeggen: als iemand in de sloot springt, spring jij er dan ook in?


Beli Mawr
Great god Cernunnos, return to Earth again!
Usericon van Beli Mawr
Posted 21-01-2004 23:15 by Beli Mawr (Moderator) Profiel van Beli Mawrhttp://www30.brinkster.com/belimawr

quote:
Op 21 januari 2004 23:07 schreef Chelman het volgende:
Dan moet je ook metal verbieden. Dat geeft ook 'aanleiding' tot allerlei kwade zaken.


Bij metal draait alles nog om de muziek, bij Jackass draait alles rond die filmpjes.


Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 21-01-2004 23:16 by ghoulliette Profiel van ghoulliette

quote:
Op 21 januari 2004 22:57 schreef Chelman het volgende:
Gemengde wijken zijn kut. Ze drijven de mensen die zich wat meer kunnen veroorloven weg en de duurdere huizen in zo'n wijk gaan omlaag in prijs. Zonde.

Ze moeten het e.e.a. flexibiliseren. Een projectontwikkelaar gaat zich niet aan goedkope woningen wagen als hij weet dat ongeveer 25% van zijn kosten aan bureaucratische, door de gemeente/overheid rompslomp opgaat. Zijn rendement slinkt en is het niet meer interessant daarom kiest zo'n ontwikkelaar voor de duurdere segmenten. De bureaucratiekosten zijn gelijk maar de opbrengsten hoger.

Maar jij denkt niet dat wanneer je goedkope wijken gaat bouwen je ghetto's krijgt?

Ik bedoel trouwens niet dat je de rijkste en de armste bij elkaar moet zetten. De verschillen moeten wel gradueel zijn.

ik denk trouwens dat wanneer de huursubsidies opgeheven worden de overheid genoeg geld heeft om projectonwtuikkelaars te betalen. helemaal als deze ook de duurdere projecten in handen krijgen als "deal". Of valt dat onder fraude, nee toch?


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 21-01-2004 23:17 by Chelman Profiel van Chelman

quote:
Op 21 januari 2004 23:15 schreef beli mawr het volgende:
Bij metal draait alles nog om de muziek, bij Jackass draait alles rond die filmpjes.


Your point being.....


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 21-01-2004 23:20 by Chelman Profiel van Chelman

quote:
Op 21 januari 2004 23:16 schreef ghoulliette het volgende:
Maar jij denkt niet dat wanneer je goedkope wijken gaat bouwen je ghetto's krijgt?

Ik bedoel trouwens niet dat je de rijkste en de armste bij elkaar moet zetten. De verschillen moeten wel gradueel zijn.

ik denk trouwens dat wanneer de huursubsidies opgeheven worden de overheid genoeg geld heeft om projectonwtuikkelaars te betalen. helemaal als deze ook de duurdere projecten in handen krijgen als "deal". Of valt dat onder fraude, nee toch?


Dat met die 'deal' weet ik niet zeker. De regelgeving is een beetje vaag.

Ik denk niet dat je ghetto's krijgt. Ghetto's worden niet gevormd door mensen met weinig geld die naast elkaar wonen. Eigenlijk neem ik aanstoot aan een dergelijke opvatting aangezien je eigenlijk zegt: 'Arme mensen kunnen zich niet in toom houden daar hebben ze wat rijken voor nodig'. Een streng, rechtvaardig en BOVENAL consequent beleid van politie, justitie en private organisaties alsook een terugkeer van sociale controle zijn volgens mij veel belangrijker bij het tegengaan van ghetto's. Niet om cliche te klinken maar het is dat befaamde normen en waarden verhaal...


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 21-01-2004 23:52 by ghoulliette Profiel van ghoulliette

quote:
Op 21 januari 2004 23:20 schreef Chelman het volgende:
Dat met die 'deal' weet ik niet zeker. De regelgeving is een beetje vaag.

Ik denk niet dat je ghetto's krijgt. Ghetto's worden niet gevormd door mensen met weinig geld die naast elkaar wonen. Eigenlijk neem ik aanstoot aan een dergelijke opvatting aangezien je eigenlijk zegt: 'Arme mensen kunnen zich niet in toom houden daar hebben ze wat rijken voor nodig'. Een streng, rechtvaardig en BOVENAL consequent beleid van politie, justitie en private organisaties alsook een terugkeer van sociale controle zijn volgens mij veel belangrijker bij het tegengaan van ghetto's. Niet om cliche te klinken maar het is dat befaamde normen en waarden verhaal...

Ik weet niet, ik denk dat lage opleiding en armoe veelal samenhangen, en nu zijn volgens mij de meeste bajus klanten niet bepaald hoog opgeleid...


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 22-01-2004 0:19 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

quote:
Op 21 januari 2004 23:05 schreef beli mawr het volgende:
Programma's als Jackass moeten van de kabel verbannen worden, wie haalt het er nu in zijn hoofd om zo'n zaken te tonen, dat is toch zuiveruit aanleiding geven tot.


quote:
Tja, bad luck, maar ik heb er geen meelijden mee, hij moet het maar weten.

die 2 van jouw passen best goed onder elkaar
censuur is nog erger als een paar debielen die wat aan het uitproberen zijn.


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen