IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : (on)Zinnig Nieuws Deel IV Vorige pagina | Volgende pagina
Azagthoth
One RG2550EX in the pocket!
Usericon van Azagthoth
Posted 17-02-2004 11:52 by Azagthoth Profiel van Azagthothhttp://www.playsomeguitar.com

Een literaire nachtmerrie.

http://www.nu.nl/news.jsp?n=277909&c=50



Lone-Dragon
peace
Usericon van Lone-Dragon
Posted 17-02-2004 12:37 by Lone-Dragon Profiel van Lone-Dragon

quote:
Op 17 februari 2004 11:52 schreef Azagthoth het volgende:
Een literaire nachtmerrie.

http://www.nu.nl/news.jsp?n=277909&c=50


maar wel makkelijk als je nie zo snel kun typen .

t word alleen wel lastig als je voor school iets moet typen en je schrijft het in msn afkortingen. mn leraren begrijpen het gewoon niet. kunnen die lui ook nie eens wat leren?


voer geen oorlog, voer de eendjes


Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 17-02-2004 12:39 by Valorian (Redacteur) Profiel van Valorian

quote:
Op 17 februari 2004 12:37 schreef Lone-Dragon het volgende:
maar wel makkelijk als je nie zo snel kun typen .

t word alleen wel lastig als je voor school iets moet typen en je schrijft het in msn afkortingen. mn leraren begrijpen het gewoon niet. kunnen die lui ook nie eens wat leren?


Lol.. leer gewoon sneller typen, daar is iedereen bij gebaat.. ik zit nu op zo'n 300 aanslagen per minuut geloof ik.


campske666
Usericon van campske666
Posted 17-02-2004 12:41 by campske666 Profiel van campske666

quote:
bijvoorbeeld kuzziezz = kusjes, zupperr = super, greetz = groeten


Hierna werd ik te misselijk om verder te lezen.


Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 17-02-2004 12:43 by Valorian (Redacteur) Profiel van Valorian

Ik heb het stuk niet gelezen, maar de hierboven genoemde msn-afkortingen zijn toch niet echt afkortingen? 2 v/d 3 zijn zelfs langer..... de logica van de laatste generatie?


campske666
Usericon van campske666
Posted 17-02-2004 12:44 by campske666 Profiel van campske666

Als et moar cewl is !!


Lone-Dragon
peace
Usericon van Lone-Dragon
Posted 17-02-2004 12:59 by Lone-Dragon Profiel van Lone-Dragon

quote:
Op 17 februari 2004 12:44 schreef campske666 het volgende:
Als et moar cewl is !!


en jij hebt dus door waar het over gaat.


voer geen oorlog, voer de eendjes


Azagthoth
One RG2550EX in the pocket!
Usericon van Azagthoth
Posted 17-02-2004 13:02 by Azagthoth Profiel van Azagthothhttp://www.playsomeguitar.com

quote:
Op 17 februari 2004 12:37 schreef Lone-Dragon het volgende:
maar wel makkelijk als je nie zo snel kun typen .

t word alleen wel lastig als je voor school iets moet typen en je schrijft het in msn afkortingen. mn leraren begrijpen het gewoon niet. kunnen die lui ook nie eens wat leren?


Als het aan mij ligt stellen ze weer lijfstraffen in voor dat soort figuren.



Lone-Dragon
peace
Usericon van Lone-Dragon
Posted 17-02-2004 13:04 by Lone-Dragon Profiel van Lone-Dragon

alsof dat zou helpen
bring on the pain


voer geen oorlog, voer de eendjes


Azagthoth
One RG2550EX in the pocket!
Usericon van Azagthoth
Posted 17-02-2004 13:04 by Azagthoth Profiel van Azagthothhttp://www.playsomeguitar.com

Shocktherapie werkt, tenminste, het is een goede symptomen bestrijding.



campske666
Usericon van campske666
Posted 17-02-2004 13:09 by campske666 Profiel van campske666

quote:
Op 17 februari 2004 12:59 schreef Lone-Dragon het volgende:
en jij hebt dus door waar het over gaat.



AbSoLuUt, danzij mijn neefke van van VEEEEEEEEERTTTTTIIIIIIIIIEEEEEEEEEEENNNNNN, kan ik dit soort dingeu dagelijcs meemakken op mein EM -Es -En.
VeT mAn









Lone-Dragon
peace
Usericon van Lone-Dragon
Posted 17-02-2004 13:12 by Lone-Dragon Profiel van Lone-Dragon

quote:
Op 17 februari 2004 13:04 schreef Azagthoth het volgende:
Shocktherapie werkt, tenminste, het is een goede symptomen bestrijding.


nooit geprobeert, kan we leuk zijn.



voer geen oorlog, voer de eendjes


Iskariot
Vulgaris Magistralis
Usericon van Iskariot
Posted 17-02-2004 20:02 by Iskariot Profiel van Iskariot

Schwarzenegger wil 'rook-plein'

Uitgegeven: 17 februari 2004 07:32
Laatst gewijzigd: 17 februari 2004 08:11
SACRAMENTO/LONDEN - Op last van de nieuwe gouverneur van Californië, Arnold Schwarzenegger, zal een deel van het dak van het capitool in Sacramento gesloopt worden. De voormalige filmster en befaamd liefhebber van stevige sigaren, wil een 'rook-plein' hebben. Het dak van het parlementsgebouw moet wijken, zodat de rookplek niet in strijd is met de strenge anti-rookwetten van de staat.

Op het plein moeten mensen ook een drankje kunnen nuttigen, maar dat zorgde voor een probleem. Sinds 1995 is het in de staat verboden in restaurants te roken. Drie jaar later volgde een rookverbod voor café's. Door een deel van het dak te verwijderen zou de rookplek wel voldoen aan de regels, meldde dinsdag de Britse krant The Daily Telegraph.



Vampie
Firewalking
Usericon van Vampie
Posted 18-02-2004 9:18 by Vampie Profiel van Vampie

In Frankrijk blijkt een klein voorstadje van Parijs, Trappes, verworden tot een plaats waar moslimfundamentalisten het voor het zeggen hebben. In de plaats met 28.000 inwoners, zo'n 50 kilometer ten westen van de Franse hoofdstad, heeft een radicalisering van het leven plaatsgevonden die zo snel en heftig is gegaan, dat ze nauwelijks meer terug te draaien lijkt. Vier op de vijf woningen in Trappes zijn woningwetwoningen. En driekwart van de bewoners van die huizen is buitenlander. De politiek liet de kleine gemeente jaren aan zijn lot over, creëerde onvoldoende werkgelegenheid en de politie kreeg geen greep krijgt op de handel in drugs; de bevolking voelde zich daardoor niet meer veilig en gaf de buitenlanders daarvan de schuld.

Volgens sommigen komt de radicalisering voornamelijk omdat de voormalige communistische burgemeester ieder verzoek van de moslimgemeenschap afwees om in Trappes een moskee te bouwen. In de verkiezingscampagne van 2001 was diens grote rivaal Guy Malandain echter tot iedere concessie bereid. Jaouad Alkhaliki, een wetenschapper uit Straatsburg, zag zijn kans schoon om de Union des Muselmans de Trappes (UMT), in razend tempo om te bouwen van een algemene tot een fundamentalistische moslimorganisatie. De UMT riep alle moslims op hun stem op Malandain uit te brengen, en daardoor was het in een klap gebeurd met de communistische overheersing die het plaatsje decennia had gekend.

Geen rok meer
De ontwikkelingen in de moslimgemeenschap in Trappes hebben een dusdanig grote aantrekkingskracht op moslims elders in het land, dat de islam in Trappes inmiddels de grootste religie is geworden. Ook de UMT groeit hierdoor groter en groter. En met gevolgen; Alain Degois, die een theaterschool heeft, zag in een mum van tijd enkele getalenteerde vrouwelijke leerlingen veranderen van vrolijke comédiennes in van top tot teen gesluierde vrouwen, die hem niet meer groetten en hun ogen neersloegen als ze hem op straat tegenkwamen. Degois zegt zijn eigen geboorteplaats niet meer te herkennen. En Franse meisjes worden nu op straat uitgescholden door moslimmannen. ''Ik draag geen rok meer. Ik wil niet worden uitgescholden voor hoer'' zegt een 17-jarige scholiere.

Met de nieuwe wet op het verbod op hoofddoekjes op scholen dient zich een nieuwe escalatie aan: UMT-leider Alkhaliki heeft gedreigd die nieuwe wet aan zijn laars te lappen en alle meisjes opdracht te zullen geven gesluierd naar school te gaan. Onderwijspersoneel ziet bezorgd het nieuwe schooljaar tegemoet: ''De laatste tijd heb ik soms het gevoel alsof ik op een vulkaan leef in plaats van in Trappes,'' zegt één van de leraressen.



Some cause happiness wherever they go , others whenever they go


campske666
Usericon van campske666
Posted 18-02-2004 9:35 by campske666 Profiel van campske666

Voila, en dat krijg je dan als je die vuiligheid laat doen wat ze willen. En zo gaat het hier nog overal worden dankzij onze "progressieve maatschappij".
Voor mij part gooien ze los een bom op dat dorpje, bende gore achterlijke kut-moslims !!


SkinPeeleR
moeite van het doodschoppen niet waard
Usericon van SkinPeeleR
Posted 18-02-2004 9:44 by SkinPeeleR Profiel van SkinPeeleRhttp://www.e-psychiater.nl/html/psychiatrie/zwakbegaafdheid.php

quote:
Op 17 februari 2004 11:52 schreef Azagthoth het volgende:
Een literaire nachtmerrie.

http://www.nu.nl/news.jsp?n=277909&c=50


Ach, niks nieuws onder de zon..
De gemiddelde hiphopper schrijft toch ook al jaren alsof hij extreem zware dyslexie heeft.


Een kleine snol zit zo vol.


Lone-Dragon
peace
Usericon van Lone-Dragon
Posted 18-02-2004 9:50 by Lone-Dragon Profiel van Lone-Dragon

quote:
Op 18 februari 2004 9:35 schreef campske666 het volgende:
Voila, en dat krijg je dan als je die vuiligheid laat doen wat ze willen. En zo gaat het hier nog overal worden dankzij onze "progressieve maatschappij".
Voor mij part gooien ze los een bom op dat dorpje, bende gore achterlijke kut-moslims !!


een bom is niet genoeg, onkruid vergaat niet.
miscien kun je het met een iets zwaarders proberen. just kill em all


voer geen oorlog, voer de eendjes


campske666
Usericon van campske666
Posted 18-02-2004 9:51 by campske666 Profiel van campske666

quote:
Op 18 februari 2004 9:50 schreef Lone-Dragon het volgende:
een bom is niet genoeg, onkruid vergaat niet.
miscien kun je het met een iets zwaarders proberen. just kill em all


Typ ik net ongeveer hetzelfde in het allochtonen topic


SkinPeeleR
moeite van het doodschoppen niet waard
Usericon van SkinPeeleR
Posted 18-02-2004 9:53 by SkinPeeleR Profiel van SkinPeeleRhttp://www.e-psychiater.nl/html/psychiatrie/zwakbegaafdheid.php

quote:
Op 18 februari 2004 9:50 schreef Lone-Dragon het volgende:
een bom is niet genoeg, onkruid vergaat niet.
miscien kun je het met een iets zwaarders proberen. just kill em all


Hebben we niet iets wat ook direkt al die fransozen meeneemt??


Een kleine snol zit zo vol.


campske666
Usericon van campske666
Posted 18-02-2004 9:54 by campske666 Profiel van campske666

quote:
Op 18 februari 2004 9:53 schreef SkinPeeleR het volgende:
Hebben we niet iets wat ook direkt al die fransozen meeneemt??


Zeep ?


Legatius
The Crypt has Eyes
Usericon van Legatius
Posted 18-02-2004 10:20 by Legatius Profiel van Legatiushttp://drink.to/tswaertderduusternesse

quote:
Op 18 februari 2004 9:54 schreef campske666 het volgende:
Zeep ?



Je kan me de bout hachelen!


DarknessThere
Usericon van DarknessThere
Posted 18-02-2004 10:20 by DarknessThere Profiel van DarknessThere

Blabbermouth:

quote:
'Suicide Band' Vows To Feature Consensual Cannibalism During Festival Performance - Feb. 15, 2004

Industrial rock band HELL ON EARTH will attempt to extend their 15 minutes of fame by featuring "consensual cannibalism" during their Saturday, March 6 performance at the first annual Sun N' Steel Metalfest in Pinellas Park, FL. Bandleader Billy Tourtelot was quoted as saying, "I haven't eaten human meat before, so it will be interesting to see what it tastes like. I understand it is quite a delicacy in some cultures."

Tourtelot went on to say that they plan to give their fans a chance to taste some of the disturbing cuisine. "We're having an online contest on www.hellonearth.net. The winner will get to play 'food critic for a day' by tasting the human meat during our show followed by his or her commentary to the audience regarding how it tastes."

The event, the first annual Sun N' Steel Metalfest, is a two-day festival that will feature over 50 extreme bands from around the world, including BODY COUNT, TESTAMENT and PRONG.

HELL ON EARTH made worldwide headlines a few weeks ago when they promised to broadcast the suicide of a terminally ill fan during an Oct. 4, 2003 concert in St. Petersburg. The band played that night, but no suicide was reported. The group's follow-up gig on Oct. 12 at the Liar's Club in Tampa attracted a whopping 20 fans, according to a report published in The Tampa Tribune.


What's next?


Legatius
The Crypt has Eyes
Usericon van Legatius
Posted 18-02-2004 10:22 by Legatius Profiel van Legatiushttp://drink.to/tswaertderduusternesse

quote:
Op 18 februari 2004 10:20 schreef DarknessThere het volgende:
Blabbermouth:


What's next?



pfff, veel blabla dus


Je kan me de bout hachelen!


campske666
Usericon van campske666
Posted 18-02-2004 10:28 by campske666 Profiel van campske666

En waar gaan ze dat vlees halen ? Bij de GB ?


RrroooaaarrR
as "The Chief"
Usericon van RrroooaaarrR
Posted 18-02-2004 10:29 by RrroooaaarrR Profiel van RrroooaaarrR

quote:
Op 18 februari 2004 10:20 schreef DarknessThere het volgende:
What's next?


Ik ken de band verder niet, maar ik krijg het idee dat de band muzikaal niets voorstelt. Of heb ik het verkeerd?


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen