|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote:Ja precies, ze had gewoon een paar flessen bleekmiddel en allesreiniger op die lui moeten leegkiepen! I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
quote: Dit soort reacties doen je hippie status geen goed. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: erger dan jah wil iemand mij die regel uitleggen, zelf de leraren maken bij ons die fout ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote: bleekmiddel en ontkalker geeft wel een erg lekker gifgas voor de toekomstige supermarkt redder onder ons ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Hmm..misschien een goude oude als mostardgas uitkomst bieden? Tis met veel effect gebruikt in de Eerste wereldoorlog Glory, Glory, what one hell of a way to die |
|
Een 15-jarige Engelse tiener heeft gisteren geschiedenis geschreven door de eerste tiener te zijn die voor het gerecht moest verschijnen vanwege het verkrachten van zijn moeder. De knul, wiens naam niet openbaar gemaakt mag worden, heeft bekend zich aan zijn 36-jarige moeder te hebben vergrepen. Het incident vond plaats toen de jongen thuis kwam voor zijn weekendverlof uit de jeugdkliniek in Cornwall. De rechter Jonathan Durham Hall vertelde dat hij in de gehele wetsgeschiedenis geen andere zaak had kunnen vinden waarin een jongen veroordeeld werd voor eenzelfde vergrijp. De rechter wilde alles op alles zetten om tot een verklaring te komen van dit misdrijf. Onder meer psychiaters en maatschappelijk werkers moesten hier een verklaring voor zien te vinden. De moeder heeft aangegeven dat ze haar zoon opgesloten wil zien. Niet voor straf overigens, maar omdat ze hoopt dat de jongen geholpen kan worden met zijn problemen. De jongen wordt voorlopig vastgehouden tot de uitspraak. Deze staat voor volgende maand gepland. Bron: http://frontpage.fok.nl/news.fok?id=37443 |
|
quote: hmm hooguit verbrande longentjes, VX is gaver en bleekmiddel + ontkalker is heel erg makkelijk gemaakt ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote: zodra er zo staat, gebruik je als (net zo groot als, niet zo groot als, driemaal zo groot als, bijna zo groot als ...), bij hetzelfde/dezelfde gebruik je als (dezelfde hoeveelheid als ...), bij even gebruik je als (even groot als ...), bij de vergrotende trap gebruik je dan (groter dan, beter dan, meer dan ...). http://www.kingsofchaos.com/recruit.php?uniqid=999x8edi Join the war !!!! |
|
Hmm..net van teletekst..Kerel van 72 die zich heeft vergrepen aan een meisje van 3. Godver..ophangen die smeerlap Glory, Glory, what one hell of a way to die |
|
quote: Danke ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote: quote: KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: dat soort menschen hebben toch geen recht meer van bestaan, dus weaarom geld uitgeven aan jaren lange gevangenisstraf. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote: Het was mischien voor een fotoreportage voor op het net? Niet zo snel oordelen. Uit liefde voor ZM. |
|
quote: Godverdegodver! Dat háát ik zo, dat meisje is voor de rest van haar leven kapot! Ik vraag me af of die vent in die 73 jaar dat hij leeft meer op zijn geweten heeft. Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
quote: eerst chemisch castreren en dan gewoon hardstikke dood schoppen spuitje is nog te goed voor zulk volk http://www.kingsofchaos.com/recruit.php?uniqid=999x8edi Join the war !!!! |
|
quote: |
|
Driejarige schiet zich door het hoofd Een driejarig Amerikaans jongetje uit Florida is ernstig gewond geraakt nadat hij zich woensdag met het pistool van zijn vader door het hoofd heeft geschoten. Het ongeval gebeurde toen de vader zijn zoontje eventjes alleen liet. De 26-jarige vader wilde een vriend bezoeken en liet zijn zoontje alleen in de auto achter. Hoewel de man het kind nog steeds kon zien zitten, kon hij niet voorkomen dat het jongetje zijn vaders pistool vond en ermee speelde. Plotseling ging de trekker over en een kogel raakte het slachtoffertje in het hoofd. Het ventje is met zware verwondingen in het ziekenhuis opgenomen, zijn toestand is kritiek. Passagier bevrijdt jongetje uit koffer Een passagier heeft dinsdag in een bus in München (Duitsland) een tweejarig jongetje uit een koffer bevrijd. Het jongetje zat in een koffer die toebehoorde aan twee vrouwen van 24 en 31 jaar oud. Omdat de koffer tijdens de reis bewoog, eiste de man van de vrouwen dat de bagage werd opengemaakt. In de koffer bleek een halfnaakt jongetje te liggen, rillend van de kou. Volgens de vrouwen was het jongetje ziek en bezeten. Ze waren juist op weg naar een kerk zodat ze om genezing konden bidden. Ook liet één van de vrouwen weten thuis alle kranen afgedraaid te hebben, om "duivelse invloeden te verdrijven." De vrouwen probeerden na de ontdekking van het kind te vluchten, maar konden na een kleine achtervolging aangehouden worden. Ze zijn beiden naar een psychiatrische kliniek gebracht. Bron: www.fok.nl Hoe vol je leven ook is.. Voor bier is altijd plaats! |
|
Een 14-jarige Duitse jongen heeft gisteren in de deelstaat Sleeswijk-Holstein een zesjarig meisje verkracht. De dader dwong het meisje met een mes mee te komen naar de achterkant van een gebouw, waar hij zich aan haar vergreep. De jongen vluchtte na zijn daad, maar kon op aanwijzingen van het meisje, dat bij een kinderdagverblijf alarm sloeg, door de politie worden aangehouden. De jonge dader heeft inmiddels bekend. Gatverdamme wat ziek. |
|
Wat achterlijk veel verkrachtingen!! Daar kan ik echt niet tegen! Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
quote: dit is slechts het topje van de ijsberg veel geven zich niet aan omdat ze bang zijn of niet weten wat ze ermee aanmoeten, en alsze voro het gerecht gaan dan krijgen ze wel 2 tot 3 jaar gevangenins straf terwijl die kinderen er hun hele leen mee lopen ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote: Ik weet het, het is echt erg. Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
quote: In een dorp bij mij de buurt (Eefde) was er een meisje van 19 verkracht bij het twente kanaal..dader is opgepakt en kwam er vanaf met 240 uur dienstverlening..dat vind ik pas echt ziek [Dit bericht is gewijzigd door Konkhra op 23-01-2004 14:15] Glory, Glory, what one hell of a way to die |
|
quote: zeker weten. Ook van jongens die hun moeder verkrachten. Vreemde fantasieën toch? Ik walg al van het idee van mijn ouders die neuken. Uit liefde voor ZM. |
|
quote: Hoezo? Dat zijn wel 30 werkdagen Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks - |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina | Volgende pagina |