IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : (on)Zinnig Nieuws Deel IV Vorige pagina | Volgende pagina
Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 23-01-2004 13:20 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

quote:
Op 23 januari 2004 10:48 schreef Vampie het volgende:
Een 40-jarige medewerkster van een Rotterdamse buurtsuper heeft zich donderdagmiddag niet bang laten maken toen vier overvallers de kassa wilden legen. Met een paraplu ging ze de confrontatie aan en mepte ze het viertal de deur uit. Ondanks de 'regen' van pakken koek en andere levensmiddelen die de overvallers naar haar gooiden, lukte het de vrouw de vier de supermarkt uit te krijgen.

Rond half vijf werd de 59-jarige eigenaar van de supermarkt belaagd door twee overvallers. Ze probeerden met geweld de kassa te openen, de andere twee overvallers waren elders in de winkel. De medewerkster van de supermarkt die op het lawaai afkwam, twijfelde geen moment en ging met een paraplu de tegenaanval aan. De overvallers verlieten in alle haast het pand zonder buit


En volgende week komen ze terug en knallen ze haar neer, nee, dat is goed nieuws.


helmet
Smaad
Usericon van helmet
Posted 23-01-2004 13:23 by helmet Profiel van helmethttp://www.wovendarkness.com

quote:
Op 23 januari 2004 13:20 schreef Jenje het volgende:
En volgende week komen ze terug en knallen ze haar neer, nee, dat is goed nieuws.
Ja precies, ze had gewoon een paar flessen bleekmiddel en allesreiniger op die lui moeten leegkiepen!


I'm not being rude. You're just insignificant.


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 23-01-2004 13:26 by Chelman Profiel van Chelman

quote:
Op 23 januari 2004 13:23 schreef helmet het volgende:
Ja precies, ze had gewoon een paar flessen bleekmiddel en allesreiniger op die lui moeten leegkiepen!


Dit soort reacties doen je hippie status geen goed.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 23-01-2004 13:26 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

quote:
Op 22 januari 2004 9:48 schreef ghoulliette het volgende:
ik neem aan dat je "dan" bedoeld. of bedoel je dat censuur ergers zou zijn wanneer het tegelijkertijd uitgeprobeerd wordt?

erger dan jah
wil iemand mij die regel uitleggen, zelf de leraren maken bij ons die fout


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 23-01-2004 13:28 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

quote:
Op 23 januari 2004 13:23 schreef helmet het volgende:
Ja precies, ze had gewoon een paar flessen bleekmiddel en allesreiniger op die lui moeten leegkiepen!

bleekmiddel en ontkalker geeft wel een erg lekker gifgas voor de toekomstige supermarkt redder onder ons


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Konkhra
Thrasher
Usericon van Konkhra
Posted 23-01-2004 13:33 by Konkhra Profiel van Konkhra

Hmm..misschien een goude oude als mostardgas uitkomst bieden? Tis met veel effect gebruikt in de Eerste wereldoorlog


Glory, Glory, what one hell of a way to die


telluriet
Usericon van telluriet
Posted 23-01-2004 13:33 by telluriet Profiel van telluriet

Een 15-jarige Engelse tiener heeft gisteren geschiedenis geschreven door de eerste tiener te zijn die voor het gerecht moest verschijnen vanwege het verkrachten van zijn moeder. De knul, wiens naam niet openbaar gemaakt mag worden, heeft bekend zich aan zijn 36-jarige moeder te hebben vergrepen.

Het incident vond plaats toen de jongen thuis kwam voor zijn weekendverlof uit de jeugdkliniek in Cornwall. De rechter Jonathan Durham Hall vertelde dat hij in de gehele wetsgeschiedenis geen andere zaak had kunnen vinden waarin een jongen veroordeeld werd voor eenzelfde vergrijp.

De rechter wilde alles op alles zetten om tot een verklaring te komen van dit misdrijf. Onder meer psychiaters en maatschappelijk werkers moesten hier een verklaring voor zien te vinden.

De moeder heeft aangegeven dat ze haar zoon opgesloten wil zien. Niet voor straf overigens, maar omdat ze hoopt dat de jongen geholpen kan worden met zijn problemen. De jongen wordt voorlopig vastgehouden tot de uitspraak. Deze staat voor volgende maand gepland.

Bron: http://frontpage.fok.nl/news.fok?id=37443


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 23-01-2004 13:37 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

quote:
Op 23 januari 2004 13:33 schreef Konkhra het volgende:
Hmm..misschien een goude oude als mostardgas uitkomst bieden? Tis met veel effect gebruikt in de Eerste wereldoorlog

hmm hooguit verbrande longentjes, VX is gaver en bleekmiddel + ontkalker is heel erg makkelijk gemaakt


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Matthijz Filth
Boze Meneer
Usericon van Matthijz Filth
Posted 23-01-2004 13:38 by Matthijz Filth Profiel van Matthijz Filth

quote:
Op 23 januari 2004 13:26 schreef ElitE het volgende:
erger dan jah
wil iemand mij die regel uitleggen, zelf de leraren maken bij ons die fout



zodra er zo staat, gebruik je als (net zo groot als, niet zo groot als, driemaal zo groot als, bijna zo groot als ...),
bij hetzelfde/dezelfde gebruik je als (dezelfde hoeveelheid als ...),
bij even gebruik je als (even groot als ...),
bij de vergrotende trap gebruik je dan (groter dan, beter dan, meer dan ...).



Konkhra
Thrasher
Usericon van Konkhra
Posted 23-01-2004 13:41 by Konkhra Profiel van Konkhra

Hmm..net van teletekst..Kerel van 72 die zich heeft vergrepen aan een meisje van 3. Godver..ophangen die smeerlap


Glory, Glory, what one hell of a way to die


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 23-01-2004 13:41 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

quote:
Op 23 januari 2004 13:38 schreef Matthijz Filth het volgende:
zodra er zo staat, gebruik je als (net zo groot als, niet zo groot als, driemaal zo groot als, bijna zo groot als ...),
bij hetzelfde/dezelfde gebruik je als (dezelfde hoeveelheid als ...),
bij even gebruik je als (even groot als ...),
bij de vergrotende trap gebruik je dan (groter dan, beter dan, meer dan ...).

Danke


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 23-01-2004 13:42 by Chelman Profiel van Chelman

quote:
Op 23 januari 2004 13:41 schreef Konkhra het volgende:
Hmm..net van teletekst..Kerel van 72 die zich heeft vergrepen aan een meisje van 3. Godver..ophangen die smeerlap


quote:
Op 23 januari 2004 10:42 schreef Vampie het volgende:
De politie van Amsterdam heeft een 75-jarige man aangehouden die wordt verdacht van het seksueel misbruiken van zijn 3-jarige buurmeisje. De buurman had op verzoek van de vader op het kind gepast tot haar moeder thuis zou komen.

Bij haar thuiskomst ontdekte de moeder verwondingen bij haar dochtertje en raadpleegde een arts. De arts stelde het misbruik vast, meteen is de politie door de familie ingeschakeld die de man heeft weten aan te houden. De oppas heeft inmiddels zijn daad bekend, vrijdag zal hij worden voorgeleid bij de officier van justitie.

Vuile vieze gore!!





KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 23-01-2004 13:42 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

quote:
Op 23 januari 2004 13:41 schreef Konkhra het volgende:
Hmm..net van teletekst..Kerel van 72 die zich heeft vergrepen aan een meisje van 3. Godver..ophangen die smeerlap


dat soort menschen hebben toch geen recht meer van bestaan, dus weaarom geld uitgeven aan jaren lange gevangenisstraf.


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


adder
Obsceen reptiel
Usericon van adder
Posted 23-01-2004 13:43 by adder Profiel van adder

quote:
Op 23 januari 2004 13:41 schreef Konkhra het volgende:
Godver..ophangen die smeerlap

Het was mischien voor een fotoreportage voor op het net? Niet zo snel oordelen.


Uit liefde voor ZM.


Leviathanica
Usericon van Leviathanica
Posted 23-01-2004 13:43 by Leviathanica Profiel van Leviathanicahttp://www.youtube.com/user/Craptavaganza

quote:
Op 23 januari 2004 13:41 schreef Konkhra het volgende:
Hmm..net van teletekst..Kerel van 72 die zich heeft vergrepen aan een meisje van 3. Godver..ophangen die smeerlap

Godverdegodver!
Dat háát ik zo, dat meisje is voor de rest van haar leven kapot!
Ik vraag me af of die vent in die 73 jaar dat hij leeft meer op zijn geweten heeft.


Iedereen heeft recht op mijn mening.


Matthijz Filth
Boze Meneer
Usericon van Matthijz Filth
Posted 23-01-2004 13:43 by Matthijz Filth Profiel van Matthijz Filth

quote:
Op 23 januari 2004 13:42 schreef ElitE het volgende:

dat soort menschen hebben toch geen recht meer van bestaan, dus weaarom geld uitgeven aan jaren lange gevangenisstraf.


eerst chemisch castreren en dan gewoon hardstikke dood schoppen
spuitje is nog te goed voor zulk volk



telluriet
Usericon van telluriet
Posted 23-01-2004 13:48 by telluriet Profiel van telluriet

quote:
Op 23 januari 2004 13:33 schreef telluriet het volgende:
Een 15-jarige Engelse tiener heeft gisteren geschiedenis geschreven door de eerste tiener te zijn die voor het gerecht moest verschijnen vanwege het verkrachten van zijn moeder. De knul, wiens naam niet openbaar gemaakt mag worden, heeft bekend zich aan zijn 36-jarige moeder te hebben vergrepen.

Het incident vond plaats toen de jongen thuis kwam voor zijn weekendverlof uit de jeugdkliniek in Cornwall. De rechter Jonathan Durham Hall vertelde dat hij in de gehele wetsgeschiedenis geen andere zaak had kunnen vinden waarin een jongen veroordeeld werd voor eenzelfde vergrijp.

De rechter wilde alles op alles zetten om tot een verklaring te komen van dit misdrijf. Onder meer psychiaters en maatschappelijk werkers moesten hier een verklaring voor zien te vinden.

De moeder heeft aangegeven dat ze haar zoon opgesloten wil zien. Niet voor straf overigens, maar omdat ze hoopt dat de jongen geholpen kan worden met zijn problemen. De jongen wordt voorlopig vastgehouden tot de uitspraak. Deze staat voor volgende maand gepland.

Bron: http://frontpage.fok.nl/news.fok?id=37443


Klei
Goddammit!
Usericon van Klei
Posted 23-01-2004 13:50 by Klei Profiel van Klei

Driejarige schiet zich door het hoofd

Een driejarig Amerikaans jongetje uit Florida is ernstig gewond geraakt nadat hij zich woensdag met het pistool van zijn vader door het hoofd heeft geschoten. Het ongeval gebeurde toen de vader zijn zoontje eventjes alleen liet.

De 26-jarige vader wilde een vriend bezoeken en liet zijn zoontje alleen in de auto achter. Hoewel de man het kind nog steeds kon zien zitten, kon hij niet voorkomen dat het jongetje zijn vaders pistool vond en ermee speelde. Plotseling ging de trekker over en een kogel raakte het slachtoffertje in het hoofd. Het ventje is met zware verwondingen in het ziekenhuis opgenomen, zijn toestand is kritiek.



Passagier bevrijdt jongetje uit koffer

Een passagier heeft dinsdag in een bus in München (Duitsland) een tweejarig jongetje uit een koffer bevrijd. Het jongetje zat in een koffer die toebehoorde aan twee vrouwen van 24 en 31 jaar oud.

Omdat de koffer tijdens de reis bewoog, eiste de man van de vrouwen dat de bagage werd opengemaakt. In de koffer bleek een halfnaakt jongetje te liggen, rillend van de kou. Volgens de vrouwen was het jongetje ziek en bezeten. Ze waren juist op weg naar een kerk zodat ze om genezing konden bidden. Ook liet één van de vrouwen weten thuis alle kranen afgedraaid te hebben, om "duivelse invloeden te verdrijven."

De vrouwen probeerden na de ontdekking van het kind te vluchten, maar konden na een kleine achtervolging aangehouden worden. Ze zijn beiden naar een psychiatrische kliniek gebracht.

Bron: www.fok.nl


Hoe vol je leven ook is.. Voor bier is altijd plaats!


telluriet
Usericon van telluriet
Posted 23-01-2004 13:57 by telluriet Profiel van telluriet

Een 14-jarige Duitse jongen heeft gisteren in de deelstaat Sleeswijk-Holstein een zesjarig meisje verkracht. De dader dwong het meisje met een mes mee te komen naar de achterkant van een gebouw, waar hij zich aan haar vergreep.

De jongen vluchtte na zijn daad, maar kon op aanwijzingen van het meisje, dat bij een kinderdagverblijf alarm sloeg, door de politie worden aangehouden. De jonge dader heeft inmiddels bekend.


Gatverdamme wat ziek.


Leviathanica
Usericon van Leviathanica
Posted 23-01-2004 14:02 by Leviathanica Profiel van Leviathanicahttp://www.youtube.com/user/Craptavaganza

Wat achterlijk veel verkrachtingen!!
Daar kan ik echt niet tegen!


Iedereen heeft recht op mijn mening.


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 23-01-2004 14:08 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

quote:
Op 23 januari 2004 14:02 schreef Leviathanica het volgende:
Wat achterlijk veel verkrachtingen!!
Daar kan ik echt niet tegen!


dit is slechts het topje van de ijsberg
veel geven zich niet aan omdat ze bang zijn of niet weten wat ze ermee aanmoeten, en alsze voro het gerecht gaan dan krijgen ze wel 2 tot 3 jaar gevangenins straf terwijl die kinderen er hun hele leen mee lopen


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Leviathanica
Usericon van Leviathanica
Posted 23-01-2004 14:10 by Leviathanica Profiel van Leviathanicahttp://www.youtube.com/user/Craptavaganza

quote:
Op 23 januari 2004 14:08 schreef ElitE het volgende:
dit is slechts het topje van de ijsberg
veel geven zich niet aan omdat ze bang zijn of niet weten wat ze ermee aanmoeten, en alsze voro het gerecht gaan dan krijgen ze wel 2 tot 3 jaar gevangenins straf terwijl die kinderen er hun hele leen mee lopen


Ik weet het, het is echt erg.


Iedereen heeft recht op mijn mening.


Konkhra
Thrasher
Usericon van Konkhra
Posted 23-01-2004 14:13 by Konkhra Profiel van Konkhra

quote:
Op 23 januari 2004 14:10 schreef Leviathanica het volgende:
Ik weet het, het is echt erg.


In een dorp bij mij de buurt (Eefde) was er een meisje van 19 verkracht bij het twente kanaal..dader is opgepakt en kwam er vanaf met 240 uur dienstverlening..dat vind ik pas echt ziek

[Dit bericht is gewijzigd door Konkhra op 23-01-2004 14:15]


Glory, Glory, what one hell of a way to die


adder
Obsceen reptiel
Usericon van adder
Posted 23-01-2004 14:15 by adder Profiel van adder

quote:
Op 23 januari 2004 14:08 schreef ElitE het volgende:
dit is slechts het topje van de ijsberg

zeker weten. Ook van jongens die hun moeder verkrachten.
Vreemde fantasieën toch? Ik walg al van het idee van mijn ouders die neuken.


Uit liefde voor ZM.


Jebes
Usericon van Jebes
Posted 23-01-2004 14:15 by Jebes Profiel van Jebeshttp://jebes.hyves.nl/#

quote:
Op 23 januari 2004 14:13 schreef Konkhra het volgende:
Hmm bij mij de buurt (Eefde) was er een meisje van 19 verkracht bij het twente kanaal..dader is opgepakt en kwam er vanaf met 240 uur dienstverlening..dat vind ik pas echt ziek


Hoezo? Dat zijn wel 30 werkdagen


Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks -


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen