|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
en die ken types dan? die zijn ook vaak blond voer geen oorlog, voer de eendjes |
|
quote: Da's een boude statement aangezien merendeel van de verkeersovertreders niet rijk is. En de russen zijn door eeuwen onderdrukking van hun laatste graantje menselijkheid ontdaan, ze kunnen er zels niks aan doen maar ik zou geen moeite hebben met een grote muur om dat land heen. [Dit bericht is gewijzigd door Chelman op 11-02-2004 13:55] KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote:Dat is nog eens wat anders dan de pedofielen in Nederland die vrijuit gaan, omdat ze 'slachtoffer' van de maatschappij zijn.... (we blijven generaliseren ) Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
BZN in reality-soap 'zonder naam' Er komt een reality-soap rondom de Volendamse band BZN. Het programma krijgt een brede opzet, omdat ook het maatschappelijk leven in het vissersdorp zal worden belicht. Wat de naam wordt van de soap, die de TROS zal gaan uitzenden, is nog niet bekend. BZN werd in de jaren 60 opgericht als de Band Zonder Naam. Aanvankelijk speelde de groep rock 'n roll achtige muziek, maar midden jaren 70 kwam er een zangeres bij en veranderden ze van repertoire. Met veel succes, want met de palingsound scoorde BZN de meeste top 40 hits uit de geschiedenis; meer nog dan bijvoorbeeld de Rolling Stones. LP-hoes uit '71, toen de band nog stevige rock en zonder zangeres speelde. Bron: Fok! I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
Typisch Helmet. |
|
ALKMAAR - De rechtbank in Alkmaar heeft woensdag een huisarts uit Heerhugowaard verantwoordelijk gesteld voor de zwangerschap van een 29-jarige vrouw uit Alkmaar. De arts had in april 2000 bij de vrouw het anticonceptiemiddel Implanon ingebracht. In februari 2001 beviel zij van een zoon. Volgens het vonnis is de arts "toerekenbaar te kort geschoten tegenover de patiënte". De rechtbank gaat ervan uit dat de arts het middel Implanon onjuist of niet heeft ingebracht. De vrouw heeft volgens de rechtbank recht op een schadevergoeding. Lekker dan..denk je dat veilig vrijt.. Some cause happiness wherever they go , others whenever they go |
|
ROME - Een Siciliaans dorpje is in de greep van een serie mysterieuze branden. Sinds half januari zijn al tientallen voorwerpen als koelkasten en meubels ineens in brand gevlogen. De dorpsbewoners denken al aan duivelse praktijken. De inwoners van Canetto di Caronia hebben geen verklaring voor de branden. ''Ik heb niet aangesloten elektrische kabels zomaar in brand zien vliegen'', vertelt een politieagent. ''Dat valt niet te verklaren. Ik heb nog nooit zoiets gezien.'' Paniek Ook gemeentewoordvoerder Salvatore Mezzopane heeft geen antwoorden. ''Er heerst paniek in het dorp. We zoeken naar een oorzaak, maar we hebben nog geen idee.'' Verklaringen voor de mysterieuze branden variëren van een pyromaan, een bovennatuurlijke kracht tot een enorme stroomstoring. Dat laatste bleek onmogelijk. Zelfs toen elektriciteitsbedrijf Enel de stroom in het dorp had afgesloten, gingen de branden gewoon door. Satan Gabriele Amorth, een geestenuitdrijver, kijkt niet op van de branden in Canneto di Caronia. ''Ik heb dit soort dingen eerder gezien. Demonen nemen bezit van een huis en komen tevoorschijn in elektrische apparatuur. Laten we niet vergeten dat Satan en zijn volgelingen enorme krachten hebben.'' De onverklaarbare branden hebben in het dorp al veel schade aangericht. Veertig dorpsbewoners zijn tijdelijk geëvacueerd. bron: nu.nl we light on a candle on an earth we've made into a hell and pretend were in heaven |
|
quote: lullig als je cdspeler in de brand vliegt met je favo band cd erin voer geen oorlog, voer de eendjes |
|
quote: Verzekeringsformuliertje invullen..nieuwe CD en speler kopen...klaar. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
. grrr, dubbelpost. [Dit bericht is gewijzigd door Dwaallicht op 11-02-2004 23:32] |
|
quote: Ja, ja. En wij maar al die tweede CD-spelers financieren omdat de eerste 'kapot' is . En die mensen maar neuzelen over Satan en z'n onnavolgbare krachten . |
|
quote: Ik vind die tyfushonden die de verzekering neppen een stelletje honden. Nederlanders staan er trouwens in buitenland (met name skiorden) om bekend....vrij triest. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: Tja, de bekende anecdote is dat er meer Ray-Ban brillen geclaimd worden per jaar dan dat er verkocht worden... mensen snappen het nog niet helemaal (zaken zijn zaken, en meer claims betekent uiteindelijk gewoon hogere premies -- verzekeren is risicoovername, als het risico stijgt wordt de boel duurder heh!). |
|
quote: Wat een palingrukker zeg. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: wat een uitdrukking |
|
quote: Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks - |
|
Permanent schorsen dit soort domme grappenmakers. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: En als je nu eens een vitamine-kuur zou vlogen ? Mischien voel je je dan beter. |
|
van www.nu.nl: quote: Pfff. |
|
Hahaha, wat een onzin, nog meer reden om zich op te blazen; vernietig het varkensvet en neem meteen wat Israëliërs mee. Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
Je moeder. |
|
quote: Haha, grappig, ik heb ooit zo'n voorstel naar het witte huis gemaild, dat ze ipv bommen varkensvlees moesten laten vallen. Dat scheelt namelijk een hoop geld. Nooit een reactie van gehad. dat was in de tijd dat ze net Afghanistan aanvielen. [Dit bericht is gewijzigd door Azagthoth op 12-02-2004 22:20] Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html |
|
Ophef over zoenende meisjes op schoolplein door Emmanuel Naaijkens Vrijdag 13 februari 2004 - Zoenende meisjes op het schoolplein leidden gisteren op het Theresialyceum in Tilburg tot commotie. De rector is geschrokken van de soms zeer intolerante reacties. Op het Theresialyceum in Tilburg is gisteren ophef ontstaan over twee meisjes die elkaar op het schoolplein uitgebreid stonden te zoenen. De twee scholieren zijn door een coördinator aangesproken op hun gedrag. Het incident heeft onder leerlingen uiteenlopende reacties losgemaakt. Er zijn leerlingen die de school discriminatie verwijten, maar er zijn er ook die hun afkeuring hebben uitgesproken over de homoseksuele geaardheid van hun medeleerlingen. Waarnemend rector J. Boeijen spreekt nadrukkelijk tegen dat de school discrimineert. "Ik heb het incident niet zelf gezien, maar mij is verteld dat de twee meisjes, een uit de tweede en een uit de vierde klas, temidden van andere leerlingen intiem met elkaar stonden te zoenen. Daarvan hebben we gezegd dat dat niet past op de school. Dat zouden we ook niet toestaan als het gaat om een jongen en een meisje, of om twee jongens. Het heeft er niets mee te maken dat het om twee personen van hetzelfde geslacht gaat". Pijlers Volgens Boeijen is respect voor de ander een van de pijlers in het beleid van de school. "Ik denk dat we op school zelfs meer homoseksuele docenten hebben dan homoseksuele leerlingen. Het is hier volstrekt geen kwestie." De rector zegt dat het hier gaat om het overschrijden van een grens. "Dat leerlingen elkaar een aai geven, hand in hand lopen of zo een kusje geven is geen enkel punt. Het wordt anders als dat gedrag als provocerend wordt ervaren." Met de twee leerlingen is -een gesprek geweest, maar er is volgens de rector niet gedreigd met maatregelen. Boeijen is er wel van geschrokken dat het incident kennelijk onder leerlingen intolerante reacties los heeft gemaakt. "Dat had ik niet verwacht, en wij gaan dat zeker bespreekbaar maken. Want net zoals je van die twee meisjes respect mag verwachten, moeten ook leerlingen respect opbrengen voor de seksuele geaardheid van anderen." Bron: Brabants Dagblad [Dit bericht is gewijzigd door Morningrise op 13-02-2004 16:45] Waag eens een dansje! |
|
Holland op zijn smalst. Als een leerling en leerlinge elkaar aflebberen is er niets loos. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina | Volgende pagina |