|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
... [Dit bericht is gewijzigd door RrroooaaarrR op 28-01-2004 16:54] |
|
... (sorry, zat te kloten) [Dit bericht is gewijzigd door RrroooaaarrR op 28-01-2004 16:54] |
|
quote: en ik maar denken dat Jenje geen kinderen had |
|
quote:waarom denk je dan meteen aan mij? |
|
quote: quote: En om Disturbed onder thrash te scharen, moet je wel volledig "disturbed" zijn... Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
quote: vanwege jou true-, grim- ende evulheid natuurlijk |
|
quote:oh ja .. tuuurlijk |
|
quote: kon het proberen he |
|
quote:Ja tuurlijk .. wel lief .. die naïviteit |
|
quote: daar gokte ik op idd |
|
quote: hmm de leerling zou misbruikt zijn door de leraar , dus hij is toch wel een goede gast, ga zo door ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Een goede gast had 'm allang de kop ingeslagen met een voorhamer... http://www.scrotum.tk Überhammer |
|
quote: KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
Zojuist is bekend geworden dat de actrice Guusje Nederhorst op 34-jarige leeftijd is overleden aan de gevolgen van kanker. In januari kwam Guusje nog in het nieuws, omdat weekblad Privé een artikel had gepubliceerd over haar ziekte. Manager Edwin Jansen wilde toen geen mededelingen over haar ziekte doen, maar liet weten dat ze herstellende was Guusje Nederhorst is bekend geworden als actrice uit de serie Goede tijden, Slechte tijden, waarin ze de rol van Roos Alberts speelde. Samen met twee van haar tegenspelers, Katja Schuurman en Babette van Veen, werd ze in 1995 gevraagd voor het muzikale trio: Linda, Roos en Jessica , waarmee ze diverse malen een hit wist te scoren. De hitsingle 'Ademnood' heeft wekenlang op nummer 1 gestaan in de Nederlandse hitlijsten, maar medio 1998 besloten de drie met de groep te stoppen. Guusje met Katja Schuurman en Babette van Veen Op vrijdag 1 december 2000 is Guusje gestopt met haar rol in Goede Tijden, Slechte Tijden. Ze is daarna nog éénmaal als engel in de serie verschenen. Daarnaast heeft zij ook nog diverse malen met haar GTST-collega Babette van Veen meegewerkt aan het belspel Call Girls bij Veronica. Vanwege het succes dat zij hiermee behaalde heeft zij ook nog enige tijd het RTL4-programma Factor 4 gepresenteerd. In 2002 speelde ze een paar maanden de rol van zuster Angela in Onderweg Naar Morgen. Barbara Augustine (Guusje) Nederhorst, is geboren op 4 februari 1969 in Amsterdam. Ze heeft mavo, havo en atheneum afgerond en trouwde afgelopen zomer/herfst in Las Vegas met Dinand Woesthoff, de zanger van Kane, nadat een eerder huwelijk met Sander Dikhoff op een scheiding uitliep. Guusje woonde samen met haar man en haar op 29 juni j.l. geboren zoontje Dean Maddy in Scheveningen. - Op de site van Kane staat een afscheidsgedicht van Dinand Woesthoff voor zijn Guusje. Voor de soap liefhebbers. Some cause happiness wherever they go , others whenever they go |
|
Roos is dood!!! Betekent dit dat Linda, Roos en Jessica geen liedjes meer maken? Zenial |
|
quote: LOL....blijkbaar zijn de nederlandse WCs (met een poep-kijk-plank) ergens goed voor...daarin kan je niet verdrinken. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
Slecht gemikt biertje stopt optreden Iron Maiden Een slecht gemikt biertje maakte een abrupt einde aan het optreden van rocker Iron Maiden in New York. Een fan lanceerde een pintje door de zaal. Het biertje landde op het instrumentenbord van de klankversterking en verknalde de geluidsinstallatie. Einde optreden en de fans dropen af. De dader voelde zich schuldig en verontschuldigde zich voor zijn collega’s. De manager van Iron Maiden kon niet lachen met de grap. Hij noemde de fan een «idioot». «Wat een idee. Hij had beter het biertje door zijn strot geramd dan door de lucht gegooid», fulmineerde Ron Smallwood. «Ik hoop dat het onbenul zijn lesje geleerd en spijt heeft van zijn daad.» Someone didn't liked the show |
|
quote: ...Slip into your gore-jackets... - Mutatis mutandis - |
|
quote: Ik zou echt zó kwaad zijn op die gast. Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
ja nogal... hoop dat die kerel ergens langs een achter deur is naar buiten geloodsd....denk niet dat de stunt in dank is afgenomen... |
|
Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html |
|
quote: Trailer van Sixth Sense deel 2? KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
Ik weet het niet, misschien het begin van de real-life-X-man-show. Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html |
|
quote: boeiend, BOEIEND, BOEIEND, INTERESSANT, IK HANG AAN JE LIPPEN!! ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina | Volgende pagina |