IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : (on)Zinnig Nieuws Deel IV Vorige pagina | Volgende pagina
Manifest
Jus ad bellum, inshallah!
Usericon van Manifest
Posted 02-04-2004 13:15 by Manifest Profiel van Manifest

quote:
Op 2 april 2004 13:14 schreef SiQDiZ het volgende:
en snel een hoofdoekje om jij, slet


F*ck hippies


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 02-04-2004 13:16 by attila_de_hun Profiel van attila_de_hun

quote:
Op 2 april 2004 13:10 schreef Jenje het volgende:
En terecht, geen regen voor die show off bitches! beetje die haakneuzen laten zien, jakkes


maar volgens mij heeft al zo een 10.000 jaar niet geregend in Arabië. zijn het zulke wulpse schandalige vrouwen daar en hebben die hun lesje nog niet geleerd?


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 02-04-2004 13:17 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

quote:
Op 2 april 2004 13:16 schreef attila_de_hun het volgende:
maar volgens mij heeft al zo een 10.000 jaar niet geregend in Arabië. zijn het zulke wulpse schandalige vrouwen daar en hebben die hun lesje nog niet geleerd?

Ze zijn zo lelijk dat alle wolken verdampen in hun aanblik ....


Manifest
Jus ad bellum, inshallah!
Usericon van Manifest
Posted 02-04-2004 13:18 by Manifest Profiel van Manifest

Vraag me af waarom het dan nog zoveel regent in Nederland.


F*ck hippies


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 02-04-2004 13:19 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

Ik woon er


RrroooaaarrR
as "The Chief"
Usericon van RrroooaaarrR
Posted 02-04-2004 13:21 by RrroooaaarrR Profiel van RrroooaaarrR

quote:
Op 2 april 2004 13:19 schreef Jenje het volgende:
Ik woon er

Dat is niet goed toch?


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 02-04-2004 13:22 by attila_de_hun Profiel van attila_de_hun

quote:
Op 2 april 2004 13:19 schreef Jenje het volgende:
Ik woon er

nou emigreren naa rArabie dan. dan is het daar binnen eenepaar jaar een groene oase.
dahag!! stuur een kaartje el-jeng-he (alvast wennen he)


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 02-04-2004 14:37 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

Gammelegammele

Nhee, eerst nog op een cursus arabisch

En ik heb die handjesophou-tactiek nog niet goed onder de knie


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 02-04-2004 19:19 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

Stier Herman is dood

Zojuist is bekend geworden dat de genetisch gemanipuleerde stier Herman is ingeslapen. De 13-jarige stier had veel last van onder meer artrose. Herman was de eerste stier met een menselijk gen dat het eiwit lactoferrine bevatte. Lactoferrine kan worden gebruikt als medicijn tegen ontstekingen. De vrouwelijke nakomelingen van Herman konden vervolgens melk produceren dat lactoferrine bevatte.

Het museum Naturalis in Leiden is nu van plan om zijn huid te bewaren. In eerste instantie was Herman in het bezit van het bedrijf Pharming. Toen deze aangaf dat de kosten van het onderhoud te duur werden, en daarbij mogelijk Herman wilde slachten, ontstond er commotie. Daarop besloot Naturalis de zorg van Herman over te nemen.

Bron

papa



♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Iskariot
Vulgaris Magistralis
Usericon van Iskariot
Posted 05-04-2004 15:22 by Iskariot Profiel van Iskariot

Allochtonen krijgen eigen bos

Uitgegeven: 5 april 2004 15:14
BEEK - Het Geldersch Landschap en de Beekse stichting wAarde gaan samen een zogenoemd Bos om van te Smullen aanplanten op de Nijmeegse heuvelrug. Het bos vol noten- en vruchtenbomen is vooral bedoeld om meer allochtonen van de natuur te laten genieten, heeft wAarde-directeur Th. van Slobbe maandag gezegd.

Volgens de beide natuurorganisaties komen allochtone mensen heel weinig in de natuur. Een verklaring daarvoor is volgens de buitenlanders zelf, dat de bossen in Nederland saai zijn. "In hun eigen land is overal in de natuur iets te eten", aldus Van Slobbe. "Daar willen we nu aan tegemoetkomen door smulbossen aan te planten. In de komende jaren planten we bij een aantal grote steden in het land dergelijke bossen aan."

wAarde is al enige tijd bezig met een door het ministerie van VROM gesteund project Multiculturele waardering van natuur en milieu in Nederland. Volgens de stichting is de relatie met de natuur in de eigen omgeving van belang voor integratie en inburgering. De Beekse stichting wil zodra de bomen in het smulbos gegroeid zijn elk najaar voor allochtonen en autochtonen een picknick organiseren, waarbij de rijpe noten en vruchten kunnen worden opgegeten.

Volgende week dinsdag trekt de eerste groep allochtone Nederlanders met vertegenwoordigers van wAarde en Het Geldersch Landschap de bossen in om te bepalen welke bomen en struiken zullen worden aangeplant. "Er komen alleen eetbare gewassen in het Bos om van te Smullen te staan. Te denken valt aan appel- en perenbomen, frambozen- en bessenstruiken en notenbomen. Ook paddenstoelen zijn waarschijnlijk populair", aldus Van Slobbe.

Het is de bedoeling dat deze groep mensen in het najaar meehelpt met de aanplant van het bos. In 2005 en 2006 volgen smulbossen op andere plekken in het land. De Pluk-de-Dag-picknick moet een jaarlijks terugkerend, landelijk evenement worden.




Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 05-04-2004 15:26 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

.. en waar ga ik dan mijn hond eens fiks laten schijten? juist ja ...


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 05-04-2004 15:32 by attila_de_hun Profiel van attila_de_hun

quote:
Op 5 april 2004 15:22 schreef Iskariot het volgende:
Allochtonen krijgen eigen bos



Wat een ongelooflijk stupide idee.



Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 05-04-2004 15:33 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

Ja ... maar hippies in nederland ... komen altijd met zulke leuke ideeën ...


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 05-04-2004 17:58 by Misanthrope Profiel van Misanthrope

Wat zijn de kosten van het project?


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


webblaster wim
Onzin-narrator
Usericon van webblaster wim
Posted 05-04-2004 22:53 by webblaster wim Profiel van webblaster wimhttp://www.judgementday.nl

quote:
Op 5 april 2004 15:22 schreef Iskariot het volgende:
Allochtonen krijgen eigen bos

verhaal





smulbos.

wedden dat er binnen een paar weken wietplanten staan?


Oud Vuil.


helmet
Smaad
Usericon van helmet
Posted 05-04-2004 22:56 by helmet Profiel van helmethttp://www.wovendarkness.com

quote:
Op 5 april 2004 22:53 schreef webblaster wim het volgende:
wedden dat er binnen een paar weken wietplanten staan?
Ja man, ook wai doen integratie. Jamaica is relax man!



I'm not being rude. You're just insignificant.


RrroooaaarrR
as "The Chief"
Usericon van RrroooaaarrR
Posted 05-04-2004 22:57 by RrroooaaarrR Profiel van RrroooaaarrR

Paar giftige paddenstoelen planten...


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 06-04-2004 9:02 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

Hasj en wiet mogelijk illegaal

Uitgegeven: 6 april 2004 08:49

AMSTERDAM - Softdrugs als nederwiet en hasj komen mogelijk op de lijst van verboden middelen. Dat blijkt uit een zogenoemde cannabisbrief, die vrijdag in het kabinet wordt besproken. Dit meldt de NOS.

Het THC -gehalte (Tetrahydrocannabinol) in hasj en nederwiet is in de loop der jaren zo hoog geworden dat die middelen intussen kan worden beschouwd als harddrugs, aldus het Trimbos-instituut.

Nu.nl


helmet
Smaad
Usericon van helmet
Posted 06-04-2004 9:09 by helmet Profiel van helmethttp://www.wovendarkness.com

Dan vind ik dit alarmerender:

Een op tien Britten: Hitler heeft nooit bestaan

LONDEN - Ruim een op de tien Britten denkt dat Adolf Hitler een verzonnen figuur is. Robin Hood daarentegen heeft volgens 25 procent echt bestaan. Veel Britten hebben moeite historische feiten en fictie uit elkaar te houden, blijkt uit een onderzoek.

Bijna de helft denkt dat William Wallace - een 13e-eeuwse Schotse held, door Mel Gibson gespeeld in Braveheart - nooit echt heeft bestaan, terwijl meer dan de helft in de veronderstelling verkeert dat de mythische King Arthur werkelijk koning van Engeland is geweest. Negen procent gelooft niet in Sir Winston Churchill . Zes procent denkt dat de War of the Worlds - een invasie van Marsmannetjes - werkelijk heeft plaatsgevonden. Vijf procent denkt dat Conan the Barbarian - uit een film met Arnold Schwarzenegger - echt heeft bestaan.

De onderzoekers wijten het gebrek aan historisch besef aan slecht onderwijs en aan Hollywood. Het onderzoek is uitgevoerd in opdracht van Blenheim Palace, het kasteel waar Churchill is geboren. Het bestuur van het kasteel wilde weten hoe het staat met de bekendheid van de Britten met de Slag bij Blenheim . Slechts een kwart van de Britten bleek te weten dat dit een van de grootste Britse militaire overwinningen aller tijden is, op 13 augustus driehonderd jaar geleden geboekt door Churchills voorvader, de eerste hertog van Marlborough, op Frankrijk, Beieren en Pruisen.

Bron: Nu.nl


I'm not being rude. You're just insignificant.


invictis
Usericon van invictis
Posted 06-04-2004 9:09 by invictis Profiel van invictis

quote:
Op 6 april 2004 9:02 schreef Jenje het volgende:
Hasj en wiet mogelijk illegaal

Uitgegeven: 6 april 2004 08:49

AMSTERDAM - Softdrugs als nederwiet en hasj komen mogelijk op de lijst van verboden middelen. Dat blijkt uit een zogenoemde cannabisbrief, die vrijdag in het kabinet wordt besproken. Dit meldt de NOS.

Het THC -gehalte (Tetrahydrocannabinol) in hasj en nederwiet is in de loop der jaren zo hoog geworden dat die middelen intussen kan worden beschouwd als harddrugs, aldus het Trimbos-instituut.

Nu.nl



gheghegheghe , nou de shag en sigaretten nog, ach ik zou er niet rouwig om zijn als soft drugs wordt aangepakt, teveel ellende van gezien...drugs are for sissies


Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 06-04-2004 9:10 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

Ik denk dat een aantl ZM-ers volledig van de plaat gaan als het illegaal word ....


helmet
Smaad
Usericon van helmet
Posted 06-04-2004 9:12 by helmet Profiel van helmethttp://www.wovendarkness.com

quote:
Op 6 april 2004 9:10 schreef Jenje het volgende:
Ik denk dat een aantl ZM-ers volledig van de plaat gaan als het illegaal word ....
Och, houden ze tenminste geld over om biologisch vlees en vleesvervangers te kunnen betalen


I'm not being rude. You're just insignificant.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 06-04-2004 9:28 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

Vleesvervangers ....

Je gaat toch ook geen vrouwvervangen?


invictis
Usericon van invictis
Posted 06-04-2004 9:45 by invictis Profiel van invictis

quote:
Op 6 april 2004 9:10 schreef Jenje het volgende:
Ik denk dat een aantl ZM-ers volledig van de plaat gaan als het illegaal word ....



gheghe, dat is dan vette pech voor ze zullen we maar zeggen
dan maar back to basics, stelletje sufkutten met dat blowen


Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie.


invictis
Usericon van invictis
Posted 06-04-2004 9:46 by invictis Profiel van invictis

quote:
Op 6 april 2004 9:28 schreef Jenje het volgende:
Vleesvervangers ....

Je gaat toch ook geen vrouwvervangen?



14 jaar vega geweest, blij dat ik nu weer KARNIVOOR ben , nooit geen veggie spul meer voor mij kom maar op met die zomers en BBQ's


Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie.


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen