IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : (on)Zinnig Nieuws Deel IV Vorige pagina | Volgende pagina
Skull
Usericon van Skull
Posted 06-02-2004 13:30 by Skull Profiel van Skullhttp://www.sammath.nl

quote:
Op 6 februari 2004 13:17 schreef Chelman het volgende:
ik weet het 100% zeker dat dit bericht al eerder o.a. op ZM gepost is (ergens vorig jaar)

Ja, maar dan zonder uitspraak van 't gerecht.


- Mutatis mutandis -


BlueDuck
Hail Jesmurfa!
Usericon van BlueDuck
Posted 06-02-2004 13:44 by BlueDuck Profiel van BlueDuck

quote:
Op 6 februari 2004 10:07 schreef 7th Fallen Angel het volgende:
Tja wat moet je met zulke mensen?!?!


Opsluiten in hetzelfde kamp vaar die VVD'er zijn onaangepaste alloctonen wil opbergen. De kampmaatschappij die dan ontstaat moet faschinerend voer voor een nieuwe reality soap zijn

Het concept verkoop je voor veel geld aan buitenlandse TV producenten waarmee je vervolgens het begrotingstekort van Nederland wegwerkt zodat al die nare bezuinigingen ook niet meer hoeven.

Wat is de wereld toch simpel als je het goed bekijkt.


Ik begrijp wat je bedoeld, het is ook goed dat je het zegt, maar daar gaat het nu niet om.


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 06-02-2004 13:45 by Chelman Profiel van Chelman

quote:
Op 6 februari 2004 13:44 schreef BlueDuck het volgende:
Opsluiten in hetzelfde kamp vaar die VVD'er zijn onaangepaste alloctonen wil opbergen. De kampmaatschappij die dan ontstaat moet faschinerend voer voor een nieuwe reality soap zijn

Het concept verkoop je voor veel geld aan buitenlandse TV producenten waarmee je vervolgens het begrotingstekort van Nederland wegwerkt zodat al die nare bezuinigingen ook niet meer hoeven.

Wat is de wereld toch simpel als je het goed bekijkt.


We beginnen met jou.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


BlueDuck
Hail Jesmurfa!
Usericon van BlueDuck
Posted 06-02-2004 13:51 by BlueDuck Profiel van BlueDuck

quote:
Op 6 februari 2004 13:45 schreef Chelman het volgende:
We beginnen met jou.


Nou, nou, nou. Is dat nu nodig? Ik als oppassend burger? Omdat mijn kanariepietje "Duitschland uber alles" fluit ofzo?


Ik begrijp wat je bedoeld, het is ook goed dat je het zegt, maar daar gaat het nu niet om.


adder
Obsceen reptiel
Usericon van adder
Posted 06-02-2004 13:53 by adder Profiel van adder

Om het even wat ze fluiten. Het blijft terrotiriaal gedrag.


Uit liefde voor ZM.


chriz
Dóh!
Usericon van chriz
Posted 06-02-2004 13:59 by chriz Profiel van chrizhttp://www.youtube.com/user/facesofcain

quote:
Op 6 februari 2004 13:44 schreef BlueDuck het volgende:
Opsluiten in hetzelfde kamp vaar die VVD'er zijn onaangepaste alloctonen wil opbergen. De kampmaatschappij die dan ontstaat moet faschinerend voer voor een nieuwe reality soap zijn

Het concept verkoop je voor veel geld aan buitenlandse TV producenten waarmee je vervolgens het begrotingstekort van Nederland wegwerkt zodat al die nare bezuinigingen ook niet meer hoeven.

Wat is de wereld toch simpel als je het goed bekijkt.


ah, iemand die George Carlin kent zie ik



Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 06-02-2004 15:25 by Chelman Profiel van Chelman

quote:

BERLIJN - De Duitse bondskanselier Gerhard Schröder stapt op als voorzitter van de sociaal-democratische partij SPD. Dat maakte de regeringsleider vrijdagmiddag op een persconferentie bekend.

Schröder motiveerde zijn besluit "in het belang van het hervormingsproces" in de Bondsrepubliek. Binnen de SPD is veel kritiek op de plannen van de regering.

Schröder stelt voor SPD-fractievoorzitter Franz Müntefering als vervanger aan te wijzen. De huidige partijvoorzitter wil zijn functie eind maart overdragen.



Eindelijk! Crypto-commie.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


DarknessThere
Usericon van DarknessThere
Posted 08-02-2004 20:22 by DarknessThere Profiel van DarknessThere

Ananova: 
Company sells MP3 guns

A British-based company is selling MP3 players which can be attached to an assault rifle.
The "AK-MP3" player is built into the ammunition clip of a Kalashnikov. It can be swapped with the real magazine carrying bullets and inserted into the weapon.
The device is being advertised on the internet by a Buckinghamshire-based company set up by a group of Russian businessmen.
It comes with enough storage space to hold 9,000 songs.
Former Russian rock star Andrey Koltakov, a partner in the dotcom company offering the AK-MP3 for sale, said: "This is our bit for world peace - hopefully, from now on many militants and terrorists will use their AK-47s to listen to music and audio books."
The accessory costs just over £200 or around £400.
According to those marketing it the stainless steel body makes it "uniquely suitable for outdoors".
AK-47s are the choice of killers across the globe from Marxist guerillas in Colombia to Saddam Hussein loyalists in Iraq. They were also used by IRA snipers.
They are capable of firing 600 rounds a minute.


webblaster wim
Onzin-narrator
Usericon van webblaster wim
Posted 08-02-2004 21:05 by webblaster wim Profiel van webblaster wimhttp://www.judgementday.nl


België komt met aangetekende e-mail

Uitgegeven: 26 januari 2004 15:51

BRUSSEL - Belgen kunnen voortaan hun e-mails aangetekend verzenden. Dat wil zeggen: het geë-mailde bericht wordt uitgeprint en door een ouderwetse postbode aan huis bezorgd.

Het nationale telefoonbedrijf Belgacom en het postbedrijf De Post hebben daarvoor een gezamenlijk bedrijf opgericht, Certipost, meldde de Vlaamse radio maandag. Een e-mail aantekend versturen kost 9,84 euro.

http://nu.nl/news.jsp?n=266580&c=50





Oud Vuil.


Phlegyas
J'ai plus de souvenirs que si j'avais mille ans
Usericon van Phlegyas
Posted 09-02-2004 16:12 by Phlegyas Profiel van Phlegyas

quote:
Op 8 februari 2004 21:05 schreef webblaster wim het volgende:
België komt met aangetekende e-mail

Uitgegeven: 26 januari 2004 15:51

BRUSSEL - Belgen kunnen voortaan hun e-mails aangetekend verzenden. Dat wil zeggen: het geë-mailde bericht wordt uitgeprint en door een ouderwetse postbode aan huis bezorgd.

Het nationale telefoonbedrijf Belgacom en het postbedrijf De Post hebben daarvoor een gezamenlijk bedrijf opgericht, Certipost, meldde de Vlaamse radio maandag. Een e-mail aantekend versturen kost 9,84 euro.

http://nu.nl/news.jsp?n=266580&c=50






Blijft leuk, Belgen.


Wirf ihn höher, ferner, weiter, Stürm empor die Himmelsleiter. Häng ihn-an den sternen auf! (Nietzsche)


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 09-02-2004 16:16 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

Argh argh argh ... hoezo de vooroordelen bevetsigen ...


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 10-02-2004 14:16 by Chelman Profiel van Chelman

quote:

MOSKOU - Een groep skinheads heeft in de Russische stad Sint-Petersburg maandagavond een negenjarig meisje vermoord. Zij stierf door bloedverlies na messteken en door mishandeling. Het 11-jarige neefje van het kind en haar vader werden zwaar mishandeld, maar verkeren niet in levensgevaar. Dat heeft de Russische krant Gazeta dinsdag gemeld.

De aanval droeg een racistisch karakter. Het gezin dat werd aangevallen, was afkomstig uit Tadzjikistan en woonde al enige tijd in Rusland. Het meisje, haar vader en het neefje kwamen maandag terug van de ijsbaan en werden aangevallen op enkele meters van hun huis. De skinheads maakten zich pas uit de voeten, toen zij er zeker van waren dat het meisje was overleden. Pas daarna kon de vader een ambulance bellen.

In Sint-Petersburg vonden volgens Gazeta de afgelopen jaren verscheidene racistische aanslagen plaats.



Russen waren, zijn en blijven tuig. Ziekelijk dit.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Gunman
the destroyer
Usericon van Gunman
Posted 10-02-2004 14:18 by Gunman Profiel van Gunman

quote:
Op 9 februari 2004 16:12 schreef Phlegyas het volgende:
Blijft leuk, Belgen.


Eh, het betekent gewoon dat we in sé, online de aangetekende brief opstellen, zonder naar het postkantoor te moeten. Ik vind het wat raar geformuleerd maar verder is het zoiets als thuisbankieren.

[Dit bericht is gewijzigd door Gunman op 10-02-2004 14:18]


I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 10-02-2004 14:18 by Chelman Profiel van Chelman

quote:

DEN HAAG - De VVD wil automobilisten gaan belasten naar het aantal gereden kilometers en de veiligheid en milieuvriendelijkheid van het voertuig. In ruil daarvoor kunnen de aanschafbelasting (bpm) en motorrijtuigenbelasting verdwijnen. Dinsdag presenteert VVD-Tweede-Kamerlid Hofstra zijn plan Naar een eerlijke en moderne heffing 2008-2016.

De VVD speelt, net als andere partijen, al langer met gedachten om auto's anders te belasten, zodat het gebruik ervan zwaarder weegt dan het bezit. Eerdere plannen met onder meer kilometerheffing, rekeningrijden en tolpoorten mislukten.

Omdat het kabinet nu volgens de VVD weer te veel treuzelt met nieuwe plannen, probeert Hofstra met zijn eigen voorstel de discussie nieuw leven in te blazen.

De liberaal denkt aan een autobelasting die opgebouwd is uit drie delen. Behalve een vast bedrag per gereden kilometer gaat het dan om een variabele heffing voor de veiligheid en milieuvriendelijkheid van de auto. Hoe veiliger en milieuvriendelijker de auto, hoe goedkoper de bestuurder uit is, aldus Hofstra.



Kijk aan de VVD heb je weleens wat. De BPM is belachelijk En dit is gunstig voor mij als leasebakker....de baas betaalt de kilometerheffing toch en ik kan een betere auto rijden want het wordt goedkoper in aaschaf (ex BPM).


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Gunman
the destroyer
Usericon van Gunman
Posted 10-02-2004 14:24 by Gunman Profiel van Gunman

quote:
Op 10 februari 2004 14:18 schreef Chelman het volgende:
Kijk aan de VVD heb je weleens wat. De BPM is belachelijk En dit is gunstig voor mij als leasebakker....de baas betaalt de kilometerheffing toch en ik kan een betere auto rijden want het wordt goedkoper in aaschaf (ex BPM).


Vind je? (hier en daar rommelt dit in België ook) Ik betaal vaste taksen, en rijd en goede 30-40d km per jaar, lekker waar voor mijn geld vind ik. Ze hebbe in sommige steden hier zogezegd gratis openbaar vervoer, da's ook pmede met mijn belastingscenten betaald, dus laat iedereen voor de rest ook maar solidair zijn.

Ik rijd weinig kleine afstanden, dus mensen met een beetje verstand van auto's weten dat zoiets minder belastend is voor het mileiu dan een oma die voor iedere 2 kilometer dat ze de deur uit moet haar rookbak start. Als dit bij ons komt kan ik er slecht vanaf komen.


I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 10-02-2004 14:29 by Chelman Profiel van Chelman

Maar in nederland kennen we BPM. Dat is een aanschaf belasting die werkelijk nergens op slaat. En die is fors...op een auto van 20K komt er gemakkelijk 7K erbij aan BPM.....

Ik doe ook een goede 40K km per jaar maar ik vind die rijtaks wel goed (lees: beter, ik ben per definitie tegen een gebruikstaks maar als het moet dan maar zo), je betaalt namelijk navenant gebruike en dat is 'eerlijker'.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Vampie
Firewalking
Usericon van Vampie
Posted 11-02-2004 9:13 by Vampie Profiel van Vampie

Een 26-jarige man is door inwoners van een kleine gemeenschap in Zuid-Afrika gecastreerd nadat hij een vijf jaar oud meisje had verkracht. Het meisje werd even daarvoor door de man ontvoerd toen ze in het dorpje Kathlehong met enkele vriendjes buiten speelde. Door de kleuter voor te houden dat hij verderop een zak chips voor haar zou kopen lokte de man het kind mee naar zijn huisje. Daar stopte hij, om haar stil te houden, een toiletrol in de mond van het meisje en verkrachtte haar toen.

De andere kinderen hadden inmiddels echter aan de moeder van de kleuter verteld wat er was gebeurd. Leden van de gemeenschap aarzelden niet en zetten een klopjacht op touw die leidde tot het schuilplaats van de man. Daar betrapten ze de man op heterdaad. De verkrachter werd naar buiten gesleurd en na een afranseling ter plekke gecastreerd. Momenteel ligt hij in ernstige, maar stabiele toestand in het ziekenhuis. Het meisje is na medische behandeling inmiddels weer thuis

Zo mag ik het horen! Als je er niet mee om kan gaan heb je er ook geen recht op! CHOP!


Some cause happiness wherever they go , others whenever they go


campske666
Usericon van campske666
Posted 11-02-2004 9:16 by campske666 Profiel van campske666

Haha, gerechtigheid


Gunman
the destroyer
Usericon van Gunman
Posted 11-02-2004 10:17 by Gunman Profiel van Gunman

quote:
Op 10 februari 2004 14:29 schreef Chelman het volgende:
Maar in nederland kennen we BPM. Dat is een aanschaf belasting die werkelijk nergens op slaat. En die is fors...op een auto van 20K komt er gemakkelijk 7K erbij aan BPM.....

Ik doe ook een goede 40K km per jaar maar ik vind die rijtaks wel goed (lees: beter, ik ben per definitie tegen een gebruikstaks maar als het moet dan maar zo), je betaalt namelijk navenant gebruike en dat is 'eerlijker'.


Ook waar, tja wij hebben een belasting op inverkeerstelling die ook afhangt van het vermogen enzo. Als een auto een bepaalde leeftijd heetf ga je wel steed shet minimum betalen. Nu snap ik ook de prijsverschillen. Ik was onlangs in een motorcatalogus aan het bladeren (nee, eerlijk ik ken hem vanbuiten ) en het verschil in prijs tss België en Nederland was nogal fors. Dat is nu opgehelderd.

In zo'n geval zou ik ook wel voor gebruikerstaks opteren.

Maar het huidige systeem in België is enkel nadelig voor mensen die echt met "dikk" bakken rijden en/of een motor onder de kap hebben die PK's braakt. De gemiddeld verdienende mens heeft daar met zijn 1,9-2,0l dieseltje geen nadeel aan. Als ze hier de gebruikstaks invoern moet je voor het rijden met een Clio diesel misschien evenveel gaan ophoesten als voor een BMW, lijkt me echt wat dus


I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be


Jebes
Usericon van Jebes
Posted 11-02-2004 10:35 by Jebes Profiel van Jebeshttp://jebes.hyves.nl/#

quote:
Op 10 februari 2004 14:16 schreef Chelman het volgende:
Russen waren, zijn en blijven tuig. Ziekelijk dit.


Absoluut. Alle Russen zijn skinheads en skinheads komen alleen in Rusland voor


Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks -


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 11-02-2004 11:29 by Chelman Profiel van Chelman

quote:

ROTTERDAM - Rondrijden in een dure bolide door Rotterdam kan voor politie en justitie voldoende aanleiding zijn de financiële gangen van iemand na te gaan. Met deze nieuwe recherchemethode wordt het opsporingsproces omgedraaid. Tot nu toe werd pas na een veroordeling wegens criminele activiteiten nagegaan wat een verdachte 'patser' verdiend had.

Een woordvoerder van het Openbaar Ministerie heeft berichtgeving hierover van De Telegraaf van woensdag bevestigd. Als na verkennend onderzoek blijkt dat auto's of villa's met crimineel geld zijn betaald, wordt direct ingegrepen. Politie en justitie hebben met de nieuwe methode al twee drugsbendes financieel kaalgeplukt én snel voor de rechter gebracht. Leden kregen celstraffen oplopend tot acht jaar.





KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


campske666
Usericon van campske666
Posted 11-02-2004 11:33 by campske666 Profiel van campske666

quote:
Op 11 februari 2004 10:35 schreef Jebes het volgende:
Absoluut. Alle Russen zijn skinheads en skinheads komen alleen in Rusland voor


Die opmerking was idd nogal wat té veralgemenend. "Enkele skniheads steken een meisje neer => alle x miljoenen russen zijn kindermoordenaars."


Jebes
Usericon van Jebes
Posted 11-02-2004 12:56 by Jebes Profiel van Jebeshttp://jebes.hyves.nl/#

quote:
Fin krijgt verkeersboete van 170.000 euro

Uitgegeven: 10 februari 2004 23:34

HELSINKI - Een van de rijkste mannen van Finland heeft een record verkeersboete van 170.000 euro gekregen. Hij reed met tachtig kilometer per uur door het centrum van de hoofdstad Helsinki, waar veertig kilometer per uur is toegestaan.

Dat meldden meerdere nieuwszenders dinsdag. In Finland staat de hoogte van een boete in verhouding tot het inkomen van een overtreder.

De betrapte 27-jarige Jussi Salonoja is erfgenaam van het worstimperium van zijn familie. Zijn inkomen bedroeg in 2002 ruim 10 miljoen euro.

Het vorige record stond op 80.000 euro en was voor de internetmiljonair Rytsola.

bron: www.nu.nl



Nou is het mijn beurt om te generaliseren: Het zijn altijd van die belachelijk rijke lui die denken dat ze de wereld bezitten en alles maar naar eigen gelang kunnen doen


Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks -


Lone-Dragon
peace
Usericon van Lone-Dragon
Posted 11-02-2004 13:08 by Lone-Dragon Profiel van Lone-Dragon

quote:
Op 11 februari 2004 12:56 schreef Jebes het volgende:
Nou is het mijn beurt om te generaliseren: Het zijn altijd van die belachelijk rijke lui die denken dat ze de wereld bezitten en alles maar naar eigen gelang kunnen doen


maar dat is toch ook zo?
of ben ik nu heel blond aan het posten(weer generalisering)


voer geen oorlog, voer de eendjes


campske666
Usericon van campske666
Posted 11-02-2004 13:10 by campske666 Profiel van campske666

quote:
Op 11 februari 2004 13:08 schreef Lone-Dragon het volgende:
maar dat is toch ook zo?
of ben ik nu heel blond aan het posten(weer generalisering)


Ik dacht dat het dom blondjes label alleen op vrouen van toepassing was .


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen