|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Is er een reden waarom ze je vriendin daarvoor contacteren, of hadden ze gewoon een willekeurig nummer gedraait ? |
|
quote: Goeie vraag, ik was vergeten te vertellen dat ze aankomend dierenarts is. Dus ze moest kijken voor haar opleiding. Ik heb wel mega respect voor haar. Ze moet later ook met haar handen door de darmen van een beest vroeten om baarmoeders te draaien en etc. Val ik je toch weer lastig met mijn geouwehoer. |
|
quote: Vetjes Ook fijn voor jouw, want als ze daar niet vies van is, wil ze mischien haar peuter-kunde wel gebruiken om je prostaat te melken. (inspiratie: road movie ) |
|
quote: Ik zelf heb kleuter-kunde Ik doe namelijk de Pabo. Ik moet Road Movie maar eens gaan kijken. Volgens mij is die best melig. Val ik je toch weer lastig met mijn geouwehoer. |
|
quote: Voor de Belg (ik dus): wat is PABO ? Road Movie is geniaal !! Met Tom green, en die idioot van American Pie (Stiffler). Van die film lach ik echt in een deuk |
|
quote: Pabo = kweekschool = school voor basisschoolleerkrachten Val ik je toch weer lastig met mijn geouwehoer. |
|
quote: He, de kweekschool, gebruiken ze die naam nog steeds? Geinig, m'n pa gebruikte dat woord altijd maar ik wist niet dat ze dat woord nog steeds gebruikten. Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks - |
|
quote: Kweekschool is vooral een woord uit de oude tijd. Maar tijdens stages en gesprekken met oudere mensen hooor je de naam vallen. Ik vind hem wel leuk klinken. Val ik je toch weer lastig met mijn geouwehoer. |
|
quote: Ja, ik vind het woord kweekschool ook wel wat hebben Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks - |
|
17/02 Chauffeur aangehouden die over voet van agent reed Een man is dinsdag aangehouden nadat hij 's morgens over de voet en tegen het been van een agent had gereden. De politieagent wilde de chauffeur controleren na een verkeersovertreding, meldt de federale politie van Antwerpen. De 52-jarige agent werd overgebracht naar het ziekenhuis, maar is intussen weer thuis. Hij is verschillende dagen werkonbekwaam. Om 8.40 uur zag de agent van de politiezone Hekla hoe de chauffeur ter hoogte van de Ooststatiestraat in Kontich een verkeersovertreding beging. Bij het volgende verkeerslicht werd de chauffeur tevergeefs aangemaand om te stoppen. Hij reed over de voet en tegen het been van de agent. Getuigen van het gebeuren noteerden de nummerplaat van de wagen. De bestuurder kon later op de dag worden opgepakt en werd vervolgens aangehouden door de onderzoeksrechter. dom kalf !! |
|
quote: Ik ken ze ook niet, maar ik heb inderdaad ook zo'n vermoeden. |
|
quote: Road Trip..... KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
NEW YORK - Een werkzoekende is dinsdag van het Empire State Building in New York gesprongen. Volgens kranten in deze Amerikaanse metropool sprong hij uit een raam op de 80e etage. Hij belandde op een uitstulping op de 72e etage. Hij overleed ter plaatse. De man had net bij een bedrijf in de wolkenkrabber naar een baan gesolliciteerd. Hij moest wat formulieren invullen in een leeg kamertje. Een medewerker van het bedrijf zag toevallig dat hij wilde springen, maar zijn reddingspoging kwam te laat. Sinds de opening van het 381 meter hoge bouwwerk in 1931 zijn nu 35 personen van de markante 'skyscraper' gesprongen. Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
Speciaal voor degenen die -zoals ik- altijd wel een heerlijk flesch/glasch Dommelsch lusten. http://www.dommelsch.nl/shop/index.htm Te bestellen voor maar 6 pleuro (set van zes) incl. BTW en verzendkosten. De mijnen zijn inmiddels onderweg. OK, Dommelsch-haters, bring it on! [Dit bericht is gewijzigd door MBMarduk op 18-02-2004 18:47] |
|
quote: Hoe kan dat? Die omstreden sluierwet was toch laatst aangenomen? Waarom dragen ze hier dan wel moslimkleding? 11.45: restate my assumptions |
|
quote: je weet dat ze ongeveer 2 bij 2 bij 4 cm zijn? |
|
quote: Serieus Dat zou wel naar zijn, ik wilde ze ook gaan bestellen.... Onzinnig nieuws: Opzet Een 30-jarige Noor die het beu was om steeds chauffeur te moeten spelen voor zijn vriendin, heeft met opzet zijn rijbewijs laten intrekken. De man zag een politieauto en drukte daarop het gaspedaal in. Hij passeerde de agenten tegen 137 kilometer per uur op een plek waar maar 80 kilometer per uur is toegestaan. De wens van de man ging in vervulling: de rechtbank trok zijn rijbewijs in voor een jaar, maar deed er ook nog twee weken gevangenisstraf bovenop. www.nu.nl Ook een manier natuurlijk Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks - |
|
quote: hij zou haar ook gewoon kunnen dumpen, had em 2 weken gescheeld voer geen oorlog, voer de eendjes |
|
quote: Oh! My! God! |
|
Orale seks kan leiden tot mondkanker Uitgegeven: 25 februari 2004 23:42 Laatst gewijzigd: 25 februari 2004 23:42 LONDEN - Orale seks kan kanker in de mond veroorzaken. Hoewel het risico klein is, menen wetenschappers in Frankrijk toch een verband te hebben ontdekt. Onderzoekers vermoedden al dat een seksueel overdraagbare infectie die tot baarmoederhalskanker kan leiden, mogelijk ook tumoren in de mond veroorzaakt. Een studie door een internationaal centrum voor kankeronderzoek in Lyon lijkt de veronderstellingen te bevestigen, meldde het vakblad New Scientist woensdag. Zij onderzochten ruim 1600 patiënten met kanker in de mond en meer dan 1700 gezonde personen. HPV16 Een deel van de patiënten bleek met een stam van het menselijke papilloma virus HPV, namelijk HPV16, te zijn besmet. Bij deze personen bleek het drie keer waarschijnlijker dat zij meldden dat zij orale seks hadden gehad, dan bij de personen zonder HPV16-besmetting. Volgens de onderzoekers bestaat de kans op een besmetting zowel bij cunnilingus (beffen) als fellatio (pijpen). De consumptie van grote hoeveelheden alcohol en rookwaren geldt echter nog steeds als veruit de grootste boosdoener wat betreft kanker in de mond. http://www.nu.nl/news.jsp?n=282111&c=80 [Dit bericht is gewijzigd door webblaster wim op 28-02-2004 20:47] Oud Vuil. |
|
quote: LOL...een luien inbreker. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: Snap alleen niet hoe bijna alles open kan staan... |
|
quote: dat was het gesprek van de dag tijdens onze excursie, en we hebben besloten dat het onzin moest zijn, want niemand had mondkanker |
|
quote: Weer een vooroordeel bevestigd? KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina | Volgende pagina |