IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : (on)Zinnig Nieuws Deel IV Vorige pagina | Volgende pagina
goblinjester
Usericon van goblinjester
Posted 18-02-2004 10:41 by goblinjester Profiel van goblinjester

Even wat onzinnig nieuws van mezelf en op dierengebied.

Ik was gisteravond bij mijn vriendin en ze werd gebeld dat er een paard geopereerd moest worden. En ik mocht mee. Was echt super. Ze sneden de zijkant van het beest open om de baarmoeder te kunnen draaien. Ik stond er in het begin wel zo bij: Maar na een tijdje vond ik het interessant worden.


Val ik je toch weer lastig met mijn geouwehoer.


campske666
Usericon van campske666
Posted 18-02-2004 10:43 by campske666 Profiel van campske666

Is er een reden waarom ze je vriendin daarvoor contacteren, of hadden ze gewoon een willekeurig nummer gedraait ?


goblinjester
Usericon van goblinjester
Posted 18-02-2004 10:46 by goblinjester Profiel van goblinjester

quote:
Op 18 februari 2004 10:43 schreef campske666 het volgende:
Is er een reden waarom ze je vriendin daarvoor contacteren, of hadden ze gewoon een willekeurig nummer gedraait ?


Goeie vraag, ik was vergeten te vertellen dat ze aankomend dierenarts is. Dus ze moest kijken voor haar opleiding. Ik heb wel mega respect voor haar. Ze moet later ook met haar handen door de darmen van een beest vroeten om baarmoeders te draaien en etc.


Val ik je toch weer lastig met mijn geouwehoer.


campske666
Usericon van campske666
Posted 18-02-2004 10:48 by campske666 Profiel van campske666

quote:
Op 18 februari 2004 10:46 schreef goblinjester het volgende:
Goeie vraag, ik was vergeten te vertellen dat ze aankomend dierenarts is. Dus ze moest kijken voor haar opleiding. Ik heb wel mega respect voor haar. Ze moet later ook met haar handen door de darmen van een beest vroeten om baarmoeders te draaien en etc.


Vetjes

Ook fijn voor jouw, want als ze daar niet vies van is, wil ze mischien haar peuter-kunde wel gebruiken om je prostaat te melken. (inspiratie: road movie )


goblinjester
Usericon van goblinjester
Posted 18-02-2004 10:54 by goblinjester Profiel van goblinjester

quote:
Op 18 februari 2004 10:48 schreef campske666 het volgende:
Vetjes

Ook fijn voor jouw, want als ze daar niet vies van is, wil ze mischien haar peuter-kunde wel gebruiken om je prostaat te melken. (inspiratie: road movie )


Ik zelf heb kleuter-kunde Ik doe namelijk de Pabo. Ik moet Road Movie maar eens gaan kijken. Volgens mij is die best melig.


Val ik je toch weer lastig met mijn geouwehoer.


campske666
Usericon van campske666
Posted 18-02-2004 10:55 by campske666 Profiel van campske666

quote:
Op 18 februari 2004 10:54 schreef goblinjester het volgende:
Ik zelf heb kleuter-kunde Ik doe namelijk de Pabo. Ik moet Road Movie maar eens gaan kijken. Volgens mij is die best melig.


Voor de Belg (ik dus): wat is PABO ?

Road Movie is geniaal !! Met Tom green, en die idioot van American Pie (Stiffler). Van die film lach ik echt in een deuk


goblinjester
Usericon van goblinjester
Posted 18-02-2004 10:58 by goblinjester Profiel van goblinjester

quote:
Op 18 februari 2004 10:55 schreef campske666 het volgende:
Voor de Belg (ik dus): wat is PABO ?

Road Movie is geniaal !! Met Tom green, en die idioot van American Pie (Stiffler). Van die film lach ik echt in een deuk


Pabo = kweekschool = school voor basisschoolleerkrachten


Val ik je toch weer lastig met mijn geouwehoer.


Jebes
Usericon van Jebes
Posted 18-02-2004 11:04 by Jebes Profiel van Jebeshttp://jebes.hyves.nl/#

quote:
Op 18 februari 2004 10:58 schreef goblinjester het volgende:
Pabo = kweekschool = school voor basisschoolleerkrachten


He, de kweekschool, gebruiken ze die naam nog steeds? Geinig, m'n pa gebruikte dat woord altijd maar ik wist niet dat ze dat woord nog steeds gebruikten.


Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks -


goblinjester
Usericon van goblinjester
Posted 18-02-2004 11:09 by goblinjester Profiel van goblinjester

quote:
Op 18 februari 2004 11:04 schreef Jebes het volgende:
He, de kweekschool, gebruiken ze die naam nog steeds? Geinig, m'n pa gebruikte dat woord altijd maar ik wist niet dat ze dat woord nog steeds gebruikten.


Kweekschool is vooral een woord uit de oude tijd. Maar tijdens stages en gesprekken met oudere mensen hooor je de naam vallen. Ik vind hem wel leuk klinken.


Val ik je toch weer lastig met mijn geouwehoer.


Jebes
Usericon van Jebes
Posted 18-02-2004 11:10 by Jebes Profiel van Jebeshttp://jebes.hyves.nl/#

quote:
Op 18 februari 2004 11:09 schreef goblinjester het volgende:
Kweekschool is vooral een woord uit de oude tijd. Maar tijdens stages en gesprekken met oudere mensen hooor je de naam vallen. Ik vind hem wel leuk klinken.



Ja, ik vind het woord kweekschool ook wel wat hebben


Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks -


campske666
Usericon van campske666
Posted 18-02-2004 11:47 by campske666 Profiel van campske666

17/02 Chauffeur aangehouden die over voet van agent reed
Een man is dinsdag aangehouden nadat hij 's morgens over de voet en tegen het been van een agent had gereden. De politieagent wilde de chauffeur controleren na een verkeersovertreding, meldt de federale politie van Antwerpen.
De 52-jarige agent werd overgebracht naar het ziekenhuis, maar is intussen weer thuis. Hij is verschillende dagen werkonbekwaam.

Om 8.40 uur zag de agent van de politiezone Hekla hoe de chauffeur ter hoogte van de Ooststatiestraat in Kontich een verkeersovertreding beging. Bij het volgende verkeerslicht werd de chauffeur tevergeefs aangemaand om te stoppen. Hij reed over de voet en tegen het been van de agent.
Getuigen van het gebeuren noteerden de nummerplaat van de wagen. De bestuurder kon later op de dag worden opgepakt en werd vervolgens aangehouden door de onderzoeksrechter.


dom kalf !!


DarknessThere
Usericon van DarknessThere
Posted 18-02-2004 11:57 by DarknessThere Profiel van DarknessThere

quote:
Op 18 februari 2004 10:29 schreef RrroooaaarrR het volgende:
Ik ken de band verder niet, maar ik krijg het idee dat de band muzikaal niets voorstelt. Of heb ik het verkeerd?

Ik ken ze ook niet, maar ik heb inderdaad ook zo'n vermoeden.


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 18-02-2004 17:04 by Chelman Profiel van Chelman

quote:
Op 18 februari 2004 10:55 schreef campske666 het volgende:
Voor de Belg (ik dus): wat is PABO ?

Road Movie is geniaal !! Met Tom green, en die idioot van American Pie (Stiffler). Van die film lach ik echt in een deuk


Road Trip.....


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Orion
Usericon van Orion
Posted 18-02-2004 17:15 by Orion Profiel van Orion

NEW YORK - Een werkzoekende is dinsdag van het Empire State Building in New York gesprongen. Volgens kranten in deze Amerikaanse metropool sprong hij uit een raam op de 80e etage. Hij belandde op een uitstulping op de 72e etage. Hij overleed ter plaatse.

De man had net bij een bedrijf in de wolkenkrabber naar een baan gesolliciteerd. Hij moest wat formulieren invullen in een leeg kamertje. Een medewerker van het bedrijf zag toevallig dat hij wilde springen, maar zijn reddingspoging kwam te laat.

Sinds de opening van het 381 meter hoge bouwwerk in 1931 zijn nu 35 personen van de markante 'skyscraper' gesprongen.


Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !?


MBMarduk
Este usuario está muerto. Q.E.P.D.
Usericon van MBMarduk
Posted 18-02-2004 18:46 by MBMarduk Profiel van MBMarduk

Speciaal voor degenen die -zoals ik- altijd wel een heerlijk flesch/glasch Dommelsch lusten.


http://www.dommelsch.nl/shop/index.htm

Te bestellen voor maar 6 pleuro (set van zes) incl. BTW en verzendkosten.
De mijnen zijn inmiddels onderweg.
OK, Dommelsch-haters, bring it on!

[Dit bericht is gewijzigd door MBMarduk op 18-02-2004 18:47]


Styhn
Usericon van Styhn
Posted 20-02-2004 18:38 by Styhn Profiel van Styhnhttp://n/a

quote:
Op 18 februari 2004 9:18 schreef Vampie het volgende:
In Frankrijk blijkt een klein voorstadje van Parijs, Trappes, verworden tot een plaats waar moslimfundamentalisten het voor het zeggen hebben. In de plaats met 28.000 inwoners, zo'n 50 kilometer ten westen van de Franse hoofdstad, heeft een radicalisering van het leven plaatsgevonden die zo snel en heftig is gegaan, dat ze nauwelijks meer terug te draaien lijkt. Vier op de vijf woningen in Trappes zijn woningwetwoningen. En driekwart van de bewoners van die huizen is buitenlander. De politiek liet de kleine gemeente jaren aan zijn lot over, creëerde onvoldoende werkgelegenheid en de politie kreeg geen greep krijgt op de handel in drugs; de bevolking voelde zich daardoor niet meer veilig en gaf de buitenlanders daarvan de schuld.

Volgens sommigen komt de radicalisering voornamelijk omdat de voormalige communistische burgemeester ieder verzoek van de moslimgemeenschap afwees om in Trappes een moskee te bouwen. In de verkiezingscampagne van 2001 was diens grote rivaal Guy Malandain echter tot iedere concessie bereid. Jaouad Alkhaliki, een wetenschapper uit Straatsburg, zag zijn kans schoon om de Union des Muselmans de Trappes (UMT), in razend tempo om te bouwen van een algemene tot een fundamentalistische moslimorganisatie. De UMT riep alle moslims op hun stem op Malandain uit te brengen, en daardoor was het in een klap gebeurd met de communistische overheersing die het plaatsje decennia had gekend.

Geen rok meer
De ontwikkelingen in de moslimgemeenschap in Trappes hebben een dusdanig grote aantrekkingskracht op moslims elders in het land, dat de islam in Trappes inmiddels de grootste religie is geworden. Ook de UMT groeit hierdoor groter en groter. En met gevolgen; Alain Degois, die een theaterschool heeft, zag in een mum van tijd enkele getalenteerde vrouwelijke leerlingen veranderen van vrolijke comédiennes in van top tot teen gesluierde vrouwen, die hem niet meer groetten en hun ogen neersloegen als ze hem op straat tegenkwamen. Degois zegt zijn eigen geboorteplaats niet meer te herkennen. En Franse meisjes worden nu op straat uitgescholden door moslimmannen. ''Ik draag geen rok meer. Ik wil niet worden uitgescholden voor hoer'' zegt een 17-jarige scholiere.

Met de nieuwe wet op het verbod op hoofddoekjes op scholen dient zich een nieuwe escalatie aan: UMT-leider Alkhaliki heeft gedreigd die nieuwe wet aan zijn laars te lappen en alle meisjes opdracht te zullen geven gesluierd naar school te gaan. Onderwijspersoneel ziet bezorgd het nieuwe schooljaar tegemoet: ''De laatste tijd heb ik soms het gevoel alsof ik op een vulkaan leef in plaats van in Trappes,'' zegt één van de leraressen.




Hoe kan dat? Die omstreden sluierwet was toch laatst aangenomen? Waarom dragen ze hier dan wel moslimkleding?


11.45: restate my assumptions


aerodis
Usericon van aerodis
Posted 20-02-2004 19:16 by aerodis Profiel van aerodis

quote:
Op 18 februari 2004 18:46 schreef MBMarduk het volgende:
Speciaal voor degenen die -zoals ik- altijd wel een heerlijk flesch/glasch Dommelsch lusten.


http://www.dommelsch.nl/shop/index.htm

Te bestellen voor maar 6 pleuro (set van zes) incl. BTW en verzendkosten.
De mijnen zijn inmiddels onderweg.
OK, Dommelsch-haters, bring it on!


je weet dat ze ongeveer 2 bij 2 bij 4 cm zijn?


Jebes
Usericon van Jebes
Posted 23-02-2004 12:11 by Jebes Profiel van Jebeshttp://jebes.hyves.nl/#

quote:
Op 20 februari 2004 19:16 schreef aerodis het volgende:
je weet dat ze ongeveer 2 bij 2 bij 4 cm zijn?


Serieus Dat zou wel naar zijn, ik wilde ze ook gaan bestellen....

Onzinnig nieuws:

Opzet
Een 30-jarige Noor die het beu was om steeds chauffeur te moeten spelen voor zijn vriendin, heeft met opzet zijn rijbewijs laten intrekken. De man zag een politieauto en drukte daarop het gaspedaal in. Hij passeerde de agenten tegen 137 kilometer per uur op een plek waar maar 80 kilometer per uur is toegestaan. De wens van de man ging in vervulling: de rechtbank trok zijn rijbewijs in voor een jaar, maar deed er ook nog twee weken gevangenisstraf bovenop.
www.nu.nl

Ook een manier natuurlijk


Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks -


Lone-Dragon
peace
Usericon van Lone-Dragon
Posted 23-02-2004 19:28 by Lone-Dragon Profiel van Lone-Dragon

quote:
Op 23 februari 2004 12:11 schreef
Onzinnig nieuws:

Opzet
Een 30-jarige Noor die het beu was om steeds chauffeur te moeten spelen voor zijn vriendin, heeft met opzet zijn rijbewijs laten intrekken. De man zag een politieauto en drukte daarop het gaspedaal in. Hij passeerde de agenten tegen 137 kilometer per uur op een plek waar maar 80 kilometer per uur is toegestaan. De wens van de man ging in vervulling: de rechtbank trok zijn rijbewijs in voor een jaar, maar deed er ook nog twee weken gevangenisstraf bovenop.
www.nu.nl

Ook een manier natuurlijk



hij zou haar ook gewoon kunnen dumpen, had em 2 weken gescheeld


voer geen oorlog, voer de eendjes


DarknessThere
Usericon van DarknessThere
Posted 27-02-2004 17:05 by DarknessThere Profiel van DarknessThere

quote:

Teen pleads guilty to trying to kill jogger
Robbins' plea could mean life in prison
By KATHLEEN A. SCHULTZ
Tribune Staff Writer

On Wednesday, Daniel Robbins' stuck by his decision to take responsibility for nearly killing jogger Patty Emanuel and pleaded guilty to attempted deliberate homicide to avoid the pain of a trial.

With his parents and little sister looking sadly on -- and his victim sitting quietly in the row behind the prosecution -- the tall, husky 17-year-old with a deep, quiet voice took the stand and acknowledged not only his desire, but also his competency, to make that decision.

"It's my choice," Robbins said in response to questioning from his attorney, Steve Hudspeth.

That choice could mean the teen spends the rest of his life in prison.

Because he was prosecuted as an adult, Robbins faces a mandatory minimum of 10 years, up to life, plus two more years for using a weapon -- his Ram Charger SUV -- to mow Emanuel down from behind at 30 mph.

District Judge Kenneth Neill accepted his plea, ordered a presentencing report on Robbins' mental state and other background information, and set sentencing for April 13.

There is no plea agreement; the length of time the boy serves, and how he serves it, will be up to Neill.

Nine months ago nearly to the day, on May 27, Robbins slammed his SUV into Emanuel, a stranger to him, as she was jogging on a sidewalk near C.M. Russell High School.

It was a crime of opportunity, a random attempt to kill her so he could have sex with her corpse, he told police.

Missoula psychiatrist William Stratford evaluated Robbins, and has testified in the past that although the teen knew what he was doing and was competent to stand trial, his ability to appreciate what he'd done "was severely impacted due to a deteriorating psychotic mental condition."

At sentencing, Hudspeth will argue that the boy's mental condition warrants a departure from the mandatory sentencing minimums.

He is hoping to find a way to get Robbins some sort of treatment, rather that straight punishment, although that would have been considerably easier had the case remained in Youth Court. There are few such programs outside the prison system available to adults in Montana.

Emanuel, a petite, pretty woman with a shock of wavy blonde hair, spoke briefly with Cascade County Attorney Brant Light after the hearing and left with her son and a few other supporters without commenting.

She was hospitalized for 24 days with six fractured vertebrae; four fractures in her pelvis; a deep puncture wound in her chest; a collapsed lung; three broken ribs; a broken nose; sinus fractures in her face; one broken and three chipped teeth, and numerous scrapes and bruises.

On Tuesday her attorney, Randy Tarum, called her recovery nothing short of remarkable. He passed on her gratitude for the donations, prayers and kind words sent her way.

"She wants to thank the community for its outpouring of support," Tarum said. "It really helped her when she needed it."

Emanuel, who married Mark Harant in November, is "back to work now. She's feeling well," Tarum said.

"It's been pretty difficult for her, and it continues to be difficult at times, but she's getting along well under the circumstances."

Robbins will remain in the Cascade County juvenile detention center until sentencing.


Oh! My! God!


webblaster wim
Onzin-narrator
Usericon van webblaster wim
Posted 28-02-2004 20:47 by webblaster wim Profiel van webblaster wimhttp://www.judgementday.nl

Orale seks kan leiden tot mondkanker

Uitgegeven: 25 februari 2004 23:42
Laatst gewijzigd: 25 februari 2004 23:42

LONDEN - Orale seks kan kanker in de mond veroorzaken. Hoewel het risico klein is, menen wetenschappers in Frankrijk toch een verband te hebben ontdekt.

Onderzoekers vermoedden al dat een seksueel overdraagbare infectie die tot baarmoederhalskanker kan leiden, mogelijk ook tumoren in de mond veroorzaakt. Een studie door een internationaal centrum voor kankeronderzoek in Lyon lijkt de veronderstellingen te bevestigen, meldde het vakblad New Scientist woensdag. Zij onderzochten ruim 1600 patiënten met kanker in de mond en meer dan 1700 gezonde personen.

HPV16

Een deel van de patiënten bleek met een stam van het menselijke papilloma virus HPV, namelijk HPV16, te zijn besmet. Bij deze personen bleek het drie keer waarschijnlijker dat zij meldden dat zij orale seks hadden gehad, dan bij de personen zonder HPV16-besmetting.

Volgens de onderzoekers bestaat de kans op een besmetting zowel bij cunnilingus (beffen) als fellatio (pijpen). De consumptie van grote hoeveelheden alcohol en rookwaren geldt echter nog steeds als veruit de grootste boosdoener wat betreft kanker in de mond.

http://www.nu.nl/news.jsp?n=282111&c=80



[Dit bericht is gewijzigd door webblaster wim op 28-02-2004 20:47]


Oud Vuil.


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 01-03-2004 6:52 by Chelman Profiel van Chelman

quote:

in slaap gevallen op de bank in de woonkamer, tijdens een inbraak in een woning in de Rotterdamse Herman Bavinckstraat. De zoon des huizes ontdekte de dief toen hij 's nachts rond half vier naar het toilet ging. Zonder zich te bedenken greep hij de verdachte in de kraag. Zijn ouders hadden ondertussen de politie gewaarschuwd. Die namen de slaperige inbreker mee naar het bureau voor nader verhoor.



LOL...een luien inbreker.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


RrroooaaarrR
as "The Chief"
Usericon van RrroooaaarrR
Posted 01-03-2004 9:37 by RrroooaaarrR Profiel van RrroooaaarrR

quote:

EATEN BY HIS PET SPIDERS
Feb 27 2004

Cops' macabre find in flat

From Allan Hall In Berlin


SPIDERMAN Mark Voegel became a gruesome feast for the creepy-crawlies he loved.

They devoured his body after he got a lethal bite from his favourite pet Bettina - a deadly Black Widow.

More than 200 spiders, several snakes, a gecko called Helmut and several thousand termites gorged on their former master for days.

Police who were called in after neighbours complained about the smell said it was "like a scene from a horror movie".

They found the remains of 30-year-old loner Voegel draped across a sofa, covered in giant cobwebs.

"Spiders were running all over him," said a spokesman. "They were coming out of his nose and mouth. Larger pieces of flesh had been torn off by the lizards and were taken back to the webs of tarantulas and other bird-eating spiders.

"There were open cages and terrariums everywhere - all bathed in a weird green light. It was horrible."

Police described Voegel's tiny apartment in the German city of Dortmund as a cross between a botanical garden and the butterfly breeding room in the serial killer movie The Silence of the Lambs.

Local expert Gabi Bayer said Voegel should never have been allowed to keep many of his pets.

She added: "Some of his spiders are so aggressive they're the equivalent of the pit-bull in the animal world."


Snap alleen niet hoe bijna alles open kan staan...



ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 01-03-2004 9:46 by ghoulliette Profiel van ghoulliette

quote:
Op 28 februari 2004 20:47 schreef webblaster wim het volgende:
Orale seks kan leiden tot mondkanker

Uitgegeven: 25 februari 2004 23:42
Laatst gewijzigd: 25 februari 2004 23:42

LONDEN - Orale seks kan kanker in de mond veroorzaken. Hoewel het risico klein is, menen wetenschappers in Frankrijk toch een verband te hebben ontdekt.

Onderzoekers vermoedden al dat een seksueel overdraagbare infectie die tot baarmoederhalskanker kan leiden, mogelijk ook tumoren in de mond veroorzaakt. Een studie door een internationaal centrum voor kankeronderzoek in Lyon lijkt de veronderstellingen te bevestigen, meldde het vakblad New Scientist woensdag. Zij onderzochten ruim 1600 patiënten met kanker in de mond en meer dan 1700 gezonde personen.

HPV16

Een deel van de patiënten bleek met een stam van het menselijke papilloma virus HPV, namelijk HPV16, te zijn besmet. Bij deze personen bleek het drie keer waarschijnlijker dat zij meldden dat zij orale seks hadden gehad, dan bij de personen zonder HPV16-besmetting.

Volgens de onderzoekers bestaat de kans op een besmetting zowel bij cunnilingus (beffen) als fellatio (pijpen). De consumptie van grote hoeveelheden alcohol en rookwaren geldt echter nog steeds als veruit de grootste boosdoener wat betreft kanker in de mond.

http://www.nu.nl/news.jsp?n=282111&c=80



dat was het gesprek van de dag tijdens onze excursie, en we hebben besloten dat het onzin moest zijn, want niemand had mondkanker


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 01-03-2004 10:23 by Chelman Profiel van Chelman

quote:

DRIEBERGEN - Bij een controle van ruim honderd autobussen met Nederlandse wintersporters in Frankrijk en Nederland, heeft de politie dit weekeinde acht bekeuringen en veertien waarschuwingen uitgedeeld. De bussen van de chauffeurs die in overtreding waren, hadden Belgische en Poolse kentekens.

Volgens het Korps Landelijke Politiediensten (KLPD) waren er bekeuringen wegens tachograafproblemen, het rijden zonder vergunning, zonder geneeskundige verklaring en voor een te korte rusttijd. In een Belgische bus was de kachel uitgevallen en maakte de bijrijder zich verdienstelijk door aan de binnenzijde de ruiten te wissen.




Weer een vooroordeel bevestigd?


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen