IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : (on)Zinnig Nieuws Deel IV Vorige pagina | Volgende pagina
Leviathanica
Usericon van Leviathanica
Posted 23-01-2004 16:39 by Leviathanica Profiel van Leviathanicahttp://www.youtube.com/user/Craptavaganza

Sinds zijn ongeluk heeft Ozzy ineens flink wat nieuwe wensen. Zo wil de rocker nog een baby van vrouw Sharon én een lintje van queen Elizabeth.

Wensen
Ozzy Osbourne raakte weken geleden in een ernstig quad-ongeluk verzeild en lag even in behoorlijk kritieke toestand in het ziekenhuis. Sinds Ozzy aan de beterende hand is, krijgt de excentrieke zanger ineens een aantal vreemde wensen die hij perse in vervulling wil laten gaan. Zo maakte Ozzy laatst bekend dat hij dolgraag nog een baby van vrouw Sharon wil. Het stel heeft al drie volwassen kinderen, maar een kleine Junior erbij vindt Ozzy een fantastisch idee.

Geobsedeerd
Maar Ozzy wil meer. Zo is hij ervan overtuigd dat hij na al die jaren hard werken wel een koninklijke onderscheiding heeft verdiend. "Ozzy is er echt door geobsedeerd. Hij zegt: 'Ik heb zo hard gewerkt, ik heb heel veel voor het goede doel gedaan en ik wil het ook omdat jij een dame bent.' Dat geeft me zo'n goed gevoel, ik wil ook dat hij Sir Ozzy wordt!", vertelt Sharon. Of de baby én het lintje ook daadwerkelijk zullen komen, is natuurlijk nog maar de vraag.




Iedereen heeft recht op mijn mening.


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 23-01-2004 17:46 by Greycloak (Speciaal lid) Profiel van Greycloak

quote:
5 million on terrorism list

Canuck: U.S. on the lookout for 'potential problem'

By TOM GODFREY, TORONTO SUN

U.S. security agents have a master list of five million people worldwide thought to be potential terrorists or criminals, officials say. "The U.S. lookout index contains some five million names of known terrorists and other persons representing a potential problem," Brian Davis, a senior Canadian immigration official in Paris, said in a confidential document obtained by the Sun.

Names on the list are compared against those applying for visas or on flights travelling to the U.S.

Anyone whose name is on the list is questioned or banned from entering the U.S. -- as passengers were on two British Airways flights to Los Angeles two weeks ago.

The master list was revealed by U.S. embassy officials to a Canadian standing immigration committee in April 2002. Its existence was revealed in Davis' document, obtained by Montreal lawyer Richard Kurland through an Access to Information request.

Davis said Canadian visa officers abroad do not keep an extensive list like the U.S. because terrorists can use bogus documents and change their identities.

"We examine each application according to profiles," he said. "(We) apply experience and knowledge gained from a variety of sources. Canada's approach to identifying persons who may pose a danger was as sound as possible."

CSIS agents in Paris send a "brief" to Ottawa for cases that require more in-depth investigation.


Tsja. Dan wil je die lijst eigenlijk wel even zien lijkt me. Van al die mensen moet je er haast wel eentje kennen.


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 23-01-2004 17:47 by ghoulliette Profiel van ghoulliette

quote:
Op 23 januari 2004 16:39 schreef Leviathanica het volgende:
Sinds zijn ongeluk heeft Ozzy ineens flink wat nieuwe wensen. Zo wil de rocker nog een baby van vrouw Sharon én een lintje van queen Elizabeth.

Wensen
Ozzy Osbourne raakte weken geleden in een ernstig quad-ongeluk verzeild en lag even in behoorlijk kritieke toestand in het ziekenhuis. Sinds Ozzy aan de beterende hand is, krijgt de excentrieke zanger ineens een aantal vreemde wensen die hij perse in vervulling wil laten gaan. Zo maakte Ozzy laatst bekend dat hij dolgraag nog een baby van vrouw Sharon wil. Het stel heeft al drie volwassen kinderen, maar een kleine Junior erbij vindt Ozzy een fantastisch idee.

Geobsedeerd
Maar Ozzy wil meer. Zo is hij ervan overtuigd dat hij na al die jaren hard werken wel een koninklijke onderscheiding heeft verdiend. "Ozzy is er echt door geobsedeerd. Hij zegt: 'Ik heb zo hard gewerkt, ik heb heel veel voor het goede doel gedaan en ik wil het ook omdat jij een dame bent.' Dat geeft me zo'n goed gevoel, ik wil ook dat hij Sir Ozzy wordt!", vertelt Sharon. Of de baby én het lintje ook daadwerkelijk zullen komen, is natuurlijk nog maar de vraag.




is sharon nog wel vruchtbaar dan?


Azagthoth
One RG2550EX in the pocket!
Usericon van Azagthoth
Posted 23-01-2004 17:47 by Azagthoth Profiel van Azagthothhttp://www.playsomeguitar.com

Haha, ik durf te wedden dat 50% van die lijst bezet wordt door mensen die Echelon probeerde te spammen. Dat was een tijdje in namelijk... kut, dan sta ik er ook op...



helmet
Smaad
Usericon van helmet
Posted 23-01-2004 17:48 by helmet Profiel van helmethttp://www.wovendarkness.com

quote:
Op 23 januari 2004 17:46 schreef Greycloak het volgende:
Tsja. Dan wil je die lijst eigenlijk wel even zien lijkt me. Van al die mensen moet je er haast wel eentje kennen.
Vijf miljoen!? Hmmm, "potential problem"... tja, door alle journalisten, vrije denkers, critici en democraten er ook op te zetten kom je wel een eindje


I'm not being rude. You're just insignificant.


helmet
Smaad
Usericon van helmet
Posted 23-01-2004 17:49 by helmet Profiel van helmethttp://www.wovendarkness.com

quote:
Op 23 januari 2004 17:47 schreef Azagthoth het volgende:
Haha, ik durf te wedden dat 50% van die lijst bezet wordt door mensen die Echelon probeerde te spammen. Dat was een tijdje in namelijk... kut, dan sta ik er ook op...
Ach, wees blij.. jij bent nooit verdachte geweest bij de CIA


I'm not being rude. You're just insignificant.


Azagthoth
One RG2550EX in the pocket!
Usericon van Azagthoth
Posted 23-01-2004 17:49 by Azagthoth Profiel van Azagthothhttp://www.playsomeguitar.com

Hehe, jij wel dan?



ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 23-01-2004 17:50 by ghoulliette Profiel van ghoulliette

quote:
Op 23 januari 2004 17:47 schreef Azagthoth het volgende:
Haha, ik durf te wedden dat 50% van die lijst bezet wordt door mensen die Echelon probeerde te spammen. Dat was een tijdje in namelijk... kut, dan sta ik er ook op...

Onze universiteit wordt momenteel geteisterd door Hackers.
Kregen een mail van de computer uber nerd of we alle pc's na het werken uit wilden zetten omdat vooral 's nachts veel hackers actief waren


IceQueen
Intelligentiequotiënt
Usericon van IceQueen
Posted 23-01-2004 17:50 by IceQueen Profiel van IceQueen

quote:
Op 23 januari 2004 17:49 schreef helmet het volgende:
Ach, wees blij.. jij bent nooit verdachte geweest bij de CIA


[offtopikkk]

helmie...die recente foto...?


Here's your knife back, I finally got it out of my back. I'm sure you'll be needing it again soon...


helmet
Smaad
Usericon van helmet
Posted 23-01-2004 17:50 by helmet Profiel van helmethttp://www.wovendarkness.com

quote:
Op 23 januari 2004 17:49 schreef Azagthoth het volgende:
Hehe, jij wel dan?
Zie het privacy topic...


I'm not being rude. You're just insignificant.


Azagthoth
One RG2550EX in the pocket!
Usericon van Azagthoth
Posted 23-01-2004 17:51 by Azagthoth Profiel van Azagthothhttp://www.playsomeguitar.com

quote:
Op 23 januari 2004 17:49 schreef helmet het volgende:
Ach, wees blij.. jij bent nooit verdachte geweest bij de CIA


http://www.worldwide-travelguide.com/ivar/fbi.jpg



helmet
Smaad
Usericon van helmet
Posted 23-01-2004 17:51 by helmet Profiel van helmethttp://www.wovendarkness.com

quote:
Op 23 januari 2004 17:50 schreef helmet het volgende:
[quote]Op 23 januari 2004 17:50 schreef IceQueen het volgende:
helmie...die recente foto...?
Eh.. gisteren bij zwaardvechten geinformeerd, maar de fotograaf had ze nog niet geupload En die andere foto's waren ook nog niet af...

Ach, binnenkort heb ik een digicam (onzinnig nieuws )

Shit, dit moest een edit zijn ipv een post. Naja

[Dit bericht is gewijzigd door helmet op 23-01-2004 17:54]


I'm not being rude. You're just insignificant.


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 23-01-2004 17:52 by Greycloak (Speciaal lid) Profiel van Greycloak

quote:
Op 23 januari 2004 17:47 schreef Azagthoth het volgende:
Haha, ik durf te wedden dat 50% van die lijst bezet wordt door mensen die Echelon probeerde te spammen. Dat was een tijdje in namelijk... kut, dan sta ik er ook op...
Succes met de inval alvast. Met dat Den Haag-tribunaal debacle voor oorlogsmisdadigers, dat de VS eventuele misdadigers van hun eigen land zouden komen ophalen, en gezien hun gretigheid met het oppakken van terroristen "in den vreemde" zou ik nu mijn deur gaan barricaderen. Ze hebben echt schijt aan Nederlandse en internationale regelgeving...


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


helmet
Smaad
Usericon van helmet
Posted 23-01-2004 17:52 by helmet Profiel van helmethttp://www.wovendarkness.com

quote:
Op 23 januari 2004 17:51 schreef Azagthoth het volgende:
http://www.worldwide-travelguide.com/ivar/fbi.jpg
Tja outdated he, ik sta er niet op


I'm not being rude. You're just insignificant.


IceQueen
Intelligentiequotiënt
Usericon van IceQueen
Posted 23-01-2004 17:55 by IceQueen Profiel van IceQueen

quote:
Op 23 januari 2004 17:52 schreef helmet het volgende:
Tja outdated he, ik sta er niet op


You ain't evOl


Here's your knife back, I finally got it out of my back. I'm sure you'll be needing it again soon...


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 23-01-2004 18:03 by Chelman Profiel van Chelman

quote:
Op 23 januari 2004 17:50 schreef helmet het volgende:
Zie het privacy topic...


En terecht.

Sorry. Ik heb werkelijk 0,0% respect voor hackers en mensen die 'grappige' trucjes verspreiden.

Als een dergelijk 'trucje' ooit gebruikt zou worden om een aanval op een bedrijfssysteem dan wel een militairsysteem dan vind ik het 100% gerechtvaardigd om dit te onderzoeken en indieen noodzakelijk zwaar straffen.

..nee ik heb niet de P op je vandaag Helm...meer toeval dat al die posts mij vandaag onder ogen komen vanddag.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Azagthoth
One RG2550EX in the pocket!
Usericon van Azagthoth
Posted 23-01-2004 18:11 by Azagthoth Profiel van Azagthothhttp://www.playsomeguitar.com

Helmet, jij kan de IP-log van ZM zien he? Geef mij eens de IP van meneer cheldude.



helmet
Smaad
Usericon van helmet
Posted 23-01-2004 18:12 by helmet Profiel van helmethttp://www.wovendarkness.com

quote:
Op 23 januari 2004 18:03 schreef Chelman het volgende:
En terecht. Sorry. Ik heb werkelijk 0,0% respect voor hackers en mensen die 'grappige' trucjes verspreiden.
Mijn grappige trucje bestond uit het 'foppen' van de wtmp zodat je 'onzichtbaar' ingelogd was. That's all.. niets illegaals aan, sterker nog... het was een toevallige bijkomstigheid bij een perfect geaccepteerde manier van inloggen.

quote:
Als een dergelijk 'trucje' ooit gebruikt zou worden om een aanval op een bedrijfssysteem dan wel een militairsysteem dan vind ik het 100% gerechtvaardigd om dit te onderzoeken en indieen noodzakelijk zwaar straffen.
Onderzoeken prima.. maar niet op basis van het OP VOORHAND (dus voor er stront aan de knikker was) opslaan van mijn mail!

quote:
..nee ik heb niet de P op je vandaag Helm...meer toeval dat al die posts mij vandaag onder ogen komen vanddag.
Geeft niet, ik discussieer graag Jij komt tenminste met tegenargumenten... net als Dwaal vroeger


I'm not being rude. You're just insignificant.


helmet
Smaad
Usericon van helmet
Posted 23-01-2004 18:13 by helmet Profiel van helmethttp://www.wovendarkness.com

quote:
Op 23 januari 2004 18:11 schreef Azagthoth het volgende:
Helmet, jij kan de IP-log van ZM zien he? Geef mij eens de IP van meneer cheldude.
Ik kan het zien, maar da's niet voor jou...


I'm not being rude. You're just insignificant.


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 23-01-2004 18:13 by Chelman Profiel van Chelman

quote:
Op 23 januari 2004 18:11 schreef Azagthoth het volgende:
Helmet, jij kan de IP-log van ZM zien he? Geef mij eens de IP van meneer cheldude.


...al gekopieerd azzy? zo niet post ik hem nog een keer.

be my guest

[Dit bericht is gewijzigd door Chelman op 23-01-2004 18:18]


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Azagthoth
One RG2550EX in the pocket!
Usericon van Azagthoth
Posted 23-01-2004 18:19 by Azagthoth Profiel van Azagthothhttp://www.playsomeguitar.com

Wat heb ik nou aan een fortis bankrekening nummer? Ik ben niet van plan iets illegaals te doen.



Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 23-01-2004 18:19 by Chelman Profiel van Chelman

quote:
Op 23 januari 2004 18:19 schreef Azagthoth het volgende:
Wat heb ik nou aan een fortis bankrekening nummer? Ik ben niet van plan iets illegaals te doen.


Dat was het adres van mijn machine....ik zit nu bij de fortis


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Azagthoth
One RG2550EX in the pocket!
Usericon van Azagthoth
Posted 23-01-2004 18:22 by Azagthoth Profiel van Azagthothhttp://www.playsomeguitar.com

ow... doe maar nog een keer dan. Al ga ik er vanuit dat de systeembeheerders van Fortis beter in systeembeheer/beveiliging zijn dan ik. Tenminste, ik hoop het wel.

edit, ik heb 'm al

[Dit bericht is gewijzigd door Azagthoth op 23-01-2004 18:25]



Orion
Usericon van Orion
Posted 24-01-2004 13:39 by Orion Profiel van Orion

Guitar World 100 Greatest Metal Guitarists Of All Time:

01. Tony Iommi (BLACK SABBATH)
02. Kirk Hammett & James Hetfield (METALLICA)
03. Angus & Malcolm Young (AC/DC)
04. Randy Rhoads (OZZY OSBOURNE)
05. Eddie Van Halen (VAN HALEN)
06. Jimmy Page (LED ZEPPELIN)
07. Dimebag Darrell (PANTERA, DAMAGEPLAN)
08. Zakk Wylde (OZZY OSBOURNE, BLACK LABEL SOCIETY)
09. Adam Jones (TOOL)
10. Kerry King & Jeff Hanneman (SLAYER)
11. Dave Murray & Adrian Smith (IRON MAIDEN)
12. Jimi Hendrix
13. Glen Tipton & K.K. Downing (JUDAS PRIEST)
14. Ace Frehley & Paul Stanley (KISS)
15. Slash (GUNS N' ROSES)
16. Ritchie Blackmore (DEEP PURPLE, RAINBOW)
17. Yngwie Malmsteen
18. Joe Perry & Brad Whitford (AEROSMITH)
19. Dave Mustaine & Marty Friedman (MEGADETH)
20. Chuck Schuldiner (DEATH)
21. Brian May (QUEEN)
22. Michael Schenker (MSG, UFO)
23. Nigel Tufnel (SPINAL TAP)
24. Jeff Beck
25. Tom Morello (RAGE AGAINST THE MACHINE)
26. Head & Munky (KORN)
27. John Petrucci (DREAM THEATER)
28. Kim Thayil (SOUNDGARDEN)
29. Vivian Campbell (DEF LEPPARD)
30. Daron Malakian (SYSTEM OF A DOWN)
31. Scott Ian (ANTHRAX)
32. Tom G. Warrior (CELTIC FROST)
33. Chris Degarmo & Michael Wilton (QUEENSRŸCHE)
34. C.C. Deville
35. Marten Hagström & Fredrik Thorndendal (MESHUGGAH)
36. Alex Lifeson (RUSH)
37. Paul Gilbert (MR. BIG, RACER X)
38. Jerry Cantrell (ALICE IN CHAINS)
39. Mantas (VENOM)
40. Jason Becker (DAVE LEE ROTH)
41. Phil Collen & Steve Clarke (DEF LEPPARD)
42. Mikael Åkerfeldt & Peter Lindgren (OPETH)
43. Fast Eddie Clarke (MOTÖRHEAD)
44. Nuno Bettencourt (EXTREME)
45. Warren DeMartini (RATT)
46. Mick Mars (MÖTLEY CRÜE)
47. George Lynch (DOKKEN)
48. Ted Nugent
49. Jake E. Lee (OZZY OSBOURNE, BADLANDS)
50. Rudolf Schenker & Uli John Roth (SCORPIONS)
51. Oystein "Euronymous" Aarseth (MAYHEM)
52. Scott Gorham & Brian Robertson (THIN LIZZY)
53. Steve Vai (DAVE LEE ROTH)
54. Reb Beach (WINGER, DOKKEN)
55. Trey Azagthoth (MORBID ANGEL)
56. John Sykes (THIN LIZZY, BLUE MURDER)
57. Hank Shermann & Michael Denner (MERCYFUL FATE)
58. Richie Sambora (BON JOVI)
59. Jon Donais & Matt Backhand (SHADOWS FALL)
60. Stephen Carpenter (DEFTONES)
61. Alex Skolnick & Eric Peterson (TESTAMENT)
62. Brian Tatler (DIAMOND HEAD)
63. John Christ (DANZIG)
64. Scott "Wino" Weinrich (THE OBSESSED)
65. Pepper Keenan & Woody Weatherman (C.O.C.)
66. Tommy Victor (PRONG)
67. Leslie West (MOUNTAIN)
68. Vernon Reid (LIVING COLOUR)
69. Glen Buxton & Michael Bruce (ALICE COOPER)
70. Bjorn Gelotte & Jesper Stromblad (IN FLAMES)
71. Jim Matheos (FATES WARNING)
72. Gary Holt & Rick Hunolt (EXODUS)
73. Donald Buck Dharma Roeser (BLUE ÖYSTER CULT)
74. Michael Amott (ARCH ENEMY)
75. Robert Fripp (KING CRIMSON)
76. Andre Olbrich (BLIND GUARDIAN)
77. Joe Satriani
78. Frank Hannon & Tommy Skeoch (TESLA)
79. Ty Tabor (KING'S X)
80. Mark Morton & Will Adler (LAMB OF GOD)
81. Dino Cazares (FEAR FACTORY)
82. Pete Townshend (THE WHO)
83. Jon Schaffer (ICED EARTH)
84. Timo Tolkki (STRATOVARIUS)
85. Neil Young
86. Abbath Doom Occulta (IMMORTAL)
87. Kai Hansen (GAMMA RAY)
88. Uffe Cederlund & Alex Hellid (ENTOMBED)
89. Leigh Stephens (BLUE CHEER)
90. Jim Martin (FAITH NO MORE)
91. Michael Romeo (SYMPHONY X)
92. Bill Steer (CARCASS)
93. Piggy (VOIVOD)
94. Tony Bourge (BUDGIE)
95. Sammy Hagar (VAN HALEN)
96. Alexi Laiho (CHILDREN OF BODOM)
97. Akira Takasaki (LOUDNESS)
98. Michael Angelo
99. John Kay & Michael Monarh (STEPPENWOLF)
100. Nick Bowcott (GRIM REAPER)


Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !?


Blackjack
Ja bakker...
Usericon van Blackjack
Posted 25-01-2004 16:06 by Blackjack Profiel van Blackjack

Tommi Iommi op 1?
Ik vind m enorm goed, maar echt niet de beste: Yngwie, Randy en RItchie vind ik stukken gevarieerder en technisch beter.
Ik vraag me af hoe dat bepaald is...


Misty morning, clouds in the sky- Without warning, the wizard walks by- Casting his shadow, weaving his spell- Funny clothes, tinkling bell. Never talking- Just keeps walking- Spreading his magic


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen