IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : (on)Zinnig Nieuws Deel IV Vorige pagina | Volgende pagina
Lone-Dragon
peace
Usericon van Lone-Dragon
Posted 24-03-2004 8:44 by Lone-Dragon Profiel van Lone-Dragon

quote:
Op 23 maart 2004 8:39 schreef Manifest het volgende:
Jezusfilm eist tweede leven

Uitgegeven: 23 maart 2004 07:22
Laatst gewijzigd: 23 maart 2004 07:24

BELO HORIZONTE - In Brazilië is een dominee aan een hartaanval overleden terwijl hij naar de film The Passion of the Christ van Mel Gibson keek.

Dit is maandag van getuigen vernomen. De 43-jarige José Geraldo Soares keek in een bioscoop in een winkelcentrum van Belo Horizonte naar de film, die de laatste uren van Jezus' leven en de kruisiging op een bloedige en gewelddadige manier in beeld brengt.

Afgelopen maand stierf in de Amerikaanse staat Kansas een 56-jarige vrouw aan een hartaanval terwijl zij naar The Passion of the Christ keek.

bron: nu.nl



zoals gewoonlijk zorgt jezus weer voor doden, lekker geweldadig die vent, gaat ie dood neemt ie anderen mee in zijn graf.


voer geen oorlog, voer de eendjes


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 24-03-2004 11:53 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

religions kill


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 24-03-2004 12:54 by attila_de_hun Profiel van attila_de_hun

en met die doden kun je het volgende doen:

van FOK!


Een 56-jarige Duitser heeft de wens geuit om na zijn dood gevoerd te worden aan piranha's. Hij kwam op het idee door een Nederlander die na zijn overlijden door slakken verteerd wilde worden.

De man deed zijn verzoek aan de dierentuin in Keulen en onderbouwde zijn idee met het argument dat het een interessant experiment met educatieve waarde zou kunnen zijn, bijvoorbeeld voor biologiestudenten. Directeur Günther Nogge liet weten dat zelfs als de dierentuin het zou willen, het idee toch niet door zou kunnen gaan. "Het is een fantastisch idee. Maar als educatief project is het beter om een levend iemand aan de piranha’s te voeren. Ze zijn niet zo dol op dood eten, ze hebben een voorkeur voor liever levende prooien."

Deze tegenslag betekent echter niet het einde voor de Duitser, hij hoopt dat andere dierentuinen wel iets zien in zijn idee. "Ze kunnen me altijd met stokken poken of zo, om de interesse van de vissen te wekken".




SiQDiZ
bier zuipen & kut roepen
Usericon van SiQDiZ
Posted 24-03-2004 12:57 by SiQDiZ Profiel van SiQDiZ

quote:
Op 24 maart 2004 12:54 schreef attila_de_hun het volgende:
en met die doden kun je het volgende doen:

van FOK!


Een 56-jarige Duitser heeft de wens geuit om na zijn dood gevoerd te worden aan piranha's. Hij kwam op het idee door een Nederlander die na zijn overlijden door slakken verteerd wilde worden.

De man deed zijn verzoek aan de dierentuin in Keulen en onderbouwde zijn idee met het argument dat het een interessant experiment met educatieve waarde zou kunnen zijn, bijvoorbeeld voor biologiestudenten. Directeur Günther Nogge liet weten dat zelfs als de dierentuin het zou willen, het idee toch niet door zou kunnen gaan. "Het is een fantastisch idee. Maar als educatief project is het beter om een levend iemand aan de piranha’s te voeren. Ze zijn niet zo dol op dood eten, ze hebben een voorkeur voor liever levende prooien."

Deze tegenslag betekent echter niet het einde voor de Duitser, hij hoopt dat andere dierentuinen wel iets zien in zijn idee. "Ze kunnen me altijd met stokken poken of zo, om de interesse van de vissen te wekken".





hahah die knakker heeft humor


RrroooaaarrR
as "The Chief"
Usericon van RrroooaaarrR
Posted 24-03-2004 13:10 by RrroooaaarrR Profiel van RrroooaaarrR

56 jaar is wel oud vlees...


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 25-03-2004 0:04 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

met haaien lukt het wel, dat zijn juist aaseters

ik laat me liever eerst cremeren en dan verwerken in een vuurwerkshow van 20 minuten, de playlist staat al in 1 van de topics hierzo
ik kan niet wachten


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Leviathanica
Usericon van Leviathanica
Posted 25-03-2004 0:05 by Leviathanica Profiel van Leviathanicahttp://www.youtube.com/user/Craptavaganza

Geweldig!!
Zijn er al kaarten te koop?


Iedereen heeft recht op mijn mening.


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 25-03-2004 0:09 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

quote:
Op 25 maart 2004 0:05 schreef Leviathanica het volgende:
Geweldig!!
Zijn er al kaarten te koop?

Hmm nog niet, ik ben er nog maar waaraan zal ik het geld dan doneren
laat ik een SLAYER fonds oprichten, voor de daklozen bejaarden in nederland die ook eens uit hun dak willen gaan

[Dit bericht is gewijzigd door ElitE op 25-03-2004 0:09]


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Heiden
Postheiden
Usericon van Heiden
Posted 25-03-2004 0:09 by Heiden Profiel van Heiden

Hoorde van een vriend van me zojuist in den kroeg dat er in Duitsland 330 invallen zijn geweest bij distributeurs en labels die rechtse muziek verspreiden.


Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd.


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 25-03-2004 0:10 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

quote:
Op 25 maart 2004 0:09 schreef Heiden het volgende:
Hoorde van een vriend van me zojuist in den kroeg dat er in Duitsland 330 invallen zijn geweest bij distributeurs en labels die rechtse muziek verspreiden.

CENSUUR!!! Dan moeten ze ook die extreem linkse zooi afgaan, waar er bijna nog meer van zijn


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Leviathanica
Usericon van Leviathanica
Posted 25-03-2004 0:13 by Leviathanica Profiel van Leviathanicahttp://www.youtube.com/user/Craptavaganza

Zo kan er veel goede muziek verloren gaan, jammer.


Iedereen heeft recht op mijn mening.


Nameless shadow
Usericon van Nameless shadow
Posted 25-03-2004 9:42 by Nameless shadow Profiel van Nameless shadowhttp://jeroendekker.com

beetje jammer zulke zaken...



attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 25-03-2004 9:45 by attila_de_hun Profiel van attila_de_hun

quote:
Op 25 maart 2004 0:09 schreef Heiden het volgende:
Hoorde van een vriend van me zojuist in den kroeg dat er in Duitsland 330 invallen zijn geweest bij distributeurs en labels die rechtse muziek verspreiden.


fuck censuur.
nou zijn ze in Duitsland wel een stuk meer "politiek correct" als bij ons lijkt me.


Leviathanica
Usericon van Leviathanica
Posted 25-03-2004 12:56 by Leviathanica Profiel van Leviathanicahttp://www.youtube.com/user/Craptavaganza

Bier komt tv scherm uit.

Bierbrouwers in Amerika hebben een nieuwe manier gevonden om hun product aan de man te brengen. In een paar bars in Las Vegas konden een aantal klanten al kennis maken met driedimensionele tv-spots. Tijdens het tv-kijken schiet er ineens een schuimende pot bier virtueel een meter vooruit. De testpersonen waren volgens het wetenschappelijke vakblad New Scientist "overweldigd".

De beelden die via de zogenaamde X3D technologie worden uitgezonden, zijn vooralsnog allen met speciaal brilletjes te zien, met aan de ene kant een rode filter en aan de andere krant een groene. Elk oog ziet aldus een lichtjes ander beeld, waardoor een diepte-effect tot stand komt. Het speciale aan de X3D techniek is dat het licht gefilterd wordt vooraleer het het scherm verlaat. Een plasmascherm stuurt twee lichtjes verschillende beelden uit waarbij het ene door een rode en het andere door een groene filter werd geblokkeerd.

[Dit bericht is gewijzigd door Leviathanica op 25-03-2004 12:56]


Iedereen heeft recht op mijn mening.


Phaestus
In vino veritas
Usericon van Phaestus
Posted 25-03-2004 13:17 by Phaestus Profiel van Phaestus

quote:
Op 25 maart 2004 12:56 schreef Leviathanica het volgende:
Bier komt tv scherm uit.

Bierbrouwers in Amerika hebben een nieuwe manier gevonden om hun product aan de man te brengen. In een paar bars in Las Vegas konden een aantal klanten al kennis maken met driedimensionele tv-spots. Tijdens het tv-kijken schiet er ineens een schuimende pot bier virtueel een meter vooruit. De testpersonen waren volgens het wetenschappelijke vakblad New Scientist "overweldigd".

De beelden die via de zogenaamde X3D technologie worden uitgezonden, zijn vooralsnog allen met speciaal brilletjes te zien, met aan de ene kant een rode filter en aan de andere krant een groene. Elk oog ziet aldus een lichtjes ander beeld, waardoor een diepte-effect tot stand komt. Het speciale aan de X3D techniek is dat het licht gefilterd wordt vooraleer het het scherm verlaat. Een plasmascherm stuurt twee lichtjes verschillende beelden uit waarbij het ene door een rode en het andere door een groene filter werd geblokkeerd.


Als 't nou echt bier was.


"Le coeur a ses raisons que la raison ne connaît point."


Leviathanica
Usericon van Leviathanica
Posted 25-03-2004 13:17 by Leviathanica Profiel van Leviathanicahttp://www.youtube.com/user/Craptavaganza

quote:
Op 25 maart 2004 13:17 schreef Phaestus het volgende:
Als 't nou echt bier was.


Ja, dat zou wel relaxt zijn.


Iedereen heeft recht op mijn mening.


campske666
Usericon van campske666
Posted 25-03-2004 13:28 by campske666 Profiel van campske666

quote:
Op 25 maart 2004 13:17 schreef Leviathanica het volgende:
Ja, dat zou wel relaxt zijn.


Niet als je zo een glas van 55 cm tegen je schedel krijgt geschoten.


Phaestus
In vino veritas
Usericon van Phaestus
Posted 25-03-2004 13:40 by Phaestus Profiel van Phaestus

quote:
Op 25 maart 2004 13:28 schreef campske666 het volgende:
Niet als je zo een glas van 55 cm tegen je schedel krijgt geschoten.


Hrm da's waar.

Dillemma.


"Le coeur a ses raisons que la raison ne connaît point."


helmet
Smaad
Usericon van helmet
Posted 26-03-2004 11:13 by helmet Profiel van helmethttp://www.wovendarkness.com

Cambodjaan hakt penis af voor Satan

Een 32-jarige Cambodjaan heeft "op bevel van de duivel" zijn penis afgesneden. Volgens de man, Teang Ny, stonden er vier grote mannen in rode kleren en getooid met tulbanden voor zijn deur. De "rode duivels" stelden zich voor als de bewakers van de hel en zeiden dat hij zijn piemel er af moest snijden.

Volgens Ny stelde hij nog voor om in plaats van zijn jongeheer zijn been eraf te hakken, maar daar namen de bewakers van de hel geen genoegen mee. Met een groentenmes sneed hij toen zijn penis er maar af. Alvorens Ny het bewustzijn verloor, hoorde hij de dienaars van het Kwaad vechten om zijn afgesneden roede.

De penisloze Ny herstelt momenteel in het ziekenhuis van zijn eigenhandigde operatie. De Cambodjaanse politie heeft laten weten ''geen plannen te hebben'' om een speurtocht in te zetten naar de dienaren van het Kwaad.

Bron: Fok!

Grmbl... je geeft ze even vrij en ze gaan gelijk op eigen houtje aan de slag


I'm not being rude. You're just insignificant.


Lainedil
Gebroeders Grey
Usericon van Lainedil
Posted 26-03-2004 11:17 by Lainedil (Speciaal lid) Profiel van Lainedilhttp://www.quantumtheory.nl

quote:
Op 25 maart 2004 0:04 schreef ElitE het volgende:


ik laat me liever eerst cremeren en dan verwerken in een vuurwerkshow van 20 minuten, de playlist staat al in 1 van de topics hierzo
ik kan niet wachten



Heel ZM ook niet





Bruce Banner


Leviathanica
Usericon van Leviathanica
Posted 26-03-2004 11:36 by Leviathanica Profiel van Leviathanicahttp://www.youtube.com/user/Craptavaganza

quote:
Op 26 maart 2004 11:13 schreef helmet het volgende:
Cambodjaan hakt penis af voor Satan

Een 32-jarige Cambodjaan heeft "op bevel van de duivel" zijn penis afgesneden. Volgens de man, Teang Ny, stonden er vier grote mannen in rode kleren en getooid met tulbanden voor zijn deur. De "rode duivels" stelden zich voor als de bewakers van de hel en zeiden dat hij zijn piemel er af moest snijden.

Volgens Ny stelde hij nog voor om in plaats van zijn jongeheer zijn been eraf te hakken, maar daar namen de bewakers van de hel geen genoegen mee. Met een groentenmes sneed hij toen zijn penis er maar af. Alvorens Ny het bewustzijn verloor, hoorde hij de dienaars van het Kwaad vechten om zijn afgesneden roede.

De penisloze Ny herstelt momenteel in het ziekenhuis van zijn eigenhandigde operatie. De Cambodjaanse politie heeft laten weten ''geen plannen te hebben'' om een speurtocht in te zetten naar de dienaren van het Kwaad.

Bron: Fok!

Grmbl... je geeft ze even vrij en ze gaan gelijk op eigen houtje aan de slag


Was Satan blij met zijn piemeltje?


Iedereen heeft recht op mijn mening.


Manifest
Jus ad bellum, inshallah!
Usericon van Manifest
Posted 26-03-2004 11:42 by Manifest Profiel van Manifest



F*ck hippies


Beli Mawr
Great god Cernunnos, return to Earth again!
Usericon van Beli Mawr
Posted 27-03-2004 19:08 by Beli Mawr (Moderator) Profiel van Beli Mawrhttp://www30.brinkster.com/belimawr

O wee:
Grapjas houd vliegtuig 8 uur aan de grond
Het luchtverkeer van en naar Zaventem
is zaterdagmiddag enige tijd verstoord
geweest door een verzonnen sms-bericht.

Een passagier stuurde vanop een
vertrekkend vliegtuig een tekstbericht
naar zijn vriendin dat het toestel
gekaapt werd. De vriendin verwittigde
de politie. Die had redelijk snel door
dat het bericht niet ernstig was.

De grappenmaker is van het vliegtuig
gehaald en verhoord door het parket.

Het vliegtuig van Jetair is met bijna 8
uur vertraging vertrokken. De passagier
die het sms'je verstuurde, vliegt niet
mee. Hat parket beslist wat er met de
grappenmaker moet gebeuren.
Bron
Het moest weer in België gebeuren


Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE


Vintersorg
Usericon van Vintersorg
Posted 27-03-2004 19:21 by Vintersorg Profiel van Vintersorg

Ik wist dat Belgen dom waren, maar ze hoeven het niet steeds blijven te bevestigen


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 29-03-2004 10:45 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

Slecht nieuws voor gothicdozen met een kinderwens:

Prozac mogelijk gevaarlijk voor ongeboren vrucht

Uitgegeven: 29 maart 2004 07:56

CHAPEL HILL - Zwangere vrouwen die Prozac of andere middelen slikken om hun depressie te bestrijden, zouden de hersenen van hun ongeboren kind kunnen beschadigen. Daarvoor hebben pediatrische wetenschappers van de Universiteit van North Carolina in de Verenigde Staten gewaarschuwd.

Philip Zeskind van de universiteit en zijn team vergeleken baby's van vrouwen die tijdens de zwangerschap Prozac, Seroxat, Zoloft of Celexa hadden gebruikt met die van vrouwen die geen serotonine verhogende middelen hadden geslikt. Bij meer dan de helft van de baby's uit de eerste groep bleek het neurologische systeem verstoord.

Zo beefden de baby's veel en bleven ze vaak in één fase van de slaap steken, in plaats van diverse fasen te doorlopen.

Uit het onderzoek is niet gebleken of de serotonine blijvend van invloed is op de hersenen van de baby's of dat de pasgeborenen alleen maar "afkick-verschijnselen" hebben nadat ze die stof via de moeder hebben binnengekregen.

Zeskind wil niet zeggen dat zwangere vrouwen de middelen niet zouden moeten slikken, maar vindt nader onderzoek wel belangrijk en dat niet gewoon moet worden aangenomen dat de antidepressiva geen kwaad kunnen.


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen