|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
religions kill |
|
en met die doden kun je het volgende doen: van FOK! Een 56-jarige Duitser heeft de wens geuit om na zijn dood gevoerd te worden aan piranha's. Hij kwam op het idee door een Nederlander die na zijn overlijden door slakken verteerd wilde worden. De man deed zijn verzoek aan de dierentuin in Keulen en onderbouwde zijn idee met het argument dat het een interessant experiment met educatieve waarde zou kunnen zijn, bijvoorbeeld voor biologiestudenten. Directeur Günther Nogge liet weten dat zelfs als de dierentuin het zou willen, het idee toch niet door zou kunnen gaan. "Het is een fantastisch idee. Maar als educatief project is het beter om een levend iemand aan de piranha’s te voeren. Ze zijn niet zo dol op dood eten, ze hebben een voorkeur voor liever levende prooien." Deze tegenslag betekent echter niet het einde voor de Duitser, hij hoopt dat andere dierentuinen wel iets zien in zijn idee. "Ze kunnen me altijd met stokken poken of zo, om de interesse van de vissen te wekken". |
|
quote: hahah die knakker heeft humor |
|
56 jaar is wel oud vlees... |
|
met haaien lukt het wel, dat zijn juist aaseters ik laat me liever eerst cremeren en dan verwerken in een vuurwerkshow van 20 minuten, de playlist staat al in 1 van de topics hierzo ik kan niet wachten ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Geweldig!! Zijn er al kaarten te koop? Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
quote: Hmm nog niet, ik ben er nog maar waaraan zal ik het geld dan doneren laat ik een SLAYER fonds oprichten, voor de daklozen bejaarden in nederland die ook eens uit hun dak willen gaan [Dit bericht is gewijzigd door ElitE op 25-03-2004 0:09] ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Hoorde van een vriend van me zojuist in den kroeg dat er in Duitsland 330 invallen zijn geweest bij distributeurs en labels die rechtse muziek verspreiden. Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
quote: CENSUUR!!! Dan moeten ze ook die extreem linkse zooi afgaan, waar er bijna nog meer van zijn ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Zo kan er veel goede muziek verloren gaan, jammer. Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
beetje jammer zulke zaken... |
|
quote: fuck censuur. nou zijn ze in Duitsland wel een stuk meer "politiek correct" als bij ons lijkt me. |
|
Bier komt tv scherm uit. Bierbrouwers in Amerika hebben een nieuwe manier gevonden om hun product aan de man te brengen. In een paar bars in Las Vegas konden een aantal klanten al kennis maken met driedimensionele tv-spots. Tijdens het tv-kijken schiet er ineens een schuimende pot bier virtueel een meter vooruit. De testpersonen waren volgens het wetenschappelijke vakblad New Scientist "overweldigd". De beelden die via de zogenaamde X3D technologie worden uitgezonden, zijn vooralsnog allen met speciaal brilletjes te zien, met aan de ene kant een rode filter en aan de andere krant een groene. Elk oog ziet aldus een lichtjes ander beeld, waardoor een diepte-effect tot stand komt. Het speciale aan de X3D techniek is dat het licht gefilterd wordt vooraleer het het scherm verlaat. Een plasmascherm stuurt twee lichtjes verschillende beelden uit waarbij het ene door een rode en het andere door een groene filter werd geblokkeerd. [Dit bericht is gewijzigd door Leviathanica op 25-03-2004 12:56] Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
quote: Als 't nou echt bier was. "Le coeur a ses raisons que la raison ne connaît point." |
|
quote: Ja, dat zou wel relaxt zijn. Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
quote: Niet als je zo een glas van 55 cm tegen je schedel krijgt geschoten. |
|
quote: Hrm da's waar. Dillemma. "Le coeur a ses raisons que la raison ne connaît point." |
|
Cambodjaan hakt penis af voor Satan Een 32-jarige Cambodjaan heeft "op bevel van de duivel" zijn penis afgesneden. Volgens de man, Teang Ny, stonden er vier grote mannen in rode kleren en getooid met tulbanden voor zijn deur. De "rode duivels" stelden zich voor als de bewakers van de hel en zeiden dat hij zijn piemel er af moest snijden. Volgens Ny stelde hij nog voor om in plaats van zijn jongeheer zijn been eraf te hakken, maar daar namen de bewakers van de hel geen genoegen mee. Met een groentenmes sneed hij toen zijn penis er maar af. Alvorens Ny het bewustzijn verloor, hoorde hij de dienaars van het Kwaad vechten om zijn afgesneden roede. De penisloze Ny herstelt momenteel in het ziekenhuis van zijn eigenhandigde operatie. De Cambodjaanse politie heeft laten weten ''geen plannen te hebben'' om een speurtocht in te zetten naar de dienaren van het Kwaad. Bron: Fok! Grmbl... je geeft ze even vrij en ze gaan gelijk op eigen houtje aan de slag I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
quote: Heel ZM ook niet Bruce Banner |
|
quote: Was Satan blij met zijn piemeltje? Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
F*ck hippies |
|
O wee: Grapjas houd vliegtuig 8 uur aan de grond Het luchtverkeer van en naar Zaventem is zaterdagmiddag enige tijd verstoord geweest door een verzonnen sms-bericht. Een passagier stuurde vanop een vertrekkend vliegtuig een tekstbericht naar zijn vriendin dat het toestel gekaapt werd. De vriendin verwittigde de politie. Die had redelijk snel door dat het bericht niet ernstig was. De grappenmaker is van het vliegtuig gehaald en verhoord door het parket. Het vliegtuig van Jetair is met bijna 8 uur vertraging vertrokken. De passagier die het sms'je verstuurde, vliegt niet mee. Hat parket beslist wat er met de grappenmaker moet gebeuren. Bron Het moest weer in België gebeuren Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
Ik wist dat Belgen dom waren, maar ze hoeven het niet steeds blijven te bevestigen |
|
Slecht nieuws voor gothicdozen met een kinderwens: Prozac mogelijk gevaarlijk voor ongeboren vrucht Uitgegeven: 29 maart 2004 07:56 CHAPEL HILL - Zwangere vrouwen die Prozac of andere middelen slikken om hun depressie te bestrijden, zouden de hersenen van hun ongeboren kind kunnen beschadigen. Daarvoor hebben pediatrische wetenschappers van de Universiteit van North Carolina in de Verenigde Staten gewaarschuwd. Philip Zeskind van de universiteit en zijn team vergeleken baby's van vrouwen die tijdens de zwangerschap Prozac, Seroxat, Zoloft of Celexa hadden gebruikt met die van vrouwen die geen serotonine verhogende middelen hadden geslikt. Bij meer dan de helft van de baby's uit de eerste groep bleek het neurologische systeem verstoord. Zo beefden de baby's veel en bleven ze vaak in één fase van de slaap steken, in plaats van diverse fasen te doorlopen. Uit het onderzoek is niet gebleken of de serotonine blijvend van invloed is op de hersenen van de baby's of dat de pasgeborenen alleen maar "afkick-verschijnselen" hebben nadat ze die stof via de moeder hebben binnengekregen. Zeskind wil niet zeggen dat zwangere vrouwen de middelen niet zouden moeten slikken, maar vindt nader onderzoek wel belangrijk en dat niet gewoon moet worden aangenomen dat de antidepressiva geen kwaad kunnen. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina | Volgende pagina |