|
Dit topic is 20 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 | ||||
Auteur: |
|
|
Mininova staat ' ie op. Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
Ik ga dat weten. Thanks underkoffert Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
you're most welcome.. Vind ik ook niet |
|
Helemaal te beluisteren op: http://www.myspace.com/keepofkalessin "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
Hij's fijn! Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
Hij is wat blackiger vind ik, wel gaaf. Alleen heb ik het nu allemaal wel een keer gehoord van KoK. Kom maar eens met iets totaal anders! |
|
Op zich wel een lekkere plaat. Toch is het wel erg een herhalings oefening zo na de eerste paar keer luisteren. Maar ik blijf em wel luisteren dus slecht is ie zeker niet. |
|
Dan heeft die herhalingsoefening bij jou wel effect gehad. |
|
quote: +1, tjonge, gemiste kans. Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
LOL Maar op zich is meer nummers in plaats van nieuwe nummers niet altijd slecht. Bolt thrower komt er ook al jaren mee weg |
|
Ik zeg Maiden. Bruce Banner |
|
Ik vind het niet echt een herhalingsoefening....misschien in het begin een beetje maar na vaak luisteren zie je toch echt de duidelijke verschillen. Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
ik mis een beetje die debiel snelle gitaarriffs.. verder vind ik em minder boeiend dan Armada, maar ik hou 't maar op de Reclaim EP Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
Het is voor een groot deel inderdaad herhaling. Dat is gedeeltelijk positief, omdat het natuurlijk gewoon vette muziek is. Nu het album een paar keer gehoord te hebben zijn de echt nieuwe elementen wat meer doorgedrongen en dat helpt goed tegen het negatieve aspect van herhaling. De nieuwigheiden zijn vooral de soms vet stoere midtempo stukken waar vooral de drummer supervet uit de hoek komt en het aandeel van synths (etc.). Al met al vind ik hem dus fijn zijn de nieuwe elementen tof, maar had ik er toch iets meer van verwacht. Ik blijf hem nog wel luisteren om te kijken of het nog wat meer doordringt, want de CD is sowieso minder direct pakkend dan Armada. Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote: En Armada minder direct pakkend dan Reclaim |
|
Hehehe, als je echt direct pakkend wil ga je maar Britney Spears luisteren. Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
Ik mis sowieso een beetje de bruutheid en agressie van de eerdere platen. Daarnaast is de sound in mijn opinie minder dan armada en de zanger houdt zich een beetje in. ben nog niet geheel overtuigd, dus. |
|
Wel gave cd.. Klinkt inderdaad wat rustiger dan de andere cd's maar dat vind ik niet zo erg.. Voor de rest helaas niet erg vernieuwend.. |
|
quote: En daar is niks mis mee. |
|
Vind de nieuwe cd minder dan het voorgaande werk. Hij kan me minder bekoren. Niet dat de slecht is hoor, dat niet. |
|
In de making of Kolossus zeggen ze dat direct de opvolger daarvan weer gaan opnemen. Nou moet ik Kolossus nog goed luister maar meer KoK kan ik niet tegen zijn . |
|
quote: Klopt, was al een poos bekend, maar als ik sommige nummers hoor op Kolossus vraag ik me af waarom er op die plaat dan van die saaie nummers staan als Warmonger. Hadden ze beter 1 plaat met alleen maar knallers kunnen maken dan twee albums met hoogte- en dieptepunten. |
|
Ja, dat is idd 1 van de jammere tracks. Hmmm, tegenvaller! Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Ik vindt de zanger niet echt goed, past er niet echt bij. Life of Brian was banned for a while in Norway, due to blasphemy. The Swedes promoted it as "The film that is so funny it was banned in Norway"... |
Dit topic is 20 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |