IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 20 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
Auteur:
Topic : Keep of Kalessin Vorige pagina | Volgende pagina
M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 30-05-2004 13:34 by M. Wijzig reactieProfiel van M.Quote dit bericht

Die zat in m'n gadget ja... die mini-CD is erg tof, alleen erg kort, dat wel. En het laatste nr. (tevens titelnummer) kan me niet echt bekoren. Maar er staan wel wat schroeiende black metal tracks op...


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


spectre
Usericon van spectre
Posted 30-05-2004 16:40 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

ja die laatste is enorm kut... snap niet dat die erop staat


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


UberHeerscher
Usericon van UberHeerscher
Posted 30-05-2004 17:09 by UberHeerscher Wijzig reactieProfiel van UberHeerscherQuote dit berichthttp://www.jostiband.nl/

Toch maar eens checken dan.

Ik vind hun naame wel grappig. 'Kaleson' betekent 'long-john' (je weet wel, van die onderbroeken met lange pijpen) in het pools. Keep of Kaleson.


Hub de Gallier
Usericon van Hub de Gallier
Posted 24-04-2005 10:07 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

Heb sinds gisteren eindelijk "Reclaim" in huis en het klinkt wel erg gaaf. Bruut dat Atilla de zang doet, hij heeft echt zo'n ideale blackmetal strot
Ben nu erg benieuwd naar het nieuwe werk dat zeer snel word opgenomen.


Hub de Gallier RIP 17-03-2013


NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 24-04-2005 12:35 by NecRobert (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van NecRobertQuote dit bericht

Come Damnation is een van de gaafste black metal nummers van de laatste jaren zelfs!


Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.


DaVinz
Tod - Trauer
Usericon van DaVinz
Posted 13-06-2005 13:05 by DaVinz Wijzig reactieProfiel van DaVinzQuote dit bericht

hoor het nu net op een metal internet radio .. klinkt wel erg lekker

np: Keep of Kalessin - Through Times of War - [07] Nectarious Red - Itch


I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down


spectre
Usericon van spectre
Posted 02-02-2006 17:19 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

http://www.keepofkalessin.no/videos/kalessinteaser10.wmv

Teaser van videoclip van het nieuwe album Armada, klinkt veelbelovend!


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Y Draig Goch
Vegetarian Progressive Grindcore
Usericon van Y Draig Goch
Posted 02-02-2006 19:22 by Y Draig Goch (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Y Draig GochQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/Joris_/

Ik had het vorige week gezien, inderdaad erg veelbelovend!

Nu hopen dat die tour doorgaat, want vooral live wil ik het wel eens meemaken.


We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno.


Sater
Usericon van Sater
Posted 03-02-2006 6:29 by Sater Wijzig reactieProfiel van SaterQuote dit bericht

Nou die clip deed met niet zoveel. Beetje te power naar mijn smaak.


one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe


spectre
Usericon van spectre
Posted 03-02-2006 11:00 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

Gaaf die prog elementen erin


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 03-02-2006 11:02 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

Die live-gitarist van Satyricon, dat is toch niet één van die gasten die vorig jaar (ofzo) op tour is ingerekend voor verkrachting o.i.d.?


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


spectre
Usericon van spectre
Posted 03-02-2006 11:23 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

boeiend


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 03-02-2006 11:33 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

Ik vind de muziek er niet meer of minder door, maar ik vroeg het me gewoon af. Heb ook nooit meegekregen of ze daadwerkelijk schuldig waren of niet.


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


astathica
No dolby on snake detectors
Usericon van astathica
Posted 03-02-2006 13:40 by astathica Wijzig reactieProfiel van astathicaQuote dit berichthttp://www.myspace.com/astathica

hmmm, "Reclaim" is de beste black metal-plaat sinds, eeuh... nou ja, sinds een hele tijd. echt wel kek.

en dus, ben benieuwd naar die nieuwe. geen Frost, geen (of weinig) Attila, maar toch denk ik dat het vet word.


www.myspace.com/astathica - tsjonge jonge jonge jonge jonge... wat een leuk filmpje!


spectre
Usericon van spectre
Posted 03-02-2006 14:23 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

Zolang de stijl maar niet wordt doorgetrokken als in het titelnummer van Reclaim, want dat is een serieus minpunt van die plaat.


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Hub de Gallier
Usericon van Hub de Gallier
Posted 03-02-2006 16:07 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

quote:
Op 3 februari 2006 11:02 schreef ZelThoR het volgende:
Die live-gitarist van Satyricon, dat is toch niet één van die gasten die vorig jaar (ofzo) op tour is ingerekend voor verkrachting o.i.d.?
Da's dezelfde persoon ja.


Hub de Gallier RIP 17-03-2013


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 05-02-2006 23:07 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

quote:
Op 3 februari 2006 16:07 schreef Hub de Gallier het volgende:
Da's dezelfde persoon ja.
Ik had het ondertussen gevonden. Niets kunnen vinden over een eventuele vrijspraak, alleen dat ze nog naar Canada moesten voor de rechtzaak. Typisch dat Satyr en Frost nu zelf naar Canada zijn voor de opnames van het Satyricon album.

[Dit bericht is gewijzigd door ZelThoR op 05-02-2006 23:08]


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


spectre
Usericon van spectre
Posted 05-02-2006 23:19 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

neehoor, die is gewoon weer opgenomen in de Puk studios in Denemarken. Het mixen en masteren geschiedt in de States


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 05-02-2006 23:32 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

quote:
Op 5 februari 2006 23:19 schreef spectre het volgende:
neehoor, die is gewoon weer opgenomen in de Puk studios in Denemarken. Het mixen en masteren geschiedt in de States

Volgens het bericht wat ik het Satyricon topic postte:
quote:
SATYRICON have been in Vancouver, Canada this month mixing their first new studio album since 2002 with Mike Frasier (METALLICA, AC/DC).

Goed, niet opnemen, wel mixen.


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


snotholf
Usericon van snotholf
Posted 06-02-2006 15:19 by snotholf Wijzig reactieProfiel van snotholfQuote dit bericht

Ik ben vooral benieuwd wat die nieuwe zanger gaat doen. Vyl(drum) speelde ook al mee op eerdere platen en mij beviel dat eerlijk gezegd prima.


astathica
No dolby on snake detectors
Usericon van astathica
Posted 07-02-2006 1:25 by astathica Wijzig reactieProfiel van astathicaQuote dit berichthttp://www.myspace.com/astathica

quote:
Op 3 februari 2006 14:23 schreef spectre het volgende:
Zolang de stijl maar niet wordt doorgetrokken als in het titelnummer van Reclaim, want dat is een serieus minpunt van die plaat.


hmm, daar ben ik het niet mee eens. misschien komt het dat omdat ik het plaatje (van een echte plaat kun je niet spreken, zo kort) meer als een geheel beschouw dan als losse nummers, maar ik vind het geheel briljant met een orgastische climax met "Come damnation". die fill na dat langzaam opgebouwde middenstuk... hmmm.


www.myspace.com/astathica - tsjonge jonge jonge jonge jonge... wat een leuk filmpje!


Y Draig Goch
Vegetarian Progressive Grindcore
Usericon van Y Draig Goch
Posted 07-02-2006 1:30 by Y Draig Goch (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Y Draig GochQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/Joris_/

Hij had het over het nummer Reclaim en niet de MCD.


We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno.


astathica
No dolby on snake detectors
Usericon van astathica
Posted 07-02-2006 1:31 by astathica Wijzig reactieProfiel van astathicaQuote dit berichthttp://www.myspace.com/astathica

quote:
Op 7 februari 2006 1:30 schreef Y Draig Goch het volgende:
Hij had het over het nummer Reclaim en niet de MCD.


weet ik, ik ook. ik bedoelde dat ik de CD (plaat) als geheel zie, en vind dat het nummer er precies in past. dus niet slechter dan de rest, als het ware.

[edit] nou ja, niet minder goed dan de rest, natuurlijk.

[Dit bericht is gewijzigd door astathica op 07-02-2006 1:32]


www.myspace.com/astathica - tsjonge jonge jonge jonge jonge... wat een leuk filmpje!


Y Draig Goch
Vegetarian Progressive Grindcore
Usericon van Y Draig Goch
Posted 07-02-2006 1:34 by Y Draig Goch (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Y Draig GochQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/Joris_/

Dan weet ik niet of ik het met je eens ben, Come Damnation heerscht de pannen van het dak. Maar het eerste nummer - IX vind ik ook heel erg sterk, misschien zelfs wel sterker.


We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno.


spectre
Usericon van spectre
Posted 07-02-2006 8:29 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

kom op, het nummer Reclaim is beduidend de zwakke broeder van die plaat


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Dit topic is 20 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen