|
Dit topic is 20 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Al is met Armada niks mis hoor. |
|
Beetje veel van hetzelfde, verder idd niks mis mee. |
|
Armada is ook mijn favoriet. Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote: Ik ga akkoord, behalve als de commercie de overhand krijgt en alles inboet aan kwaliteit zoals sommige bands wel meemaken. Dan is dat zeer spijtig maar voor de anderen die hun plaats kennen en blijven goede muziek maken en ervan kunnen leven: fantastisch! Leading My Soul into dark and Ancient Times where everything was pure and man was in harmony with Nature, where pride and respect were the values of time in opposite with the time now of false values. True are the Ancient Souls, The Past is Alive! |
|
quote: Plaat is ok, maar ik moet zeggen dat 'ie de tand des tijds niet erg goed lijkt te doorstaan. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
Niet zoals Reclaim... Maar dat is dan ook wel een ware klassieker vind ik "What a fantastic song video. I'm driven to tears. Hail Satan!" |
|
grote manco daaraan het laatste nummer. En hij is te kort Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote:+1. Maar dan iets meer dan een tikje. Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
quote: quote: ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
hehehe, nice In het Dio-topic hadden we er ook al een. [Dit bericht is gewijzigd door ZelThoR op 11-12-2009 21:20] Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
[Dit bericht is gewijzigd door spectre op 12-12-2009 11:14] Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Ze zijn door naar de finale van het Noors Nationaal Songfestival [Dit bericht is gewijzigd door Mr. Cuntreaper op 08-01-2010 21:34] Bitches, i want to torture you!!!!!!!!!!!! |
|
Hoezo " "? Zelden zo'n kutnummer gehoord... je herkent KoK's typische stijl hier totaal niet in. Echt, bagger tot en met, met alle respect. Behoud dan tenminste je eigenheid in plaats van met zoiets voorgekauwd, hapklaar voor de dag te komen Niet dat ik al veel van KoK moest weten voordien, maar dit is toch wel erg triest. Faustian Spirit of the Earth |
|
Heb het nummer nu een aantal maal gehoord, vind het vrij saai. Nu maar hopen dat de nieuwe plaat wat meer elementen van Armada en Kolossus gaat bevatten (meen te hebben gelezen in een interview met OC dat de nieuwe schijf weer wat meer richting Armada zou gaan, ben benieuwd). Lekker dansen! |
|
Songfestival hebben we het hier over. Hoe waren de outfits? |
|
quote: Ten eerste bepaal ik dat zelf ofdat ik duimen opsteek. Ten tweede vind ik KoK een kutband, maar vanwege het trieste karakter van het songfestival kan ik het wel waarderen dat ze door zijn. Al kunnen ze natuurlijk niet tippen aan Teräsbetoni haha Bitches, i want to torture you!!!!!!!!!!!! |
|
quote: Nogal gewoontjes [Dit bericht is gewijzigd door cataclysm child op 09-01-2010 2:02] Faustian Spirit of the Earth |
|
quote:Ach, bij de voorrondes hebben ze vaak hun definitieve outfits nog niet aan. Leer en glitters levert punten op bij het nederlandse songfestival publiek. |
|
Het is gewoon een ontzettend zwak nummer. Hopelijk heeft KoK het speciaal voor deze gelegenheid geschreven en is dit geen uiting van "muzikale progressie". |
|
Geweldig nieuw nummer I rest my case.. The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Jij mag allang niet meer meedoen, Mutilator. quote: Nope, ze zeggen dat ze het al geschreven hadden voor ze bedacht hadden hieraan mee te doen. Misschien dat ze voor deze gelegenheid het wat lieflijker gearrangeerd hebben? Ik heb het nummer nog niet geluisterd. Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
'Lieflijker'..ga eerst dat nummer dan luisteren, Zelthor: precies zoals ik voorspeld had. The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Jij mag allang niet meer meedoen, Mutilator. Ondertussen heb ik het nummer geluisterd. Ik kan inzien dat dit past als vervolg op de lijn Armada - Kolossus, mits het album als geheel meer snelle nummers kent. Op Kolossus stond ook zo'n traag nummer met een uitbarsting op het eind, misschien heb ze voor nu de uitbarsting weggelaten. Voor mij heeft dit nog steeds het typische KoK geluid, ik kwam direct in de sfeer van de voorgaande twee albums. Wat er anders geworden is, is dat het bombast (weer) een stuk uitvergroot is. Dit gebeurde ook al tussen Armada en Kolossus (Kolossus was eigenlijk gewoon musicalmuziek) en uit dit nummer lijkt het erop alsof ze dat doorzetten. Hoe dan ook, ik vind het doordat het bombast de snelheid/felheid verdrukt heeft een -relatief- zwak nummer en ik hoop dan ook dat dit binnen het hele album niet zo stoort omdat de andere nummers sneller/feller zijn. Als ze het album inderdaad al geschreven hadden zou ik dan goed begrijpen waarom ze specifiek dit nummer gekozen hebben. Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
Jij hebt niets te bepalen, Zelthor, maar verstandig van je dat je er mee eens bent dat dit een zwak nummer is, zoals overduidelijk te verwachten was. Desalniettemin leuk voor ze dat ze zo ver gekomen zijn en hopelijk staan ze er met de complete entourage, aangezien het podiumwerk qua props ed bij dit soort evenementen van zeer hoog niveau is. [Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 09-01-2010 13:31] The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
Dit topic is 20 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |