IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 20 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
Auteur:
Topic : Keep of Kalessin Vorige pagina | Volgende pagina
Silence
Usericon van Silence
Posted 10-12-2009 20:08 by Silence Wijzig reactieProfiel van SilenceQuote dit bericht

quote:
Op 10 december 2009 19:39 schreef Onweerwolf het volgende:
Die oudere platen zijn, vanzelfsprekend, beter.




Al is met Armada niks mis hoor.


blastmaster
Die Statis Prima!!!
Usericon van blastmaster
Posted 10-12-2009 20:10 by blastmaster Wijzig reactieProfiel van blastmasterQuote dit berichthttp://www.myspace.com/drdoomgrind

Beetje veel van hetzelfde, verder idd niks mis mee.



Hub de Gallier
Usericon van Hub de Gallier
Posted 10-12-2009 20:22 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

Armada is ook mijn favoriet.


Hub de Gallier RIP 17-03-2013


Mottighaerd
Yarp
Usericon van Mottighaerd
Posted 10-12-2009 20:24 by Mottighaerd Wijzig reactieProfiel van MottighaerdQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/flepmelg

Whoej! K ben dus niet alleen


Due to recent budget cuts and the continued decline of the economy, please note that The Light at the End of the Tunnel has been turned off.


Mortanius
Dark Lord
Usericon van Mortanius
Posted 10-12-2009 20:39 by Mortanius Wijzig reactieProfiel van MortaniusQuote dit berichthttp://www.myspace.com/thearchest

quote:
Op 9 december 2009 1:15 schreef Snark het volgende:
wat willen we nou, bands die financieel volledig aan de grond zitten en doorstrompelen terwijl elke miezerige rotcent die ze verdienen gelijk in de schuldvereffening gaat moeizaam hun idealen standhouden en een nieuwe kutplaat maken of muzikanten die met enig inzicht zorgen dat ze zich met hun composities kunnen bedruipen en elke stap die ze zetten een stap naar beter, hoger en een meer solide werk- en leef omgeving is...

jezus tering, waar ligt voor dit soort debielen de grens?...

"Nu mijn favorieten undertheundergroundoftheundergroundband meer dan 12 cd's verkoopt vind ik ze niet meer leuk! .... simpelweg omdat de rest dat wel vind!!!"

Het is niets meer dan de zelfverheerlijking van degene die de verachting over deze bands uitspuwd, terwijl deze personen haast wegkwijnen in de angst niet meer aangekeken te worden op hun o zo obscure muzikale voorkeur....

rot op en geef toe dat je no limits, the final countdown en sweet child of mine stiekem meeneuried als je t overdag op qmusic/538/radio3fm tijdens je stinkende kutbaantje voorbij hoort komen.

Wie is er nou de laaggezonken pisflikkersellout...


hulde aan een ieder die van z'n passie z'n beroep weet te maken, aan iedereen die geld verdiend met doen waar hij echt werkelijk graag mee bezig is.




Ik ga akkoord, behalve als de commercie de overhand krijgt en alles inboet aan kwaliteit zoals sommige bands wel meemaken. Dan is dat zeer spijtig maar voor de anderen die hun plaats kennen en blijven goede muziek maken en ervan kunnen leven: fantastisch!


Leading My Soul into dark and Ancient Times where everything was pure and man was in harmony with Nature, where pride and respect were the values of time in opposite with the time now of false values. True are the Ancient Souls, The Past is Alive!


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 10-12-2009 20:51 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

quote:
Op 10 december 2009 20:08 schreef Silence het volgende:


Al is met Armada niks mis hoor.


Plaat is ok, maar ik moet zeggen dat 'ie de tand des tijds niet erg goed lijkt te doorstaan.


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


Dypfrys
Usericon van Dypfrys
Posted 11-12-2009 0:18 by Dypfrys Wijzig reactieProfiel van DypfrysQuote dit bericht

Niet zoals Reclaim... Maar dat is dan ook wel een ware klassieker vind ik


"The riffs are great but this album would be a whole lot better if it were racist."


spectre
Usericon van spectre
Posted 11-12-2009 12:09 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

grote manco daaraan het laatste nummer. En hij is te kort


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 11-12-2009 13:38 by NecRobert (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van NecRobertQuote dit bericht

quote:
Op 10 december 2009 19:38 schreef Mottighaerd het volgende:
Nja, Kolossus is dik in orde, maar Armada had voor mij net dat tikje meer.
+1. Maar dan iets meer dan een tikje.


Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 11-12-2009 20:48 by ElitE Wijzig reactieProfiel van ElitEQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/brambeer/

quote:
Op 10 december 2009 7:30 schreef Mutilator het volgende:
Er is dus niets elitairs aan bedoeld, Zelthor.




quote:
Op 12 november 2001 14:04 schreef Mutilator het volgende:
Metal & sex gaan wat mij betreft absoluut niet samen!!!

(Metal gaat bij mij nl. boven sex)

Het leidt veelsteveel af...

Ik ga dus voor het gehijg & gekreun....




♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 11-12-2009 21:20 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

hehehe, nice

In het Dio-topic hadden we er ook al een.

[Dit bericht is gewijzigd door ZelThoR op 11-12-2009 21:20]


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


spectre
Usericon van spectre
Posted 12-12-2009 11:14 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht



[Dit bericht is gewijzigd door spectre op 12-12-2009 11:14]


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Mr. Cuntreaper
Heavy metal, Raise Hell!
Usericon van Mr. Cuntreaper
Posted 08-01-2010 21:29 by Mr. Cuntreaper Wijzig reactieProfiel van Mr. CuntreaperQuote dit berichthttp://www.myspace.com/Jack_Hellfire

Ze zijn door naar de finale van het Noors Nationaal Songfestival

[Dit bericht is gewijzigd door Mr. Cuntreaper op 08-01-2010 21:34]


Bitches, i want to torture you!!!!!!!!!!!!


cataclysm child
Usericon van cataclysm child
Posted 09-01-2010 1:28 by cataclysm child Wijzig reactieProfiel van cataclysm childQuote dit bericht

Hoezo " "?

Zelden zo'n kutnummer gehoord... je herkent KoK's typische stijl hier totaal niet in. Echt, bagger tot en met, met alle respect. Behoud dan tenminste je eigenheid in plaats van met zoiets voorgekauwd, hapklaar voor de dag te komen

Niet dat ik al veel van KoK moest weten voordien, maar dit is toch wel erg triest.


Faustian Spirit of the Earth


Reptilian
Usericon van Reptilian
Posted 09-01-2010 1:32 by Reptilian Wijzig reactieProfiel van ReptilianQuote dit berichthttp://www.myspace.com/vuygaert

Heb het nummer nu een aantal maal gehoord, vind het vrij saai. Nu maar hopen dat de nieuwe plaat wat meer elementen van Armada en Kolossus gaat bevatten (meen te hebben gelezen in een interview met OC dat de nieuwe schijf weer wat meer richting Armada zou gaan, ben benieuwd).


Lekker dansen!


bokaj
Usericon van bokaj
Posted 09-01-2010 1:33 by bokaj Wijzig reactieProfiel van bokajQuote dit bericht

Songfestival hebben we het hier over. Hoe waren de outfits?


Mr. Cuntreaper
Heavy metal, Raise Hell!
Usericon van Mr. Cuntreaper
Posted 09-01-2010 1:51 by Mr. Cuntreaper Wijzig reactieProfiel van Mr. CuntreaperQuote dit berichthttp://www.myspace.com/Jack_Hellfire

quote:
Op 9 januari 2010 1:28 schreef cataclysm child het volgende:
Hoezo " "?

Zelden zo'n kutnummer gehoord... je herkent KoK's typische stijl hier totaal niet in. Echt, bagger tot en met, met alle respect. Behoud dan tenminste je eigenheid in plaats van met zoiets voorgekauwd, hapklaar voor de dag te komen

Niet dat ik al veel van KoK moest weten voordien, maar dit is toch wel erg triest.


Ten eerste bepaal ik dat zelf ofdat ik duimen opsteek. Ten tweede vind ik KoK een kutband, maar vanwege het trieste karakter van het songfestival kan ik het wel waarderen dat ze door zijn. Al kunnen ze natuurlijk niet tippen aan Teräsbetoni haha


Bitches, i want to torture you!!!!!!!!!!!!


cataclysm child
Usericon van cataclysm child
Posted 09-01-2010 2:02 by cataclysm child Wijzig reactieProfiel van cataclysm childQuote dit bericht

quote:
Op 9 januari 2010 1:33 schreef bokaj het volgende:
Songfestival hebben we het hier over. Hoe waren de outfits?


Nogal gewoontjes

[Dit bericht is gewijzigd door cataclysm child op 09-01-2010 2:02]


Faustian Spirit of the Earth


bokaj
Usericon van bokaj
Posted 09-01-2010 2:08 by bokaj Wijzig reactieProfiel van bokajQuote dit bericht

quote:
Op 9 januari 2010 2:02 schreef cataclysm child het volgende:
Nogal gewoontjes
Ach, bij de voorrondes hebben ze vaak hun definitieve outfits nog niet aan. Leer en glitters levert punten op bij het nederlandse songfestival publiek.


Blueprint
Usericon van Blueprint
Posted 09-01-2010 2:09 by Blueprint Wijzig reactieProfiel van BlueprintQuote dit bericht

Het is gewoon een ontzettend zwak nummer. Hopelijk heeft KoK het speciaal voor deze gelegenheid geschreven en is dit geen uiting van "muzikale progressie".


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 09-01-2010 3:04 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

Geweldig nieuw nummer

I rest my case..


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 09-01-2010 12:14 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

Jij mag allang niet meer meedoen, Mutilator.
quote:
Op 9 januari 2010 2:09 schreef Blueprint het volgende:
Het is gewoon een ontzettend zwak nummer. Hopelijk heeft KoK het speciaal voor deze gelegenheid geschreven en is dit geen uiting van "muzikale progressie".

Nope, ze zeggen dat ze het al geschreven hadden voor ze bedacht hadden hieraan mee te doen. Misschien dat ze voor deze gelegenheid het wat lieflijker gearrangeerd hebben? Ik heb het nummer nog niet geluisterd.


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 09-01-2010 13:01 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

'Lieflijker'..ga eerst dat nummer dan luisteren, Zelthor: precies zoals ik voorspeld had.


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 09-01-2010 13:12 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

Jij mag allang niet meer meedoen, Mutilator.

Ondertussen heb ik het nummer geluisterd. Ik kan inzien dat dit past als vervolg op de lijn Armada - Kolossus, mits het album als geheel meer snelle nummers kent. Op Kolossus stond ook zo'n traag nummer met een uitbarsting op het eind, misschien heb ze voor nu de uitbarsting weggelaten. Voor mij heeft dit nog steeds het typische KoK geluid, ik kwam direct in de sfeer van de voorgaande twee albums.

Wat er anders geworden is, is dat het bombast (weer) een stuk uitvergroot is. Dit gebeurde ook al tussen Armada en Kolossus (Kolossus was eigenlijk gewoon musicalmuziek) en uit dit nummer lijkt het erop alsof ze dat doorzetten. Hoe dan ook, ik vind het doordat het bombast de snelheid/felheid verdrukt heeft een -relatief- zwak nummer en ik hoop dan ook dat dit binnen het hele album niet zo stoort omdat de andere nummers sneller/feller zijn. Als ze het album inderdaad al geschreven hadden zou ik dan goed begrijpen waarom ze specifiek dit nummer gekozen hebben.


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 09-01-2010 13:30 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

Jij hebt niets te bepalen, Zelthor, maar verstandig van je dat je er mee eens bent dat dit een zwak nummer is, zoals overduidelijk te verwachten was.

Desalniettemin leuk voor ze dat ze zo ver gekomen zijn en hopelijk staan ze er met de complete entourage, aangezien het podiumwerk qua props ed bij dit soort evenementen van zeer hoog niveau is.

[Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 09-01-2010 13:31]


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


Dit topic is 20 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen